eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
✍امیر‏المؤمنین(علیه السلام) فرمودند : مسافرت کنید که در آن پنچ فایده است : 1⃣ اندوه‌زدایی 2⃣ درآمدزایی 3⃣ دانش‌افزایی 4⃣ ادب‌آموزی 5⃣ همراهی با شرافتمند 📚 مفاتیح الحیاة ص ۱۷۷
🔴زوج‌های خوشبخت چه می‌کنند؟! ✍اگر بابت چیزی ناراحت باشند، حرف می‌زنند. توقع ندارند همه‌چیز بی‌نقص باشد. از اشتباهات گریز ندارند و می‌پذیرند. در عمل هم عذرخواهی می‌کنند. توجه و عشقِ متقابل دارند. با هویت واقعی خودشان ظاهر می‌شوند. انتظارات را مؤدبانه به زبان می‌آورند. مسائل را در اولین فرصت حل می‌کنند.
✍پيامبر خدا صلى الله عليه و آله: درآمدت را پاک كن تا دعايت مستجاب شود؛ زيرا هرگاه آدمى لقمه[اى حرام] به دهان خود ببرد تا چهل روز دعايى از او پذيرفته نمى‌شود. 📚 ميزان الحكمه، جلد۴، صفحه ۳۰
💢دولت نجات ملی خواستار بازگشایی همه مسیرهای ارتباطی است ✍️گزارش رشید حداد از مذاکرات بازگشایی مسیرها در پایتخت اردن 🔹انصارالله در مسیر آتش‎بس به درخواست هانس گروندبرگ، نماینده سازمان ملل برای ارسال یک گروه مذاکراتی برای تبادل نظر در مورد بازگشایی مسیرهای ارتباطی جواب مثبت داد و گروهی متشکل از سرلشکر عبدالله الرزامی، حسین ضیف الله، محمد المحطوری و... را در روز یکشنبه با هواپیمای سازمان ملل به اردن فرستاد. 🔹منابع مطلع گزارش داده‎اند که گروه ارسالی از صنعا با پیش شرط مذاکرات در مورد بازگشایی تمام مسیرهای ارتباطی مسدود شده، أعم از راه‎های تعز، مأرب و... به عَمّان، پایتخت اردن سفر کرده است. 🔹در حالی که نمایندگان سازمان ملل و صنعا منتظر مسافرت اعضای گروه ارسالی از طرف شورای ریاستی مورد حمایت ائتلاف از ترکیه و قاهره برای شروع مذاکرات هستند، دولت نجات ملی صنعا اعلام کرده که تمدید آتش بس مرتبط با تصمیمات طرف مقابل خواهد بود و صنعا در صورتی به تمدید آتش‎بس رأی مثبت خواهد داد که تمام مسایل انسانی که زندگی مردم یمن را آسوده‎تر کند، مد نظر گرفته شده و اجرا شود و در غیر این صورت، ادامه آتش‎بس بی معنا خواهد بود. 🔹مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی صنعا در سخنرانی روز یکشنبه خود به مناسبت سی و دومین سالگرد وحدت یمن، مجدداً بر این موضع تاکید کرد که مخالف تمدید نیست؛ اما امکان پذیرش تمدید آتش‎بس با توجه به نقض مکرر آن و ادامه رنج میلیون ها یمنی وجود ندارد. المشاط با ابراز تأسف از تعامل ناامیدکننده ائتلاف سعودی و اماراتی با توافق آتش بس، استواری آتش بس که در شرف پایان است را مرهون صبر و خویشتنداری صنعا دانست و بیان داشت که طرف مقابل در صورت تمایل به تمدید توافق آتش‎بس باید به شروط آن عمل کرده و توافقاتی که رنج مردم یمن را کاهش می‎دهد، عملیاتی نماید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢خسارت جانی و مالی بر اثر سقوط بقایای پهپاد ساقط شده 🔹پهپاد ساقط شده در شب گذشته در میان خیابان اصلی صنعا سقوط کرد و علاوه بر خسارت مالی باعث کشته و زخمی شدن چندین یمنی شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢مسیرهای ارتباطی مأرب همچنان مسدود است 🔹شبکه المسیره در مستندی از مسیرهای سه گانه ارتباطی استان مأرب به الجوف، صنعا و البیضاء گزارش می‎دهد که نیروهای وابسته به ائتلاف در شهر مأرب از بازگشایی این مسیرها ممانعت می‎کنند.
💢یک پهپاد سعودی در آسمان صنعا ساقط شد 🔹سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: یک پهپاد ch4 ساخت چین متعلق به سعودی هنگام انجام عملیات خصمانه در آسمان صنعا هدف پدافنده هوایی یمن قرار گرفته است. 🔹اقدام عربستان سعودی در استفاده از پهپادهای تجسسی و نظامی، نقض آشکار توافق آتش‌بس محسوب می‌شود.
امارات: انصارالله به سلاح هوشمند مجهز شده است 🔹نماینده امارات در سازمان ملل: سلاح‌های صنعاء در حال توسعه است و در آینده‌ای نزدیک ممکن است از فناوری شناسایی چهره و دیگر ویژگی‌های هوش مصنوعی برخوردار باشند./فارس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢فیلم لحظه سقوط پهپاد در میان جمعیت 🔹منابع یمنی گزارش می‌دهند که بر اثر سقوط پهپاد ساقط شده سعودی در میان جمعیت، سه نفر کشته و دست‌کم هفت نفر زخمی شده‌اند.
💢 آتش‌بسی که با وجود آن مردم یمن رنج بکشند ، قابل قبول نیست 🔹مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن: مخالف تمدید توافق آتش‌ بس با عربستان نیستیم ولی نمی‌توان آتش‌ بسی را پذیرفت که با وجود آن رنج ملت یمن ادامه داشته باشد. 🔹طرف مقابل نقص‌های مکرری نسبت به آتش‌بس انجام داد و پایداری توافق تا حد زیادی به صبوری و خویشتنداری انصارالله برمی‌گردد. 🔹شهروندان یمنی فرقی بین بود و نبود آتش بس حس نکردند و ائتلاف به رهبری عربستان در این مدت به جز دو پرواز مانع از انجام پروازها شد و در حرکت کشتی‌ها اختلال ایجاد کرد. 🔹از زمان اجرایی شدن توافق آتش‌ بس هزاران نقض توافق از جمله بیش از 35 پیشروی نظامی انجام شده است که تحمل ادامه آتش بس را دشوار کرده است. 🔹ما بر صلح حقیقی و دائم که پایان حملات دشمن، رفع حصار، خروج نیروهای اجنبی از یمن و بازسازی کشور را به دنبال داشته باشد ، تأکید می‌کنیم.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ مجری فاکس نیوز: 📍نگاه کنید بایدن چه بلایی بر سر جایگاه ما در جهان آورده است/باید برای نفت به ونزوئلا التماس کنیم و برای شیر خشک به اروپا....
فهم این قضیه که عکس جانباخته ها و افراد زیر آوار رو منتشر نکنین اصلاً کار سختی نیست که گویا از بعضی ها برنمیاد اگه به خانواده هاشون فکر نمیکنین پس دقیقاً به چی فکر میکنین؟!
جسد مالک متروپُل از زیر آوار بیرون کشیده شد 🔹دادستان خوزستان: بازداشت‌شدگان شامل شهردار فعلی آبادان و دو شهردار سابق و نیز تعدادی از کارکنان شهرداری و ناظرین این پروژه هستند. 🔹مالک و پیمانکار اصلی ساختمان نیز که از متهمان بوده و دستور بازداشت وی صادر شده بود، در جریان ریزش ساختمان در محل بوده و جسد وی از زیر آوار بیرون آورده شده است.
پیمانکار فاجعه‌ی متروپل، در حال ساخت یک شهرک مسکونی است!
📸 تصاویر شهید سرگرد قاسم زمانی و ستوان‌یکم محمدجواد بای که هواپیمایشان امروز در اصفهان سقوط کرد. 🔹صبح امروز یک فروند جنگنده F7 در اطراف انارک از توابع شهرستان نایین حین تمرینات تیراندازی و بر اثر نقص فنی سقوط کرد.
مقایسه متروپل با پلاسکو هم جفا در حق سازندگان پلاسکوعه پلاسکو بعد از دهه ها ایستادگی در مقابل باد و باران و برف و طوفان و تحمل اون حجم رفت و آمد و داد و ستد بر اثر بی احتیاطی یک نفر آتیش گرفت و اتفاقات بعدش در مهار آتش فرو ریخت این ساختمان تازه ساز چند ماه نشده با لگد مورچه یا فوت یک بچه ریخته!
اینکه دیروز خبر بازداشت مالک متروپل آمد، تقصیر اهل رسانه است و نه دادستانی آبادان. دادستانی خبر داد که حکم بازداشت مالک صادر شده است، اهل رسانه تیتر زدند که مالک ساختمان بازداشت شد! متن خبرها را چک کردم و اعلامی از دادستانی آبادان مبنی بر بازداشت حسین عبدالباقی جز در تیترها نبود.
🔴 توییت عجیب سعید حافظی-روزنامه نگار، موسس‌و‌سردبیر رادیو گوشه کنار