🚨#فوری
منابع مطبوعاتی | ده ها هزار شهروند از کرانه باختری، بیت المقدس و مناطق اشغالی در حال تلاش برای رسیدن به مسجد مبارک الاقصی هستند.
🚨#فوری
هلال احمر فلسطین | تعداد مجروحان حمله نیروهای اشغالگر به نمازگزاران مسجدالاقصی به 100 نفر رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ادامه وحشیگری رژیم کودک کش صهیونیستی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 ادامه شکنجه دسته جمعی مسلمانان در حال نماز در صحن مسجدالاقصی در بیت المقدس، پایتخت فلسطین اشغالی توسط نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی 🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فلسطینیهایی که در مصلای القبلی دستگیر شدن توسط تروریستهای صهیونیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 پویش #خون_شریکی
خون شریکی در فارسی دری به معنای اوج صمیمیت و تقریباً برابر واژه «برادر خونی» در فارسی ایرانیان است.
🔹 #تبیین_حقیقت را از زبان مهاجرین بشنوید.
📌 شما نیز میتوانید ویدئوهای خویش را برای ما به شماره ۰۹۲۲۷۱۴۲۹۵۴ در پیامرسانهای مختلف ارسال نمایید.
#جمعیت_افغانستانیهای_مقیم_ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 پویش #خون_شریکی
خون شریکی در فارسی دری به معنای اوج صمیمیت و تقریباً برابر واژه «برادر خونی» در فارسی ایرانیان است.
🔹 #تبیین_حقیقت را از زبان مهاجرین بشنوید.
📌 شما نیز میتوانید ویدئوهای خویش را برای ما به شماره ۰۹۲۲۷۱۴۲۹۵۴ در پیامرسانهای مختلف ارسال نمایید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 پویش #خون_شریکی
خون شریکی در فارسی دری به معنای اوج صمیمیت و تقریباً برابر واژه «برادر خونی» در فارسی ایرانیان است.
🔹 #تبیین_حقیقت را از زبان مهاجرین بشنوید.
📌 شما نیز میتوانید ویدئوهای خویش را برای ما به شماره ۰۹۲۲۷۱۴۲۹۵۴ در پیامرسانهای مختلف ارسال نمایید.
#جمعیت_افغانستانیهای_مقیم_ایران
هدایت شده از mesaghمیثاق
39.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صهیونیست ها از پشت بام و پنجره های مصلای القبلی به فلسطینیها تیراندازی کردن
هدایت شده از mesaghمیثاق
جناب آقای رییسی
خداقوت
از اعلام عدم رضایت رهبری از خودروسازان و نیز بازدید میدانی خود حضرتعالی از مجموعه خودروسازی ایرانخودرو و عدم رضایت جنابتان از برایند عملکرد این شرکت و دستور قاطع برای تغییر وضعیت موجود، یک ماهی گذشت.
و البته نتیجه دستورات قاطع شما، افزایش قیمت ۱۰۰ میلیونی و دهن کجی مستقیم این شرکت خودرو ساز به دولت و رهبری بود.
حال آیا وقت آن نرسیده است که یک انقلاب در دل دو مجموعه خودروسازی داخلی توسط دولت شما رخ دهد؟!
انتهای این ماجرای مافیای پیچیده دقیقا کجاست که هیچ مسوولی نمیتواند آنها را قلع و قمع کند؟!
تاوان این بلعیدن و چپاول و بنجل سازی داخلی را جان و مال مردم میدهد و خنده های مستانه مدیران از خدا بیخبر این دو غول خودروسازی، روح و روان مردم را آزرده است.
اما پرسش اساسی این است که آیا پایانی برای یکه تازی آنها وجود ندارد؟!
صبر ما زیاد است و البته ظرف زمانی جانمان با این بنجلکهای داخلی کوتاه و کوتاه تر ....
✍#سیدفخرالدین_موسوی
✅🌴https://eitaa.com/mesagh
✅🌴 @mesagh
هدایت شده از mesaghمیثاق
در آگهی های صدا و سیما ،
مردم دائما مشغول خوشگذرانی هستند؟!؟
از : دکتر حسن خسروی. مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل مدیریت دولتی ایران.
شاید شما هم جزو کسانی باشید که حالتان از برخی آگهی های صدا و سیما بهم میخورد.؟!؟
آیا دقت کرده اید که تقریبا در تمام آگهی های تبلیغاتی صدا و سیما خانه های شیک و مردمانی با لباسهای اطو کشیده و مرتب و باکلاس وجود دارند که یخچالشان پر از شیر و ماست و خامه و نوشیدنی های رنگارنگ و... میباشد؟!؟ آنقدر آگهی ها با زندگی واقعی مردم فاصله دارند که آدم احساس میکند صدا و سیما از روی قصد و غرض و فقط بخاطر " یک مشت دلار " میخواهد مخاطبان و مردم را عذاب دهد؟!؟ اینکه بودجه صدا و سیما بسیار کم است شکی نیست؛ اما اینکه به هر قیمت هر آگهی مزخرفی را زوری بخورد مردم دهیم واقعا انصاف نیست. شما دائم دارید مصرف و مصرف و مصرف را به مردم تحمیل و تزریق میکنید و این صددرصد خلاف اسلام است چون غوطه ور شدن در مصرف؛ انسان را از یاد خدا و عبادت و بندگی خدا دور میکند. صد البته اگر صدا و سیما انحصاری نبود مثل خودروسازان بی کیفیت بی انصاف؛ قطعا قشر وسیعی از مردم؛ تلویزیون با این حجم از آگهی های ضبط شده فضایی که هیچ شباهتی با کیفیت زندگی قاطبه مردم ندارد را نگاه نمیکردند. شما کدام آگهی صادقانه خارجی را سراغ دارید که اعضای خانواده آن دائم در حال خوردن و شادی و خوشگذرانی هستند.؟!؟ آیا مردم ما واقعا شاد هستند؟!؟ آیا مردم ما همگی صبح ها پنیر و شیر و گردو میخورند و ظهرها ماست و دوغ و شبها...؟!؟ تا آنجا که ما درس خوانده و تجربه داریم والله این رسم آگهی درست کردن و پخش کردن و تبلیغ کردن نیست. شاید صدا و سیما رسالت اصلی خود را به عنوان یک دانشگاه فراموش کرده است. شما با این آگهی های خوراکی پر رنگ و لعاب دل صدها هزار بازنشسته و کارگر و بیکار و مستمند فقیر را بدرد میآورید که در مایحتاج اولیه زندگی خویش در مانده اند. رحم و مروت و انصاف هم چیز خوبی است؟!؟ آگهی ها و تبلیغات را ببرید به سمت حمایت از تولید و ابتکارات و خلاقیتها و معرفی استعدادها و جذب سرمایه ها. شیر و پفک و ماست و بستنی و نوشابه که تبلیغ نمیخواهد. آیا تفکر و تعقل نمیکنید؟!؟ افلا یتدبرون. افلا تتفکرون . افلا تعقلون؟!؟
✍حسن خسروی
✅🌴https://eitaa.com/mesagh
✅🌴 @mesagh