عروج
و بعد از سه سال و نیم من متوجه شدم خدا این سختی هارو داره به من میده ،
چون میخواد از من یه [زینب ] بسازه ،
تا از این حالت عدم و نیستی در بیام
و [هستی] بشم..!
ولی الحمدلله که فهمیدم، و اگه فهمیدم واقعا موثر بوده برام، و میدونم و درک میکنم که سختی هام در برابر حضرت زینب سلام الله علیها هیچی نیست..
الان دیگه نمیگم خدایا چرا منو تو فلان شرایط سخت گذاشتی؛
به جاش به خودم میگم، خودتو آماده کن واسه آینده ای نه چندان دور، چون یه سختی بزرگ، خیلی بزرگ در انتظارته و اینا همش مقدمه اس..
یاد بگیرید، حتی اگه 20 سال زمان برد، ولی یاد بگیرید که در برابر هیچ کدوم از سختی های زندگیتون از خدا دلیل نخواید..
Ali Fani4_6030793399718642880.mp3
زمان:
حجم:
28.4M
روز چهارم چله
زیارت عاشورا به افق کربلای حسین علیه السلام..
@merag_e