eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
تازه‌های عراق؛ 🌐 صدر کوتاه آمد؟ دیدار با چارچوب هماهنگی| شهادت سربازان عراقی 🔸 سازمان الحشد الشعبی یکشنبه هفته آینده به مناسبت دومین سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت، در محل رخ دادان این جنایت مراسمی را برگزار خواهد کرد. 🔸 رسانه‌های عراقی اعلام کردند فردا چهارشنبه قرار است در منزل سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر دیداری با برخی از سرکردگان چارچوب هماهنگی احزاب شیعی صورت گیرد. 🔸 ارتش عراق در استان دیالی با تروریست‌های داعشی درگیر شدند که بر اثر این درگیری تا کنون ۳ تن از اعضای ارتش عراق به شهادت رسیدند.
🔴 بودجه نظامی ۷۶۸ میلیارد دلاری آمریکا امضا شد 🔺به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن رییس جمهور آمریکا امروز دوشنبه بودجه نظامی ۷۶۸ میلیارد دلاری این کشور که شامل مهار روسیه می شود را امضاء کرد. ✍ قابل توجه کسانی که بودجه نظامی اندک ایران در لایحه بودجه چشمشان را در آورده ، با یک محاسبه کوچک با احتساب دلار ۲۰ هزار تومانی ببینید بودجه نظامی آمریکا چقدر میشود ۷۶۸٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰×۲۰٫۰۰۰ = ۱۵,۳۶۰,۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تقریبا پانزده هزار هزار میلیارد تومان 🔸اینو کجای دلم بذارم که بعضیا نمی خواهند بفهمند! 🔹تو این کسری بودجه آمریکا که برای نظام درمان ، آموزش و حتی برای تعمیر زیر ساخت های خراب این کشور بودجه‌ای وجود ندارد و هرساله با کسری بودجه مواجه هستند و بدهکارترین کشور دنیا هست با بیش از ۲۲ تریلیون دلار و سالانه هم یک تریلیون دلار به آن اضافه می شود؛ اینهمه بودجه نظامی چه معنایی می تونه داشته باشه؟! 💸 بودجه کل کشور ما در سال ۱۴۰۱ حدود ۴٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ چهار هزار هزار میلیارد تومان هست یعنی حدود یک چهارم بودجه نظامی آمریکا ؛ تازه بودجه نظامی ما حدود پنج درصد کل بودجه کشور است. 🛡جالب تر اینجاست که بدونید این بودجه نظامی آمریکا برابر با فروش دوازده سال نفت ایران به مقدار روزانه ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ هزار بشکه و با قیمت هر بشکه ۸۰ دلار و هر دلار به قیمت واقعی حدود ۱۸۰۰۰ تومان است!؟ حالا جای تعجب دارد یا نه🧐😳🤔 ✍
شنیده شده صدای انفجار در نزدیکی شهرک «النبی شیت» واقع در شرق لبنان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رژیم‌صهیونیستی؛ بازنده بزرگ تمام عرصه‌های سال ۲۰۲۱ 🗯 «ناصر اللحام» مدیر دفتر المیادین در فلسطین: مهمترین مسئله در اتفاقات سال جاری شکست کامل نقشه‌ای است که اسرائیل از ده سال پیش و از زمان "بهار عربی" تاکنون طراحی کرده‌است.
🚀 رزمایش سپاه زمین بازی را عوض کرد 🔰 مبنای ذهنی برخی سیاستمداران آمریکایی و رژیم صهیونسیتی در مذاکرات فعلی بر معتبرسازی تهدیدات نظامی استوار است. برای مثال دنیس راس مشاور سابق اوباما می گوید برای اینکه به دیپلماسی شانس بدهیم باید ترس ایران از خودمان را برگردانیم. 🔰 لذا مطرح کردن پلن بی از سوی صهیونیست ها و تاکید بر اینکه درصورت شکست مذاکرات، احتمال حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای وجود دارد دقیقاً بر این اساس استوار است. به زبان ساده «بترسان و امتیاز بگیر». 🔰 بر این اساس دنیس راس در یادداشتی مشترک با فرماندهان سابق نظامی، وزرای سابق دفاع و رؤسای موساد، پیشنهاد یک رزمایش مشترک با برخی شرکای منطقه ای آمریکا را داده و نوشت که وظیفه این رزمایش «شبیه سازی حملات هوا به زمین علیه اهداف مستحکم ایران و نابودی آتشبارهای موشکی آن» است. حرفی که ایران در عمل عکس آن را نشان داد. 🔰 در این شاخه و شانه کشیدن های صهیونیست ها و آمریکایی ها رزمایش سپاه زمین بازی را عوض کرد. یک پیام رزمایش این بود دیگر مذاکره زیر سایه تهدید وجود ندارد. ایران در قبال امنیتش با هیچ کسی شوخی ندارد. 👌 این حرف درستی است که پلن بی صهیونیست ها و توهم حمله به ایران به پلن زِد تبدیل شده است؛ آنها باید به فکر قصه ای دیگر باشند. 📝 یعقوب ربیعی
جنگنده‌های ائتلاف سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بار مناطق تحت کنترل انصارالله را بمباران کرده‌اند.
در افغانستان چه می گذرد : 1️⃣ 100 روز از سقوط افغانستان گذشته است و همچنان مدارس دخترانه افغانستان تعطیل است و طالبان اجازه باز گشایی مدارس دخترانه را نداده است. 2️⃣ صف معلمين براي دريافت حقوق شان در استان هرات! آموزگاران افغانستانی 4 ماه حقوق دریافت نکرده اند . 3️⃣ عمران خان رئیس جمهور پاکستان :" جهان باید به سنتهای افغانها در زمینه آموزش دختران احترام بگذارند و برای طالبان پیش شرط تعیین نکنند ". در تصاویر ببینید (پدری از بدخشان ) افغانستان که دختران دانش آموز خود را از رودخانه ای خروشان و خطرناک عبور میدهد تا به کلاس درس برسند).
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود خطاب به دولت ائتلافی بنت و لاپید: 🔹شهروندان اسرائیل در اولین فرصت شما را بیرون خواهند کرد و ما باز خواهیم گشت تا کشورمان را به روش خودمان رهبری کنیم - با عزم راسخ به سمت قدرت و آزادی و عدالت 🔸بنت و سعر، قوانین ایران را برای پایمال کردن دموکراسی در اسرائیل وضع می کنند 🔹من با شهروندان ملاقات می کنم، صدای مردم را می شنوم، آنها به سراغ من می آیند، آنها می‌گویند که ما را از شر این دولت نجات دهید 🔸وزیر آموزش و پرورش یک منکر سریالی کرونا است، او عمدا در کمپین واکسیناسیون کودکان در مدارس اختلال ایجاد کرد 🔹دولت قرنطینه اعمال می کند و شهروندان را از رفتن به خارج منع می‌کند ولی وزاری دولت خودشان به خارج می روند
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این گزارش به خوبی نشان می دهد که ایرانی‌ها چه می خورند و چرا اینقدر آمار سرطان و ناباروری و همه بیماریها در کشور ما بالاست؟
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد ، کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل: 📺 شهید به عنوان یک دیپلمات انقلابی و مجاهد، به دنبال تقویت روابط با دولت یمن و مجاهدین انصارالله بود. 📺 سعی بر تقویت روابط دوجانبه ایران و‌ ، در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی از برنامه‌های شهید ایرلو بود. 📺 توطئه ها مانع ورود هواپیماهای ایران به یمن و کندشدن روند درمان شهید ایرلو شد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌فریاد نماینده مردم در صحن مجلس خطاب به رئیس‌جمهور: 🔹 به وزیر راه بگویید از اتاقش بیرون بیاید. 🔹 سعید محمد دبیر مناطق آزاد بداند و بفهمد اینجا پادگان نیست؛ بیا فساد منطقه آزاد را جمع کن، چرا آدم میفرستی با ما لابی کنند و از ما پست بگیری و پست بخواهی! 🤷🏻‍♂🤷🏻‍♂
⚠️باز هم یک 🔴در پی شیطنت جناب محمد منتج مسئول ستاد احیاء کرج بخوانید ستاد إماته امر به معروف و نهی از منکر، علیه آمر به معروف و ناهی از منکر و اقدام به نشر اکاذیب و جوسازی علیه نیروهای انقلاب؛ 🔶یکی از عزیزان فعال انقلابی، صرفا در جهت مطالبه این و دفاع از حقوق مطالبه‌گران، در مورد اهانت‌ها، توهین‌ها و نشر اکاذیب نسبت به آمران و ناهیان، با مستندات و شهود به دستگاه قضا شکایت برده که امروز در کمال تعجب متوجه شدیم جناب مدعی‌العموم بی سر و صدا حکم عدم صلاحیت و منع تعقیب صادر کرده است!!! ⚫️ البته مستحضر هستیم بویژه در طول سال‌های اخیر از این دست علیه مطالبه‌گران و بویژه طلاب انقلابی فراوان وجود دارد که قطعا طرفی نخواهند بست و هر روز بر اقتدار و سرعت پیشرفت جریان مطالبه‌گر افزوده می‌شود. 👈لازم به ذکر است در جریان ضرب و شتم بانوی محجبه و همسرش توسط ، آقای منتج، طلبه آمر را توبیخ و تهدید به محاکمه قضایی نموده بود که پس از شکست مفتضحانه این سناریوی نخ‌نما، اقدام به تولید فیلمی جهت‌دار و پر از خلاف واقع، جهت منزوی کردن آمر به معروف کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤔مگر کسی بنام آقای اسلام داریم؟!!! 🔷اسلام یک است که برای تحقق آن بایست هزینه عقلی و عملی بدهیم. ⚠️ بنابراین از زندان رفتن نترسید! 🔹من کاملا آمادگی دارم برای ، زندان بروم… 🔸قرار نیست ما نهی از منکر کنیم، به شرط اینکه به ما شیرینی بدهند… ❇️أَحَسِبَ النَّاسُ أَن يُتْرَكُوا أَن يَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا يُفْتَنُونَ ﺁﻳﺎ ﻣﺮﺩم ﮔﻤﺎﻥ ﻛﺮﺩﻩ‌ﺍﻧﺪ، ﻫﻤﻴﻦ ﻛﻪ ﺑﮕﻮﻳﻨﺪ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻳﻢ، ﺭﻫﺎ ﻣﻰﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﻪ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﺟﺎﻥ، ﻣﺎﻝ، ﺍﻭﻟﺎﺩ ﻭ ﺣﻮﺍﺩﺙ ﻣﻮﺭﺩ ﺁﺯﻣﺎﻳﺶ ﻗﺮﺍﺭ نمیﮔﻴﺮﻧﺪ؟! العنکبوت ٢
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️هشدار امام خمینی اعلی الله مقامه الشریف به حوزویان در نسبت به چه خطراتی هست؟! 🔴چرا در اکثر حوزه‌های علمیه خبری از منشور روحانیت نیست مگر صرفا در حد نگهداری در قفسه برخی مدارس؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤔تضعیف کدام نظام؟؟! 🔴یکی از ترفندهایی که مسئولین و کج فهم در مقابل جوانان انقلابی و مطالبه‌گر و مردم مستضعفی که انتقاد و اعتراض به خیانت برخی از مسئولین دارند این است که می گویند: این حرف شما تضعیف نظام است! 🔶ایةالله مصباح یزدی رحمةالله علیه: مگه نظام مساوی با دولت است؟! مگه نظام مساوی با چند وزیر است؟! مگه نظام مساوی با چند کارمند است؟! 🔴مسئولین محافظه کار و کج فهم راست می گویند!!😳 انتقاد و مطالبه از آنها تضعیف نظام سرمایه‌داری‌ای است که سالهاست سران قبایل اصولگرا و اصلاح‌طلب و فرزندانشان در ایران و خارج ایران دارند از این نظام به صورت زالوگونه‌ای ارتزاق می‌کنند.
❄️ 📝 | مکتب ، نیاز امروز ما 🍃🌹🍃 ❌قسمت سوم 3⃣ شناخت دشمن‌: سرداری در جایگاه او نمی‌تواند در شناخت دشمن اشتباه کند، لذا همواره در این مسیر الگو بوده‌است. زمانی مقابل دشمن بعثی، زمانی مقابل اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در شرق کشور و زمانی هم در مقابل تکفیری‌ها در سوریه و عراق و زمانی هم در مقابل رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین. 🔹اما شناخت وی از دشمن به این‌ها خلاصه نمی‌شد و وقتی هم که دشمن لباس دوست می‌پوشید و یا از آستین برخی یاران سابق انقلاب در می‌آمد، مانند فتنه‌هایی از جنس فتنه ۸۸ ، باز او فریب نمی‌خورد و دشمن را به‌خوبی تشخیص می‌داد و به تکلیف خود عمل می‌کرد. 🔺او در این مسیر کاملاً در تراز خواسته‌های مقام معظم رهبری عمل می‌کرد و اجازه سوءاستفاده از دوستی‌های سابق خود با برخی از آن‌ها را نمی‌داد و در دفاع از انقلاب هیچ‌گاه کم نمی‌گذاشت.
⭕️ این ۷ درصد را به خاطر داشته باشید! 🔹 همتی، رئیس بانک مرکزی، سال ۹۸: افزایش قیمت در یک سال، ۴ درصد در تورم تأثیر دارد! 🔹 پورمحمدی، معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه، سال ۱۴۰۰: حذف ۴۲۰۰ تومانی، ۷ درصد تورم ایجاد می‌کند! 🖊 : 💬 همان‌طور که در منطق اقتصادی، آزادسازی قیمت‌ها بسیار کمتر از واقعیت پیش‌بینی محاسبه می‌شود؛ در منطق اجتماعی، این شوک‌ها بسی بسیار بیشتر از رقم واقعی به جامعه هجوم می‌آورد. ایجاد شوک ضروری نیست؛ هجوم به جان جامعه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◀️ جدای از این مسأله که چه کسی و چرا ماشین آقای را آتش زد، می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که این متعلق به عضو شورای شهرِ یکی از مهمترین شهرهای نفتی کشور است. 🔹 معلمی که سابقه سه دوره عضویت و یک دوره ریاست شورای این شهر را دارد و حداقل انتظار ما، داشتن یک ماشین شاسی‌بلندِ گران قیمت است! 🔹 بارِ قبل که برای تهیه گزارش به رفتم، آقاجری با همین پراید فرسوده‌اش، من را در شهر دور داد؛ به مناطق محروم برد و از مشکلات شهر گفت. 🔺 مشکلاتی که امروز با تمام سنگ‌اندازی‌های مسئولین شهری و استانی برای ایشان و شهردارِ انقلابیِ امیدیه، بسیاری‌شان مرتفع شده و امید داشتیم از این هم بهتر شود که اجازه ندادند. 🖊 محمدامین غفاری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ به ماشین آقاجری هم رحم نکردند! 🔹 دیشب، ماشین محمدرضا ، رئیس سابق و عضو فعلی شورای شهر ، که از افراد با سابقه در مبارزه با در امیدیه است، به آتش کشیده شد. این اتفاق درحالی رخ داد که او در تهران حضور داشت. 🔹 جالب است بدانید دیروز، سعید سعادتی، وکیل محمدرضا آقاجری، از موکل خود و تجویزِ اعاده دادرسی در دیوان عالی کشور، خبر داده بود. 🔺 آیا ممکن نیست کسانی برای این کار مأمور شده باشند؟ منتظر اخبارِ دستگاه‌های اطلاعاتی-امنیتی هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ بین اقتصاددانان نئولیبرال و محمدرضا گلزار فرقی وجود دارد؟! ◀️ فقط یک دکترین اقتصادی نیست، بلکه یک نظام تربیتی و فرهنگ‌سازی است. بنیان آن هم یک گزاره است که به هزار شیوه به خاص و عام القا می‌کنند و از همه می‌خواهند آنرا باور داشته باشند: «اگر استعداد داشته باشی و برنامه ریزی و تلاش کنی، حتماً موفق می‌شوی.» 🔹 به زعمِ همه این‌ها خوشبختی و بدبختی، به تلاش و توانایی‌های شخص انسان برمی‌گردد. بنابراین اگر برای مثال کارتن خواب‌های شوش و هرندی هیچ ندارند، مشکل از خودشان است. اگر آنطور که این‌ها می‌گویند «خلایق هر چه لایق»، پس دیگر معنایی ندارد‌. 🔹 ایده‌ی «بازارِ خودتنظیم‌گر» و «انسانِ خودتنظیم‌گر» دوشادوش هم پیش می‌روند. چنانچه قرار باشد دولت برای درمان، مسکن، آموزش یا اشتغال شهروندان کاری نکند، پس باید اسطوره‌ای از انسان‌های موفق ساخته شود که با سخت کوشی خودشان از هیچ چیز به همه چیز رسیده‌اند. 🔺 بین آنچه اقتصاددانان نئولیبرال و می‌گویند فرقی نیست؛ فقط آن‌ها برای خواص، حرف می‌زنند و این یکی برای عوام و جماعتِ مخاطبِ ها. 🖊 احسان فرزانه