eitaa logo
🔹️🔷️💠 قرارگاه سایبری منهاج 💠🔷️🔹️
312 دنبال‌کننده
17.3هزار عکس
13.1هزار ویدیو
48 فایل
جهادتبیین یک فریضه ، قطعی ، فوری و عینیست. #قرارگاه‌سایبری‌منهاج @menhaj_com
مشاهده در ایتا
دانلود
📌وزارت بهداشت غزه: شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی از 7 اکتبر به 35386 شهید و 79366 مجروح رسیده است .
📌تولید روزانه نفت ایران ۳.۳ میلیون بشکه‌ای شد آژانس بین‌المللی انرژی از افزایش ۵۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت ایران در چهارمین ماه سال جاری میلادی خبر داد و اعلام کرد: تولید روزانه نفت ایران به ۳.۳ میلیون بشکه در روز رسیده است. مجموع تولید نفت ۱۳ عضو اوپک در آوریل ۲۰۲۴ نسبت به ماه قبل از آن ۱۲۰ هزار بشکه در روز افزایش داشته است. اوپک در ماه مارس ۲۶ میلیون و ۸۵۰ هزار بشکه در روز نفت تولید کرده بود .
📌خالد مشعل از اعضای ارشد حماس: ما با یک لحظه تاریخی و فرصتی برای شکست دادن اسرائیل و برچیدن پروژه صهیونیستی روبرو هستیم .
📌سلامی: مصمم‌تر از قبل شمشیر می‌زنیم‌ فرمانده کل سپاه: سپاه در دل سختی‌ها، در قلب جهاد، در میدان شهادت رویید و رشد کرد، این لشکر در نبرد با دشمن و آن زمانی که شمشیر می‌زد و گام‌های محکمش را مثل کوه با ثبات برمی‌داشت، شکل گرفت و استوار ماند و همچنان مصمم است تا آن راه را ادامه دهد و ‌در برابر دشمن شمشیر می‌زنیم‌. شهید زاهدی فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و دیگر لشکرها بود و در ۳ مقطع در لبنان مقابل رژیم صهیونیستی حاضر شد و این خطوط جبهه اصفهان در داخل و خارج از کشور است که در هر نقطه‌ای نیاز باشد پا به رکاب هستند .
📌نخست وزیر اسلوونی: ماه آینده کشور فلسطین را به رسمیت می شناسیم .
📌یک مقام آمریکایی در گفت‌وگو با «العربیه» گفت: «اسرائیل و حزب الله نمی‌خواهند وارد جنگ علنی شوند». این مقام آمریکایی با اشاره به اینکه «واشنگتن بر اصل عدم ایجاد تنش و جلوگیری از گسترش درگیری در منطقه تکیه دارد گفت: «ایالات متحده به اسرائیل فشار می آورد که جنگی همه جانبه در لبنان آغاز نکند.» .
🚨حمله پهپادی به یک خودرو در مرز لبنان و سوریه .
📌آمریکا به مراکش پیشنهاد داده است که پس از پایان جنگ در نوار غزه نیرو های حافظ صلح مراکشی در این باریکه مستقر شوند .
سد آبی-خاکی قیز قلعه‌سی فردا با حضور روسای جمهور ایران و آذربایحان افتتاح می‌شود این سد که محصول مشترک دو کشور است و برروی رود ارس احداث شده با تنظیم ۲ میلیارد مترمکعب آب سالانه، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه آبی مرزی شمال غرب کشور است موجب رونق اقتصادی و کشاورزی، توسعه گردشگری منطقه و تثبیت حقابه ایران و حقوق آبی کشور از منابع آب مرزی و تأمین آب شرب شهرها و روستاها خواهد شد.
«روسیه روی خود را به شرق می چرخاند و روابط جدید ما با روسیه کوتاه مدت نیست، بلکه بلندمدت است. ما روابط خود را با روسیه به سطح استراتژیک جدیدی ارتقا می دهیم.» وزیر امور خارجه هند
مشهد این طوری تگرگ باریده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟥شدت بارش تگرگ سنگین در شرق مشهد مقدس، وضیعت کاملا اضطراری اعلام شده است
📌پهپادهای شناساگریز حزب‌الله دردسر بزرگ نیروی هوایی اسرائیل رسانه‌های اسرائیلی با اذعان به این‌که تل‌آویو در مقابل عملیات‌های پهپادهای شناساگریز مقاومت لبنان ناتوان است، اعلام کردند که حزب‌الله به دنبال «کور کردن نیروی هوایی» در جبهه شمال فلسطین اشغالی است. .
📌بازدید های متعدد کیم جونگ اون از صنایع نظامی کره شمالی ادامه دارد .
2.73M
♦️ با وجود مشکلات و توطئه های گسترده علیه آقای رئیسی و تبلیغات علیه او ... 🔹علت استقبال های بی نظیر از ایت اله رئیسی چیست ، ؟ 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دکتررئیسی درجمع باشکوه مردم مازندران: این استقبال را به حساب خودم نمی‌گذارم بلکه این حضور شما حمایت از رهبر انقلاب است. 🔸🔸🔸🔸🔸 هرچقدر کینه توزان ایت اله رئیسی علیه او تخریب و توطئه می کنند محبوبیت او بیشتر میشود چون کارش خالصانه برای خداست 🇮🇷
🔹 یک قاچاقچی مواد مخدر از زندان آزاد شده ... به بهانه فرستادن چندتن هندوانه خیر خواهانه به زندان مواد مخدر در در هندوانه ها جا سازی کرده ... چند نکته👇 1⃣ چگونه به یک قاچاقچی مواد مخدر اعتماد شده که این کار روبکنه ؟ 2⃣ یک قاچاچاقچی که زندانی بوده پول از کجا آورده چنین کاری بکته؟ 3⃣ خب حالا که خیانت این قاچاقچی مشخص شده .... با این مجرم چه برخوردی میشه ؟ آیا باز هم عفو میشه ؟ ♦️ بسیاری از عفوها توسط قوه قضائیه داره به جامعه ضربه می زنه 🇮🇷
3.39M
♦️ درمورد تلگرام و اینستا و ظلمی که به نیروهای انقلابی شد و.... 🇮🇷‌