eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔴فرمانده سپاه و امام جمعه، علیه اهداف انقلاب و نیروهای انقلابی!!! 🔶روز قدس، برای ، جبهه مقاومت، مردم غیور ایران اسلامی و مستضعفان عالم، روز تقویت شوکت و اقتدار نظام اسلامی و سربلندی امت اسلامی، و در مقابل ضربه سهمگین دیگری بر هیمنه پوشالین و ایجاد ترس در دل‌های تاریک ایادی استکبار و اذناب منطقه‌ای و زباله‌های داخلی بود. ⭕️اما برای شبکه قدرت‌طلب و ، فرصت مجیزگویی برای یکدیگر، تخریب و حمله به نیروهای حزب‌الله و بازیابی حیثیت از دست رفته و رسوایی خود بود. 📛دیروز در تریبون نماز جمعه شهرستان قیر از توابع استان فارس، امام جمعه و فرمانده سپاه پس از مجیزگویی برای یکدیگر، فرمانده سپاه قیر با وقاحت تمام، به تخریب و توهین علیه نیروهای انقلابی پرداخت و ایشان را با عنصر استکباری روح الله زم مقایسه کرد. 🔶که الحمدالله پس از مراسم نماز جمعه، با اعتراض گسترده مردم انقلابی روبرو شدند که بجای پاسخگویی، از مهلکه گریختند. ⚠️لازم است، سازمان بازرسی و دادگاه ویژه روحانیت سریع پیگیری کنند چرا، یکی از افراد شهره به مفاسد و هفت‌تیغه و دارای پرونده‌های گوناگون در محاکم قضایی، از مدافعین اصلی و همراهان امام جمعه و فرمانده سپاه می‌باشد؟!!!
هدایت شده از 
💢بالاخره قالیباف درباره ماجرای ترکیه توضیح داد اما قالیباف بازهم عذرخواهی نکرد 🔹🔸قالیباف در جمع نمایندگان قبل از شروع کار مجلس توضیحاتی درباره ماجرای ترکیه داده اما اثری از عذرخواهی در آن نیست. ♦او در واکنشی به این موضوع گفته: وقتی بحث سفر مطرح شد من مخالف بودم و گفتم صلاح نیست ولی وقتی درنهایت تصمیم گرفتند این سفر را بروند، طبیعی بود که مادر هم باید برای مراقبت از دختر باردار همراه آن‌ها می‌رفت. خصوصی‌ترین مسائل زندگی خانوادگی ما را که نزدیک‌ترین افراد به ما از آن خبر نداشتند را چگونه خبردار شدند؟ ♦به گفته قالیباف: برای خرید هم‌داستان سرایی‌ها کردند که این‌قدر جنس زیاد خرید کردند که باعث درگیری پای کانتر فرودگاه شد درحالی‌که همه این‌ها دروغ بود. خیلی‌ها به من گفتند این سفر اتفاق ویژه‌ای نیست و سوءاستفاده‌ای هم از بیت‌المال صورت نگرفته است و سفری شخصی بوده است، لذا موضع‌گیری لازم نیست، ولی گفتم همین حد هم پذیرفتنی نیست، برای همین به آن‌ها گفتم که از مردم عذرخواهی کنید. ♦رئیس مجلس گفته است: یک‌زمان گفتند دلیل سفر خرید بوده بعد گفتند دلیل سفر خرید ملک بوده و حتی برای آن جعل سند کردند. بالاخره مجلس در این دو سال کارهای بزرگی انجام داده است و تلاش زیادی می‌کنند که عنوان مجلس انقلابی را تخریب کنند. این روزها دستگاه‌های امنیتی اقدامات خوبی را برای روشن‌شدن ابعاد ماجرا انجام دادند و من هم برای حفظ جایگاه مجلس تا آخر مسئله را پیگیری خواهم کرد.
هدایت شده از 
💢هشدار پلیس فتا؛ در پرداخت فطریه و کفاره مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشید 🔹🔸سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران در گفت‌‎وگو با میزان متذکر شد: ♦️کاربران دقت داشته باشند هنگام پرداخت فطریه و کفاره به افراد ناشناس اعتماد نکنند و فطریه و کفاره خود را به نهاد‌های معتبر پرداخت کنند. ♦️وی به کلیک نکردن بر روی لینک‌هایی که از منابع ناشناس به عنوان خیریه ارسال می‌شود، توصیه کرد و افزود: نذورات خود را فقط به حساب نهاد‌ها و موسسات دولتی و قابل اطمینان واریز کنید و از پرداخت نذورات در سایت‌های نامعتبر و حساب‌های شخصی افراد خودداری کنید.
هدایت شده از 
‏حاضرم اگر اعمال مقبولی دارم همه را بدم و ثواب چک ‎ به اوسکول ضد انقلاب و آلت دست مسی یزید نژاد ‎ را بگیرم. شیر مادر و نان پدر حلالت عمو پرویز
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 میدونستید خلیج فارس چندین بار در قرآن اومده؟ روز خلیج فارس مبارک 🌊
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 نادر طالب‌زاده خار چشم جریان غرب‌گرای داخلی و انگلیس و آمریکا درس‌خوانده‌ها
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ کارشناس عرب: 📍سعودی‌ها علاقه‌ای ندارند خبری از گفتگوها با ایران منتشر کنند چون احساس می‌کنند بیشترِ پرونده‌های منطقه‌ای را به ایران باخته‌اند....
سام رجبی پس از ضربه پرویز پرستویی به مچ دستش راهی بیمارستان شد! یکی نیست بگه لامصب حساس تو چطوری عضو تیم ملی جودو بودی؟ البته ایشان در عربدکشی و توحش کارنامه درخشانی دارد.
آیا خودرو زاویه مناسب برای بازشدن ایربگ‌ها را داشت…؟!
عروسک این بچه رو کی برداشته و بهش آسیب روحی زده؟! 😁
چهره مذهبی ها در فیلم گشت ارشاد ۳😒 از آقای رئیسی انتظار داریم هرچه زودتر وعده «گشت ارشاد مدیران» عملی بشه و با مدیرانی که به فیلم‌هایی مثل گشت‌ارشاد۳ مجوز میدن، برخورد صورت بگیره
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
*دلایل نام گذاری روز خلیج فارس چیست؟* ۱۰اردیبهشت به نام روز خلیج فارس نام گذاری شده است
تزریق نوبت چهارم واکسن در سنین ۷۰ سال به بالا 🔹سخنگوی ستاد ملی کرونا: در آخرین جلسه (۱۰ اردیبهشت) ستاد ملی ‎کرونا مصوب شد: در جهت تقویت سطح ‎ایمنی گروه‌های در معرض خطر، از همه افراد بالای ۷۰ سال و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای یا نقص ایمنی، درخواست می‌شود یک نوبت ‎واکسن علاوه بر نوبت‌های قبلی تزریق نمایند.
❇️خورشیدگرفتگی ۱۰ اردیبهشت را از دست ندهید 🔹خورشید گرفتگی به وقت ایران در تاریخ ۱۰ اردیبهشت، از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه تا ۳ و ۷ دقیقه بامداد یکشنبه ۱۱ اردیبهشت اتفاق خواهد افتاد. 🔹خورشیدگرفتگی تنها در آمریکای جنوبی قابل رویت است و به صورت جزئی خواهد بود و در ایران کاملا سطح خورشید و ماه را نمی‌پوشاند. 🔹تمام افرادی که خورشید گرفتگی را مشاهده می‌کنند، باید بدانند که به صورت کامل نخواهد بود
🔸مقتدی صدر خواستار بازسازی قبرستان بقیع از سوی عربستان سعودی شد
♦️نمایندگان خواستار معرفی مدیران صنعت خودرو به قوه قضاییه شدند 🔹جمعی از نمایندگان مجلس خواستار اعمال ماده ۲۳۴ برای مدیران میانی و ارشد صنعت خودرو و همچنین معرفی عاملان قبلی و فعلی وضعیت بسیار نابسامان موجود به قوه قضائیه شدند./فارس
▪️اندیشکده صهیونیستی امنیت و استراتژی اورشلیم در مقاله ای از نفوذ گسترده ترکیه در ازبکستان اظهار نگرانی کرد. ازبکستان مدتهاست بدلیل موقعیت ژئوپلتیک و جمعیت 120 هزار نفری یهودیان بخارا مورد توجه صهیونیست‌ها بوده و سرمایه گذاری زیادی در این کشور انجام شده است.
☑️اولین تصویر از پیکر مرحوم «نادر طالب‌زاده» 🔹مراسم وداع با پیکر مرحوم نادر طالب‌زاده پژوهشگر، مستندساز و فیلمساز کشورمان هم اکنون در معراج شهدای تهران با حضور عموم مردم در حال برگزاری است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺️ خبرهای خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی 🔹️از پرداخت وام ۱۰ میلیونی تا راه اندازی تور گردشگری و تفریحی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خلیج فارس یعنی؟. از زبان مردم بوشهر بشنویم معنای خلیج فارس را .مردمی که بیشترین مرز آبی با خلیج فارس رادارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️وقتی آقای پرویز پرستویی یه مزدور و تروریست وحشی رو سرجاش میشونه. نازشصتت پرویز خان 🔹همین فردی که داره فیلم میگیره و ادای باادبا رو درمیاره، همونیه که توی انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ به ایرانیان خارج از کشور حمله میکرد و فحششون میداد تا رأی ندن! چندین بار هم به اسلام و شهدا توهین کرده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلمی دیگر از تو‌دهنی محکم پرویز پرستویی و گوهر خیر اندیش به عناصر ضد انقلاب 🎥 پاسخ‌ گوهر خیراندیش و پرویز پروستویی به عناصر ضدانقلاب 🔹پس از حضور «پرویز پرستویی» و «گوهر خیراندیش» در مراسم اکران فیلم «داستان‌های هزار و یک‌روز» در لس‌آنجلس، جمعی از افراد ضدانقلاب با توهین به این دو هنرمند و عقاید آن‌ها، سعی در برهم زدن نشست خبری داشتند. 🔹پرویز پرستویی هم در جواب تنش‌آفرینی‌های طرف مقابل می‌گوید: من کنار مردمم شما کجایید؟ من نقدم را در مملکت خودم می‌کنم. 🔹گوهر خیراندیش نیز که در بدو ورود به نشست مورد فحاشی از طرف منافقان قرار گرفته بود گفت:« بیاییم یاد بگیریم که به عقیده دیگران احترام بگذاریم. برادر آقای پرستویی برای دفاع از من و شما به جبهه رفت و شهید شد».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی مصطفی با انگشتر رهبر انقلاب شوکه شد علی رضوانی: 🔹سید مصطفی ششم اردیبهشت برای دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب به حسینیه امام خمینی آمده بود. 🔹آن روز خیلی اتفاقی با او‌ مصاحبه کردم و از مطالبه شخصی‌اش که گرفتن انگشتر حضرت آقا بود گفت و ما هم پخش کردیم. 🔹فردای دیدار، آقا که گزارش را دیده بودند انگشترشان را دادند تا به دست مصطفی برسانیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماینده جنبش حماس در ایران: بازگشت خون اهدایی ایرانیان از فلسطین شایعه و دروغ است خالد قدومی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو: 🔸اصلا این موضوع حقیقت ندارد و اسرائیل از راه جنگ سخت موفق نشده و از طریق جنگ نرم در حال تلاش برای مبارزه است.