eitaa logo
🔹️🔷️💠 قرارگاه سایبری منهاج 💠🔷️🔹️
313 دنبال‌کننده
17.3هزار عکس
13.1هزار ویدیو
48 فایل
جهادتبیین یک فریضه ، قطعی ، فوری و عینیست. #قرارگاه‌سایبری‌منهاج @menhaj_com
مشاهده در ایتا
دانلود
تا حالا به عدد 12 این طور نگاه کرده بودید؟ 🌱لا اله إلا الله 12 حرف 🌱محمدرسول الله 12 حرف 🌱علی بن ابی طالب 12حرف 🌱أمیر المؤمنین 12 حرف 🌱فاطمة الزهراء 12 حرف 🌱الحسن والحسین 12حرف 🌱الحسن المجتبى 12 حرف 🌱الحسین الشهید 12 حرف 🌱الإمام السجاد 12 حرف 🌱الإمام الباقر 12 حرف 🌱الإمام الصادق 12 حرف 🌱الإمام الکاظم 12 حرف 🌱الإمام الرضاء 12 حرف 🌱الإمام الجواد 12 حرف 🌱الإمام الهادی 12 حرف 🌱الحسن العسکری 12 حرف 🌱القائم المهدی 12 حرف افتخار کنید که شیعه ی 12 امامی هستیم واقعا کیف نکردی؟؟؟؟؟ اگه کیف کردین یه صلوات بفرستين و نشر بدين! 🌱 اگر نخونید ضرر کردید بخونید خیلی قشنگه: اولين روزي كه امام حسين (ع) روزه گرفتند همه اهل بيت در كنار سفره جمع شدند؛ پيامبر اكرم (ص) رو به امام حسين فرمودند: حسين جان عزيزم روزه ات را باز كن. امام حسين فرمودند: جايزه من چه خواهدبود؟ پيامبر فرمودند: نصف محبتم را به كساني كه تو را دوست دارند مي بخشم. حضرت علي(ع) فرمودند: پسرم حسين جان بفرما. باز امام فرمودند: جايزه من چه خواهدبود؟ حضرت علي فرمودند: نصف عبادت هايم براي كساني كه عاشق تو هستند. حضرت فاطمه(س) فرمودند: عزيز دلم افطار كن.امام حسين پرسيدند: جايزه شمابه من چيست؟ حضرت فرمودند: نصف عبادت هايم را به كساني که بر تو گريه مي كنند مي بخشم. امام حسن(ع) فرمودند: برادر جان روزه ات را بازكن و امام همان سوال را پرسيدند. حضرت پاسخ دادند: من تا همه گنهكاران را بر تو نبخشم به بهشت نخواهم رفت. و درهمين حال جبرئيل بر پيامبر نازل شد فرمود خدا مي فرمايد: من از شماها مهربانتر هستم و آنقدر آن كساني كه عاشق تو هستند را به بهشت ميبرم تا تو راضي شوي یا حسین. ﺣﻀﺮﺕ ﻣﺤﻤﺪ "ص" ﻣﯽﻓﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: ﻧﻮﺭﺍﻧﯽ ﺷﻮﺩ ﭼﻬﺮﻩ کسی که این حدیث رابه دیگران می رساند حاج مهدی سلحشور چند شب قبل تو حرم حضرت معصومه میگفت:...دیدی تا یه جوک باحال میبینی درجا کپی میکنی وبعدش پخش میکنی !!!حالاببینم سوره ای ازقرآن که معادل یک سوم قرآن هست راچکارش میکنی.. فکرش راب کن.. روز قیامت باخودت میگی کاش بیشتر میفرستادم..! 🍂سبحانَ الله يا فارِجَ الهَمّ وَ يا کاشِفَ الغَمّ فَرِّج هَـمّی وَ يَسّر اَمری وَ ارحِم ضَعفی وَ قِلَـّةَ حيلَتی وَ ارزُقنی حَيثَ لا اَحتَسِب يا رَبَّ العالَمين 🍃حضرت محمد(ص) فرمودند هر کسی این دعا را بین مردم پخش کند گرفتاریهایش حل شود.ولى شيطان به بيشتر مردم اجازه ى پخش اين ايه را نميدهد. ✅ باذکر صلوات فوروارد کن اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
📌مسئول سابق پرونده اسرا: اسرائیل به دنبال آتش‌بس نیست مسئول سابق پرونده اسرای رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ادعای نتانیاهو در مورد اینکه حماس در مذاکرات جدیت ندارد را قبول ندارد. یارون بلوم تصریح کرد: ما دیدیم که دو مسئول جنبش حماس به قاهره سفر کردند و این جنبش در تلاش برای رسیدن به آتش‌بس دائم است اما اسرائیل این را نمی‌خواهد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌دانشجویان دانشگاه میشیگان در آمریکا در مراسم فارغ التحصیلی خود پرچم‌های فلسطین را به اهتزاز درآوردند. .
📌مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بندر اشغالی حیفا را با موشک کروز هدف قرار داده است. .
📌مشاور امنیت ملی آمریکا: کمک‌های جدید آمریکا مانع موفقیت های روسیه در میدان نبرد نمی شود روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز گزارش داد جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید اذعان داشت که کمک اخیرا به تصویب رسیده آمریکا برای کی یف، نمی تواند مانع از دستیابی روسیه به موفقیت در میدان نبرد شود. .
📌ترکیه امیدوار است آمریکا تحریم های اعمال شده برای خرید اس-400 توسط آنکارا را لغو کند فواد اوکتای، رئیس کمیسیون روابط خارجی پارلمان ترکیه گفت، ترکیه از واشنگتن انتظار دارد تحریم‌های اعمال شده علیه آنکارا در پی خرید سامانه دفاع هوایی اس-400 از روسیه را لغو کند. .
📌اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد رئیس جمهور سوریه در نشست کمیته مرکزی حزب عربی سوسیالیستی بعث در دمشق: من از این جنگ (جنگ کنونی غزه) در صحبت نمی‌کنم، بلکه از مسئله فلسطین از سال ۱۹۴۸ و وضعیتی که سوریه شاهد آن بوده؛ کودتاها، ثبات‌ها و... سخن می‌گویم. هیچ مسئولی در سوریه جرأت ندارد در قبال آرمان فلسطین کوتاه بیاید. .
📌یک منبع از گروه حماس به «سی بی اس» گفت که در مذاکرات روز گذشته برای برقراری آتش‌بس در غزه هیچ پیشرفتی حاصل نشد و امروز (یکشنبه 16 اردیبهشت) در قاهره دور جدید مذاکرات برگزار می‌شود. .
37.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥از دیوار برلین چه می دانیم؟ این دیوار چگونه ساخته شده بود؟ امکان فرار وجود داشت؟ 🔻تلاش هایی برای عبور از این دیوار عظیم که شکست خورد. .
📌مکرون: فرانسه آماده مذاکره با روسیه است امانوئل مکرون در مصاحبه با لا تریبون گفت که اگر فدراسیون روسیه در اوکراین پیروز شود، امنیت نه در رومانی، نه در لهستان، نه در لیتوانی و نه در کشورش وجود نخواهد داشت. گفتنی است، مکرون پیش از این بارها تهدید کرده بود که نیروهای فرانسوی را به اوکراین اعزام خواهد کرد. .
📌حماس: بر رسیدن به توافق مصمم هستیم، اما نه به هر بهایی یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفتگو با "العربی الجدید" تاکید کرد که جنبش متبوعش بر رسیدن به توافق آتش‌بس مصمم است اما نه به هر بهایی. وی تاکید کرد که بدون توقف کامل جنگ و خروج نیروهای اشغالگر از غزه توافقی در کار نخواهد بود. این رهبر حماس اشاره کرد که نتانیاهو تهدید به حمله زمینی به رفح می‌کند تا به دلایل شخصی و سیاسی مانع رسیدن به توافق شود. وی گفت حمله زمینی به رفح برای دشمن تفریح و سرگرمی نخواهد بود و این رژیم در صورت هرگونه ماجراجویی بهای بسیار سنگینی را پرداخت خواهد کرد و شکست خواهد خورد. منبع مذکور بیان کرد که سرسختی دشمن ممکن است موجب تعطیلی مذاکرات شود و مسئولیت کامل آن متوجه نتانیاهو خواهد بود. این رهبر حماس جنگ دشمن صهیونیستی علیه غزه را بیهوده و بدون هدف توصیف کرد و گفت نتانیاهو همچنان در حال دروغ گفتن به خانواده‌های اسرای اسرائیلی، دولت صهیونیستی و تمام جهان است. .
📌رسانه های اسرائیلی: کابینه جنگ امروز بعدازظهر برای بررسی تحولات مذاکرات برای آزادی اسرا تشکیل جلسه می دهد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 حجت الاسلام آقاطهرانی: ترک فعل مسوولان در لایحه عفاف و حجاب جرم انگاری شده است 🔸بیش از شش هزار و هفتصد ساعت کار تخصصی کمیسیون فرهنگی بر روی لایحه عفاف و حجاب .
🔻رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد 🔹جدیدترین آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار اروپا(یورو استات) نشان می‌دهد تجارت ایران و ۲۷ عضو اتحادیه اروپا در دو ماهه نخست سال جاری میلادی به ۸۴۷ میلیون یورو رسیده است. صادرات آلمان به ایران در این ماه ۴۶ درصد و واردات ایتالیا از ایران ۹۶ درصد رشد کرد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 آیا نیروی انتظامی در لایحه عفاف و حجاب به عکاس تبدیل شده است؟ ♨️ واکنش دکتر بانکی پور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به انتقاد پرتکرار و نادرست این روزها از لایحه عفاف و حجاب .
🔴علم‌الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده را به علت مشغله علمی نپذیرفت 🔹رییس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران: پیشنهاد و مطالعات مفصل مربوط به تأسیس دانشکده علوم خانواده توسط جمعی از اساتید مبرز حوزه خانواده و تعلیم و تربیت از جمله خانم دکتر علم‌الهدی که استاد تمام فلسفه تعلیم و تربیت هستند، مطرح و دنبال شد. 🔹با توجه به اشراف این اساتید بر روی موضوع، از آنها خواسته شد که در راه‌اندازی و فرآیند جذب و همچنین شورای راهبردی دانشکده نیز کمک کنند. 🔹این درخواست با خانم علم‌الهدی نیز مطرح و از ایشان خواسته شد که در شورای راهبردی و هیئت جذب دانشکده علوم خانواده حضور داشته باشند که ایشان اعلام کرد به علت مشغله علمی، امکان وقت گذاشتن برای این کار را نداشته و لذا این پیشنهاد را نپذیرفتند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رییس جمهور: در باشگاههای قدرتهای جهانی جزو قدرتهای برتر هستیم رییس جمهور نشست مشترک با استانداران: 🔹حرکت بزرگی که ملت ایران انجام دادندو اقتدارآفرینی و امیدآفرینی و نمایش قدرتی که بود، عنایت حضرت حق و اراده ملتی که می خواهند آزاد و مستقل زندگی کنند، بود و فقط می خواهند اتکال به خدا داشته باشند. 🔹حقیقتا این یک نقطه عطف در تاریخ زندگی ملت ایران بود؛ ما را جزو باشگاه قدرت های منطقه ای و در بالاترین نقطه قرار داد و در باشگاه قدرت های جهانی، جزو قدرت های مطرح جهانی قرار داد. 🔹این افتخار، اقتدار و عزت آفریده و این امید ایجاد شد؛ امروز کار همه صاحبان قلم، بیان و سخن آن است که هر جایی کسی تأثیر دارد و چهره است، امیدآفرینی کند؛ دشمن دنبال ایجاد یأس بود و الان هم هست. 🔹️با عمل و فعالیت و کار و تلاش شبانه روزی باید این احساس در مردم ایجاد شود که دولت دارد کار می کند و با مردم صداقت دارد؛ آنجایی که موفق شود به مردم گزارش دهد و احیانا اگر ناکامی هایی وجود دارد، علل آن را به مردم اعلام کند و بگوید در این حوزه ها نتوانستیم و علل آن هم این بود؛ مردم از صداقت بسیار خوششان می آید. .
📌مشارکت اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در تظاهرات شهرک‎‌نشینان علیه توافق مبادله اسرا .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: برای استان‌هایی که بیشترین آمار بیکاری را دارند کارگروه‌ ویژه و سریع تشکیل شود 🔹پرداخت تسهیلات برای واحدهای تولیدی، پرداخت تسهیلات ازدواج، مسکن و اشتغال از موضوعاتی است که دولت همواره نسبت به آن دغدغه داشته است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: فعال شدن اقتصاد در روستاها مانع مهاجرت جوانان به حاشیۀ شهرها می‌شود 🔹همۀ ارکان دولت برای توانمندسازی شرکت‌‌ها، تولیدی‌ها و کارخانجات تلاش کنند. وقتی برای رفع موانع تولید جلسه‌ای برگزار می‌شود، باید نتیجه این جلسات، رفع موانع تولید باشد. 🔹یکی از بخش‌های مهمی که می‌تواند در جهش تولید نقش ایفا کند، تعاونی‌ها هستند؛ از همین امروز به تعاونی‌ها نقش داده شود. .
📌 بیانیه روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه بسمه تعالی  به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با هماهنگی اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر نمودند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 فوری فوری ❌ کنگره آمریکا در تصرف مخالفین اسرائیل و حامیان غزه 🔹️‏دیدنیه حتما ببینید چی فکر میکردند، چه نقشه هایی ریخته بودند چی شد. یدالله فوق ایدیهم 🌺🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 فلسطین دنیا را گرفت. 😍 یه کم زیبائی ببینیم...👌.. کمی صبر!!!! جهان بزودی شاهد شگفتی بی نظیر قرن خواهدشد.. 🤲 بساط سلطه اهریمنی امریکاوصهیون با توکل برخدا برچیده خواهدشد... آن روزدیرنیست.🤲 غــزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا