eitaa logo
🔹️🔷️💠 قرارگاه سایبری منهاج 💠🔷️🔹️
312 دنبال‌کننده
17.3هزار عکس
13.1هزار ویدیو
48 فایل
جهادتبیین یک فریضه ، قطعی ، فوری و عینیست. #قرارگاه‌سایبری‌منهاج @menhaj_com
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جشن کف‌زنی برای نتانیاهو در کنگره آمریکا 🔹نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیشب حدود یک ساعت در کنگرۀ آمریکا سخنرانی کرد اما به سختی توانست یک دقیقۀ کامل و بدون وقفه سخن بگوید. امری که اعتراض بسیاری از صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را به همراه داشت. 🔹روزنامۀ هاآرتص در مطلبی به کف‌زدن‌های متوالی در جریان سخنرانی شب گذشتۀ نتانیاهو و اعتراضات شدید علیه او در بیرون از کاخ کنگره اشاره کرد و نوشت که این تشویق‌های پرشور این تصور را به وجود می‌آورد که او در جلب حمایت لازم در کنگره موفق شده. اما واقعیت این است که ده‌ها قانونگذار دموکرات حتی حاضر نشدند سخنان او را بشنوند. برخی از جمله سناتور برنی سندرز نتانیاهو را نه تنها جنایتکار که دروغگو نیز دانستند. .
هیچ سوء قصدی نسبت به آقای احمدی نژاد صورت نگرفته است. 🔹در حالی که در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها اخباری از ترور و سوء قصد به آقای احمدی نژاد را منتشر می‌کنند اما در واقع تمامی اخبار مذکور کذب بوده و برای ماشین حامل محمود احمدی نژاد هیچ اتفاقی نیفتاده است و صرفا در سفر ایشان به استان زنجان ماشین دیگری که حامل تیم حفاظت از ایشان و در اختیار نیروهای سپاه بوده از ناحیه رادیاتور دچار نقص فنی شده و پس از هدایت به سمت خاکی جاده جهت تعمیر، این ماشین با یک خودروی پرشیا که راننده آن یک خانم بوده تصادف مختصری می‌کند که خسارت خاصی نیز در پی نداشته است. 🔹همچنین لازم به ذکر است اتومبیل حامل شخص آقای احمدی نژاد که از جمله اتومبیل‌های اختصاصی حمل روسای جمهور است به مسیر خود بدون توقف ادامه می‌دهد. .
دستگیری یک سرآشپز روسی به‌خاطر توطئه برای برهم‌زدن المپیک 🔹یک سرآشپز روسی که ۱۴ سال در فرانسه زندگی می‌کرد به ظن توطئه با یک قدرت خارجی برای انجام اقدامات بی‌ثبات‌کننده در جریان بازی‌های المپیک پاریس دستگیر شد. 🔹این مرد ۴۰ ساله در جریان یورش به آپارتمانش در مرکز پاریس دستگیر شد، جایی که بنا بر گزارش‌ها سندی مربوط به یک واحد نخبۀ نیروهای ویژه روسیه پیدا شد. .
🔻 سربازان مجاز به حضور در اربعین هستند؟ وزیر کشور: 🔹در حال هماهنگی با نیروهای مسلح هستیم تا مانند پارسال مجوز حضور سربازها برای اربعین را بگیریم. 📰 منبع: خبرگزاری فارس .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در حالیکه نتانیاهو قاتل در کنگره امریکا مشغول سخنرانی بود متعرضان مقابل کنگره پرچم آمریکا را پایین کشیدند و آتش زدند پرچم فلسطین بر فراشتند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 در هر موضوعی دیدید شیطان وسوسه می‌کند بدانید همانجا گنج است! (دستورالعمل بسیار زیبا و بجا برای مقابله با شیطان) 🎙️حجت الاسلام .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ مرحوم سعید راد و روایتش از بعد از انقلاب اسلامی 🔹من ۱۹ سال ناخواسته در خارج زندگی کردم ولی همه چیز آن‌ها دروغ است، در آمریکا اصلا اصول اخلاقی وجود ندارد.می‌خواستند همان استعمار و زورگویی قدیمی را در ایران اجرا کنند ولی امثال شهید سلیمانی این اجازه راندارند. .
👈 حضور انحصارشکنانه کالا و خدمات هسته‌ای ایران در بازارهای جهانی مهندس اسلامی: 🔹 صنعت هسته‌ای یک صنعت راهبردی است. ابعاد امنیت ملی دارد و بخشی از حوزه‌ی اقتدارآفرینی جمهوری اسلامی ایران است. این جوری نیست که اولویت‌هایش با تغییر دولتها بتواند جا به جا بشود. 🔹 در ۲۵ سال گذشته، صهیونیستها و سرویسهای جاسوسی، یعنی کل این نظام استکباری، یکپارچه تلاش کردند که جمهوری اسلامی ایران به هسته‌ای مجهز نشود. از ۲۵ سال پیش خرابکاری صنعتی کردند. شما از یک کشور اروپایی یک قطعه‌ی استاندارد باکیفیت خریداری کردید، اینها آمدند در مسیر ربایش انجام دادند و بردند. خرابکاری بسیار ظریف میکرونی انجام دادند که وقتی که به دست شما میرسد کار نکند. در مواد خرابکاری کردند،‌ در مصالح مواد خام خرابکاری کردند، در قطعات خرابکاری کردند. 🔹 قانون اقدام راهبردی، بهترین فرصت را برای کشور ایفا کرد تا بتواند در مقابل زیاده خواهی دشمنان، قدرتمندانه عمل و کشور و سازمان انرژی اتمی را مستحکم کند تا بتواند با این زیاده خواهی مقابله بکند. 🎤 خدا لعنت کنه شیخ کذاب حسن فریدون که با قانون اقدام راهبردی مخالفت میکنه .
✳️ آمار قابل توجه و عجیب. خیلی از مردم از این آمار خبر ندارند. ✍️کاظم انبارلوئی ۱- تقریبا به تعداد خانوارها خودرو در کشور داریم! و در موارد قابل توجهی هم ویلای تفریحی وجود دارد ۲- با دو روز تعطیلی راه‌های کشور از کثرت میل به سفر و تفریح مملو از ماشین و مسافر می‌شود! ۳- در مصرف لوازم آرایشی و زینتی در صدر هستیم! ۴- میلیونها نفر در یک ساعت برای چهار هزار خودرو ثبت نام می‌کنند؛ یعنی مردم ایران، با پول همین قرعه‌کشی میتوانند شرکت بنز آلمان رو خریداری کنند! ۵- در نوروز امسال ۵۱ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده که ما تنها کشور در منطقه و حتی جهان هستیم که دارای این رکورد سفر هستیم! تقریبا به انداره کل اروپا؛ پنج میلیون نفر سفر از طریق دریا و نیم میلیون نفر سفر هوایی! ۶- تعداد عجیبی ملک در ترکیه توسط ایرانی‌ها خریداری شده است! و ایرانیها فقط در یک ماه خاص بیش از دویست هزار نفر سفر به ترکیه داشته اند! اما باز میگن بدبختیم! ۷- به گزارش انجمن بین‌المللی جراحی زیبایی تعدادی عمل جراحی در دنیا انجام شده است که ایران با بیشترین جراحی زیبایی جز ده کشور اول جهان می‌باشد؛ یعنی ایران یک درصد جمعیت جهان رو داراست اما ۸ درصد عمل جراحی را داشته است! ۸- ایرانیها رتبه اول واردات غذای در منطقه غرب آسيا را دارند! اما در عین حال بدبخت ترین مردم در سطح کره زمینند؟! ۹- در حال حاضر مردم ایران روزانه بیش از ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین مصرف میکنند یعنی مصرفی بیش از سه برابر مصرف پرجمعیت ترین کشور دنیا یعنی چین! ۱۰- میگن ما بدبختیم ولی مصرف برقمون ۶ برابر میانگین جهانی است! ۱۱- ما بدبختیم ولی مصرف گازمون با جمعیت ۸۰ میلیونی حدود ۷ برابر میانگین جهانی و معادل ۱۲ تا کشور ثروتمند اروپایی است! ۱۲- ما بدبختیم اما در مصرف آب شیرین درجه یک دنیا در رتبه اول هستیم! ۱۳- میهمانی ها و بریز و بپاش خانواده های ایرانی در دنیا مثال زدنی است. ۱۴- برای خرید یه بربری تا سر کوچه ماشین و یا موتور سوار میشیم. ۱۵-برای رفتن به مدرسه، فرزندانمان حتما باید سرویس ایاب و ذهاب داشته باشند. ۱۶- کمتر خانه ایرانی است که فاقد مبلمان و زرق و برق باشد. ۱۷- رکورد دار تعویض زود هنگام موبایل و وسایل هستیم. ۱۸- تولید کننده بیش از اندازه زباله و اهل دور ریختن مواد غذایی ماییم. ۱۹- مجالس عروسی و یا ترحیم با آداب پر خرج و برج داریم. ۲۰- اکثرا فراموش میکنیم که کمدهای لباس ما محتوای چه تعداد لباس کمتر استفاده شده است... اما طبق آمار جهانی فقر در ایران بعد انقلاب به زیر ۸ درصد هم رسیده است و این یعنی ایران جز ده کشور با کمترین میزان فقر در جهان است؛ اما طبق گفته رسانه های دشمن ایران فقیرترین مردم جهان با درصد بالای احساس فقر فلاکت است؟! پس تأمل کنیم؛ چه دستی پشت پرده با کمک خائنین در کاره و..... ما متهم به فلاکت در رسانه های غربی- صهیونیستی دنیا هستیم. ✳️ . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قدرت خیلی ترسناک شده ...!!! 📌رسماً هوش مصنوعی می تواند با صدای خود شخص به هر زبانی بخواهد دوبله کند ولی الان باگ داره به ریش های سید نگاه کنید 📌صحبت‌های به زبان انگلیسی که با هوش مصنوعی ساخته شده ... ✍حالا فرض کنید یک فیلمی تهیه بشه که در آن سیدحسن، داره به مردم ایران توهین میکنه؛ چجوری می‌خوایم به مردمی که اینقدر راحت همه چیزو قبول میکنن بگیم هوش مصنوعی... مو به تن آدم سیخ میشه .
✅️راستی‌آزمایی 🔴 سابقه حمایت از براندازی توسط کارگردان جدید برنامه مهران مدیری ✅ نتیجه بررسی :‌ درست ۱. یکی از کاربران توییتری نوشت: «دیشب شنیدم نیک یوسفی بازداشتی اغتشاشات ۱۴۰۱، کارگردان برنامه جدید مدیری تو پلتفرم فیلیمو شده. فقط تو جمهوری اسلامی ایرانه که میتونی مرزهای لجن بودنو جابجا کنی و به روت نیارن و بذارن پول به جیب بزنی.» ۲. خبرگزاری دانشجو در یاداشتی (https://t.me/snntv/314398) نوشت: « نیک یوسفی کسی است که در اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱، زمین براندازان را برای بازی انتخاب کرده بود و در پی اقدامات خود بازداشت هم شده بود. یوسفی با ساختن اثر کوتاه «زن، زندگی، آزادی» که همچنان می‌توان آن را در صفحه‌های مجازی وی تماشا کرد، به صورت کاملا مستقیم همراهی خود را با این جریان نشان داده بود.» ۳. نیک یوسفی در زمان اتفاقات سال ۱۴۰۱ در توییتی (https://x.com/nik_yousefi/status/1691862117547208831) نوشته بود: «راستش اگه برا ترسوندن ماها دارین بچه ها رو دستگیر می کنین لطفا بی‌خیال! ترس از دست دادن چی؟ خونه های هزار متری ، امنیت شغلی ، عاقبت بخیری ، پول زیاد ، خوشبختی ما دقیقاً باید برای از دست دادن چی بترسیم؟» 🔵نتیجه‌گیری: بر اساس بررسی انجام شده، نیک یوسفی از فعالان رسانه‌ای موثر در تحریک مردم به حضور در خیابان و اعتراضات بود. لذا ادعای شرکت و همکاری او در براندازی درست ارزیابی می‌شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 قانونی که ایران را از سرگردانی در ماجرای هسته‌ای نجات داد. نماهنگی از بیانات دو سال اخیر رهبر انقلاب درباره قانون «اقدام راهبردی» در دیدار نمایندگان مجلس خدا لعنت کنه شیخ کذاب حسن فریدون را که با قانون اقدام راهبردی مخالفت میکنه این شیخ صهیونیست و خائن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹🔴 سردار سلامی در همایش قرارگاه عملیاتی (ع) سپاه : اجازه امتداد تاکتیک تروریست ها را ندادیم و دشمن را نیز در راهبرد ناکام گذاشتیم. ۱۴۴۶ .
حسین سلاح ورزی سال 1401 از اغتشاشگران حمایت کرد و به جمهوری اسلامی تهمت زد و الان میخواد مسئول بشه عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی که باعث ضرر اقتصادی زیادی شد و الان میخواد مسئول بشه اگر اینها بیان اقتصاد و فرهنگ مملکت نابود میشه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📙تونل نجات مسلمونان بوسنی که توسط ایران ساخت شد... اوایل دهه 70 که جنگ بوسنی با صربها استارت خورد، 400هزار نفر از مسلمونای سارایوو تو یک محاصره کامل غذایی و تسلیحاتی قرار داشتند. ▪️این وسط، مستشاران نظامی ایرانی بودند که با پیشنهاد حفر تونل از زیر باند فرودگاه ظرف ۶ ماه یک تونل ۸۰۰ متری رو طراحی کردند و مسلمانها را از محاصره نجات دادند. قصه کامل و جذاب این اقدام راهبردی را درویدیوی بالاببینید. 📙قتل عام مردم بوسنی در دهه ۱۹۹۰. ▪️صرب‌ها در سال ۱۹۸۲ به بوسنی حمله کرده و۲۰۰ هزار نفر از مسلمانان اروپایی‌تبار بوسنی را قتل‌عام کردند. تنها اقدام سازمان ملل متحد تحریم تسلیحاتی طرف‌های درگیر بود؛ موضوعی که جانبداری فریبکارانه‌ای از قتل‌عام‌کنندگان بود. ▪️ایران نخستین کشور در جهان بود که به کمک بوسنی شتافت و با حضور مستشاران نظامی ایران ورق به نفع بوسنی برگشت و آنها توانستند کشور خود را از صرب ها پاک کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به احترامش تمام قدمی ایستم ماشاءالله و لا حول و لا قوه الا بالله برای ایمان و امید .
44.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺‌ما به حرفای ۵۰ سال پیش مقام‌معظم رهبری محتاجیم... 🔹استاد پناهیان: تو چی میدونی که دیگه مطالعه نمیکنی؟ چجوری میتونی از این حرف ها بگذری؟! ‌ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺استاد پناهیان: باور کنیم به فکر حسین(علیه السلام) باشیم شبیه حسین(علیه السلام) میشویم... ‌ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️غبار روبی و تبرک جویی استاد پناهیان از ضریح و سنگ مقام رأس الحسین(ع) (سنگی که سر مبارک اباعبدالله(علیه السلام) روی آن قرار داشته) در سوریه. ‌ .
🔺نظر یکی از کاربران فضای مجازی که مبحث تحجر استاد پناهیان را دنبال کرده 🔹شاید عجیب ترین اتفاق محرم امسال این بود که ۷ روز سخنرانی تحجر استاد پناهیان را گوش دادم و روز هشتم متوجه شدم براساس منطق ایشان، من هم متحجرم پذیرشش سخت بود اما کم یا زیاد هرکسی به اندازه ای مبتلاست به تحجر اصلاح طلب و اصولگرا ندارد بدون گارد بحث تحجر را دنبال کنید سهم خود بردارید. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺اگر کسی سینه میزنه برای امام حسین (علیه السلام)، مسئوله امام حسین رو جهانی کنه! 🔹استاد پناهیان: اربعین، زمان جهانی شدن اباعبدالله الحسین (علیه السلام) است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺ولله اسلام تمامش سیاست است، اسلام را بد معرفی کرده اند 🔹استاد پناهیان: یکی از تلقی های ناصحیح از دین اینه که دین رو امر فردی تلقی می‌کنند. ‌ .
26.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺مصاحبه ای جذاب - قسمت اول 🔹نظرات صریح مردم نسبت به چند دهه سخنرانی استاد پناهیان. .