عروج
... 🙂💔 @merag_e
میگفت:
بابایی..
مثل خودم خیلی مصیبت ها کشیدی ؛
اما..
تو مَردی ، غمِ مَعجر نداری ..💔
@merag_e
عروج
خواهش میکنم برگرد..🥀❤️🩹 @merag_e
شهید امیرعبداللهیان رو که یادم میاد
با خودم میگم حسین یکبار دیگه رفت و برنگشت... 💔😭
@merag_e