eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔴 عمران خان در انتخابات پنجاب پیروز شد 👈🏻 این بدان معناست که عمران خان به نخست وزیری باز می گردد و پاکستان برای جبهه مقاومت متحدی بزرگ در برابر هژمونی آمریکایی و صهیونیستی باقی می ماند ‎.
هدایت شده از 
🔴مجوز هیچ پلتفرمی لغو نشده است 🔹 مقیسه، رییس ساترا: بدون شک مهمترین اولویت فعالیت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، اجرای قوانین و اسناد بالادستی است و در این زمینه هیچ‌گونه تعارفی ندارد. 🔹 درصورت رعایت قانون از پلتفرم‌ها حمایت می‌کنیم. البته برخی سامانه‌های نمایش درخواستی تخلفاتی داشته‌اند که منجر به کسر امتیاز ارزیابی آن‌ها شده است. بنابراین اگر روند کاهش امتیاز ارزیابی آن‌ها ادامه پیدا کند و به کم‌تر از حداقل امتیاز لازم برای فعالیت برسد، اقدام قانونی لازم را انجام خواهیم داد. 🔹 در حال حاضر مجوز هیچ‌یک از رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر لغو یا تعلیق نشده است.
هدایت شده از 
🔴تذکرات رهبر انقلاب به اردوغان، ترجمان عملی "من دیپلمات نیستم انقلابی ام!" 🔹رهبر معظم انقلاب چند سال قبل فرمودند "من انقلابی ام دیپلمات نیستم" و امروز در دیدار با اردوغان صریح و مبتنی بر نگاه انقلابی به مسائل پیرامون دو کشور پرداختند. 🔹آنچه که برای مردم شمالغرب مهم است اشاره مجدد ایشان به مواضع جمهوری اسلامی در جنگ بود. معظم له هم از مناطق اشغالی ابراز کردند و هم درباره برخی تلاش های مغرضانه برای تغییر مرزی ایران به رئیس جمهور ترکیه دادند. 🔹هر دو موضع یعنی ابراز خرسندی از آزادی مناطق اشغالی و تذکر درباره جابجایی مرزها، هر دو برآمده از بود. 🔹سابقه حیات انقلاب اسلامی نشان میدهد ایران همواره مخالف اشغالگری و تجاوز بوده است، چه در فلسطین، چه در سوریه و چه در قره باغ و همچنین جمهوری اسلامی مخالف جابجایی مرزها بوده است چه در عراق، چه لبنان و چه منطقه مرزی ارس و اساساً کشوری که توانسته ژئوپلیتیک مرزی منطقه غرب آسیا را حفظ کند طبعاً ژئوپلیتیک مرزی خود را با حتمی حفظ خواهد کرد. 🔹در باور جمهوری اسلامی ایران، تغییر در ژئوپلیتیک مرزها خط قرمز است و در برابر اراده ای که بخواهد مرز ایران و ارمنستان را مسدود کند، جمهوری اسلامی مقابل آن اراده خواهد ایستاد. ✍غلامرضا سیفی
هدایت شده از 
🔴بیانیه مشترک رؤسای‌جمهور ایران، روسیه و ترکیه 🔹روسای‌جمهور ایران، روسیه و ترکیه بر تعهد تزلزل‌ناپذیر خود به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه، مردود شمردن تلاش‌ها برای ایجاد واقعیات جدید میدانی به بهانه مبارزه با تروریسم از جمله ابتکارات غیرمشروع خودمختاری، مقابله با دستور کارهای جدایی‌طلبانه با هدف تضعیف حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه و محکومیت تداوم حملات نظامی رژیم صهیونیستی به سوریه تاکید کردند.
هدایت شده از 
🌄 چرا اپوزوسیون جمهوری اسلامی محکوم به شکسته؟ چون به خودشون دروغ میگن و حقیقت رو نمیبینن، چون گاون و بخش جالب ماجرا اینجاست که اگه یه روز به خودشون دروغ نگن و حقیقت رو ببینن و گاو نباشن اون روز دیگه اپوزوسیون جمهوری اسلامی باقی نمیمونن، میرن در کنار جمهوری اسلامی :) 👤 علی بیطرفان🙋‍♂️
هدایت شده از 
مالی: ایران به روسیه سلاح بدهد، مجازات می‌شود نماینده ویژه آمریکا در امور ایران: 🔹ما آماده بازگشت به توافق هسته‌ای هستیم و این توافق مسیر را برای کاهش بیشتر تنش‌ها هموار می‌کند. 🔹در صورتی که ایران به روسیه سلاح بدهد،‌ ابزارهایی برای مجازات این کشور در اختیار داریم./فارس
هدایت شده از 
محمود خاوری در راه ایران؟ از ساعاتی پیش شایعاتی مبنی بر احتمای بازگردانده شدن محمود خاوری از کانادا به ایران در حال انتشار است. به گزارش انصاف نیوز، در حالی که هیچ منبع رسمی درباره‌ی این موضوع اظهارنظر نکرده اما پس از آنکه شایع شده که خاوری از شش روز پیش در کانادا مفقود شده، حالا در ساعات اخیر ادعای بازگرداندن او در فضای مجازی در حال مطرح شدن است. شایعات مطرح شده به نوع استرداد احتمالی که قانونی یا به نوعی دیگر است حدس و گمانه‌زنی‌هایی شده است. محمودرضا خاوری (زادهٔ ۵ خرداد ۱۳۳۱) در دولت محمود احمدی نژاد مدیر عامل بانک ملی ایران بود. او از مجرمان محکوم شده به دلیل مشارکت در اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی است. خاوری به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به ۲۰ سال حبس و بابت دریافت رشوه به ۱۰ سال حبس محکوم شده است. در سال‌های اخیر بارها برای استرداد قانونی او از کانادا به ایران تلاش‌هایی شده بود اما هیچ کدام محقق نشد.
هدایت شده از 
💢 آغاز هفتمین اجلاس سران کشورهای ضامن روند آستانه با حضور رؤسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه 🔻با حضور سید ابراهیم رئیسی، ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان، هفتمین اجلاس سران کشورهای ضامن روند آستانه در محل سالن اجلاس سران تهران آغاز به کار کرد. 🔻 روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه پس از سخنرانی و رایزنی در این اجلاس، در نشستی مطبوعاتی نتایج گفتگوهای خود را تشریح خواهند کرد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 رئیس جمهور در هفتمین اجلاس سران کشورهای ضامن روند آستانه: ایران اعلام می‌کند که به حمایت های خود از سوریه ادامه خواهد داد 🔻 این روزها در شرایطی با افتخار از مبارزه با تروریسم سخن می‌گوییم که فداکاری های زیادی در این راه صورت گرفته است. 🔻 لازم می‌دانم از تمامی شهدای مبارزه با تروریسم و در راس آنها شهید سپهبد قاسم سلیمانی یاد نمایم. 🔻 هم اکنون درحالی اجلاس سران روند آستانه را برگزار می‌کنیم که تحریم های یکجانبه به ویژه توسط آمریکا فشار مضاعفی را بر مردم سوریه وارد آورده و امکان زندگی عادی را از آنان سلب نموده است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 رئیسی: سردار سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم بود/ مبارزه جانانه ایران با تروریست ها تجربه موفق بود 💬 رئیس جمهور در نشست خبری بعد از اجلاس آستانه: 🔻 حضور آمریکایی ها در شرق فرات توجیه ندارد و باید از آنجا خارج بشوند. 🔻 امروز جریانات تروریستی امنیت منطقه را به خطر انداختند و مبارزه ایران با این گروه ها تجربه موفقی بود. 🔻 همه نقاط سوریه باید تحت حاکمیت این کشور قرار بگیرد. مقابله با حضور تروریست ها در برخی نقاط سوریه عزم جدی کشورها را می طلبد. 🔻 در نشست آستانه بر رفع مشکلات معیشتی مردم سوریه تاکید شد. توقف حملات رژیم صهیونیستی به سوریه در نشست تاکید شد. 🔻 روند آستانه فرمت خوبی بوده است. همکاری سه کشور باید ادامه پیدا کند. بازگشت سریع پناهجویان سوری مورد تاکید نشست آستانه بود.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 اردوغان: آرامش ادلب نتیجه مذاکرات آستانه است 💬 رئیس‌جمهور ترکیه: 🔻 به مبارزه با سازمان‌های تروریستی ادامه خواهیم داد و از روسیه و ایران انتظار داریم در این مبارزه ترکیه را همراهی کنند. 🔻 ترکیه سعی کرده با پاکسازی جنوب سرزمین خود به تمامیت ارضی سوریه کمک کند. 🔻 اگر امروز در ادلب آرامش حاکم شده بدلیل برگزاری نشست آستانه است.
هدایت شده از 
💢 حوادث جهانی نشان‌دهنده نیاز و به همکاری‌های روزافزون است 💬 رهبر انقلاب: 🔻 حوادث جهانی نشان‌دهنده نیاز ایران و روسیه به همکاری‌های روزافزون و متقابل است، تفاهم‌ها و قراردادهای متعددی بین دو کشور از جمله در بخش و در جریان است که باید تا انتها پیگیری و عملیاتی شوند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 اردوغان: هدف ما پایان دادن به تراژدی انسانی در سوریه است 💬 رئیس جمهور ترکیه در نشست خبری بعد از اجلاس آستانه: 🔻 ما در شمال سوریه در حال ساخت خانه هستیم تا شهروندان سوری در آنجا ساکن شوند. هدف ما بازگشت آوارگان سوری به شکل امن و با حفظ کرامت انسانی به خانه هایشان است. 🔻 معتقدیم بحران سوریه فقط از طریق سیاسی حل می‌شود. بیش از ۴ میلیون غیر نظامی سوری بیش از هر زمانی نیازمند کمک های بین المللی هستند. 🔻 قطعنامه سازمان ملل در مورد سوریه ۶ ماه تمدید شد و ما از این موضوع خوشحالیم.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 پوتین: باید برای احیای برجام و حق برابر طرفین تلاش کنیم 💬 رئیس جمهور روسیه در نشست خبری بعد از اجلاس آستانه: 🔻 ۳ کشور موافقت دارند که حل مشکلات سوریه فقط از طریق سیاسی امکان‌پذیر است. آینده سوریه باید توسط خود سوری‌ها و بدون دیکته کردن از خارج مشخص شود. 🔻 امروز با همکاران ایرانی و ترکیه‌ای خودمان توافق کردیم نشست بعدی تا پایان سال برگزار شود. 🔻 در این اجلاس تاکید کردیم که شرق فرات باید تحت حاکمیت دولت سوریه باشد. باید سوری‌ها به زندگی عادی خود برگردند از طریق تامین برق و آب و مدارس و مین زدایی و بازگشت آوارگان. 🔻 باید تلاش کنیم در حفظ برجام و احیای آن بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ و همه طرفها برای توسعه برنامه ها بدون هیچ تبعیضی حق برابر داشته باشند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 پوتین: کار داعش را در سوریه تمام خواهیم کرد 💬 رئیس‌جمهور روسیه: 🔻 کار داعش و گروه‌های افراطی و جدایی طلب را در سوریه تمام خواهیم‌ کرد. 🔻 سه کشور آستانه باید نقش کلیدی بازی کنند تا صلح وارد سوریه شود. 🔻 باید اقداماتی صورت گیرد تا شرایط برای تعیین سرنوشت سوریه به دست خود مردم سوریه صورت پذیرد. 🔻 متاسفانه غربی‌ها در تلاش هستند تا جدایی‌طلبی را در سوریه بیشتر کنند تا این کشور تجزیه شود. 🔻 نتایج مذاکرات آستانه باعث ثبات در تمام خاورمیانه خواهد بود.
هدایت شده از 
تحلیل دیدار آقا با پوتین.mp3
5.49M
💠 در دیدار با آقای پوتین 👌 تحلیل عالی و هوشمندانه رهبری از جنگ روسیه و اوکراین 👈 ناتو و غرب چه نقشه ای برای روسیه داشتند؟ ◀️ توصیه اقتصادی مهم رهبری درباره حذف تدریجی دلار از مبادلات دو کشور 🎤 عبادی
هدایت شده از 
💢 بسته شدن مرز و را تحمل نخواهیم کرد 💬 رهبر انقلاب: 🔻 جمهوری اسلامی، سیاست‌ها و برنامه‌هایی را که منجر به بسته شدن مرز ایران و ارمنستان شود، هرگز تحمل نخواهد کرد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عملیات در قدس یک صهیونیست زخمی شد مبارزفلسطینی عامل عملیات هدف گلوله تروریستهای صهیونیست قرار گرفت
هدایت شده از 
🌺 به مناسبت علیه السلام یک روایت نوید بخش مهدوی از ایشان ✅قالَ الکاظم عليه السلام: طُوبى لِشيعَتِنا المُتَمَسّكينَ بِحُبِّنا فى غَيْبَةِ قائِمِنا الثّابِتينَ عَلى مُوالاتِنا وَ الْبَراءَةِ مِن أَعْدائِنا أُولئِكَ مِنّا وَ نَحْنُ مِنْهُمْ قَد رَضُوا بِنا أَئِمَّةً وَ رَضينا بِهِمْ شيعَةً وَ طُوبى لَهُمْ! هُم وَاللِه مَعَنا فِی دَرَجَتِنا یَومَ القِیَامَه. ☆☆☆☆☆ 🌸امام كاظم(ع): خوشا به حال شيعيان ما كه در زمان غيبت قائم ما(عج)، به دوستى ما تمسّک می جویند و در ولايت و محبت ما و در برائت وبیزاری از دشمنان ما ثابت قدمند؛آنان از ما هستند و ما از آنانيم؛ آنان به پيشوايى و امامت ما راضى و خشنودند و ما به شيعه بودن آنان راضى وخشنوديم ؛ خوشا به حالشان! به خداقسم آنها درروزقیامت همراه ماهستند.🙏🌹 بحارالانوار 51: 151 ح 6
هدایت شده از 
💢 اگر جلوی ناتو در اوکراین گرفته نمی‌شد، به بهانه کریمه، جنگ راه می‌انداخت 💬 رهبر انقلاب: 🔻 غربی‌ها با روسیه قوی و مستقل به‌کلی مخالف هستند، ناتو موجودی خطرناک است. اگر راه در مقابل باز باشد حد و مرزی نمی‌شناسد و اگر جلوی آن در گرفته نمی‌شد، مدتی بعد به بهانه کریمه، همین جنگ را به راه می‌انداختند.
هدایت شده از 
☑️گذرگاه مرزی خسروی در ایام اربعین برای زائران ایرانی به عراق باز می شود. ـــــــــــــــــــــــ
هدایت شده از 
💢 بیرون راندن آمریکایی‌ها از شرق فرات علاج اشغال آن منطقه است 💬 رهبر انقلاب: 🔻 یک مسئله مهم در موضوع ، اشغال مناطق حاصلخیز و نفت‌خیز بوسیله آمریکایی‌ها است که این قضیه باید با بیرون راندن آنها از آن منطقه علاج شود.
هدایت شده از 
🔶جزیره امن ایران ــــــــــــــــــــ
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انفجار در یکی از بزرگترین سدهای آمریکا 🔹منابع خبری از وقوع یک انفجار در سد هوور که بر روی رودخانه کلرادو بسته شده است خبر دادند. 🔹این سد یکی از بزرگترین سدهای آمریکاست.