eitaa logo
🔹️🔷️💠 قرارگاه سایبری منهاج 💠🔷️🔹️
312 دنبال‌کننده
17.3هزار عکس
13.1هزار ویدیو
48 فایل
جهادتبیین یک فریضه ، قطعی ، فوری و عینیست. #قرارگاه‌سایبری‌منهاج @menhaj_com
مشاهده در ایتا
دانلود
ترس دائمی، منابع عبری و آمریکایی مدعی شدند: آغاز حملات ایران به اسرائیل تا ساعاتی دیگر انجام می گیرد
رزمایش ایران در غرب کشور در حال برگزاری هست. ‌‌‌
برخی منابع :آسمان غرب کشور به صورت رسمی کیلیر شده!
سی‌ان‌ان به نقل از یک مقام ارشد ارتش آمریکا: ایران درحال انجام تدارکات نظامی است و ما انتظار داریم این تدارکات جهت حمله به اسرائیل باشد.
برخی منابع سوری از تصرف میدان نفتی العمر توسط یگانهای رزمی نزدیک به مقاومت سوریه خبر میدهند نبردهایی که از بامداد امروز در منطقه شروع شده و همچنان ادامه دارد در صورت صحت این خبر که منابع مختلف سوری تا این لحظه آن را تایید کرده اند، تروریست های آمریکایی ضربه سنگین و بزرگی خوردند....
پرسه زنی جنگنده تایفون انگلیسی بر فراز منطقه از بیم انتقام ایران
استکبار جهانی در مقابل مانور جهانی اتحاد مسلمانان جهان و حرکت راهپیمایی اربعین کاملا منفعل و درمانده است و راهی جز سکوت و بایکوت خبری ندارد .
☑️باقری در گفت‌و‌گو با وزیر خارجه : جمهوری اسلامی با پاسخ قاطع خود با عامل ناامنی در منطقه مقابله خواهد کرد 💢علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در گفتگوی تلفنی بدر عبدالعاطی وزیر امور خارجه مصر با وی، در خصوص تبعات اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن رئيس دفتر سیاسی جنبش حماس و برگزاری نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی در این خصوص رایزنی و گفتگو کرد. 💢علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه با اشاره به برگزاری نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی در جده پیرامون بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در ترور اسماعیل هنیه و نیز نقض امنیت و‌حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان عضو سازمان همکاری اسلامی توسط رژیم صهیونیستی، ابراز امیدواری کرد نشست سازمان همکاری اسلامی برای جهان اسلام و موضوع فلسطین مفید و‌ موثر بوده و بتواند با سازوکارهای تهدیدی و تنبیهی، از وحشی‌گری نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی جلوگیری نماید. 💢سرپرست دستگاه دیپلماسی کشورمان با اشاره به رویکرد آمریکا و دولت‌های اروپایی در عدم محکومیت اقدام تروریستی رژِیم صهیونیستی در شهادت آقای هنیه گفت: رژیم صهیونیستی عامل اصلی بی‌ثباتی در منطقه است و جمهوری اسلامی ایران با پاسخ قاطع خود، در عمل با عامل ناامنی و بی‌ثباتی منطقه مقابله خواهد کرد. 💢بدر عبدالعاطی وزیر امور خارجه مصر نیز ضمن اشاره به اقدامات تنش‌زای رژیم اشغالگر قدس در منطقه و عدم به نتیجه رسیدن آتش‌بس در سرزمین‌های اشغالی خاطر نشان کرد: مصر به همه طرف‌های اروپایی و آمریکا در قبال اقدامات خطرناک رژیم صهیونیستی هشدار داده و امیدوار است تنش‌ها در منطقه کاهش یابد.
☑️باقری خطاب به وزیر خارجه : اروپا همه مسیرهای دیپلماتیک را مسدود کرد 💢سرپرست وزارت امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر خارجه اتریش گفت: اروپا با عدم محکومیت تجاوز آشکار تروریستی رژیم صهیونیستی و جلوگیری از تصمیم‌گیری موثر و بازدارنده شورای امنیت علیه این رژیم، عملا همه مسیرهای دیپلماتیک را مسدود کرد.
☑️روزنامه آمریکایی: اسرائیل با کمبود تسلیحات ضروری برای مقابله با حمله ایران و حزب‌الله مواجه است 💢روزنامه پلتیکو در گزارشی نوشت: «اسرائیل از کمبود تسلیحات ضروری برای مقابله با حمله بزرگ احتمالی ایران و حزب‌الله رنج می‌برد». 💢این روزنامه افزود: «هنوز مشخص نیست که آیا همسایگان عرب اسرائیل همانند حمله ماه آوریل (عملیات وعده صادق) به کمک اسرائیل خواهند آمد یا نه». 💢یک دیپلمات آمریکایی به پلتیکو گفت: «نتانیاهو دلیل عدم حمایت کشورهای عربی از اسرائیل برای مقابله با حمله ایران خواهد بود». 💢این دیپلمات آمریکایی مدعی شد: «بایدن و بلینکن در تلاش برای خاموش کردن آتش جنگ هستند، اما هر بار آتش دوباره شعله‌ور می‌شود و اغلب نتانیاهو عامل آن است».
☑️باقری برای شرکت در نشست فوق‌العاده OIC درباره ترور شهید هنیه وارد جده شد 💢علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در رأس هیأتی و برای شرکت در نشست فوق‌العاده کمیته اجرایی وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در پی ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس فقید دفتر سیاسی حماس ظهر امروز ۱۷ مرداد ماه وارد جده شد و مورد استقبال علیرضا عنایتی سفیر ایران در ریاض، حسن زرنگار ابرقویی سرکنسول ایران در جده و مقامات عربستانی قرار گرفت.
☑️مرندی: حمله علیه ایران یعنی نابودی پایگاه‌های آمریکا 💢تحلیلگر سیاسی در گفتگو با شبکه تی‌آرتی ترکیه: اگر آمریکا در هر حمله‌ای علیه ایران دخالت کند شک نکنید که در عراق از بین خواهد رفت، پایگاه‌های آمریکا در منطقه و خلیج فارس نابود خواهند شد و رژیم‌هایی که میزبان پایگاه‌های آمریکا هستند، نابود خواهند شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️روایتی از روزی که «» رژیم صهیونیستی را به مبارزه طلبی 💢چند سال قبل یحیی سنوار در واکنش به اخبار صهیونیست‌ها که اعلام می‌کردند او در غزه حضور ندارد، یک نشست خبری ترتیب داد و در آن به طرف اسرائیلی اعلام کرد که هم اکنون من در نشست سخنرانی دارم و پس از آن برای پیاده‌‍روی به خیابان‌های غزه می‌آیم اگر جرئتش را دارید یک جنگنده بفرستید تا مرا بزند.
☑️رسانه‌های اسرائیلی درباره انتخاب یحیی السنوار چه گفتند؟ 💢رسانه‌های اسرائیلی امروز در تحلیل مسئله انتخاب یحیی السنوار به عنوان جانشین رهبر شهید اسماعیل هنیه که در تهران، پایتخت ایران ترور شد، گوی سبقت را از هم ربودند. 💢السنوار که به خوبی رژیم اسرائیل را می‌شناسد و اسرائیلی‌ها نیز بخوبی او را می‌شناسند، از قلب میدان نبرد، ریاست دفتر سیاسی حماس را بر عهده گرفت. فردی که مهمترین فرد تحت تعقیب اشغالگران است و اسرائیل مجهز به پول، اسلحه و اطلاعات و برخوردار از کمک‌ها و حمایت‌های بین المللی بیش از ۹ ماه است که به دنبال ترور اوست. 💢تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص اعلام کرد که انتخاب السنوار به عنوان جانشین هنیه «شوکه‌کننده» بود و این پیام را داشت که وی زنده است و رهبری حماس در غزه، قوی و استوار است و این‌چنین نیز باقی خواهد ماند.
🚨هدف قرار گرفتن پایگاه راهب در تازه ترین عملیات ضد 💢حزب الله اعلام کرد که رزمندگانش، پایگاه راهب ارتش رژیم صهیونیستی را با گلوله های توپ هدف قرار دادند و تلفاتی به دشمن وارد کردند.
☑️گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون رئیس‌جمهور در پاسخ به تماس تلفنی رئیس‌جمهور فرانسه: 🔹رژیم صهیونیستی با اقدامات جنایتکارانه و تروریستی خود علیه مردم غزه و همچنین ترور شهید هنیه به عنوان میهمان رسمی ایران به دنبال آتش‌افروزی در منطقه است 🔹آمریکا و کشورهای غربی نیز به جای محکومیت، این رژیم را در ارتکاب جنایت، نسل‌کشی و ترور حمایت کرده‌اند. 🔹اگر آمریکا و کشورهای غربی واقعا به دنبال جلوگیری از جنگ و ناامنی در منطقه هستند، باید این رژیم را وادار به توقف نسل‌کشی و حملات به غزه و پذیرش آتش‌بس کنند. 🔹 ایران پرهیز از جنگ و تلاش برای استقرار صلح و امنیت جهانی را جزو اصول اساسی خود می‌داند. 🔹ایران در چارچوب معاهدات و قوانین بین‌المللی هرگز در مقابل تعدی به منافع و امنیت خود سکوت نخواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هشدار مرندی به آمریکا در خصوص ماجراجویی به خاطر اسرائیل؛ حمله علیه ایران یعنی نابودی پایگاه‌های آمریکایی! 🔶 «دکتر سید محمد مرندی» تحلیلگر سیاسی در گفتگو با شبکه تی‌آرتی ترکیه: اگر آمریکا در هر حمله‌ای علیه ایران دخالت کند شک نکنید که در عراق از بین خواهد رفت، پایگاه‌های آمریکا در منطقه و خلیج فارس نابود خواهند شد و رژیم‌هایی که میزبان پایگاه‌های آمریکا هستند، نابود خواهند شد.
⭕️اسرائیل دستور تخلیه بیت لاهیا را صادر کرد 🔸در پی حمله راکتی هفته گذشته از شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه به شهرک سدیروت در سرزمین های اشغالی، ارتش اسرائیل امروز اعلامیه تخلیه این منطقه را صادر و از اهالی غزه خواست به سوی مناطق امن اطرف شهر غزه بروند.
⭕️منطقه پدافند هوایی شرق ارتش به سامانه های راداری، موشکی و پهپادی بومی تجهیز شد 🔸مواضع و سایت‌های منطقه پدافند هوایی شرق ارتش با حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی به سامانه سلاح‌های راداری، موشکی و پهپادی بومی تجهیز شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ مجری شبکه الحوار: 📍ترور هنیه را هم به ایران نسبت می‌دهید؟ دلم به حالتان می‌سوزد، روابطتان را با اسرائیل عادی سازی کردید، عقلتان را هم دادید رفته؟
⭕️ رسانه های صهیونیستی : 🔺 نگرانی شدید ساکنان حیفا در مورد خطر آسیبی که ممکن است متوجه پالایشگاه ها شود 🔺ساکنان حیفا نگرانند که ضربه زدن به پالایشگاه ها منجر به فاجعه بزرگی شود.
رسانه های اسرائیلی: ساکنان حیفا نگرانند که ضربه به پالایشگاه های این منطقه منجر به فاجعه بزرگی شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سخنان قدیمی یحیی سنوار : نتانیاهو را مجبور خواهیم کردیم لعنت کند روزی را که مادرش در آن روز او را متولد کرد
رسانه های عبری به نقل از مقامات آمریکایی: حمله ایران حداکثر تا سه روز دیگر انجام خواهد شد. واکنش ایران پس از نشست سازمان همکاری اسلامی انجام خواهد شد
چند نکته درباره درگیری های دیرالزور 1. نیروهای قبایل عربی چه کسانی هستند ، وابسته به چه طرفی می باشند و چه می خواهند؟ نیروهای معروف به «قوات عشایر» یا همان نیروهای قبایل عربی ساکنان مناطق شرقی کرانه رود فرات دقیقا روبروی مواضع مقاومت و در نزدیکی پایگاه العمر می باشند.. خواسته اصلی این نیروها خروج قسد و تحویل دادن این مناطق به خود قبایل است، قبایل با نیروهای قسد به خاطر رفتارهایشان به ویژه سربازگیری اجباری از میان فرزندان شان مشکل دارند. ( این مورد در منبج در حلب نیز وجود دارد اما بدین صورت بروز نیافته است) قبایل عربی در ابتدا از ائتلاف آمریکایی خواستند که این مناطق را به خود آنان واگذار نماید و در عوض این نیروها با ائتلاف متحد خواهند شد، این مورد توسط آمریکا پذیرفته نشد و به همین دلیل در ادامه نیروهای قبایل عربی با ارتش سوریه متحد شدند و غرب فرات به پایگاه اصلی آنان تبدیل شد.. در واقع یک شورش مستقل مردمی به یک جنبش تبدیل شده است. 2. این درگیری تا چه اندازه اهمیت دارد و آیا مناطق تصرف شده تحت کنترل قبایل باقی خواهند ماند؟ باید توجه کرد برخلاف جوسازی برخی رسانه‌ها این اولین بار نیست که نیروهای قبایل عربی این مناطق را تصرف می کنند بلکه در چندین نوبت رخ داده است اما پس از مدتی عقب نشینی می کنند.. علت اینکه نمی توانند مناطق تصرف شده را تثبیت کنند روشن است.. اولا همان‌گونه که اشاره شد این منطقه به پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان العمر نزدیک است و اهمیت راهبردی دارد پس آمریکا به هیچ وجه اجازه تثبیت نخواهد داد و در صورت لزوم مستقیما وارد نبرد خواهد شد، ثانیا تثبیت این موقعیت ها به سلاح های سنگین نیاز دارد که در حال حاضر امکان انتقال آن‌ها وجود ندارد پس نمی توان با سلاح انفرادی در مقابل قسد مقاومت کرد، در واقع رمز موفقیت قبایل عربی در تصرف این مناطق حمله غافلگیرانه می باشد اما پس از کنترل وضعیت توسط قسد چاره ای جز عقب نشینی ندارند.. پس در واقع این حملات نوعی عملیات پارتیزانی می باشد پس اهمیت این حملات با وجود عدم امکان تثبیت چیست؟ همان‌گونه که اشاره شد منطقه مذکور یک منطقه مهم و راهبردی ست پس هر گونه تضعیف نیروهای قسد در این منطقه اهمیت بالایی دارد اما باید توجه کرد برخلاف جوسازی و بزرگنمایی این حملات تا آسیب اساسی به ساختار قسد در این منطقه فاصله زیادی دارد و از طرفی هیچ ارتباطی با پاسخ ایران به ترور شهید هنیه ندارد.. .