eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 نقش نادر طالب‌زاده در شکل‌گیری شبکه «المنار» لبنان 🔸دکتر مجید شاه حسینی (استاد دانشگاه و کارشناس سینما): حاج اوایل دهه ۷۰ به سراغ تربیت نیروهای فرهنگی و رسانه‌ای جبهه مقاومت در خارج از مرزهای ایران رفت و اولین نیروها از لبنان به ایران آمدند تا آموزش ببینند و به این ترتیب هسته اولیه شبکه المنار شکل گرفت.
همۀ ما نئولیبرال هستیم .mp3
14.19M
ترجمه متن مقاله گاردین: http://tarjomaan.com/vdcc.mq4a2bqxela82.html 🔎 سیاستهای دولتهای اصولگرا و اصلاح طلب، انقلابی و سازشکار ما را باهم مقایسه کنید ببینید آیا همه، سیاستهای اقتصادی نئولیبرال ندارند؟: • رقابت سازی در خدمات عمومی با خصوصی سازی. • سرکوب چانه زنی دسته جمعی اتحادیه های کارگری برای دستمزد بیشتر. • دکترین شوک برای آزاد سازی قیمت ها و... • کاهش مالیات ثروتمندان. • مقررات زدایی برای تصرفات در محیط زیست. • مالی سازی و بورسی کردن همه چیز. • و... ⬅️ و هرچه دولت بی نقش تر و بازار بازیگر اصلی شود، قدرت خرید جای برگه رأی می نشیند! و مشارکت سیاسی اقلی تر می شود! * مقاله همه ما نئولیبرال هستیم را بخوانید/ بشنوید و قضاوت کنید!
🔹 همیشه بازنده/ برنده! آیا مشکل فقط این است که دولت برای مردم توضیح نداده است؟!! که هشتگ جهاد تبیین به دولت می دهید! این هم از آن فروکاستن هایی است که حل همه مشکلات را با رفتن آن و آمدن این ساده می کردید!!! وقتی ساختار سالم و بی عوارضی برای رساندن یارانه پنهان به خود مردم ایجاد نمیشود، بقاء و حذف ارز۴۲۰۰ و هر یارانه دیگر به مردم سیلی می زند! طبقه همیشه بازنده، عامه مردمی هستند که بین تبعیضِ رانت و فقرِ تورم گزینه سومی ندارند! و طبقه همیشه برنده، اقلیتی هستند که از رانت یا تورم جیب خود را پر می کنند! محسن قنبریان
هدایت شده از 
🔴‏آقای رییسی با مردم حرف بزن 🔹تیم رسانه ای نداری، قبول. خودت رسانه باش و با مردم مستقیم و بی تکلف حرف بزن... ‎
🔴 فضای عمومی بدون سگ، کمترین حق یک مسلمان در جمهوری اسلامی ایران است
🔴 حامد کاشانی و پویانفر هم دسته کمی از میثم مطیعی ندارند! 🔹 باز خوبه به تازگی رهبر معظم انقلاب فرمودند در انتقاد خود با ضد انقلاب نداشته باشید! 🔹 اینها که ولایتمداران ما هستند وای به حال ضد انقلاب! 🔹 واقعاً خدا قوت به شما که دقیقه ۹۰ به جای حمایت مشغول ضربه زدن هستید!
🔴 ثابتی: وقتی قیمت ارز ۹ برابر و قیمت مسکن ۷ برابر شد، هیچ سوالی از روحانی نداشت و تا آخرین روز دولت قبل، مشغول مجیزگویی روحانی بود اما در چند ماه اخیر به یکباره سوالات مخالف به ذهنش رسیده است، هیچ چیز بدتر از فروختن قلم و شرف نیست. 🔴 نصوحی: دولت علیل، همان دولت متبوع تان، دولت حسن روحانی بود که ظریف و عراقچی اش فرق بین لیفت و ساسپند را نمیدانستند و کشور را به قهقرا بردند! زنگنه اش ۴۰ میلیارد دلار به کشور خسارت زد! عباس آخوندی اش میگفت با افتخار یک مسکن نساخته! ابتکارش با ضرر ۵۱ میلیارد دلاری! و... 🔴 احسان بخش: آقای مهاجری ، رییسی داره گندکاری دولت متبوعتان را جمع می کند و اصلاح می کند، این هم از کم کاری های بی مورد قوه قضاییه است که اگر با قاطعیت وارد میشد الان جهانگیری و روحانی به خاطر ارتکابات مجرمانه از جمله ایجاد همین ارز فسادآمیز ۴۲۰۰ تومان باید در زندان باشند و شلاق بخورند. آن وقت دیگر طرفداران وقیحشون جرئت نمیکردند اینطوری به دولت رییسی توهین و جسارت کنند
🔴 وقتی جو گیر میشی و طرف ضد انقلاب غَش می کنی! 🔹 میثم مطیعی که به خاطر دعوت نشدن شعرخوانی نماز عید فطر شاکی شده، این طور علیه جراحی اقتصادی که دولت رییسی شروع کرده، همصدا با ضد انقلاب و اصلاح طلب عقده گشایی می کند! 🔹 آقای میثم مطیعی یک شعر هم برای جوگیر شدن خودت بخوان که هنوز نمیدونی کجا حرف بزنی و کجا حرف نزنی! 🔹 یک ماه رمضان از توبه و استغفار خواندی ولی متاسفانه ... 🔹 امثال شماها که شبانه روز دم از ولایت می زنید رهبر معظم انقلاب مگر نفرمودند در انتقاد خود با ضد انقلاب نداشته باشید 🔹 مگر یک شعرخوانی عید فطر چقدر مهم بود که این طور هصدا با ضد انقلاب شدی میثم؟!
🔴 پاسخ دندان شکن رسایی به توهین‌های یکی از حامیان دولت حسن روحانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 وقتی هزینه یارانه ایرانی ها به جیب مصرف کننده خارجی و دلال ها میرود...
🔴 در جراحی اقتصادی هزینه ها از قبل باید پرداخت شود نه اینکه بعداً پرداخت خواهد شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گلایه قاسم سلیمانی به جایگاه اندیشه امام و رهبری در سیستم آموزشی ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چه کسی بود میخواست جلوی رو بگیره!! 🤔 اگه الان میتونی بیا جلوش رو بگیر 😜😅 سیل عظیمی از جوانان در روز عید فطر ، تخت جمشید ...
هدایت شده از 
💢جریمه سگ‌گردانی در خودرو کمتر از هزینه غذای سگ 🔹🔸رئیس پلیس راهور پایتخت: نه تنها سگ‌گردانی اصولا حمل هرگونه حیوان در داخل خودرو ممنوع است؛ مگر اینکه حیوان داخل جعبه و در جایی امن مثل صندوق قرار بگیرد تا مزاحمتی برای راننده و سرنشینان خودروهای دیگر ایجاد نکند. ♦️جریمه ۲۰ تا ۳۰ هزار تومانی در برابر غذای چند صد هزار تومانی که برای آن حیوان تامین می‌شود بسیار اندک بوده و بالعکس فرد متخلف رغبت می‌کند که جریمه شود.
💢تصویب دومین طرح ضد ایرانی سنای آمریکا به منظور جلوگیری از رفع تحریم‌های سپاه 🔹🔸در حالی که مقامات آمریکایی، مدعی هستند تمایل دارند برجام بار دیگر احیا شود، سنای آمریکا شب گذشته دومین طرح ضد ایرانی خود را با هدف جلوگیری از رفع تحریم‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تصویب رساند. ♦سنای آمریکا با تصویب طرحی غیرالزام‌آور از دولت بایدن خواسته در صورت احیای برجام باید سپاه پاسداران همچنان در فهرست تحریم‌ها باشد و برنامه موشکی و فعالیت‌های منطقه‌ای ایران هم جزء توافق باشد. ♦این طرح ضد ایرانی شب گذشته به پیشنهاد «جیمز لنکفورد» سناتور جمهوری خواه از ایالت اوکلاهاما ارائه شد و در سنای آمریکا به تصویب رسید. ♦ناظران می‌گویند رای سناتور‌های دموکرات به این طرح ضدبرجامی که خواسته‌های فرابرجامی را پیش می‌کشد، ارسال هشداری به دولت بایدن برای عدم احیای برجام است
💢اکانت توییتری کانال تلویزیونی اسرائیلی کان توسط یک گروه هکری وابسته به ایران هک شد! 🆔 @amarha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به مشهد مقدس و گفت‌وگوی چهره به چهره با مسافرين پرواز
💢منظور از مین‌گذاری‌های دولت روحانی برای دولت بعد چیست؟! عباس عبدی تئوریسین اصلاحات پاسخ می‌دهد؛
💢خرید از نمایشگاه مجازی کتاب، هزینه پُستی ندارد 🔹🔸احمدوند، معاون فرهنگی وزیر ارشاد: ♦با همکاری وزارت ارشاد، مرسولات پستی نمایشگاه مجازی کتاب با هر قیمتی برای خریداران رایگان خواهد بود. ♦گفتنی است؛ سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امسال در دو بخش حضوری و مجازی از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت در مصلی تهران برگزار می‌شود.
هدایت شده از 
38.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دولت بایدن دنبال جذب دانشمندان مهم روسیه
هدایت شده از 
@rodast_omiddana ._..mp3
6.18M
دولت بایدن دنبال جذب دانشمندان مهم روسیه