eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 معنی‌ واقعی زندگی‌ نرمالی‌ که‌ علی‌کریمی‌ از آن‌ می‌گوید به روایت شاهد عینی از انگلیس! 🍃🌹🍃 ❌ همین‌هایی که در اینترنشنال و bbc علیه ایران حرف می‌زنند، شب‌ها در لندن این‌گونه به رخت‌خواب می‌روند. 👌 قدر مملکت خوب خود را بدانیم...
هدایت شده از 
🇮🇷 📝 شورای دموکراتیک (کردستان) در فرانسه برای تظاهرات فردا در پاریس فراخوان داده است 🍃🌹🍃 🔻 "در پی حمله تروریستی به مقر ما در اواخر صبح امروز که در آن سه فعال کرد کشته شدند، ما برای تظاهرات بزرگ فردا شنبه، ساعت ۱۲ بعد از ظهر میدان جمهوری/پاریس فراخوان صادر میکنیم.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥چرا به جای اعدام از مجازات حبس ابد استفاده نمی شود؟ 🍃🌹🍃 🌺 پاسخ در این زمینه چیه ؟
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 | ‏چیزی شبیهِ عطرِ حضورِ شما کم است... 🍃🌹🍃 🌺 اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
هدایت شده از 
🇮🇷 📝 | کاهش شدید امید به زندگی در آمریکا 🍃🌹🍃 ❌ امید به زندگی در آمریکا به پایین‌ترین حد خود در ۲۶ سال گذشته رسیده است.
هدایت شده از 
🇮🇷 📝 تماس‎های سرّی «نتانیاهو» و «بن‎سلمان» 🍃🌹🍃 🔻نشریه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» از تلاش‎های مخفیانه نخست‎وزیر رژیم صهیونیستی به منظور تماس با ولیعهد عربستان و پیشبرد فرایند سازش و عادی‎سازی روابط میان تل آویو و ریاض پرده برداشت. 🔹نتانیاهو اعلام آمادگی کرده که توافق عادی سازی میان ریاض و تل آویو بدون التزام طرفین به پیشرفت در پرونده فلسطین به مرحله اجرا درآورد. 🔸این نشریه به نقل از رئیس موساد مدعی شده است که بن سلمان با ارائه شروطی با پیشنهاد مطرح شده از سوی نتانیاهو موافقت کرده است. 🔺از جمله شروط مطرح شده از سوی ولیعهد سعودی حل و فصل اختلافات میان ریاض و دولت بایدن بوده است.
هدایت شده از 
🇮🇷 📝 ۲ میلیون خانوار بریتانیایی از پرداخت قبض عقب مانده اند درحالیکه کریسمس نزدیک می شود 🍃🌹🍃 ✅ گاردین: یک سال پیش، یک خانوار متوسط حدود ۱۲۰۰ پوند برای قبض برق و گاز خرج می کرد. اکنون این رقم ۲۵۰۰ پوند است. تورم قیمت مواد غذایی بریتانیا در ماه نوامبر به بالاترین حد خود یعنی ۱۲.۴ درصد رسید.
هدایت شده از 
⭕️بیش از 1000 رهبر مذهبی خواستار آتش بس کریسمس در اوکراین شدند رلیجن نیوز: بیش از 1000 رهبر مذهبی ایالات متحده در بیانیه‌ای خواستار آتش بس کریسمس در اوکراین شدند. در این بیانیه که صبح روز سه شنبه (20 دسامبر) به دفتر مشارکت های مبتنی بر ایمان و همسایگی کاخ سفید ارسال شد، آمده است: «به عنوان مردمی با ایمان و وجدان، ما خواستار آتش بس کریسمس در اوکراین هستیم. با توجه به آتش‌بسی که در سال 1914 در طول جنگ جهانی اول رخ داد، ما از دولت خود می‌خواهیم که نقش رهبری را در پایان دادن به جنگ در اوکراین از طریق حمایت از درخواست‌ها برای آتش‌بس و راه‌حل مذاکره ایفا کند. قبل از اینکه درگیری به یک جنگ هسته‌ای که می‌تواند اکوسیستم‌های جهان را ویران کند و همه مخلوقات خدا را نابود کند، منجر شود.» این بیانیه توسط نمایندگان چندین گروه صلح از جمله انجمن آشتی، کدپینک و شورای ملی بزرگان نوشته شده است. امضاکنندگان از آتش بس در تاریخ 24 دسامبر تا 19 ژانویه، دوازدهمین روز کریسمس در تقویم ارتدوکس، دفاع می کنند. این درخواست الهام گرفته از آتش بس کریسمس است که در طول جنگ جهانی اول رخ داد. اگرچه رهبران ملی در آن زمان درخواست پاپ بندیکت پانزدهم برای آتش بس رسمی را نادیده گرفتند، اما در 24 دسامبر 1914، سربازان آلمانی و بریتانیایی در جبهه غربی در یک آتش بس غیررسمی، از سنگر خود بیرون آمدند تا سرود بخوانند و سیگار، غذا و نوشیدنی را برای چند ساعت کوتاه به اشتراک بگذارند.
هدایت شده از 
⭕️دیدار پاپ با خانواده اسرای رژیم صهیونیستی آی24نیوز: خانواده‌های چند اسیر صهیونیست که در غزه نگهداری می‌شوند با پاپ فرانسیس در واتیکان دیدار کردند. در این دیدار که حدود 45 دقیقه به طول انجامید، پاپ با هر یک از اعضای چهار خانواده شرکت کننده، دیدار و ابراز همبستگی کرد. پاپ قول داد برای بازگرداندن اسرا و اجساد با دولت ها و رهبران مذهبی همکاری کند. ✍️ این دیدار در راستای پروژه پاپ برای رسانه‌ای کردن اسرای رژیم صهیونیستی و تخریب چهره حماس در حالی صورت گرفته که پاپ تا کنون نسبت به وضعیت اسرای فلسطینی در بازداشتگاه‌های رژیم صهیونیستی هیچ واکنشی نشان نداده است. از زمان انتفاضه سنگ در سال 1987 تا به امروز اشغالگران صهیونیست بیش از 363هزار مرتبه دست به بازداشت فلسطینیان زدند و ده‌ ها هزار نفر از فلسطینیان بیش از یک مرتبه طعم اسارت را چشیده‌ اند. هنوز 25اسیر فلسطینی که قبل از انتفاضه 1987 بازداشت شده‌اند، در زندان‌های رژیم صهیونیستی در حبس قرار دارند.
هدایت شده از 
🔴کارکرد ولایت فقیه چیست؟ 🔸قبل از انقلاب،عده ای خدمت امام آمدند و گفتند چرا جمهوری اسلامی مبتنی بر رأی مردم؟ حکومت اسلامی باشد که اصلح را رهبر انتخاب کند! امام بزرگوار فرمودند: جمهوری اسلامی! نه یک کلمه کمتر،نه یک کلمه بیشتر! ✅خدا در آیه استراتژیک سوره حج 52 میفرماید:  و ما أَرْسَلْنا مِنْ قَبْلِکَ مِنْ رَسُولٍ وَ لا نَبِيٍّ إِلاَّ إِذا تَمَنَّي! ما هيچ رسول و پيامبرى را پيش از تو نفرستاديم مگر با تمنا! تمنا از ریشه منت، یعنی خواهش و التماس! و در آیه 45 احزاب میفرماید يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ إِنَّا أَرْسَلْنَاكَ شَاهِدًا وَمُبَشِّرًا وَنَذِيرًا  اى پيامبر!همانا ما تو را گواه و بشارت دهنده و بيم‌دهنده فرستاديم. 🔹امام خمینی به عنوان طرح ریز و تئوریسین اصلی ولایت فقیه،فرمود: ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است! و اضافه کردند که نه در مقام،بلکه در وظایف! پس وظیفه اصلی رهبر،نه فقط حفظ حکومت صرف،که اگر بود مثل عربستان با آمریکا میبست! چیزی نیست جز بالا بردن سطح درک و فهم آحاد مردم! وظیفه اصلی خواهش و تمنا از آحاد مردم و بشارت و انذار است برای هدایت! و نه دخالت در ریز امور کارگزاران،فرمانداران، استانداران ،وزرا و سفرا و... (که مصداقا در سند 2030 دیدیم که رهبری موضع رسمی گرفت ولی دولت چراغ خاموش کار خود را کرد) امام میفرمود والله من از همان اول با نخست وزیری بازرگان مخالف بودم،والله من به بنی صدر رأی ندادم! ولی در عین حال حکم آنها، که منتخب مردم بودند به دست امام تنفیذ میشد! برای مشارکت دادن مردم! 🔴همیشه برایم سؤال بود که چرا رهبری در همیشه انتخابات ها،همه مردم را به مشارکت و رأی دادن دعوت میکرد؟ در حالی که به قائده قرآنی اکثرهم لایعقلون،و تجربه دیدیم که دولت هایی خلاف خط و مشی رهبری روی کار آمدند! پاسخ این سوال درگیر کردن تفکر و اندیشه مردم و دخالت دادن آنها در سیاست های کلی و جزئی نظام از سطح روستا تا مجلس و ریاست جمهوری و وادار کردن آنها به بهتر فکر کردن و بهتر انتخاب کردن است! 🔸گوشه ای از کارکرد ولایت فقیه در این40سال،این بود که ملتی که آمریکا،هواپیما های نیروی هوایی سلطنتی را بدون اجازه شخص شاه در بمباران و نسل کشی مردم ویتنام استفاده میکردند! 🔹به جایی رسید که برای نجات مردم از نسل کشی صهیون و تکفیر،از سوریه تا لبنان و فلسطین و عراق و یمن مستشار خبره و زبده نظامی ارسال میکنه،که اونها به مقام شهادت میرسند،و شکوه مندانه روی دوش مردم تشییع میشوند! و ما أَرْسَلْنا مِنْ قَبْلِکَ مِنْ رَسُولٍ وَ لا نَبِيٍّ إِلاَّ إِذا تَمَنَّي!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سابقهٔ درخشان رده‌بالاترین زن در تشکیلات منافقین خلق! 🔺رئیس‌جمهور آینده ایران هنوز زن «مهدی ابریشمچی» بود که از «مسعود رجوی» حامله شد و با اطلاع ابریشمچی، بچه را کورتاژ کرد! 🔹مدتی بعد در ۲۶خرداد۶۴ از مهدی ابریشمچی طلاق گرفت و سه روز بعد در ۲۹خرداد۶۴ در حالی که از نظر شرعی هنوز در عده ابریشمچی بود، به عقدِ مسعود رجوی درآمد، آن هم جلوی چشم ابریشمچی!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢خادمان حرم رضوی کجایند؟ آقای مروی تولیت محترم آستان قدس رضوی از شما تقاضا داریم همونجور که با بانوان مومنه متحصن در صحن حرم مطهر رضوی برخورد میکنید یک دهمش رو در برخورد با این افراد کج اندیش که قصد بی حرمتی ساحت حضرت امام رضا (ع) رو دارن فقط تذکر بدید. ♦️شما که خوب بلدید پیگیری کنید چه کسی عکس و فیلم از برخورد های دوگانه شما از بیمارستان رضوی و حرم مطهر منتشر کرده حتما بلدید به این افراد تذکر لسانی بدید.
هدایت شده از 
اسیر که شد ، بعثی‌ها فهمیدن مسیحیه 🔹بهش گفتن تو که مسلمون نیستی، علیه جمهوری اسلامی مصاحبه کن تا پناهندگی بگیری! 🔹گفت مسلمون نیستم ، ایرانی که هستم 🔻خاک بر سرت فرخ نژاد 🔻خاک بر سرت احسان کرمی 🔻ای خاک بر سر هرچی سلبریتی وطن فروشه...
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 این دو دقیقه را حتما و با دقت ببینید. 🛑 برنامه اف‌دی‌دی و اسرائیل برای برهم زدن اقتصاد ایران
هدایت شده از 
♦️ جنگ روایتها 🔔 قابل توجه کسانی که میگن: جمهوری اسلامی ضد زن هست‌‌ ... ☑️ تمام افتخار سلطنت طلبها ساخت راه آهن و پل ورسک در راه آهن شمال هست که توسط یک شرکت دانمارکی ساخته شده و به قول چرچیل، به عنوان "پل پیروزی" برای متفقین بوده!! ❇️ اما پل "طبیعت" در تهران توسط پیمانکار داخلی یعنی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء وابسته به سپاه ساخته شده است. جالب تر اینکه خانمها معمار و طراح اصلی این پل بودند. از جمله: خانم لیلا عراقیان، خانم سحر یاسایی، خانم هما سلیمانی، مینا نیکوکلام و ... 🌀📌 کدوم مایه افتخاره؟!
هدایت شده از 
✳️ به خودتون زحمت ندید! 🔻 امروز داشتم صوت خطبه‌های نماز جمعه هفته پیش اردبیل رو گوش می‌دادم. چند سالی است که ارادت ویژه‌ای به آیت‌الله سیدحسن عاملی پیدا کرده‌ام و الحمدلله روزبه‌روز بر این ارادت قلبی بنده نسبت به ایشون اضافه میشه. به‌عنوان برادر کوچک‌تر توصیه می‌کنم حتما سخنرانی‌ها و مطالب ایشون رو دنبال کنید. بسیار قابل استفاده است. استاد، ابتدای خطبه‌ی دوم یک نکته خیلی جالبی بیان کردند که انگیزه‌ی نوشتن این یادداشت شد. البته خطبه به زبان آذری است و من ترجمه‌اش رو تقدیم می‌کنم. ایشون گفتند: یک کاسبی بود که می‌خواست از بانک وام بگیره. بانک میگه باید کارکرد داشته باشی تا بهت وام بدیم. این کاسب هم که پول کمی در بانک داشته و کارکرد زیادی نداشته، فکر می‌کنه چطور کارکردش رو زیاد کنه، تصمیم می‌گیره یه مقدار از این پول رو برداره و کم‌کم بریزه داخل حسابش! چند هفته که این کار رو می‌کنه، کارمند بانک متوجه میشه قصد این کاسب چیه، برمی‌گرده میگه: آقا نه خودتو آواره کن، نه ما رو! با این کارها کارکردت زیاد نمی‌شه و وام بهت نمی‌دیم! حالا مسئله‌ی ما با اروپایی‌ها اینه که این‌ها تقسیم کار کردند و میگن یه هفته من ایران رو تحریم می‌کنم و هفته‌ی دیگه تو ایران رو تحریم کن! هفته‌ی دیگه هم کشور دیگه‌ای ایران رو تحریم کنه! تا بتونند یه بحران روحی و التهاب اقتصادی درست کنند. من به اونا میگم به خودتون زحمت ندید! با این تناوب، از مردم ایران نه «وام» می‌تونید بگیرید و نه «باج»!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
💠 آنهایى که تصور میکنند مرفهان بى‌درد با نصیحت متنبه شده و به مبارزان راه آزادى پیوسته و یا کمک میکنند، آب در هاون میکوبند. مبارزه و رفاه، قیام و راحت‌طلبى، دنیاخواهى و آخرت‌جویى دو مقوله‌اى است که با هم جمع نمیشوند. ۱۳۶۷/٠۴/۲۹ | امام خمینی ⁦⁦⁦