eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
✅واکنش آیت الله خاتمی به شایعات مجازی در مورد دخترش ⭕️انتشار مطالب کذب و تخریب ها به دلیل مواضعم در رابطه با بی حجابی است/ با رانت خواری مخالفم و به هیچکس اجازه سوءاستفاده از نامم را نمی‌دهم 👈آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با ؛ با تأکید بر اینکه مطالب منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با دخترم دروغ است، گفت: در سایت سازمان سنجش مشخص است که دختر بنده در کنکور سراسری پزشکی قبول شده است نه دامپزشکی. 👈عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: دختر من مطلقا در بیمارستان بهارلو عضو هئیت علمی نبوده است و هم اکنون طرحش را در منطقه محروم در بندرعباس می‌گذارند و مطلقا در هیچ مرحله ای از نام من استفاده نکرده است. 👈نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: تمام این تخریب‌ها به دلیل موضعی است که من در برابر بی حجابی گرفته‌ام و این دروغ‌ها، اولین و آخرین نیست و یقین دارم که این دروغ‌ها ادامه خواهد یافت.
🚨 معنویت را در درگیری با کفر می‌دهند 🔹عزیزی می‌گفت چندین سال است که سه‌شنبه‌ها با پای پیاده از حرم به جمکران می‌روم اما معنویت و روشنی خاصی در خود احساس نمی‌کنم. من با استناد به دو آیه بنیادین قرآن عظیم( ۶۹ عنکبوت/ ۲۹ فتح) به او گفتم: معنویت را در درگیری با کفر می‌دهند برادر. 🔸 اگر سال‌ها پیاده بیایی و بروی، اما ازین رفت و آمدها خراشی بر گُرده‌ی پلید کافرکیشان نیفتد، در نتیجه احساس معنوی و روشندلی هم نخواهی داشت. معیار گرانقدر معیت با رسول، در همه ساحات زندگی بشر، اصلی‌ترین مقیاس‌ها و سنجه‌هاست. ✅صدای انقلاب را از اینجا بشنوید
🌀دیدگاه جالب شهید مطهری(رحمةالله علیه) درباره مسأله‌ی "حجاب" ✅صدای انقلاب را از اینجا بشنوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹به‌نام خدا؛ خدای محمد(صلی‌الله‌علیه‌وسلم)، آخرین پیامبر آزادی، آگاهی و قدرت. به‌نام خدای علی(علیه‌السلام)، عدالت مظلوم، مظهر اسلامِ حق و امامِ انسان. به‌نام خدای خانهٔ فاطمه(سلام‌الله علیها)؛ که همهٔ عشق و همهٔ آرزو و همهٔ امید نجاتمان، این خانهٔ کوچکی است که به‌اندازهٔ همهٔ جهانْ بزرگ است! 🔸به‌نام خدای ابوذر؛ خدای مستضعفین، خدای بیچاره‌شدگانِ تاریخ و زمان، خدای همهٔ کسانی که از آغاز تا آخرالزمان و قیامِ قائمِ عدل‌گسترِ جهان، شکنجه می‌دیدند و می‌بینند. محروم بودند و محروم‌اند؛ و گونه‌گون، به‌بیچارگی گرفتار می‌شدند و می‌شوند. اما همواره در مسیر ملتِ ابراهیم و وراثت جهاد آدم تا حسین، و حسین تا همیشه، برای نجات آدمی در تلاشی مدام و دائمی‌اند، بوده‌اند و هستند! 🔸 به‌نام خدای شهیدان؛ شهیدان راه راستی و حق، شهیدان شیعه. شهیدان راهِ علی در همهٔ مکان‌ها و در همهٔ زمان‌ها... ✅صدای انقلاب را از اینجا بشنوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰مرحوم حمیدرضا صدر، فارغ‌التحصیل دانشگاه لیدز انگلستان، کسی که چند کتاب با موضوع فوتبال نوشته فهمید عمر و انرژی خودش رو پای فوتبال تلف کرده ✅صدای انقلاب را از اینجا بشنوید
🚨حواستان به بیت المال هست؟! 🔹️امام علی (علیه السلام) به کارگزاران خود فرمودند: " اَدِقُّوا اَقلامَکُم قارِبُوا بَینَ سُطُورِکُم وَ احذِفُوا عنّی فُضُولَکُم وَاقصُدُ واقصد المَعانی وَ اِیاکُم وَ الاِکثارَ فَاِنَّ اَموالَ المُسلِمینَ لا تَحتَمِلُ الاَضرارَ" ⭕️ نوک قلم ها را تیز کنید، سطرها را نزدیک هم قرار دهید، مطالب اضافی را از متن حذف کنید، فقط مسائل لازم را بنویسید و از زیاده روی در نوشتن بپرهیزید، زیرا تحمل ضرر و زیان را ندارد. 📚وسائل الشیعه: ج۱۷، ص۴۰۴ ✅صدای انقلاب را از اینجا بشنوید
هدایت شده از 
405-sedayeenghelab_ir.mp3
2.19M
🇮🇷 🔊| چرا حکم آیت الله باز هم تمدید شد؟ 🍃🌹🍃 🎙 کارشناس: دکتر یدالله جوانی
عسقلان هدف موشک‌های حماس قرار گرفت دو موشک بامداد امروز از نوار غزه به سوی عسقلان شلیک شد که منابع اسرائيلی از رهگیری یکی از این موشک‌ها خبر دادند و دومین موشک نیز در فضای بازبه زمین اصابت کرده است. دو صهیونیست در حین فرار به پناهگاه نیز آسیب دیدند.
♨️مطالبه گری صحیح یعنی جدا کردن آرمان ها از عمل نادرست مسئولین.♨️ ♨️یعنی عمل اشتباه عده ای به نام اسلام و انقلاب ربطی به درستی اسلام و انقلاب ندارد.♨️ 💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠 نامه امام خمینی در جواب تلگراف اصناف همدان - 42/02/12: بسم الله الرحمن الرحیم خدمت ذی شرافت عموم بازرگانان و اصناف واهالی محترم و متدین همدان ایدهم الله تعالی پس از اهداء تحیت و سلام، تلگراف شریف مبنی بر اظهار تأثر در فاجعه عظیمه که بر اسلام و مسلمین وارد شد و اصل و موجب تشکر گردید. لازم است به آقایان محترم تذکر دهم به طوری که از قرائن ظاهر می شود دستگاه جبار در صدد تصرف در احکام ضروریه اسلام است، بلکه شاید خدای نخواسته بخواهند قدم های بلندتری بردارند. کرارا در نطق های مبتذلشان تصریح به تساوی حقوق زن و مرد در تمام جهات سیاسی و اجتماعی کرده اند که لازمه اش تغییر احکامی از قرآن مجید است و چون با عکس العملی که از طرف مسلمین مواجه شدند مزورانه انکار نمودند و عذر بدتر از گناه خواسته اند. غافل از آنکه ما آنها را خوب می شناسیم و به گفتار آنها اعتماد نداریم. دخترها را به سپاه دانش دعوت یا تشویق می کنند و خودشان تصریح می کنند که باید قبلا به سربازی بروند و چون مواجه با نفرت عمومی می شوند به انکار بر می خیزند و در مطبوعات تصریح شود که تصویبنامه سربازی دخترها در دست تنظیم است، با این وصف آن را انکار می کنند و به تشبثات مضحک دست می زنند. دستگاه جبار گمان کرده با زمزمه تساوی حقوق می تواند راهی برای پیشرفت مقاصد شوم خود که آن ضربه نهایی به اسلام است باز کند. نمی داند که در آن صورت مواجه با چه عکس العملی خواهد شد. دستگاه جبار که برای احدی از افراد ملت آزادی قائل نیست و سال هاست سلب آزادی از ملت را وسیله مقاصد خود قرار داده گمان کرده به اسم آزادی بانوان می تواند ملت مسلمان را اغفال کند تا مقاصد شوم اسرائیل را اجراکند. من به شما ای ملت مسلمان! کرارا اعلام خطر کردم و می کنم. روحانیت و اسلام در معرض خطر است، سکوت در مقابل دستگاه فاسد جبار برای ملت اسلام ننگ است. با منطق قوی اسلامی مفاسد را بیان کنید. قانون شکنی ها را برملا کنید. اعتراض کنید، اعلامیه منتشر کنید، صدای خود را به ملل اسلامی برسانید. عالم را از اعمال غیر انسانی اینان آگاه کنید. در خاتمه توفیق و تایید حضرات آقایان و عموم ملت را از خداوند خواستارم. روح الله الموسوی الخمینی صحیفه نور ج۱ ص۵۲
ارتش اسرائيل پاسخ داد سخنگوی ارتش اشغالگر اعلام کرد در پی حمله موشکی حماس به عسقلان یک مرکز متعلق به تولید موشک در نوار غزه را مورد هدف قرار داده است.
الحوثی: جز به پایان جنگ و رفع محاصره راضی نمی‌شویم 🔹«محمدعلی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به اظهارات بایدن که گفته بود عربستان با تمدید آتش‌بس در یمن موافقت کرده، نوشت: یمن، جز پایان تجاوز و محاصره را نمی‌پذیرد. در مورد هر چه می‌خواهید تصمیم بگیرید اما امورات ما به دست خودمان است. 🔹سخنگوی انصارالله هم نوشته: بدون ثبات در یمن، ثبات در منطقه برقرار نخواهد شد. صلح در یمن تنها با توقف تجاوزگری، خروج نیروهای بیگانه، رفع محاصره و آزادسازی اسرا محقق می‌شود.
🔴رویترز،:در بیانیه‌ای که پس از مذاکرات بایدن با مقامات ارشد سعودی از جمله محمد بن سلمان منتشر شد، آمریکا از افزایش تولید سریع نفت از سوی اوپک پلاس استقبال کرد.
🔴حازم قاسم سخنگوی حماس : اشغالگران با ابزار تروریسم و ​​حمایت آمریکا نمی تواند اراده مردم ما و مقاومت دلیرانه آنها را در هم بشکند . ما به مقاومت و مبارزه مشروع خود تا بیرون راندن اشغالگران از سرزمین فلسطین ادامه خواهیم داد.
‏عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله: آزادگان عربستان برای جنگ سرنوشت‌ساز آماده شوند
♨️انقلابیون محترم❗️❗️❗️❗️❗️ چرا اینقدر راحت فریب میخورید؟؟ انتشار کلیپهای رقص و هنجارشکنی‌ و ورزش مختلط، دقیقا چه دردی از جامعه رو دوا می‌کنه؟؟؟ دشمن اگر میخواست خودش این کلیپها رو منتشر کنه، به سرعت و کثرت انتشار شماها نمی‌رسید!!!😒 بصیر باشید لطفاً❗️❗️❗️❗️ در دام رسانه‌ای دشمن نیفتید❌ به هنجارشکنی‌های اجتماعی انتقاد دارید؟؟؟ بسیار خب! مطلب بنویسید و انتقاد سازنده کنید!✅ اما فیلمهای این خناسان رو منتشر نکنید؛ چون خودشون دقیقا همینو میخوان!⛔️ در ماجرای هنجارشکنی بچه‌های شیراز هم دقیقا همینطور اشتباه کردید و باعث شدید که ضدانقلاب، کار چند تا بچه ۱۶ ساله رو در مقابل حماسه بزرگ قرار بده و عوامفریبی کنه! هوشیار باشیم❗️
🔴رویترز: مذاکرات احیای برجام به پایان نزدیک می‌شود.
رزمندگان حزب‌الله از نظامیان اسرائیلی آموزش‌دیده‌ترند ایال پیکنو، استاد گروه تحقیقات سیاسی در دانشگاه بار ایلان و کارشناس نظامی و اطلاعاتی اسرائیل در مصاحبه با روزنامه عبری زبان اورشلیم پست، اذعان کرد: حزب الله دارای ارتشی بشدت منظم است و اسرائیل توانایی جنگ با آن را ندارد چرا که خسارات ناشی از آن بسیار زیاد خواهد بود. نیروهای حزب‌الله از سربازان اسرائیلی با تجربه‌تر و آموزش دیده‌تر هستند. وی با بیان اینکه قدرت جنگ حزب‌الله بسیار زیاد است و اصلاً مشخص نیست که اسرائیل بتواند با آن مقابله کند یا خیر، تاکید کرد که قدرت نظامی حزب‌الله از سال ۲۰۰۶ افزایش یافته است. اعتقاد بر این است که این سازمان علاوه بر زرادخانه موشکی و راکتی بیش از ۱۰۰ پهپاد دارد. پیشتر سیدحسن نصرالله درباره تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر حرکت به سوی بیروت، صیدا و صور گفت: همه اسرائیلی‌ها می‌دانند که صحبت درباره ورود به لبنان پوچ است. وی به گانتس توصیه کرد تجربه جنگ 33 روزه را بار دیگر مرور کند. البته گفته پیکنو در مورد تعداد پهپادهای حزب‌الله درست نیست، به جای 100 فروند، باید می‌گفت صدها فروند که ترسید بگوید.
لغو تحریم به هند رسید کنگره ایالات متحده آمریکا تحریم‌های مربوط به خرید سامانه پدافندی اس۴۰۰ روسیه را در مورد هند لغو کرد. این موضوع باعث خشم ترکیه شده است. چرا که در این مورد آمریکا بالعکس هند عمل کرد و حتی این کشور عضو ناتو را از برنامه جنگنده‌های اف۳۵ کنار گذاشت.
💢انجمن یمنی‌های مقیم ایران، زیر نظر سفارت این کشور در تهران آغاز به کار کرد 🔹انجمن یمنی‌های مقیم ایران زیر نظر سفارت یمن و با حضور سفیر یمن در تهران شروع به کار کرد. عبدالرحمن راجح، رئیس انجمن همبستگی یمنی‌های مقیم ایران در این افتتاحیه گفت: هدف از تاسیس این انجمن، رشد روابط ایران و یمن و تقویت و فعال کردن دیپلماسی مردمی از طریق ارتباط و معرفی دو ملت است. 🔹وی افزود: در آینده در نظر داریم برنامه‌هایی برای برگزاری سمینارها، فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی و اقتصادی برای معرفی توانایی‌های هر دو کشور برای بهبود زمینه‌های دو ملت فراهم کنیم. ما انتظار داریم که دوستان ایرانی ما مانند همیشه با برداران یمنی خود در تحقق اهداف این انجمن همراهی نمایند. 🔹حسین اکبری معاون دبیرکل مجمع بیداری اسلامی هم در اين مراسم گفت آن چه مانع آن شد که آمريكا نتواند اهداف خود را اجرايي كند، «محور مقاومت» بود. مقاومت يك حادثه یا یک اتفاق نيست بلکه پايه و اساس دارد و اساس آن قرآن است. 🔹ابراهیم الدیلمی، سفیر یمن در تهران نیز در مورد این انجمن گفت که انجمن یمنی های مقیم ایران، نشان دهنده پل ارتباطی بین مردم ایران و یمن خواهد بود و این انجمن برای تقویت روابط یمنی ها با سرزمین خود تلاش خواهد کرد.