eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
AUD-20220427-WA0059.mp3
2.43M
هادی سیاسی محترم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالحسین سجادی تبیین جنایات رژیم صهیونیستی
804.pdf
330.9K
🇮🇷 📝 | رمزگشایی از مقاومت ترکیبی فلسطینیان 🍃🌹🍃 ✍ حنیف غفاری
هدایت شده از 
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 روحانیون محترم// دیدید این دانشجو چند انتقاد به حقّ نسبت به دفتر رهبر انقلاب، ائمه جمعه، ستاد کل نیروهای مسلح، دخالت برخی فرماندهان سپاه در انتخابات و... مطرح کرد و نکشتنش؟! از گفتن حرف حق نترسیم✔️ ✅صدای انقلاب را از اینجا بشنوید
هدایت شده از 
👆تکمیل قبل 🔹بخشی از معمّمین(خطبا و مسؤولین معمّم)، دارن فضای روحانیت شیعه رو تبدیل به چیزی شبیه مفتی‌های دربار آل‌سعود و الأزهر می‌کنن/ 🔷روحانی شیعه افتخارش این بوده که همواره، مستقل از حکومت، بالای سر حکومت و هادی و در کنار مردم بوده است 🔸اینکه آخوند شیعه بشه ماله‌کش مسؤولین(به‌خصوص نظامی‌ها)، فقط در حکومت‌های شاهنشاهی سابقه داشته، اونهم توسط رذل‌ترین و بی‌ارزش‌ترین عناصر روحانی... 🔹دو آفت (باب میل مردم حرف‌زدن) و (باب میل مسؤولان و علیه مردم حرف‌زدن) به شدت در میان روحانیت شیعه افزایش پیدا کرده و در آینده‌ی نزدیکان، این قشر اصیل را از هویت حقیقی خود بسیار دور خواهد کرد ✅صدای انقلاب را از اینجا بشنوید
هدایت شده از 
🔴بیانیه پایانی نشست فلسطین در یمن: نابودی رژیم غاصب، حتمی است ▪️کنفرانس « فلسطین القضیة المرکزیة» امروز به پایان رسید و در آن تأکید شد که واقعیت، وضعیت و رفتار رژیم غاصب، حتمی بودن نابودی آن را تأیید می کند.
🔴"شرکت پخش اسرائیل" گزارش داد که پلیس نظامی رژیم صهیونیستی یک سرباز را به ظن تهدید نفتالی بنت، نخست وزیر در شبکه های اجتماعی دستگیر کرده است.
🔴منابع محلی سوری از انفجار در مسیر خودروی یکی از فرماندهان تروریست های قسد در جنوب الحسکه خبر دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مسجد الاقصی ساعاتی پیش؛ مطالبه فلسطینی ها؛ ای قسام و ای سرایا، نگذارید صهیونیست ها بخوابند.
پرچم فلسطین در کشمیر عزیز ،دو کشور که یک درد مشترک دارند:ظلم!
سلیماني هنا ، حيا في وجداننا ، لن ننساك يا قائد فيلق قدسنا 🖤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻در اولين مأموريت پهباد فلسطینی "جنین" یک خودروی نظامی نیروهای اشغالگر قدس مورد هدف قرار می‌گیرد. 🎥با جنین همراه شوید...
تجمع شبانه مردم بحرین به مناسبت روز قدس 🔹منابع محلی بحرینی با انتشار تصاویری از برگزاری راهپیمایی روز قدس در این کشور خبر دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هزاران نفر از فلسطینیان در داخل صحن های مسجد مبارک الاقصی هم اکنون 🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
▪️ فرزند شهید سلیمانی خطاب به دختر فلسطینی که این روزها تصویر شجاعت و غیرتش در جهان اسلام می‌درخشد: 🔹خواهرم! بدان که در پنجه‌افکندن در برابر اشغالگران خانه‌ات تا قطره آخر خون در کنارت هستیم و مشت‌ محکم و مصمّمت را در برابر متجاوزان پست و لعین صهیونیست توانمندتر خواهیم کرد؛ همچنان که پدر شهیدم بر این عهد استوار بود.
🔴فرمانده سپاه: مردم فلسطین جز از راه جهاد به اهداف خود نخواهند رسید 🔹سخنرانی تلویزیونی سرلشکر سلامی در مراسم ويژه روز قدس در غزه: مذاکرات در اسلو و شرم الشیخ و هر مکان دیگر آزادی را برای فلسطینیان به ارمغان نیاورد، توافق‌نامه‌های مربوط به فلسطین چیزی جز خدعه و نیرنگ نیستند. 🔹جوان فلسطینی دارای شجاعت و جرات برای اجرای عملیات در تل‌آویو است و سامانه امنیتی دشمن صهیونیستی را برای چند ساعت مختل کرد، تزلزل رژیم صهیونیستی عیان شده است 🔹شکست رژیم صهیونیستی قطعی و نزدیک است، آمریکا به عنوان بزرگترین حامی این رژیم با پوکی استخوان مواجه شده است.
🔴تصویب طرح «متوقف کردن پهپادهای ایران» در آمریکا 🔹مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را که خواستار مقابله با توان پهپادی ایران است به تصویب رساند. 🔹این طرح از رئیس‌جمهور آمریکا می‌خواهد اشخاص و نهادهای دخیل در برنامه پهپادی ایران را در فهرست تحریم قرار دهد. 🔹این طرح، برای تبدیل شدن به قانون، نیازمند تصویب در مجلس سنا و سپس امضای رئیس‌جمهور آمریکا است.
🔴 هشدار پلیس نسبت به کلاهبرداری در خصوص جمع آوری اینترنتی فطریه 🔹رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی: هموطنانی که قصد پرداخت کردن فطریه خود به صورت اینترنتی را دارند حتماً از طریق شماره حساب، آدرس‌های اینترنتی و مؤسسه‌های معتبری که از طریق رسانه ملی اعلام می‌شود، اقدام کنند. 🔹باتوجه به ایام پایانی ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر، کاربرانی که در فضای مجازی با تبلیغات و پیام‌هایی مانند جمع‌آوری فطریه و نذورات و یا سایر موضوعات مواجه شدند، قبل از بررسی و صحت و سقم موضوع اقدام به پرداخت وجه نکنند./ایسنا
🔴معاون پارلمانی رئیس جمهور: بحث استیضاح هیچ وزیری مطرح نیست. سید محمد حسینی: 🔹در ۸ ماه گذشته دولت تعامل سازنده‌ای با نمایندگان داشته و کسی نمی تواند ادعا کند که به دولتمردان و رئیس‌جمهور دسترسی ندارد. 🔹تاکنون ۶ سوال به صحن مجلس رسیده که با توضیحات وزیر مربوطه، نماینده محترم قانع شده و کار به رای گیری کشیده نشده است. 🔹از همان ابتدای دولت برخی بحث تغییر وزیران را مطرح می کردند و در فضای مجازی و برخی رسانه ها هم به این مسئله دامن زده می‌شد، اما تاکنون نه بحثی در دولت بوده و نه استیضاحی در مجلس اعلام وصول شده است. امیدواریم در آینده هم به جای مقابله شاهد همکاری باشیم و مطالبات منطقی نمایندگان و مردم را برآورده سازیم و نمایندگان هم توجه دارند که موفقیت دولت، موفقیت مجلس هم محسوب می شود.
🔴رهبر انصارالله: زوال رژیم صهیونیستی حتمی است 🔹عبدالملک الحوثی: حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری روز قدس، قصد داشتند وظایف و مسئولیت مسلمانان را در قبال فلسطین یادآور شوند 🔹رژیم صهیونیستی، بر اساس جنایت، چپاول سرزمین و مصادره حقوق و اشغال سرزمین مسلمانان، بنا شده است. 🔹رژیم‌های امارات، سعودی و آل خلیفه در بحرین، تمامی رسانه‌های خود را برای همگرایی با دشمن بسیج کرده‌اند. رژیم‌های سازشکار در مدارس خود قصد دارند نسل‌هایی را تربیت کنند که به دشمن اسرائیلی وابسته باشند. 🔹عنوان صلح، فریبنده است و این کشورها قصد داشتند این مسأله را ابزاری برای ائتلاف با صهیونیست‌ها و دشمنی با امت اسلام قرار دهند. 🔹دوستی منافقان با دشمن صهیونیستی، سودی برای آنان جز توطئه ندارد.
🔴اینستاگرام، صفحه منتسب به فرمانده کل ارتش را بست 🔸هرچند فرمانده کل ارتش شخصا اکانتی در فضای مجازی ندارد، اما صفحات و کانال‌های منسوب به او نیز هدف سانسور پلتفرم‌های غربی قرار می‌گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حمله و هتاکی سلطنت‌طلبان خارج‌نشین به پرویزپرستویی و گوهرخیراندیش 🔹به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که تعدادی از سلطنت طلبان به گوهرخیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون حملات شدید لفظی می‌کنند. ظاهراً این جماعت خارج نشین مقابل سالن نمایش فیلمی جمع شدند که پرویز پرستویی بازیگر سینما در آن حضور دارد. فارغ از اینکه این جنس توهین‌ها، عاری از هرگونه حرکت مدنی و انسانی است؛ باید این سوال را از دستگاه دیپلماسی پرسید که چرا اقدامات حقوقی در این زمینه انجام نمی‌دهند. 🔹ظاهراً این جنس رفتارها به صورت کاملا سیستماتیک طراحی شده و پیش از این هم در سطوح دیگری اتفاق افتاده است. در بین توهین کنندگان صدای فردی می‌آید که خردادماه سال گذشته به جمعیت ایرانیان حاضر در انتخابات ریاست جمهوری هتاکی می‌کرد و ویدئوهایش را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذاشت.