eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
💢سربازان کانادایی در یکی از پایگاه های آموزشی در بریتانیا به آموزش نیروهای مسلح اوکراین می پردازند.
هدایت شده از 
💢رژیم صهیونیستی از کشته شدن یکی از نیروهای نظامی خود در اثر درگیری شب گذشته در شمال قدس اشغالی خبر داده است. 🔸رسانه‌های صهیونیستی همچنین مدعی شدند که یکی از عاملان تیراندازی در ایست و بازرسی شعفاط بازداشت و سه تن دیگر نیز همچنان تحت پیگرد قرار دارند. 🔸رسانه‌های صهیونیستی شنبه شب از شنیده شدن صدای تیراندازی به همراه انجام عملیات شهادت‌طلبانه با چاقو در شهر "اللد" در مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند.
هدایت شده از 
💢آمریکا بار دیگر نفت سوریه را به سرقت برد! 🔸خبرگزاری «سانا» از سرقت ۵۰ تانکر نفت سوریه از سوی ارتش آمریکا خبر داد و نوشت این محموله وارد پایگاه‌های نظامی آمریکا در شمال عراق شده است. 🔸وزارت خارجه سوریه بر ضرورت خروج فوری نظامیان آمریکا از این کشور تأکید کرد و از شورای امنیت خواست سرقت نفت سوریه توسط آمریکا را محکوم کند.
هدایت شده از 
💢ساختمانی که کنسلوگری آلمان در کی‌یف در آن قرار دارد نیز هدف حمله موشکی روسیه قرار گرفت! 🔸پ.ن:جدی جدی نبرد روسیه با اروپا داره آغاز میشه🔥
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢لحظه برخورد یکی از موشک‌های روسی به شهر دنیپروپتروفسک اوکراین و جهنمی که به پا کرده!
هدایت شده از 
💢به گفته محمد طاهری، خبرنگار دفاعی تسنیم، دو پهپاد انتحاری جدید و قوی‌تر از شاهد-۱۳۶ در راه است...🔥
هدایت شده از 
💢نیروی هوایی آمریکا تصمیم به تست بمب لیزری 225 کیلویی لیزری و ماهواره را روی کی سی130 و ام سی 130 دارد! 🔸پیش از این موشک ضد تانک هلفایر روی این دو مدل نصب شده بود. 🔸ارتش امریکا با نصب این بمب ها تلاش دارد فشار از روی ناوگان ای سی130 گان شیپ را کم کند!
هدایت شده از 
💢اغتشاشگران در دید ریزپرنده‌‌های یگان‌ ویژه ناجا هستند. 🔸سردار کرمی، فرمانده یگان ویژه در گفتگو با مهر در خصوص استفاده از فناوری‌های نوین در یگان‌های ویژه فراجا به تجهیز ریزپرنده‌ها به دوربین اشاره کرد و گفت: در حال حاضر از این موضوع در یگان‌های ویژه استفاده می‌شود و در مأموریت اربعین از این فناوری بهره‌برداری شده و در حال حاضر در سطح مأموریت‌های شهری از این فناوری استفاده لازم را می‌بریم و اغتشاشگران در دید ریز پرنده‌ها هستند!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢یک مثال عالی و عینی از اینکه چرا تجهیزات حفاظت انفرادی در جنگ مورد نیاز است! 🔸یکی از نیروهای روسی در خط مقدم و در حین نبرد از فاصله نزدیک مورد اصابت ۳ گلوله طرف اوکراینی قرار می‌گیرد اما به لطف جلیقه ضدگلوله‌ای که پوشیده، آن‌ها را دفع و جانش را نجات می‌دهد!
هدایت شده از 
💢رژیم کودک کش اسرائیل حمله روسیه به اوکراین را شدیداً محکوم کرد! 🔸نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای با متهم کردن روسیه به حمله موشکی به مراکز غیرنظامی اوکراین این حملات را محکوم کرد!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢فیلمی از لحظه شیرجه مرگبار و انفجار قدرتمند پهپاد انتحاری (شاهد-۱۳۶) در حمله موفق به اماکن نظامی ناتو و ارتش اوکراین در زاپاروژیا!
هدایت شده از 
💢در حملات گسترده موشکی امروز روس‌ها به کی‌یف پایتخت اوکراین، چه اهدافی مورد حمله قرار گرفتند و آسیب دیدند و نابود شدند؟! 🔸دفتر مرکزی سرویس امنیتی اوکراین موسوم به SBU 🔸پست برق ۱۱۰ کیلوولت با نام CHPP-3 "ووکزالنایا" در محدوده ایستگاه مرکزی راه‌آهن 🔸پست برق در دارنیتسکایا 🔸پست برق CHPP-5 در Vydubychi، 🔸پست برق CHPP-6 در حومه شرقی کی‌یف 🔸مقر ماموریت مشاور اتحادیه اروپا در اوکراین در نزدیکی پارک ولودیمیرسکا گورکا. 🔸ساختمان کنسولگری آلمان نیز مورد حمله واقع شده است.
هدایت شده از 
💢رژیم کودک کش اسرائیل از به درک واصل شدن یک نیروی نظامی زن در پایگاه شعافات خبر داد!
هدایت شده از 
💢اسپانیا تحویل سامانه دفاع ضد هوایی آسپاید به اوکراین را تایید کرد. این سیستم در مراحل پایانی عمر عملیاتی خود قرار دارد و قرار است جایگزین شود. 🔸در حال حاضر این سامانه در نیروی هوایی اسپانیا، در اسکادران پشتیبانی استقرار هوایی در خدمت است. در واقع، چندین سرباز اوکراینی در حال حاضر در ساراگوسا مشغول یادگیری کار با این سیستم هستند. 🔸اسپاید با رادار سه بعدی و موشکی با سرعت حدود ۴ ماخ توانایی هدف قرار دادن اهداف هوایی تا برد 25 کیلومتر را داراست.
هدایت شده از 
💢سوخو-24 روسی در مزارع نزدیک روستای سیبرک در منطقه روستوف سقوط کرد. 🔸خلبان ها با موفقیت از جنگنده خارج شده اند.
هدایت شده از 
💢یک روز خواهد رسید که با تمام عوامل پشت پرده اتفاقات اخیر یکجا تسویه حساب کنیم! 🔸فرمانده کل ارتش : تا آخرین قطره خون، متحد ایستاده‌ایم ؛ ارتش، سپاه، بسیج و فراجا؛ همسنگر و حامی یکدیگرند🇮🇷
هدایت شده از 
💢عقب نشینی رژیم صهیونیستی پس از هشدار حزب‌الله درمورد استخراج گاز از میدان کاریش/ نزدیکی به توافق ترسیم مرز دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی! 🔸«الیاس بوصعب» مذاکره‌کننده ارشد لبنان در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی گفت پیش‌نویس نهایی توافق به کلیه مطالبات لبنان پاسخ می‌دهد و می‌تواند به‌زودی به یک «توافق تاریخی» منجر شود.
هدایت شده از 
💢انهدام مراکز سربازان ناتو توسط روسیه! 🔸روسیه به مراکزی که نزدیک به ۵۰۰۰ سرباز ناتو از ارتش لهستان مستقر بودند حمله کرد. 🔸گفته می‌شود آنها در حال برنامه ریزی بزرگ برای ورود و حمله به خاک روسیه بودند،که این عملیات بطور کامل لغو شد
هدایت شده از 
💢آمریکا از آزمایش یک موشک جدید هوا به زمین با برای بیش از سه برابر موشک هلفایر از ام کیو9 خبر داد! 🔸جزئیات این موشک در دسترس نیست ؛ هلفایر 8000 متر برد دارد.
هدایت شده از 
💢اعلام آماده باش فتح و حماس پس از غلط بزرگ صیهونیست ها ؛ آتش زدن قرآن به دست صهیونیست‌ها 🔸جنبش فتح و حماس با اعلام اینکه هر اقدامی از سوی صهیونیست‌ها با عکس العمل فلسطینی‌ها مواجه خواهد شد، به شدت درباره تبعات آتش زدن قرآن کریم به دست صهیونیست‌ها هشدار دادند!
هدایت شده از 
💢بازداشت جاسوس سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه 🔸رئیس کل دادگستری کرمان: 🔸فردی به اتهام جاسوسی برای سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در کرمان بازداشت شد. 🔸متهم قصد انجام اقدامات ضد امنیتی و خرابکارانه در استان را داشت که با هوشیاری سازمان اطلاعات سپاه، این توطئه خنثی شد
هدایت شده از 
💢ژنرال اسرائیلی: حزب‌الله، تل‌آویو را به زانو درآورد! 🔸«عمیر آویوی» مدیر «مجمع امنیت اسرائیل» به صف مخالفان توافق ترسیم مرز آبی با لبنان پیوست و رضایت تل‌آویو از آن را نشانه ضعف و شکست دانست. 🔸او گفت: ما شاهد یک رخداد تاریخی خطرناک هستیم که در آن حزب‌الله ما را تهدید می‌کند و ما خیلی سریع مواضعی را که قبل از انتخابات لبنان اعلام می‌کردیم، پس گرفتیم. حزب الله، اسرائیل را به زانو درآورده و تحت سلطه خود گرفت!