خوشحالم که ازش در برابر توهین ها دفاع کردم...
خوشحالم که طرف حق بودم..
خوشحالم که اگه سنم نتونست بهش رای بده ،
دلم بهش رای داد..
خوشحالم که خدا بهم توفیق داد نزاشت ذهنم از سید ابراهیم روی برگردان بشه..
خوشحالم که رییس جمهورم ، شهید جمهور شد..
خوشحالم !
🕊مردان بزرگی همچو سید ابراهیم، حتما شهید میشوند!🕊
@merag_e