eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 🔴 تصویری نادر از عمران خان نخست وزیر کنونی پاکستان در سالهای دور که در حضور «آمیتاب باچان» ستاره سینمای بالیوود از «نصرت فاتح علی خان» درخواست می کند تا ترانه «علی امام است و منم غلام علی» را اجرا نماید.
🔴 پانصد سال گریه در قیامت‼ ✍ آیت الله مجتهدی (ره) : گـریه کنید. دیده اید بچه ها با گریه کردن کار خود را پیش می برند. تا گریه می کنند، پدرشان راضی می شود درِ خانه خدا هم باید گریه کنید. تا گریه نکنید، کار پیش نمی رود. همین که میل پیدا کردی که گریه کنی و اشکی بریزی، معلوم می شود که خدا میخواهد تو را بیامرزد. بله، یکی از کارهای ما باید گریه باشد. شب ها طولانی است. از رختخوابتان بلند شوید. در گوشه اتاق بنشینید. کمی به حال خودتان گریه کنید. شب ها به این فکر کنید که اگر در این حال بمیرم، دست خالی، چه خاکی بر سرمان بریزیم. اگر وارد محشر شویم و به ما بگویند: «هیچ عمل خوبی نکرده ای» چه کنیم. در روایت آمده است که عده ای در روز قیامت در صحرای محشر پانصد سال گریه می کنند، هق و هق می گریند که چرا پرونده شان درست نیست و اعمالشان خوب نمی باشد. در این حال ملکی نزد آنها می آید و می گوید: «اگر یک ساعت در دنیا اینگونه گریه کرده بودی، گرفتار این پانصد سال گریه نمی گشتی! می خواستی در دنیا این گریه ها را بکنی.» خدایا، ما را گرفتار آن گریه ها نکن. 📚 در محضر مجتهدی، جلد دوم
⭕️آزار فیزیکی زن کرد ایرانی حین اخراج از دانمارک! 🔺چهار نفر او را روی زمین انداخته اند و سرش را به زمین فشار می‌دهند. ❌ این خبرها چرا در شبکه های فارسی زبان منتشر نمی شود و نگران کردها نیستند؟ 💠 کاتوسا؛ کانال اخبار، تحلیل و سیاست روز👈 🆔 @katoosa
🔴 حمله موشکی به یک پالایشگاه نفت در اربیل عراق 🔸به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ کانال تلگرامی هنا الخبر اعلام کرد: این پالایشگاه برای قاچاق نفت از اربیل به ترکیه مورد استفاده قرار می گرفت. خبرگزاری فرانسه نیز از اربیل گزارش داد، سرویس های امنیتی اقلیم کردستان (عراق) از اصابت سه راکت کاتیوشا، چهارشنبه شب، به نزدیکی یک پالایشگاه نفت در منطقه اقلیم کردستان عراق خبر دادند. بنابر اعلام سرویس های امنیتی اقلیم کردستان (عراق), این سه راکت کاتیوشا به نزدیکی پالایشگاه نفت «کاورگوسک»، یکی از مهمترین پالایشگاه های نفت واقع در حدود بیست کیلومتری شمال غربی اربیل اصابت کردند. 🔻سرویس های امنیتی اقلیم کردستان (عراق) همچنین اعلام کردند این شلیک ها از منطقه «الخازر» در نزدیکی موصل به عنوان بزرگترین شهر شمال عراق و با هدف قرار دادن (منطقه ای در) اربیل صورت گرفته است. این حملات هیچگونه تلفات جانی نداشت. 🔺گفتنی است ؛ هنوز هیچ شخص و یا گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️لحظه سوریه‌سازی در ایران چگونه اتفاق می‌افتد؟ بخشی از صحبت‌های علی علیزاده: 🔻لحظه سوریه‌سازی در ایران چگونه اتفاق می‌افتد؟ اینکه امید برای اصلاح را از دست بدهی و برای تغییر دست به دامان اسکندر شوی... ‌ 🔻اسکندر، گاهی قدرت خارجی است، گاهی فیفا است و گاهی تقاضای تحریم است در هر صورت تاثیرش یکی است‌.
🔴 واکنش سخنگوی طالبان به حادثه تروریستی مشهد 🔸 امارت اسلامی حمله بر عبادتگاه و روحانیون در کشور ایران را محکوم می نماید. 🔺این کار ربطی به افغان‌ها و افغانستان ندارد.
🔴 وزیر خزانه داری آمریکا: تحریم نفت روسیه قیمت سوخت را افزایش می دهد. 🔸به نقل از ایرنا از "سی ان ان"، یلن پنجشنبه شب در جلسه استماع به قانونگذاران آمریکایی گفت: مسئله مسدود کردن صادرات نفت از روسیه این است که بسیاری از کشورها، به ویژه در اروپا که به آن نفت وابستگی زیادی دارند و اگر صادرات نفت روسیه را ممنوع کنیم، احتمالا شاهد افزایش سرسام آور قیمت ها در آمریکا و سایر نقاط جهان خواهیم بود. 🔺وزیر خزانه داری آمریکا تصریح کرد از آنجایی که تقاضا برای نفت به طور کلی ثابت است، محدودیت های بیش از حد در عرضه این محصول می تواند "تاثیر بسیار بزرگ بر قیمت" داشته باشد.
🔴 ارمنستان و آذربایجان پس از نشست سه جانبه ، مرز خود را مشخص می کنند. 🔸بر اساس نتایج این نشست، توافق شد که کمیسیونی دوجانبه برای تعیین حدود مرز بین ارمنستان و آذربایجان تا پایان آوریل که در توافقنامه سوچی در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است، تشکیل شود که این کمیسیون مجاز به رسیدگی به مسائل امنیت و ثبات در امتداد مرز نیز خواهد بود. 🔺رهبران دو کشور در این دیدار همچنین در مورد بازسازی زیرساخت های ارتباطی و ارتباط بین ارمنستان و آذربایجان به طور خاص در قفقاز جنوبی بحث کردند.
🔴 اوضاع پیچیده و ملتهب در اراضی اشغالی؛ «انتفاضه رمضانی» در راه است!؟ 🔸باتوجه به تحولات کنونی در اراضی اشغالی به ویژه در قدس اشغالی و نیز در کرانه باختری، اوضاع در این اراضی بیش از پیش ملتهب شده است. اظهارات اخیر « نفتالی بنت » نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز آتش خشم فلسطینیان را شعله ور ساخته است. بنت اخیرا در اظهارنظری جنجالی ضمن بی توجهی به عصبانیت فلسطینیان از تداوم شهرک سازی ها ، تاکید کرد که احداث شهرک های صهیونیست نشین طبق برنامه قبلی و بدون هیچ وقفه ای ادامه پیدا خواهد کرد. همین اظهارنظر کافی بود تا فلسطینیان بار دیگر به خشم آیند . در همین ارتباط، بامداد چهارشنبه بود که یک فلسطینی به وسیله خودروی خود دو صهیونیست ها در النقب زیر گرفت و آنها را به شدت زخمی کرد. هشدار سخت گروه های مقاومت به تل آویو نشان می دهد که اراضی اشغالی در آستانه شکل گیری یک انتفاضه رمضانی قرار گرفته است آنچه که واضح به نظر می رسد این است که عملیات های مقاومتی در اراضی اشغالی به ویژه در کرانه باختری بیش از هر زمان دیگری تشدید خواهند شد. کما اینکه اخیرا گروه های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه ای به مقامات سیاسی و فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی در خصوص تشدید تنش ها در کرانه باختری و قدس اشغالی هشدار داده و اعلام کردند که پاسخ حمله را با حمله می دهند. گروه های مقاومت فلسطین در بیانیه هشدار آمیز خود خطاب به مقامات رژیم صهیونیستی عنوان کرده اند که تحت هیچ شرایطی از استیفای حق و حقوق فلسطینیان کوتاه نخواهند آمد. بر اساس آنچه که گفته شد، بعید نیست که در طول ماه مبارک رمضان شاهد شکل گیری مقاومت مسلحانه در کرانه باختری باشیم؛ چیزی که صهیونیست ها به شدت از آن هراس دارند و معتقدند که در صورت مسلح شدن فلسطینیان ساکن کرانه باختری، معادلات به کلی دستخوش تغییر خواهد شد. فراگیر شدن مقاومت مسلحانه در کرانه باختری موجب خواهد شد تا معادلات در اراضی اشغالی به طور کامل به نفع گروه های مقاومت تغییر کند؛ کما اینکه هم اکنون نیز به دلیل گسترش دامنه عملیات های مقاومتی در سراسر اراضی فلسطینیان، تغییر معادلات به نفع مقاومت را به دنبال داشته است. این واقعیت را نیز نمی توان انکار کرد که در صورت تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی، انتفاضه رمضانی دامن گیر تل آویو خواهد شد. اوضاع ملتهب اراضی اشغالی به ویژه در قدس و کرانه باختری موجب شده است تا فلسطینیان مترصد فرصتی برای خالی کردن جام غضب خود بر سَر صهیونیست ها هستند. بنابراین، در سایه چنین فضایی، بعید نیست که در طول ماه مبارک رمضان شاهد شکل گیری انتفاضه بزرگی علیه رژیم صهیونیستی باشیم.
🔴 تهدیدات پوچ آمریکایی ها برای امتیاز گیری از ایران در توافق هسته‌ای 🔸وزیر خارجه آمریکا: برای سناریو های دیگر آماده ایم! 🔺آنتونی بلینکن با همتایان خود در سطح سه کشور اروپایی عضو توافق هسته ای دیدار کرد تا در مورد هدف مشترک برای اطمینان از اینکه ایران هرگز به سلاح هسته ای دست پیدا نمی کند، گفتگو کند. براساس بیانیه وزارت خارجه آمریکا، وزرای خارجه آمریکا و سه کشور اروپایی توافق کردند که راه حل دیپلماتیک تضمین کننده بازگشت متقابل به برجام بهترین نتیجه است و در عین حال آن ها خاطرنشان کردند که در صورت لزوم برای سناریوهای دیگر آماده هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ مجری شبکه عربی اورینت: 📍باج‌گیری های ایران پایان ندارد و حالا نوبت به میدان گازی(آرش) رسیده است/سیاست آنها ایجاد مشکلات بیشتر در منطقه برای گرفتن امتیازهای بیشتر است/صبح‌ها ما را بمباران می‌کنند و شب‌ها از عادی‌سازی روابط سخن می‌گویند....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ ترامپ: 📍بايدن چهار دست و پا در جهان به دوره افتاده و از عربستان، ایران و ونزوئلا خواهش می‌کند در حق ما لطف کنن....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ کارشناس عرب: 📍برخی از کشورهای عربی از نحوه تعامل آمریکا با ایران آزرده خاطر شده‌اند/آنها معتقدند توافق هسته‌ای دست برتر را در منطقه به ایران می‌دهد/می‌گویند چرا باید آمریکا زمینه‌ای فراهم کند که ایران نفوذ منطقه‌ای خود را گسترش دهد؟/آمریکا متحد راهبردی عربستان است اما علی رغم حملات مختلف، اقدام قابل توجهی برای حمایت از سعودی ها انجام نداد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حال مجروح دوم واقعه مشهد بهتر است 🔹حجت الاسلام دارایی که در واقعه مشهد دچار حادثه شده مساعد است و مراحل درمانی را طی می‌کند.
🔴شنیده شدن صدای انفجار در شمال غرب اربیل 🔹رسانه‌های نزدیک به کردستان عراق از شنیده شدن صدای دو انفجار در شهرستان خبات واقع در شمال غرب اربیل خبر می‌دهند. 🔹شهردار این منطقه به «کردستان‌۲۴» گفته هنوز مشخص نیست که صدای این انفجارها ناشی از حمله راکتی باشد. 🔺با وجود این شبکه روداو گزارش داده چند راکت کاتیوشا در مرز خبات و کورگسک در استان اربیل فرود آمده اما تلفاتی نداشته است.
🔴نتانیاهو به نفتالی بنت: در برابر ایران ضعیف هستید 🔹 نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک تظاهرات اعتراضی از نخست‌وزیر فعلی این رژیم بابت نشان دادن ضعف در برابر ایران انتقاد کرده است.
🔴افطارکردن بنزما ۱۳ دقیقه قبل از آغاز بازی 🔹ستاره مسلمان رئال‌مادرید که به روزه گرفتن پایبند است، تنها ۱۳ دقیقه قبل از آغاز بازی شب گذشته مقابل چلسی افطار کرد ولی با این حال توانست یک نمایش فوق‌العاده به ثبت رساند و تاریخ‌سازی کند. 🔹بنزما به تنها فرانسوی تاریخ فوتبال لقب گرفت که توانسته در یک فصل از لیگ قهرمانان اروپا بیش از ۱۰ گل به ثمر رساند. او در این فصل ۳۶ گل به ثبت رسانده و در ۵۰ گل کهکشانی‌ها تاثیرگذار بوده.
🔴 نسبت به چشم انداز توافق هسته‌ای با ایران زیاد خوشبین نیستم 🔺️ «آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا: درباره دستیابی به توافق هسته‌ای با ایران «خیلی خوشبین» نیستم. 🔹 علی‌رغم تمام تلاش‌هایی که برای توافق انجام دادیم، اما زمان بسیار کوتاه است و امروز بعدازظهر و روزهای آینده با شرکای اروپایی‌مان درباره توافق صحبت خواهیم کرد. 🔹من همچنان بر این باورم به نفع کشورمان است اگر بتوانیم به توافق برگردیم.
🔴تحقق یکی دیگر از وعده های دولت در تحقق «عدالت مالیاتی» و «مبارزه با فرار مالیاتی»؛ آیت الله رییسی پس از بازدید از وزارت اقتصاد در جمع معاونین این وزارتخانه خبر داد: 🔹 شناسایی بیش از دو میلیون مودی جدید مالیاتی(معادل یک سوم کل مودیان مالیاتی کشور) 🔹آیت الله رییسی که امروز به منظور بازدید از آخرین وضعیت درگاه ملی صدور مجوز کسب و کارها به وزارت اقتصاد رفته بود، گفت: اینکه یک سوم از ۶.۷ میلیون اشخاص حقیقی مودی مالیات در سال ۱۴۰۰ شناسایی شده‌اند یکی از دستاوردهای ارزشمند و اقدامات انقلابی این دولت در مبارزه با فرار مالیاتی و افزایش عدالت مالیاتی است. 🔹یعنی افزایش درآمد مالیاتی نه با فشار بر مودیان قدیمی بلکه با شناسایی فرار مالیاتی جدید رخ می دهد. 🔹براساس اعلام رییس سازمان امور مالیاتی در این جلسه، در سال ۱۴۰۰ یک سوم اظهارنامه های مالیاتی، با اعتماد کامل به مردم و بدون رسیدگی مورد قبول قرار گرفته است.
🔴 فیروزآبادی: طرح تنظیم مقررات(طرح صیانت) نیاز کشور و بند بند آن نتیجه کار کارشناسی و تلاش مرکز ملی و دولت و مجلس است دبیر شورای عالی فضای مجازی در یک گفتگوی آنلاین: 🔹قوای سه گانه جایگاه شورای‌عالی و مرکز ملی را قبول ندارند. ادعا می‌کنند که دستور رهبری را قبول دارند ولی در عمل اجرا نمی‌کنند. 🔹وقتی می‌گوییم تنظیم‌گری فضای مجازی را انجام دهید می‌گویند قانونی نداریم و تلاشی هم برای پر‌کردن این خلا قانونی نمی‌کنند. 🔹طرح تنظیم مقررات(طرح صیانت) نیاز کشور و بند بند آن نتیجه کار کارشناسی و تلاش مرکز ملی و دولت و مجلس است. 🔹کسانی که طرح را نقد و آن را فاجعه انسانی معرفی میکنند سواد کافی ندارند! 🔹چون فضای غبارآلود، فتنه‌انگیز و حساسیت مصنوعی ایجاد شده حرفی شنیده نمی‌شود. بسیاری از حرف هایی که در مورد طرح صیانت گفته می شود، دروغ است.
🔴 امان از انحصار 🔹رئیس پلیس راهور ناجا : "رئیس‌جمهور گفت اگر خودروسازها ایمن‌سازی نکردند ، شماره‌گذاری نکنید" !! 🔹اما نکته مهم اینجاست تا وقتی که خودروسازهای داخلی هیچ رقیب و جایگزینی ندارند ، هرگونه اقدامی که جلوی عرضه خودروهایشان را بگیرد نه تنها به ضررشان نیست بلکه سبب التهاب در بازار و افزایش قیمت خودروها و در نهایت سود بیشتر برای خودروسازها می شود !! ✍"قاسم اکبری"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢کلیپی از ضارب روحانیون در مشهد مقدس که به وضوح تکفیری بودن این شخص در کلیپ مشهود است. 🚨عبداللطیف مرادی قاتل وهابی: اگر از علی کمک بخواهی کافر، مرتدد و از اسلام خارج شدی...
26.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 هنرنمایی سید محمد حسینی مداح نوجوان ایرانی در مسابقه استعدادیابی مداحی وجیها بالحسین (ع) با حضور سیدطالع باکویی و داوران عراقی در پایان این برنامه ملاعلی پاشازاده از دواران ، برنامه با حضور بر روی سن به دستان این مداح نوجوان ایرانی بوسه زد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 روایت شنیدنی زنی که خودکشی کرده بود و پیش از بازگشت و در زمان موقت مرگش عذاب بینهایت افرادی که خودکشی کرده بودند را دیده بود
💢️اخراج خلبان زن ایتالیایی پس از افشای آزار 🔹️یک خلبان نیروی هوایی ایتالیا به نام جولیا شیف، از ویدیویی رونمایی کرد که نشان می دهد همرزمان مرد، او را به شکل فجیعی مورد آزار فیزیکی قرار می دهند. او همچنین عکس هایی را منتشر کرد که آثار ضرب و شتم را روی بدنش نشان می دهد. 🔹️اما کمی پس از انتشار این مدارک، نیروی هوایی ایتالیا به جای عذرخواهی و جبران، جولیا شیف را از نیروی هوایی اخراج کرد. همرزمان او ادعا می‌کنند این کارها فقط یک شوخی بوده است. 🔹️این اولین بار نیست که زنی به خاطر افشای خشونت و آزار، کار خود را از دست می‌دهد.