eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
نیزه داران نقابدار اردوغان؛ حامیان جنایت تاریخی در تبریز ♦️تناقضات گروهک های تجزیه طلب مدعی پان تورکیسم در مناطق آذری زبان، به غابت منزجر کننده تر است: آنها برای سیاست های استعماری دولت اردوغان پادویی می کنند. این، همان دولت ناکامی است که صراحتا گفته، می خواهد امپراتوری عثمانی را احیا کند. 🔹این امپراتوری، همان است که پس از حمله به ایران و آذربایجان، ده ها هزار هموطن مقاوم در برابر تهاجم را در تبریز قتل عام کرد. ♦️عثمانی ها در دوره "سلطان سلیمان" (همان که سریال حریم سلطان برای او ساخته شد)، پنج بار به ایران و به ویژه به آذربایجان لشکر کشی کردند و قتل عام راه انداختند. برخی کاتبان جنگ، تعداد مردم کشته شده تبریز در یکی از این حملات را بیش از 12000 نفر ثبت کرده اند. 🔹قاضی احمد قمی که یکی از همین گزارشگران است، می‌نویسد : «تمامی ینی چریان(پیاده نظام) خود را به کوچه‌ها و محل‌ها انداخته، از دیوار باغچه به خانه‌ها درآمده، هر کس را پیدا کردند، به قتل رسانیدند... از سادات و علما و صلحا در این قتل عام شربت شهادت چشیدند و موازی هشت هزار نفر از دختران و زنان را اسیر نموده، در میانه خرید و فروخت نمودند". ♦️او در ادامه، ‌این ابیات را به نقل از میرجعفر تبریزی بازگو کرده است: "تبریز چو کربلا شد، از شیون و شین- فرقی که بُوَد، همین بود در ما بین/ کان بهر حسین در محرم بوده است- این در رمضان، بهر محبّان حسین/ در آخر ماه روزه تبریز الحق- گردید چو کربلا ز خون ناحق". 🔹با این اوصاف، آنهایی که به نام دروغین "تورک" و "پان تورکیسم"، از سلطان ناکام ترکیه جانبداری می کنند، در واقع حق را به جنایتکاران عثمانی (تورک!) در قتل عام اجداد مردم آذربایجان می دهند؛ چون سر در آخور اجنبی دارند. به همین دلیل هم، مردم هوشیار و مومن آذربایجان، همواره دست رد به سینه این گروهک ها زده اند ♦️گروهک های مذکور هم داعشی محسوب می شوند؛ شبیه تروریست های سازمان منافقین، حزب خلق مسلمان، گروهک ریگی، کومله و دموکرات، و الاحوازیه. وطن فروشانی با نقاب دروغین فارس و کُرد و تُرک و عرب و بلوچ. ✅🌴https://eitaa.com/mesagh ✅🌴 @mesagh
سیاست و سیادت؛ داستان شگفت سلبریتی ها 🔹از اشخاص عبور کنیم و با معیار درباره مشاهیر (Celebrity ها) قضاوت کنیم. ورزشکار یا هنرمند، هنگامی است که: - پول یامفت از بیت المال نمی گیرد. - زندگی اشرافی ترتیب نمی دهد. - شهرت خود را خرج سیاست بازان نمی کند و نردبان آنها برای بالا رفتن از دیوار قدرت، یا گلادیاتور آنها برای زدن خدمتگزاران نمی شود. - نان ملت ایران را نمی خورد تا حلیم بیگانه را هم بزند. 🔹اگر کسی، این قواعد انسانی را رعایت نمی کند، و اصلا برایش مهم نیست که از کجا می آورد و چگونه خرج می کند و برای چه کسانی و چرا سواری می دهد؛ مردمی و پیشاهنگ بودن که جای خود دارد، از انسانیت ساقط است. 🔹سیاست، مقام ارجمندی است و نباید آن را به ابتذال کشید. یا نباید وارد این میدان سنگلاخ شد، و یا باید حرمت و کرامت آن را پاس داشت. فرقی هم نمی کند که کسی اصالتا خود را سیاستمدار بنامد، یا از حوزه دیگری وارد این میدان شود. 🔹آری سیاست، سیادت است؛ که پیامبر اعظم (ص) فرمود "سَیِّدُ القَومِ خادِمُهُم. سرور قوم، خدمتگزار آنهاست". خادم مردم، زندگی اشرافی ترتیب نمی دهد و بهای گزاف آن را با سواری دادن به اشراف و فریب مردم نمی پردازد. 🔹سلبریتی، می خواهد هنرمند باشد یا ورزشکار؛ فعال اقتصادی یا سیاستمدار؛ قرمز یا آبی؛ چپ یا راست؛ اصلاح طلب یا اصولگرا. اولین دوراهی مهم پیش پای او این است که آیا می خواهد و می تواند انسان باشد یا نه؟ و پاسخ این سوال (تعیین نوع و جنس سلبریتی)، به فهرست همّ و غمّ ها و اولویت های او بر می گردد: 💢« اِنَّ الْبَهائِمَ هَمُّها بُطُونُها، وَ اِنَّ السِّباعَ هَمُّها الْعُدْوانُ عَلى غَيْرِها. اهتمام چهارپایان، شکمشان است و همت درندگان، به تعدی و تجاوز نسبت به دیگران». (امیرمومنان علیه السلام،خطبه 153 نهج‌البلاغه) 💢«چیست که می‌بینم از خدا رویگردان و جز او را خواهانید؟ ... گوسفندی را مانید که بچرد تا فربه شود و زیر کارد رود و نداند از او چه خواهند و با او چه کنند؟ اگر به او خوبی کنند، روز خود را روزگار خویش پندارد و سیری‌اش را پایان کار». ( خطبه 175 نهج‌البلاغه) 💢«إِنَّ عَمَلَکَ لَیْسَ لَکَ بِطُعْمَهًْ ًٍ وَ لَکِنَّهُ فِی عُنُقِکَ أَمَانَهًْ ًً . منصب و قدرتی که دست توست، طعمه‌ای برای تو نیست بلکه امانتی است آویخته بر گردن تو» (نامه به اشعث بن قیس‌ والی آذربایجان، و سردسته بعدی خوارج) 💢 «اگر می‌خواستم، می‌دانستم چگونه عسل پالوده و مغز گندم، و بافته ابریشم را به کار برم. اما هرگز هوا بر من چیره نخواهد شد؛ شاید که در حجاز یا یمامه کسی حسرت گُرده نانی بَرد، یا هرگز شکمی سیر نخورد. آیا سیر بخوابم و پیرامونم شکم‌هایی باشد از گرسنگی به پشت دوخته، و جگرهایی سوخته؟ ...به این بسنده کنم که گویند امیرمومنان است و در ناخوشایندهای روزگار شریک آنان نباشم؟ یا در سختی زندگی نمونه‌ ای برایشان نشوم؟ مرا نیافریده‌اند، تا خوردنی‌های گوارا سرگرمم سازد، چون چهارپای بسته که به علف پردازد؛ در چنان حالتی، چشم علی روشن باد که بخواهد به شیوه چرندگان زندگی کند»! (نامه خطاب به عثمان بن حنیف) ✅🌴https://eitaa.com/mesagh ✅🌴 @mesagh
🔴امام خمینی (ره) ♦️شما بدانید و باید بدانید اشخاصی که روشنفکرند به‌اصطلاح، اشخاصی که کنار نشسته‌اند و فحش می‌دهند،اشخاصی که بیرون نشسته‌اند و توجه به مسائل داخل ندارند، ♦️بدانند که اگر یک سیلی بخورد امروز اسلام در این کشور، تا آخر دیگر، باید ملت‌ها تحت این فشارها باشند. امروز اسلام در اینجا سر بلند کرده است و بیرقش بلند شده است و من امیدوارم که این جلوه‌اش به همه جا برسد، و مستضعفین از زیر بار این ظلم‌ها بیرون بروند. ♦️ آنهایی که نق می‌زنند برای این کشور و به خیال خودشان دلشان برای اسلام می‌سوزد، آنها بدانند که اگر "این اسلامی که الآن در اینجا هستش" سیلی بخورد اسلام تا آخر سیلی خورده است؛ باید هی بنشینید و ببرید. 📚صحیفه امام،جلد ۱۷، صفحه ۴۰۶.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑📽درخواست اپوزیسیون برای حمله‌ی نظامی به ایران و عادی سازی لیبی‌‌سازی و جواب‌های کوبنده‌ی مهمان برنامه
🔺با آب و تاب فراوان، خبر برگزاری رزمایش توسط رژیم صهیونیستی را کار میکنند چون هدفشان تاثیرگذاری بر روند مذاکرات هسته‌ای با هراس افکنی، ساخت یک ابهت پوشالی برای این رژیم نزد افکار عمومی و سرپوش گذاشتن بر شکست‌های امنیتی چند وقت اخیرش است؛ البته بماند که اگر ایران یک رزمایش برگزار میکرد همین رسانه‌ها به مردم القاء میکردند که این کارها مانع رسیدن به توافق است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺عباس عراقچی ۴ سال پیش: هر کالایی را نباید تولید کنیم... سوالم این است و پاسخی ندارم، آیا بهتر نیست به جای خودکفایی در تولید گندم آنرا از قزاقستان وارد کنیم؟ ✖️خبر: قزاقستان صادرات گندم را ممنوع کرد!
💠 نشریه انگلیسی "میرر": ولادیمیر پوتین می تواند تنها در ۱۰ دقیقه بریتانیا را به عصر حجر بازگرداند 🔹زیردریایی های روسی می توانند تا ۶۰ نیروگاه در بریتانیا را در ۱۰ دقیقه نابود کرده و به «عصر حجر» بازگردانند. 🔸این می‌تواند در زمانی اتفاق بیفتد که روسیه از بریتانیا خشمگین است، بریتانیایی که در یک "جنگ نیابتی" علیه پوتین اقدام به ارسال تسلیحات به اوکراین می‌کند.
44.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اجتماع عظیم سپاهیان حضرت محمد رسول الله صل الله علیه وآله وسلم
💢 توییت معنادار دیپلمات چینی: ♦️ ایران جنگ می‌خواهد، روسیه خشونت‌طلب است، چین یک تهدید است... ببینید چقدر کشورهایشان را نزدیک پایگاه‌های آمریکایی قرار داده‌اند!
⚖ مفسد فی‌الارض❗️ 🔺در قانون برای افساد فی‌الارض، حکم اعدام در نظر گرفته شده است. و اما؛ 🔺آیا فردی که در طول ریاست‌ش به‌دلیل عملکردش، کلی جرم و جنایت در ابعاد میلیونی اتفاق افتاده است، مفسد فی‌الارض نیست⁉️ 🔺آیا متولی‌ای که «قدرت گرفتن اینستاگرام» را دید اما دَم نزد، ویران‌گری‌اش را دید و سکوت کرد، ترویج فسادها، افزایش آسیب‌ها، از بین رفتن پاکدامنی در جامعه (افزایش چند هزاردرصدی انواع فسادها در این چند سال) و... را دید و خودش را به خواب زد؛ با سیاست‌هایش زمان دسترسی به محتوای مستهجن به زیر چند دقیقه رسید، به‌طوری‌که هر بچه‌ای که هنوز سیبیل پشت لب‌ش سبز نشده، از چیستی پورن و جزئیات آن خبر دارد❗️ 🔺حال شما به من بگویید آیا این فرد یا افراد، با این جنایات هیتلرگونه و صدام‌منشانه، مستحق محکومیت به اشد مجازات با صدور حکم افساد فی‌الارض هستند یا نه⁉️ 🔺و آیا قوه قضائیه بنای برخورد با گردن کشان و ظالمین را دارد❓ 🔺باید دادخواهیِ هرزه‌بین شدن نوجوانان چشم پاک و معصوم و تخریب آینده آ‌ن‌ها را به کجا ببریم⁉️
📰رئیس جمهور یک قطعه زمین به خانواده ۴ قلوی ارومیه‌ای هدیه داد 🔹️انسیه خزعلی در دیدار با پدر و مادر چهار قلوهای این شهر، سند یک قطعه زمین به مساحت ۲۰۰ مترمربع با کاربری مسکونی به این خانواده اهدا کرد تا آنها دیگر دغدغه تأمین مسکن و اجاره خانه و مشکلات آن را نداشته باشند. 🔹️معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اعلام برنامه حمایتی دولت از خانواده‌هایی که صاحب فرزندان چهار و پنج قلو می‌شوند، گفت: دولت تلاش دارد تا به هر طریقی مشکلات چنین خانواده‌هایی را به حداقل برساند و مهمترین اقدام برای کاهش مشکلات آنها، تأمین مسکن است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بصورت عجیبی مثل همیشه که آنها قبل از شیوع هر بیماری از نام ، زمان و محل شیوع مطلع هستند ، بیل گیتس در مورد حملات تروریستی توسط عامل بیماریزای آبله هشدار داد و از دولت ها خواست تا برای سناریوی مشابه آماده شوند ! 👈 🚨هشدار : این سناریو آنقدر تکرار خواهد شد تا جمعیت به عدد مورد نظر آنها برسد !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ❌ جیره‌ بندی آرد در آلمان ▫️ آلمان یکی از صادرکنندگان بزرگ گندم در جهان است. با این حال با توجه به بحران امنیت غذایی در جهان، نسبت به جیره‌بندی و توزیع آرد بسیار سختگیرانه عمل می‌کند تا دچار کمبود نشود. پ.ن حالا اگه ایران بود، یه عده میگفتن بعد از چهل سال رسیدیم به جیره بندی! ببندش بابا
‼️‼️✖️✖️❌❌‼️‼️ *🛑✳️کاربران انقلابی بزرگوار!✳️🛑* ⚠️⚠️‼️‼️‼️‼️⚠️⚠️ 🟦 *این روزها کلیپهایی در فجازی پخش شده که شبیه‌سازی سرود فاخر ، است با این تفاوت که به جای سلام به امام زمان ارواحنا فداه، به جرثومه‌های فساد و فحشاء، سلام میده!!!!😐* *لطفاً به هیچ وجه این کلیپها رو منتشر نکنید و به انتشاردهندگان هم، تذکر دهید!❌❌❌* *این کلیپها، معنویت و اهمیت فراگیری سرود «سلام فرمانده» رو لوث میکنند و محبوبیت اون رو نزد جوانان و نوجوانان ،کم!* *همونطور که میدانید و میدانیم، دشمنان اسلام بدجوری از فراگیر شدن این سرود، سوخته‌اند و به هر نحوی که شده در صدد خاموش کردن این خیزش فرهنگی مهم هستند؛ چراکه* *✅«سلام‌فرمانده» یک یادآوری بزرگ هست برای همه شیعیان جهان!* *یادآوری امید به ظهور منجی بزرگ عالم بشریت حضرت مهدی موعود عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف🌸🍃* ‼️‼️✖️❌❌✖️‼️‼️
♦️‏پروژه کشته سازی ضدانقلاب اینمرتبه اینطور داره انجام میشه که انور شیخ بزینه معروف به ابویاسر از سرکردگان گروه تروریستی جیش الاسلام در سوریه که دو سال پیش در حومه حلب به درک واصل شده رو معلم ‎محمدسبحانی و از شهدای اعتراضات در سوسنگرد معرفی میکنن. به تروریستا میگن شهید!
خبرگزاری מעריב اسرائیل در خبر تازه خود درباره ایران، تیتر زده: اعتراضات مردم به گرونی مواد غذایی در ایران بعد عکسی که به کار برده داخلش مردم پلاکارد مرگ بر اسرائیل در دست دارند🤣🤣🤣🤣
🔴مایه شرمساری و سرافکندگی طلاب و مدیران حوزه‌های علمیه می‌باشد که تعدادی بانوی غیور و عفیف شهرکردی نسبت به مسئولان و در اعتراض به ولنگاری فرهنگی و مطالبه اجرای احکام اسلامی توسط مسئولین ارشد جمهوری اسلامی، نامه نگاشته‌اند!!! "بسمه تعالی" حضور محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران حضرت حجةالاسلام و المسلمین حاج آقای رئیسی (دامت برکاته) سلام علیکم ؛ به استحضار می رسانیم ما جمعی از بانوان استان چهارمحال و بختیاری تصمیم وزارت ورزش و جوانان و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری را مبنی بر ورود زنان به ورزشگاه و زیر پا گذاشتن نظر مراجع عظام تقلید خصوصا مقام معظم رهبری در این زمینه ، محکوم می نمائیم و در مورد تصمیم گیری سازمانهای بین المللی همچون فیفا برای نوامیس مسلمانان و نفوذ فرهنگی آنان از این طریق و انفعال برخی از مسئولین کشوری تذکر و هشدار می دهیم. همچنین از جنابعالی می خواهیم نسبت به رفتار نامناسب و ناهنجار جناب آقای ضرغامی بعنوان وزیر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در مواجهه با عدم رعایت عفاف و حجاب در سفر به برخی از مناطق کشور که در فضای مجازی منتشر گردید برخورد مسوولانه و قانونی را به انجام رسانید. جمعی از بانوان شهرکرد اردیبهشت ۱۴۰۰ با تشکر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آقایان مجلس انقلابی، شفافیت را از سید مقاومت بیاموزید 🔸وقتی با شعار انقلابی‌ رأی را تصاحب می‌کنید، اما به محض چسبیدن به صندلی متعفن دنیا، در عمل برای تصویب یک طرح شفافیت دست و قلب ضعیفتان می‌لرزد؛ چون از وضعیت آلوده خود مطلع هستید وگرنه آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟!!! ⭕️کاش کمی خجالت در وجودتان یافت می‌شد، نمی از تقوا، اندکی وجدان عمل به وعده‌ها و ...
🔻آن یکی از WHO استکباری قویا حمایت می کند 🔻این یکی از IMF استکباری کمک فنی می‌خواهد 🔻آن یکی دنبال توافق با است 🔻این یکی دنبال نقد کردن چک بلامحل برجام نافرجام است ⭕️و چقدر بی‌مغز است ادعای انقلابی‌گری این جماعت و ریاکارانه است شعار مرگ بر آمریکای این آقایان و بیچاره‌تر کسانی که به بت‌شکنی این قبیله متوهمانه دل بسته‌اند!!!
🔴در یک مسئول ارشد را ملاحظه بفرمایید 🔶امیرعبداللهیان در گفت‌وگوی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: تهران حسن‌نیت و اراده لازم را برای رسیدن به یک توافق را داراست!!! 🔹ایران هیچ‌گاه استاندارد دوگانه در قبال بحران یمن، افغانستان ، اوکراین و مانند این‌ها اتخاذ نکرده است!!! 🔹ایران هر دو طرف درگیری را در کیف و مسکو به گفت‌و‌گو و پایان‌دادن به جنگ دعوت می‌کند و راه‌حل برون‌رفت از این بحران را تمرکز بر دیپلماسی و گفت‌و‌گو می‌داند. 🔸بورل: ما اکنون در مسیر جدید تداوم گفت‌و‌گو و تمرکز بر راه‌حل‌ها قرار داریم. ما مصمم هستیم در تماس مستمر بین تهران و واشنگتن به‌منظور نزدیک‌ساختن دیدگاه‌ها به تلاش خود ادامه دهیم. در رسیدن به نتیجه خوب امیدوار هستم. 🔸دولت غرق مشکلات، فرامین امام جامعه بر زمین، خواجه در با
🔴توبیخ مدیران نظامی سپاه استان قم بطور مکتوب توسط دفتر رهبری معظم 🔶پس از برگزاری اجتماع اعتراضی مومنین قم در اسفند ۱۴۰۰ علیه آقایان سعیدی امام جمعه، موحد فرمانده سپاه، شاه‌چراغی استاندار، غریب دادستان و دیگر مسئولان در مسئله حجاب و ولنگاری فضای عمومی شهری و اوضاع غیراسلامی، علی‌رغم کارشکنی‌های مسئولان امنیتی قضایی علیه فعالان اجتماعی انقلابی؛ از طرف دفتر توبیخ مکتوبی به آقای موحد فرمانده سپاه استان قم تحویل داده شد.
🔴تشکر ویژه سردمداران و شبکه صهیونیستی از مسئولان جمهوری اسلامی، بویژه از دولت‌یان، نمایندگان مجلس، شورای عالی فضای مجازی، حسین طائب، خطیب و . . . 📜متن نامه به این شرح است 🔶ما سران استکبار و عناصر صهیونیزم بین‌الملل و اذناب اروپایی و پادوهای منطقه‌ای، بابت شکست عظیم در بعد نظامی در میدان‌های مختلف، از رهبری انقلاب و مردم ایران بشدت ناراحت، غضبناک و سرافکنده هستیم. 🔸اما در مورد ایجاد و توسعه مسیر تسلط بر ناموس و خانواده و جوانان و نوجوانان مسلمین از طریق و جهت ترویج ولنگاری فرهنگی و فساد و فحشا و بدحجابی، علی‌رغم کینه و غضب علیه رهبری انقلاب و مردم انقلابی ایران، اما از مسئولان امنیتی قضایی نظارتی بسیار بسیار متشکریم بخصوص از و جریان . والعن علی أمثالنا من ولد الشیطان کنگره آمریکا مجلس سنای آمریکا برادران ابلیسی روچیلدها و راکفلرها نتان‌یابو و رژیم جعلی اسرائیل
Untitled_540p-mc.mp3
11.25M
🏡 افراط و تفریط حکمرانی درباره زمین! بررسی مستند دراکوخار/ حجت الاسلام محسن قنبریان/ دانشگاه امام صادق(ع)/ ۱۴۰۱/۲/۱۰ • انفال به حسب فتوای مشهور و امام خمینی در زمان غیبت برای استفاده عموم مردم است.(ر.ک: تحریر الوسیله ج۱ص۳۶۹) • اصل ۴۵ قانون اساسی هم تعبیر "در اختیار حکومت اسلامی" دارد نه در مالکیت آن. پس حکومت در اینباره تنظیم گر است و تولیت دارد. • زمین های موات دربرنامه ریزی ای میشود به (نه سرمایه داران)(۱) داده (به شکل ایجاد تعاونی یا فردی) و مشکل گرانی زمین مسکن حل شود! ⬅️ اینجا دولت احتکار زمین می کند! و مشمول فراز "احتکاراً للمنافع" نامه ۵۳ نهج البلاغه است. • در جنگل ها و مراتع و سواحل که برای حفظ محیط زیست و آینده نسلی لازم است باید در اختیار حکومت اسلامی بماند. ⬅️ اینجا برعکس با پدیده جنگل خواری و ... مواجهه ایم (متاسفانه در دوره حکومت اسلامی یک سوم جنگلهای شمال ویلا می شود!) ⬅️ این دو را باید جابجا کرد! ...................................... 1- برنامه دولت سیزدهم در اینباره را اینجا ببینید: https://www.iribnews.ir/fa/news/3427006/
10-مهارت امیدبانی.mp3
15.27M
🔆 در قرآن/ جلسه دهم حجت الاسلام قنبریان/ رمضان ۱۴۰۱ ▫️ امیدبانی باقیات الصالحات • باقیات الصالحات از عناوین است/عناوین ثابت، مصادیق متغیر!/ مثالهای به روز... • دو رویکرد برای امیدسازی: ۱.امید گرفتن از چگونه از نیمه ی خالی لیوان هم امید بگیریم؟! - موزه ی کالاهای ناموفق رابرت مک مث؛ جمع آوری محصولات ناموفق، ایده های متوقف شده! خود یک کلاس درس است/کسب تجربه/ از شکستها امید ساخت! ۲. موزه ی در قرآن! ❗️ موزه خداوند از تجارب موفق برای امیدبانی بنی اسرائیل! التَّابُوتُ فِيهِ سَكِينَةٌ مِنْ رَبِّكُمْ وَ بَقِيَّةٌ مِمَّا تَرَكَ (۲۴۸ سوره بقره) - اضطراب بنی اسرائیل در مقابل جالوت نیاز به تجربه های موفق داشت! - آن را با تابوت سکینه -که از "مماترک آل موسی و هارون" بود- آرامش بخشید و امید را زنده کرد! • ذوق قرآنی ساخت موزه تجربه های موفق انقلاب اسلامی! - از شن های طبس تا فن آوری اجتماعی راهیان نور و... آرامش بخش و امید ساز است! - یادی از دو روحانی مطالبه‌گر شهید در حرم امام رضا(ع)!