eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰جواد شمقدری: نادر طالب زاده درباره هشدار داده بود اما به حرفش گوش ندادند 🌀چه کسانی اعتبار دفتر رهبر انقلاب را به‌خاطر خودخواهی خود دچار خدشه کردند؟! ✅صدای انقلاب را از اینجا بشنوید
هدایت شده از 
♦️ماجرای قیمت گندم و اتفاقات اخیر صنعت آرد چیست؟ 🔹سال گذشته دولت در شرایطی به دلیل خشکسالی بین ۷.۵ تا ۸ میلیون تن گندم وارد کشور کرد که بخش زیادی از آرد تولید کشور بصورت قاچاق از مرزها خارج میشد. 🔹دولت در ایران گندم را با هزینه حمل‌ و نقل ۱۲ هزار تومان از کشاورزان خریداری می‌کند و بطور عجیبی ۶۶۵ تومان به نانوایان می‌فروشد که این تنها ۵ درصد از قیمت واقعی گندم را شامل می‌شود. جالب‌تر اینکه قیمت آرد آزاد ۴٠٠ هزار تومان است و پافشاری دولت به این روش بسیار غلط و این اختلاف قیمت سال‌هاست زمینه فساد بزرگی را در کشور فراهم کرده است. 🔹سوبسید کلانی که دولت در بخش آرد و نان به صنف و صنعت مانند کارخانجات ماکارونی، شیرینی، شکلات و قنادی‌ها پرداخت می‌کند که در هر کیلوگرم آرد گندم، شامل آرد دولتی ۶۵۰ تومان، آزاد پز ۹۰۰ تومان و صنف و صنعت ۲ هزار و ۷۰۰ تومان است باعث عرضه آرد دولتی ارزان در بازار آزاد توسط این کارخانه‌ها و حتی قاچاق شدید آن در طول ۳٠ سال گذشته شده است. 🔹بالا رفتن تدریجی قیمت جهانی آرد و خصوصا بحران روسیه و اوکراین باعث تنش در بازار جهانی آرد و افزایش قیمت شدید آن در کشورهای همسایه ایران مثل ترکیه و پاکستان شده است. 🔹طبیعتا در ادامه قیمت دو نرخی آرد در ایران و مابه‌التفاوت قیمتی بسیار بالای آن باعث ایجاد شبکه‌ و ساماندهی قاچاق این کالا در حجم های بالا به اندازه‌ ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تن به کشورهای همسایه ایران شده است. 🔹به تازگی قیمت واقعی نرخ آرد ویژه صنف و صنعت توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران هرکیلو ۱۲ هزارتومان تعیین و ابلاغ شده است. آن هم در شرایطی که پیش از این صنایع آرد سهمیه بندی خود را با قیمت کیلویی ۲۷۰۰ تومان با یارانه ۴۲۰۰ تومانی تهیه می کردند. 🔹قطعا این اقدام بزرگ دولت در حذف فاصله آلوده به رانت میان آرد دولتی و آزاد مورد مخالفت مافیای قاچاق آرد ایران قرار خواهد گرفت. همچنین اعتراض و ناراحتی کارخانه‌های صنف و صنعتی که از سوبسید آرد بهر‌ه‌مند می‌شدند قابل درک است. 👈چرا که این کارخانجات تولید نان، شیرینی، شکلات و ماکارونی پس از سال‌ها اجرای این شیوه غلط دونرخی و توزیع غیرقانونی آرد دولتی با قیمت گزاف در بازار آزاد و بعضا مشارکت در صادرات یا قاچاق سازمان‌یافته آرد سوبسیددار با اختلاف قیمت بالا به کشورهای همسایه از این پس باید محصولات خودشان را با قیمت واقعی آرد تولید کنند.
هدایت شده از 
🔴 *۹ مخرج مشترک ویرانگر* 🔹 رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان فرمودند که برای مطالبه گری مراقبت کنید با دشمن مخرج مشترک پیدا نکنید. اما در مراقبت از این مخرج مشترک شوم چه باید کرد؟ ✅این 9 مورد را مرور کنیم: 1️⃣یکم. مطالبه گری بی مبنا شعار عدالتخواهی را چه کسی در این عصر به بروز و ظهور کشاند؟ امام خمینی با شکل گیری انقلاب. پس پی گیری چنین ارزشی را هم باید از مکتب امام گرفت. با این توضیح لازمست پیش از مطالبه گری، نظام اندیشه و مبانی انقلابی مان را تقویت کنیم. نسبت ولایت با عدالتخواهی. نسبت قانون با عدالتخواهی. نسبت مصلحت با عدالت خواهی و ... در غیر این صورت عدالتخواهی شبه مارکسیستی یا عدالتخواهی خوارجی و متحجرانه، در دامن مخرج مشترک با دشمن خواهد نشست. 2️⃣دوم.مطالبه گری غیراخلاقی مطالبه گری که در آن اخلاق رعایت نشود بدون تردید همسفره با شیطان است؛ ولو با نیت های خیرخواهانه و انقلابی باشد. روح و معنای مطالبه گری انقلابی همین اخلاق و شریعت است. کسی که بی اعتنا به اخلاق باشد، عدالتخواهی اش ظالمانه است. 3️⃣سوم. مطالبه گری کور مطالبه گری که به علت های عمیق و اصلی توجه نمی کند و تنها مصادیق را فریاد می کند، مطالبه اش کور است. این مدل مطالبه گری چون علت ها را نمی بیند قدرت فهم اصل و فرع را ندارد و فرع را جای اصل و برعکس فریاد می کند. چنین مطالبه گری تنها به یک داد زن تقلیل می یابد. 4️⃣چهارم. مطالبه گری خیال انگیز مطالبه گری خیال انگیز، آرمانگرایی بدون واقع بینی است. کسانی که بی اعتنا به واقعیت ها برای رسیدن به آرمان ها، فریاد می کشند سهم بالایی در ناامیدی خود و دیگران دارند. این دسته کمک می کنند غرض دشمن محقق شود و آنهم ناامیدی از اصلاح و حرکت است. 5️⃣پنجم. مطالبه گری در بن بست مطالبه گری که در آن هیچ راه حل معقول و متکی بر واقعیت و کارشناسی ارائه نمی شود، مطالبه گری در بن بست است. مدلی که هیچ روزنه روشن و شفافی از امکان اصلاح نشان نمی دهد. 6️⃣ششم. مطالبه گری کاریکاتوری این مدل مطالبه گری فقط سیاهی ها را می بیند و قدرت دیدن سیاهی در کنار زیبایی ها و دارایی ها را ندارد. از منظر این مطالبه گری آدم ها یا صفرند یا یک و با هر خطا شمر می شوند و در نتیجه جز معصوم کسی در دایره جبهه حق نمی ماند. 7️⃣هفتم. مطالبه گری شتابزده مطالبه گری که هرچی دید و هرچه دستش رسید را سر دست می گیرد و پیش از آنکه نسبت به درستی آن علم پیدا و تحقیق کند دست به افشاگری می زند. 8️⃣هشتم. مطالبه گری سوپرمنی مطلبه گری که هدفش تنها و تنها شهرت و لایک و فیو و ممبر است. این نوع مطالبه گری هدف نهایی اش اینست که بت من و سوپرمن شود و برای این راه تلاش می کند همه نهادهای نظارتی و قضائی را تعطیل معرفی کند تا از خود یک قهرمان دست ساز بسازد. 9️⃣نهم. مطالبه گری فریبنده این نوع مطالبه گری یک فریب بزرگ برای ایجاد خطای ادراکی است چرا که با ساخت تعمیم های ناروا، یک جز و مصداق را گرفته و به کل تعمیم می دهد. این مدل مطالبه گری روش اصلی خناسان و رسانه های شیطانی است که با کنار هم قرار دادن چند مصداق تلاش می کنند همه چیز را سیاه تصویر کنند. 💢 و در نهایت؛ اگر قرار باشد این 9 خطای فاحش را در یک گزاره خلاصه کنم چنین خواهد بود: اگر نقطه پایان یک مطالبه را گذاشتیم و در نهایت مخاطب از گذشته و آینده انقلاب ناامید شد بدانیم که به اسم عدالت و عدالتخواهی، بزرگترین ظلم را رقم زده ایم. فرقی هم نمی کند نیت مان عدالتخواهی یا انقلابی گری یا اصولگرایی یا اصلاح طلبی است؛ هرچه باشد مخرج مشترکش، طاغوت است ولاغیر.
🔴 عجیب اما واقعی! آقای رییسی، اشتباه مجدد روحانی را تکرار نکنید 🔹🔸امروز رفتم مغازه خرید کنم یک جوان که به قیافه اش میخورد آدم مطلعی باشد با کمال اطمینان داشت می گفت امسال برای اولین بار بود در جمهوری اسلامی، مردم ۳۱ روز روزه گرفتند!! ♦طوری با قاطعیت گفت که فکر کنم چند نفری که در مغازه بودند واقعاً باورشان شد! ♦من که جهاد تبیینم گُل کرد، سریع گفتم ما اصلاً ماه ۳۱ روزه در ماه قمری نداریم، یا ۲۹ روزه یا ۳۰ روزه. ♦گفت پس چرا یک روز به ماه رمضان اضافه کردند؟! ♦گفتم غروب روز ۲۹ را علی رغم رصدهای مختلف در سراسر کشور، هلال ماه شوال را ندیدند لذا ماه میشود ۳۰ روزه و کلا امسال ماه رمضان ۳۰ روزه بوده، نه ۳۱ روزه ♦بنده خدا واقعاً اینگار یک شوک بزرگ بهش خورده باشد بدون خداحافظی صحنه را ترک کرد! ♦حالا غرضم از بیان این خاطره عجیب اما واقعی این بود که بعضی از همین مردم که با همچین خبرسازی الکی و ساده ای گول میخورند و باور می کنند و متاسفانه تعداد آمار بالایی هم در جامعه دارند، توقع داریم که خبرهای گرانی لجام گسیخته و قحطی گسترده در کشور را به راحتی باور نکنند؟! ♦تیم رسانه ای دولت که بعضاً با رانت و رفاقت سر کار آمدند و واقعاً این کاره نیستند، همین طوری فشل رفتار می کنند چه برسد بخواهند به توجیه مردم کف جامعه هم برسند! ♦نمونه واضحش همین گرانی ماکارونی و نان که باید قبل از انجام آن، کلی کار رسانه ای و اقناع سازی مردمی صورت می گرفت که از جمله آن واریز یارانه کامل به حساب مردم بود که مردم با آرامش بیشتری این قضیه را قبول می کردند و حتی همراهی هم می کردند. ♦آقای رییسی، شما بارها با کنایه و مستقیم به اشتباه بزرگ روحانی در گران کردن بنزین در سال ۹۸ اشاره کردید که دیگر در دولت شما چنین اتفاقی نمی افتد که مردم یک دفعه این خبرها را مطلع بشوند ولی ظاهراً دَر بر همان پاشنه اشتباه قبلی دارد می چرخد! ♦آقای رییس‌جمهور، تا دیرتر از این نشده مردم را در جریان امور بگذارید و دلها را آرام کنید که ضد انقلاب در کمین است برای اغتشاش مجدد در کشور لذا نگذارید اعتمادی که مردم به دولت شما پیدا کرده اند و تلاش های سخت شما را دیده اند یک شبه از بین برود. والامر الیکم ✍
💢اینها طلبکار شده اند؟!
💢دندان طمع سوداگران عراقی بر آرد ایران 🔹🔸صادرات گندم و آرد از ایران به عراق ممنوع است و نظارت طرف ایرانی بر گذرگاه های رسمی، دقیق؛ اما سود ناشی از قاچاق آن در وضعیت ارزانی به سبب یارانه اختصاصی دولت ایران به این کالای استراتژیک، دندان طمع بسیاری از سوداگران را تیز کرده است. ♦کارشناسان می گویند: قیمت گندم در عراق و افغانستان با نرخ ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی حدود ۸ هزار تومان است؛ تقریبا دو برابر قیمتی که دولت برای خرید تضمینی گندم در سال قبل اعلام کرده بود. ♦ملموس تر بگوییم؛ در عراق قیمت هر قرص نان ۲۵۰ دینار است یعنی اگر هر یک هزار دینار عراقی در بازار آزاد، برابر با ۲۰ هزار تومان باشد، هر نان با چانه تقریبا هموزن نان لواش ایرانی در عراق با قیمت معادل ۵ هزار تومان در نانوایی ها به دست مصرف کننده عراقی می رسد. ♦یکی از منابع آگاه اقتصادی که می خواهد نامش فاش نشود می گوید حتی اگر یارانه از آرد در ایران حذف شود باز هم قاچاق آرد به خارج از کشور صرفه دارد.
💢واکنش میثم مطیعی مداح معروف به موج گرانی‌های جدید گرچه دعوت نشدیم... با صف اول نشینان حرف‌هایی داشتیم مثل آه روزه‌داران، داغ‌تر، تب‌دارتر... قرص نانی بر سر این سفره بود و ناگهان شد هلالی، رؤیتش از ماه نو دشوارتر!
هدایت شده از 
🕌زیارت امام (عليه السّلام) در روز ﷽ 🔆السَّلامُ عَلَيْكَ يَا وَلِيَّ اللَّهِ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا حُجَّةَ اللَّهِ وَ خَالِصَتَهُ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا إِمَامَ الْمُؤْمِنِينَ وَ وَارِثَ الْمُرْسَلِينَ وَ حُجَّةَ رَبِّ الْعَالَمِينَ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْكَ وَ عَلَى آلِ بَيْتِكَ الطَّيِّبِينَ الطَّاهِرِينَ 🔆يَا مَوْلايَ يَا أَبَا مُحَمَّدٍ الْحَسَنَ بْنَ عَلِيٍّ، أَنَا مَوْلًى لَكَ وَ لِآلِ بَيْتِكَ، وَ هَذَا يَوْمُكَ وَ هُوَ يَوْمُ ، وَ أَنَا ضَيْفُكَ فِيهِ وَ مُسْتَجِيرٌ بِكَ فِيهِ، فَأَحْسِنْ ضِيَافَتِي وَ إِجَارَتِي بِحَقِّ آلِ بَيْتِكَ الطَّيِّبِينَ الطَّاهِرِينَ🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 کارشناس وهابی برنامه میذاره که بیاد شیعیان رو به عنکبوت تشبیه کنه اما خودش عنکبوت این برنامه میشه😊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 نقش نادر طالب‌زاده در شکل‌گیری شبکه «المنار» لبنان 🔸دکتر مجید شاه حسینی (استاد دانشگاه و کارشناس سینما): حاج اوایل دهه ۷۰ به سراغ تربیت نیروهای فرهنگی و رسانه‌ای جبهه مقاومت در خارج از مرزهای ایران رفت و اولین نیروها از لبنان به ایران آمدند تا آموزش ببینند و به این ترتیب هسته اولیه شبکه المنار شکل گرفت.
همۀ ما نئولیبرال هستیم .mp3
14.19M
ترجمه متن مقاله گاردین: http://tarjomaan.com/vdcc.mq4a2bqxela82.html 🔎 سیاستهای دولتهای اصولگرا و اصلاح طلب، انقلابی و سازشکار ما را باهم مقایسه کنید ببینید آیا همه، سیاستهای اقتصادی نئولیبرال ندارند؟: • رقابت سازی در خدمات عمومی با خصوصی سازی. • سرکوب چانه زنی دسته جمعی اتحادیه های کارگری برای دستمزد بیشتر. • دکترین شوک برای آزاد سازی قیمت ها و... • کاهش مالیات ثروتمندان. • مقررات زدایی برای تصرفات در محیط زیست. • مالی سازی و بورسی کردن همه چیز. • و... ⬅️ و هرچه دولت بی نقش تر و بازار بازیگر اصلی شود، قدرت خرید جای برگه رأی می نشیند! و مشارکت سیاسی اقلی تر می شود! * مقاله همه ما نئولیبرال هستیم را بخوانید/ بشنوید و قضاوت کنید!
🔹 همیشه بازنده/ برنده! آیا مشکل فقط این است که دولت برای مردم توضیح نداده است؟!! که هشتگ جهاد تبیین به دولت می دهید! این هم از آن فروکاستن هایی است که حل همه مشکلات را با رفتن آن و آمدن این ساده می کردید!!! وقتی ساختار سالم و بی عوارضی برای رساندن یارانه پنهان به خود مردم ایجاد نمیشود، بقاء و حذف ارز۴۲۰۰ و هر یارانه دیگر به مردم سیلی می زند! طبقه همیشه بازنده، عامه مردمی هستند که بین تبعیضِ رانت و فقرِ تورم گزینه سومی ندارند! و طبقه همیشه برنده، اقلیتی هستند که از رانت یا تورم جیب خود را پر می کنند! محسن قنبریان
هدایت شده از 
🔴‏آقای رییسی با مردم حرف بزن 🔹تیم رسانه ای نداری، قبول. خودت رسانه باش و با مردم مستقیم و بی تکلف حرف بزن... ‎
🔴 فضای عمومی بدون سگ، کمترین حق یک مسلمان در جمهوری اسلامی ایران است
🔴 حامد کاشانی و پویانفر هم دسته کمی از میثم مطیعی ندارند! 🔹 باز خوبه به تازگی رهبر معظم انقلاب فرمودند در انتقاد خود با ضد انقلاب نداشته باشید! 🔹 اینها که ولایتمداران ما هستند وای به حال ضد انقلاب! 🔹 واقعاً خدا قوت به شما که دقیقه ۹۰ به جای حمایت مشغول ضربه زدن هستید!
🔴 ثابتی: وقتی قیمت ارز ۹ برابر و قیمت مسکن ۷ برابر شد، هیچ سوالی از روحانی نداشت و تا آخرین روز دولت قبل، مشغول مجیزگویی روحانی بود اما در چند ماه اخیر به یکباره سوالات مخالف به ذهنش رسیده است، هیچ چیز بدتر از فروختن قلم و شرف نیست. 🔴 نصوحی: دولت علیل، همان دولت متبوع تان، دولت حسن روحانی بود که ظریف و عراقچی اش فرق بین لیفت و ساسپند را نمیدانستند و کشور را به قهقرا بردند! زنگنه اش ۴۰ میلیارد دلار به کشور خسارت زد! عباس آخوندی اش میگفت با افتخار یک مسکن نساخته! ابتکارش با ضرر ۵۱ میلیارد دلاری! و... 🔴 احسان بخش: آقای مهاجری ، رییسی داره گندکاری دولت متبوعتان را جمع می کند و اصلاح می کند، این هم از کم کاری های بی مورد قوه قضاییه است که اگر با قاطعیت وارد میشد الان جهانگیری و روحانی به خاطر ارتکابات مجرمانه از جمله ایجاد همین ارز فسادآمیز ۴۲۰۰ تومان باید در زندان باشند و شلاق بخورند. آن وقت دیگر طرفداران وقیحشون جرئت نمیکردند اینطوری به دولت رییسی توهین و جسارت کنند
🔴 وقتی جو گیر میشی و طرف ضد انقلاب غَش می کنی! 🔹 میثم مطیعی که به خاطر دعوت نشدن شعرخوانی نماز عید فطر شاکی شده، این طور علیه جراحی اقتصادی که دولت رییسی شروع کرده، همصدا با ضد انقلاب و اصلاح طلب عقده گشایی می کند! 🔹 آقای میثم مطیعی یک شعر هم برای جوگیر شدن خودت بخوان که هنوز نمیدونی کجا حرف بزنی و کجا حرف نزنی! 🔹 یک ماه رمضان از توبه و استغفار خواندی ولی متاسفانه ... 🔹 امثال شماها که شبانه روز دم از ولایت می زنید رهبر معظم انقلاب مگر نفرمودند در انتقاد خود با ضد انقلاب نداشته باشید 🔹 مگر یک شعرخوانی عید فطر چقدر مهم بود که این طور هصدا با ضد انقلاب شدی میثم؟!
🔴 پاسخ دندان شکن رسایی به توهین‌های یکی از حامیان دولت حسن روحانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 وقتی هزینه یارانه ایرانی ها به جیب مصرف کننده خارجی و دلال ها میرود...
🔴 در جراحی اقتصادی هزینه ها از قبل باید پرداخت شود نه اینکه بعداً پرداخت خواهد شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گلایه قاسم سلیمانی به جایگاه اندیشه امام و رهبری در سیستم آموزشی ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چه کسی بود میخواست جلوی رو بگیره!! 🤔 اگه الان میتونی بیا جلوش رو بگیر 😜😅 سیل عظیمی از جوانان در روز عید فطر ، تخت جمشید ...