eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
29.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢نیروگاه زاپوروژیا و هراس از تکرار فاجعه چرنوبیل  🔸نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا چند ماهی هست که محل درگیری نیروهای نظامی روسیه و اوکراین است.واحدهای اول نیروگاهی زاپوریژیا یادگار دوران شوروی استزاپوریژیا با ۶ راکتور بزرگترین نیروگاه هسته‌ای اروپا و جزو ۱۰ نیروگاه بزرگ دنیا است.
هدایت شده از 
💢کی یف اخیرا از ناتو خواسته با فوریت تجهیزات لازم برای آب و هوای سرد شامل صدها هزار یونیفرم و تجهیزات دیگر را اعطا کند!
هدایت شده از 
💢وزارت دفاع ترکیه بامداد که دیروز از سقوط یک فروند بالگرد نظامی خبر داده بود ، بازهم خبر داد که در این بالگرد هشت سر نشین وجود داشتند که از آنان اطلاعاتی در دسترس نیست !
هدایت شده از 
💢رسانه‌ها از تشدید حضور ناتو در شرق اروپا و ورود شماری از نظامیان آلمان به لیتوانی در بحبوبحه تداوم نبرد روسیه با اوکراین خبر دادند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢موشک ضد تانک معروف آمریکایی جدیدترین تکنولوژی اوکراین در جنگ با روسیه 🔸تقریبا تمام موشک‌های ضد تانک عملیاتی در غرب سر از اوکراین در آورده و مدافعان با کمک آن‌ها انواع خودورهای سبک و سنگین ارتش متجاوز روسیه خصوصا تانک‌های اصلی میدان نبرد را به خاک و خون کشیدند. حال در بسته تسلیحاتی 3 میلیارد دلاری جدیدی که آمریکا برای کی‌یف در نظر گرفته، نام موشک تاو نیز دیده می‌شود. همچنان مشخص نیست کدام نسخه از BGM-71 TOW برای اوکراین ارسال شود، اما به احتمال غریب به یقین می‌توان گفت مدلی از تاو 2 است.
هدایت شده از 
💢 موشک ضد تانک Tow 🚀
هدایت شده از 
💢 کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارشی با اشاره به افزایش حضور و فعالیت گردان‌های القسام در کرانه باختری که عکس‌های آن منتشر شده به ترس و نگرانی حاکم بر محافل امنیتی و نظامی رژیم اسراییل پرداخته است. 🔸این رسانه، این نحوه ظاهرشدن مبارزان مقاومت را یک "رزمایش" برای حماس توصیف و اعلام کرده که "این بار حماس در جنین و بیخ گوش العفوله- و شهر‌های محل استقرار اسراییلی ها- رزمایش برگزار کرده است".
هدایت شده از 
💢در حالی که حمایت‌های غرب از کی‌یف و فشارهای آنها علیه مسکو ادامه دارد، روسیه درباره مواضع اتحادیه اروپا و تبعات آن ضد امنیت کل قاره هشدار داده است. 🔸وزارت خارجه روسیه که پیش از این بارها از همراهی کشورهای عضو اتحادیه اروپا با مواضع ضد روسی آمریکا در قبال بحران اوکراین انتقاد کرده بود، روز سه شنبه (امروز) بار دیگر در این باره اظهارنظر کرد. 🔸وزارت خارجه روسیه هشدار داد که اروپا درباره نتایج کمک نظامی به کی‌یف فکر نمی‌کند و در حال تلاش برای طولانی کردن این منازعه است. 🔸این وزارتخانه خطاب به کشورهای عضو اتحادیه اروپا اعلام کرد، به دلیل اقدامات اتحادیه اروپا در اوکراین، امنیت کل قاره اروپا در خطر قرار گرفته است
هدایت شده از 
🔴 اعتراف دولت روحانی؛ همه برنامه‌ها را به امید برجام بسته بودیم. 💬 🔹 اگر رسانه‌های اصلاح‌طلب را این روزها دنبال کرده باشید احتمالا با روایت‌هایی بریده‌بریده از صحبت‌های روحانی درمورد عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم مواجه می‌شوید؛ صحبت‌هایی که سعی می‌کند عرصه‌های مختلف مدیریتی دولت روحانی از بهداشت و درمان گرفته تا سیاست خارجی و اقتصاد را کارآمد جلوه داده و تصویری کاریزماتیک از روحانی را ارائه دهند 🔸 تمام مطالبی که در چند روز اخیر اظهارات روحانی را بازنشر داده‌اند رجوع‌شان به یک کتاب بوده است. «بدون دود و آتش و خون» عنوان کتابی است که طی یک گزارش تحقیقی به بررسی جزئیات جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران پرداخته است. ✅ در بخشی از روایتی که از جلسه تاریخ‌نگاری رئیس و مسئولان دولت دوازدهم در کتاب «بدون دود و آتش و خون» منتشر شده است، روحانی خطاب به حاضران می‌گوید: «کار ما این بود برجام را در دولت یازدهم به وجود آوردیم و در دولت دوازدهم باید آن را حفظ می‌کردیم.» 🔹 واعظی حرف روحانی را تایید کرده و در این‌باره ادامه می‌دهد: «موضوع جنگ اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها روی همه کارهای دولت سایه انداخته ‌بود. کار به جایی رسیده‌ بود که وزیر درمورد موضوعات نمی‌توانست تصمیم بگیرد و باید مسائل در جلسات متعدد طرح می‌شد. موضوع فقط تحریم نبود. آنها می‌خواستند از طریق تحریم و اقتصاد، مردم را درمقابل حکومت قرار بدهند.» اگرچه واعظی با این توجیه سعی می‌کند مقصر ناکارآمدی اقتصادی دولت را تحریم‌های خارجی جلوه دهد اما این استراتژی با صحبت‌های رضا اردکانیان، وزیر نیرو کارکرد خود را کاملا از دست می‌دهد. 🔸 اردکانیان که در ادامه سعی دارد وضعیت توصیف‌شده توسط واعظی را بزرگ‌نمایی کند همه را به یک نکته متفاوت توجه می‌دهد: ✅ "من خواهش می‌کنم که وضعیت جنگ اقتصادی و دوران تحریم‌ها را با شرایط جنگ تحمیلی قیاس نکنید. در زمان جنگ، دولت آقای موسوی از ابتدا می‌دانست که قرار است کابینه را در شرایط جنگی تحویل بگیرد. اما موقعیت ما را ببینید. دولت دوازدهم پس از برجام، برنامه‌هایش را براساس گشایش‌های ناشی از برجام نوشته بود، یعنی تیم اقتصادی دولت آماده جهت‌دهی به رونق اقتصادی بود. دولت آماده انجام کارهای جدی بود ولی در نیمه‌راه ناگهان بازی عوض شد. انگار شما یک تیم را به زمین فرستاده‌ باشید و بگویید والیبال بازی کنید ولی وسط بازی بگویید خب حالا با همان تیم باید بسکتبال بازی کنید.» 🔹 اردکانیان اگرچه با هدف دفاع از دولت این اظهارنظر را مطرح می‌کند اما ناخواسته به دو موضوع اعتراف می‌کند؛ اول اینکه دولت روحانی با یک برنامه‌ریزی اشتباه سکان مدیریت کشور را برعهده گرفته و هیچ ایده‌ای جز برجام برای پیشبرد کشور نداشته است. 🔸 بعد از شکست پروژه برجام نیز همان‌طور که اردکانیان به آن معترف است، نداشتن ایده مدیریتی باعث می‌شود دولت روحانی کاملا کارکرد خود را از دست بدهد. ✅ دومین و مهم‌ترین اعترافی که از صحبت‌های اردکانیان در حضور روحانی برداشت می‌شود ارزیابی غلط از واکنش آمریکا به توافق برجام است؛ ارزیابی‌ای که باعث شد دولتمردان روحانی درمقابل پاره‌شدن برجام توسط ترامپ واکنشی جز بهت‌زدگی نداشته باشند. این اشتباه را البته پیش از این تقریبا همه مردان دولت دوازدهم ازجمله روحانی به آن معترف بودند و شاید همین امر باعث شده اردکانیان نیز این جسارت را پیدا کند تا بار دیگر درمقابل روحانی به آن معترف شود.
هدایت شده از 
🔴 قایق‌های بدون سرنشین؛ تهدید جدید برای امنیت کشتیرانی در منطقه 💬 🔹 در ادامه رفتارهای تنش‌زای ایالات متحده در غرب آسیا به‌ویژه در حوزه خلیج فارس، این کشور طی هفته‌های گذشته اقدام به اعزام قایق‌های شناسایی بدون سرنشین به آب‌های بین‌المللی در منطقه کرده است. 🔸 این اقدام تحریک‌آمیز عملا امنیت دریانوردی را نیز به مخاطره انداخته و موجب اختلال در عبور و مرور کشتی‌های تجاری شده است. ✅ طی روزهای گذشته نیروهای دریایی سپاه و ارتش اقدام به مقابله با این رفتار آمریکایی‌ها کردند که با واکنش شتاب‌زده مقامات واشینگتن مواجه شد. 🔹 در همین خصوص؛ سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: از مسیرهای بین‌المللی و اعلام شکایت به سازمان بین‌المللی دریانوردی اعلام خواهیم کرد که شناورهای ما در مسیر خود چنین واحدهایی را تحمل نخواهند کرد و چنانچه اتفاق افتاده است با آنها برخورد خواهد شد. 🔸 واکنش سرلشکر باقری نشان می‌دهد که ایران برای برخورد با هرگونه اقدامی که امنیت دریانوردی را مختل کند، عزم جدی داشته و اقدامات تحریک‌آمیزی را که مخل امنیت ملی و منطقه‌ای باشد برنمی‌تابد. 💢 خبرهای رسیده حاکیست در چارچوب راهبرد اعلام شده از سوی رئیس ستادکل نیروهای مسلح، یگان‌های نیروهای دریایی ایران بر اساس دستورالعمل‌های صادر شده و وفق مقررات مربوط به تامین امنیت کشتیرانی در منطقه، با شناورهای بدون سرنشین که موجب تهدید کشتیرانی تجاری در خلیج فارس و دریای عمان شوند برخورد خواهند کرد.
هدایت شده از 
‍ 🔴 چرا جریان صدر میخواهد به پارلمان بازگردد؟ 👤 🔹 در حالی که یک هفته از بیانیه مقتدی صدر در خصوص کناره گیری از سیاست و تعطیلی فعالیت هایش نگذشته ، او روز گذشته هم بیانیه ای سیاسی صادر کرد و مجددا علیه حشدالشعبی سخن گفت و هم امروز جریان متبوعش از دادگاه عالی عراق درخواست بازگشت نمایندگانش به پارلمان را نمود . 🔸️این در حالی است که ۷۳ نماینده وابسته به مقتدی صدر به دستور او از حضور در پارلمان استعفا دادند و این درخواست مورد قبول رئیس پارلمان قرار گرفت . ✅ مقتدی انتظار داشت که نمایندگان وابسته حلبوسی ، خمیس خنجر و بارزانی نیز استعفا دهند تا پارلمان منحل شود اما آنان این مسیر را در پیش نگرفتند تا رهبر جریان صدر مثل همیشه اوباش خود را به خیابان بکشاند و از این طریق نهادهای سیاسی عراق را تحت فشار گذاشته و فشل کند تا منویاتش را به اجرا درآورند . 🔹 آنان انتظار داشتند پارلمان خود حکم به انحلالش بدهد که نمایندگان جریانات مختلف زیر بار آن نرفتند و در مرحله بعد چنین درخواستی را به قوه قضاییه عراق ارائه کردند تا دادگاه عالی پارلمان را منحل کند لکن چنین اتفاقی رخ نداد . 🔸️تا این که یک اتفاق پیش بینی نشده برنامه های جریان صدر را کاملا بهم ریخت و آن بیانیه آیت الله سید کاظم حائری بود که ضربه سنگینی به اعتبار مقتدی صدر زد و او که غافلگیر می نمود، دستور حمله به منطقه سبز بغداد و کاخ ریاست جمهوری ، نخست وزیری و پارلمان را صادر کرد . ✅ با ورود ارتش و نیروهای امنیتی و بالا رفتن تلفات صدری ها ، مقتدی که متوجه شد اشتباهاتش به وخیم تر شدن اوضاع منتهی گشته، عقب نشینی تاکتیکی انجام داد و اکنون نیز در اقدامی عجیب ، جریان او خواستار بازگشت ۷۳ نماینده مستعفی خود به پارلمان شده است. 🔹بازگشت نمایندگان صدر به پارلمان خلاف قانون است ، اما در عراق بسیاری از مواقع مصلحت و آرامش جامعه فدای عمل به قانون می شود و امکان دارد برای متعادل کردن اوضاع، دادگاه عالی مصلحت اندیشی پیشه نموده و اجازه بازگشت نمایندگان به پارلمان را صادر کند ( اگرچه بعید است)‌. 🔸️اگر نمایندگان جریان صدر به پارلمان برگردند و تن به دولت مشارکتی بدهند، تمام ادعاهای مقتدی زیر سوال می رود اما کیست که نداند از این فرد، بروز هیچ رفتاری عجیب نیست و فردا ممکن است دست به عمل پیش بینی نشده دیگری بزند. 💢 جریان صدر ظاهرا متوجه شده که پارلمان منحل نخواهد شد و اگر نمایندگانش به آن بازنگردند ، دولتی کاملا یکدست و نزدیک به نوری مالکی شکل خواهد گرفت که آنان هیچ سهمی از آن کابینه نخواهند داشت و به همین دلیل سعی در بازگشت به پارلمان دارند ولو به قیمت بی آبرو شدن و لگد زدن بر همه ادعاهای پیشین.
هدایت شده از 
‍ 🔴ارتباطات اربعینی؛ عراقی‌ها و ملاحظاتی برای ایرانی‌ها 👤 🔹 دومین جمعیت پرتعداد زوار اربعین، بعد از خود عراقی ها، زوار ایرانی هستند. به برکت حماسه اربعین، دلگیری های موجود ناشی از جنگ خونین میان دو کشور، با سرعت زیادی برطرف شد و محبت میان دو ملت بالا گرفت و این آن چیزی است که دشمن توان دیدن آن را ندارد و چنانچه شاهد بودیم تلاش وافری برای اختلاف افکنی در ماههای اخیر نیز انجام داد. 🔸حال که ملت ایران، استقبال گسترده ای از این رویداد معنوی کرده اند خوب است که با چشمی باز نسبت به تفاوت های فرهنگی اجتماعی موجود، به آنجا بروند تا بتوانند تعامل بهتری را برقرار نمایند. طبعا نباید تصور کنیم که صرف توجه به اشتراک مذهبی کفایت می کند. ذکر این نکته ضروری است که ممکن است برخی بدون رعایت این ملاحظات هم شاهد برخورد خوبی از طرف عراقی بوده باشند که بخاطر نگرش آنان به زوار حسین بن علی علیه السلام در این ایام است و الزاما بمعنای عدم ناراحتی طرف مقابل نیست. ✅ سطح سواد دینی در عراق متفاوت از ایران است و لذا مظاهر خاص خود را دارد. مثلا تمثال های منتسب به ائمه علیهم السلام همراه با تصویر شیر یا تصویر مختار و... بسیار است که نباید آنها را مورد هجمه قرار داد. طبعا اصلاح این رویه ها نیازمند زمان است. 🔹یادمان نرود که عراقی ها بشدت، ثبات، امنیت، بهداشت و شرایط جوی و تنوع طبیعی ایران را دوست دارند و خوب است که ما مسائل داخلی و نارضایتی های داخلی را مایه تلخکامی آنان در نگاه شان نسبت به این نقاط قوت مان نکنیم. 🔸جایگاه زن در جامعه عراقی با ایران کاملا متفاوت است. زن در عراق، بعنوان یک عنصر فعال اجتماعی نیست لذا دختران ایرانی که فکر می کنند باید در انجا نیز شاهد حضور فعالانه زنان در فعالیت های فرهنگی باشند یا موکب ها و غرفه هایی داشته باشند در اشتباه اند. 💢 تبادل تجربیات میان ایران و عراق یکی از نیازهای مهم است و اگر کسانی می توانند ناظر به این نیاز، ارتباطات بلندمدت تری را ایجاد نمایند خوب است که وارد این فاز بشوند. آموزش جوانان عراقی برای موضوعات مختلف یکی از نیازهای آنهاست که ارتباطات اربعینی می تواند بسترساز آنها در آینده نه چندان دور باشد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خسارت ۲ هزار میلیارد تومانی با تعلل در واگذاری معدن خواف! ✅ با گذشت ۱۰ ماه از پایان زمان پروانه بهره برداری معدن ققنوس خواف، این معدن هنوز به بهره بردار جدید واگذار نشده؛ تعللی که تاکنون ۲ هزار میلیارد تومان خسارت به جا گذاشته است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 کنایه رئیسی به همتی: حاضر نبودند چهارتا بدحساب را معرفی کنند، می‌گفتند این پاکت را باز کن ببین اسم چه کسانی هست! 👤 ، رئیس جمهوری در بانک مرکزی گفت: 🔹 وقتی طرف بداند زمینه رشوه دادن فراهم نیست و سیستم اجازه نمی‌دهد و سازوکار فراهم نیست نمی‌تواند دست به خطا ببرد. ✅ فعال اقتصادی آمادگی برای رشوه دادن ندارد، کی این زمینه فراهم می‌شود؟ وقتی معلوم می‌شود در سیستم اداری کسی آماده رشوه گرفتن است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پاسخ ایران به طرف اروپایی سازنده، شفاف و قانونی بوده است. 👤 🔹 پاسخ ایران به پیشنهاد اتحادیه اروپا در موعد مقرر ارائه شده و متعاقبا پاسخ طرف آمریکایی با تاخیر قابل توجهی باز از طریق هماهنگ کننده اتحادیه اروپا دریافت شد. 🔸 ایران دیدگاه‌های خود را به طرف اروپایی منتقل کرده و منتظریم دیدگاه و پاسخ طرف مقابل را بشنویم. ✅ چنانچه در طرف مقابل اراده سیاسی وجود داشته باشد و همانند ایران سازنده عمل کند، پاسخ ایران سازنده، شفاف و قانونی بوده و می‌تواند در زمان بسیار کوتاه جمع بندی مذاکرات انجام و توافق صورت گیرد. 💢 لغو تحریم‌ها و انتفاع اقتصادی ملت ایران از اهداف اساسی ماست و ایران در این خصوص تلاش می‌کند و این از اولویت‌های اساسی تیم مذاکره کننده ایران است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رتبه‌های برتر کنکور در تسخیر بچه پولدارها ✅ طبق قانون اساسی دولت وظیفه دارد وسایل آموزش و پرورش رایگان را برای همه ملت تا پایان دوره متوسطه فراهم کند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شکسته شدن مرز های استقلال، جری شدن دشمن را در پی دارد. 👤 🔹بصیرت رئیسعلی در آن بود که میدانست شکسته شدن مرز های استقلال، جری شدن دشمن را در پی دارد؛ چرا که اگر دشمن جری شود و از یک مرز عبور کند، به سایر مرز ها هم طمع خواهد کرد 💢 شهید رئیسعلی دلواری احساس کرد اگر دشمن جری بشود به یک موضوع اکتفا نمیکند؛ او پیش خواهد آمد و اگر این فهم وجود نداشته باشد، او ده گام نیز جلوتر می‌آید
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اقتصاددانان سوسیالیست، فاسدان و رانتخواران و اقتصاددانان ناآگاه، از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ناراحتند! 👤 ، وزیر اسبق اقتصاد 🔹 ارز ۴۲۰۰ تومانی فقط پارسال ۷۲۳ هزار میلیارد تومان نقدینگی به اقتصاد کشور اضافه کرد، یعنی ۵۰ درصد از رشد ۴۰ درصدی نقدینگی در سال ۱۴۰۰ بخاطر سیاست ارز ۴۲۰۰ تومانی بوده است. 💢 مدافعان ارز ۴۲۰۰ تومانی، فاسدانی هستند که از رانت و فساد این ارز استفاده می‌کردند، طبیعی است بالاخره کسانی که از این رانت‌ها استفاده می‌کردند، ساکت نمی‌مانند!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تیراندازی در آمریکا این بار در زمین فوتبال! 🔺در فلوریدای آمریکا هنگام بازی فوتبال در رده سنی جوانان تیراندازی رخ داد و همه پا به فرار گذاشتند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پربازدیدترین کلیپ در آمریکا 🔺این ویدئو مربوط به زنی در نیویورک بود که در حال تمیز کردن وسیله نقلیه از جلوی پرسنل آتش نشانی رد شد و به جای اینکه به سادگی از روی شلنگ آب رد شود، آن را بالای سرش برد و از زیر آن عبور کرد.😂
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گزارش منابع خبری ایالات متحده از افزایش هولناک جرم و جنایت و استعفای دسته جمعی هزاران نیروی پلیس در آمریکا! 🔺طبق آمار رسمی ایالات متحده از ابتدای سال 2022 تاکنون، 2500 نیروی پلیس درخواست بازنشستگی پیش از موعد داده‌اند. برخوردهای خشن و افزایش جرم و جنایت یکی از دلایل استعفای دسته جمعی پلیس آمریکا است!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سلاح جدید غرب برای حمله به مفاهیم اساسی بشریت! 💢 افشاگری «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره تهدیدات غرب علیه بنیان‌های اساسی جوامع بشری: 🔺 "اگر بخواهید به این سوال که مثلا چند نوع جنسیت در فرانسه، کانادا یا آمریکا وجود دارد، پاسخ دهید؛ پاسخ دو نوع جنسیت نیست! بله ما فقط دو نوع مذکر و مؤنث داریم! اما غرب، جنسیت‌های بیشتری تعریف کرده است!" 🔺 "هر کس در ادعای غرب تردید وارد کند یا بر ایده دیگری که مخالف نظرشان باشد، اصرار کند شدیدا مورد آزار و اذیت وحشتناکی قرار خواهد گرفت."
هدایت شده از 
📷 نسل کشی انگلیس 🔹از جمله موارد نسل کشی انگلیس، قحطی بزرگ هند در سال 1878-1876 بود که منجر به تلف شدن حداقل 10 میلیون نفر شد! 🔹این قحطی در مساحتی حدود 670000 کیلومتر مربع اتفاق افتاد و زندگی 59 میلیون انسان را تحت تاثیر قرار داد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تعقیب و گریز وحشتناک دو خودرو در آمریکا 🔺تعقیب و گریزخودروهای مرسدس و تویوتا در خیابان های منهتن نیویورک با سرقت کیف 20 هزار دلاری خاتمه یافت و متخلف مسلح از صحنه تصادف فرار کرد