eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 بن سلمان: خاورمیانه، اروپای جدید خواهد بود 🔻 عربستان، کویت، بحرین، قطر، امارات، عراق، مصر، عمان، لبنان و اردن تا ۵ سال آینده کاملا متفاوت خواهند بود. قبل از اینکه بمیرم میخواهم خاورمیانه را در خط مقدم جهان ببینم.
هدایت شده از 
💢 | تظاهرات مردم یمن با عنوان «محاصره، تجاوز و جنگ است» 🔻 تظاهرات مردم یمن در شهرهای مختلف با عنوان «محاصره، تجاوز و جنگ است»، انجام شد. 🔻 ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی آمریکایی از ششم فروردین ۱۳۹۴ هجری شمسی(۲٠۱۵ میلادی)، یمن را آماج حملات زمینی، هوایی و دریایی قرار داده و همزمان محاصره بسیار شدید و مرگبار را بر مردم یمن تحمیل کرده به طوری که در نتیجه آن شمار زیادی از شهروندان بیگناه شهید و زخمی شده و روزی نیست که شماری از بیماران به سبب این محاصره و نبود دارو جان خود را از دست ندهند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥این سخنان بخشی از صحبتهای در نماز جمعه دیروز اهل سنت زاهدان هست. چند نکته در خصوص این اراجیف و اکاذیبی که این مولوی سعودی گفتند: اولا؛دولتی که در زمان سقوط هواپیمای اوکراینی سرکار بود دولت مورد حمایت شما بود چرا همان موقع از رییس جمهور وقت که اتفاقا به شما ارادت خاصی هم داشته است درخواست استعفا نکردید؟ ثانیا برخلاف اکاذیب جنابعالی همان زمان و تنها دو روز بعد از حادثه همه ی مسئولان به اشتباه سامانه پدافنی اذعان و عذرخواهی کردند و از خانواده کشته شدگان به دفعات دلجویی کردند. ثالثا سه سال از آن زمان گذشته است. چرا طی این چند سال جنابعالی صحبتی در خصوص این موضوع نداشتی و امسال که شرایط کشور  اینگونه هست با این سخنان  قصد التهاب افرینی و دعوت به اغتشاش رو دارید؟؟ اگه به آنچه میگویید باور دارید و خودتان را سرباز نظام میدانید حداقل کاری کنید که هر هفته بعد از نماز جمعه تظاهرات انجام نشود و مردم را تحریک و تشوبق به اغتشاشات نکنید. این ایام میگذرد اما روسیاهی برای شما و اربابانتون خواهد ماند.
هدایت شده از 
🔻خیلی ببخشید اما امروز هر ننه قمری میخواهد دید شود با خودش میگوید کمی پدرسوخته بازی مجازی در می آورم، اسمم میرود روی سعودی اینترنشنال و کجا و کجا و کمی دیده میشوم... 🔹این داداش‌مان از مسئولان بورس است. 🔹یکی از همان هایی که گند زده اند به وضعیت یک ملت و هرکسی که سرمایه ای به بورس آورد را به خاک سیاه نشانده و اکنون هم هیچ چیز برای گفتن ندارند. 🔹حالا با خودش گفته چه بکنم که دیده شوم ! از دو قطبی پیرامون علی دایی استفاده کرده و اهانتی به "قهرمان وطن" بکنم ... 🔹آقای محترم نصف نارضایتی این ملت از ناکارآمدی امثال شماست. 🔹اگر صبح تا شب کلمه ی بورس را سرچ میکنی و می بینی مردم فحش خواهر و مادر را روانه ی ایل و تبارِ مدیران اقتصادی این مملکت کرده و از بالا تا پایینتان را به فحش کشیده اند، چرا علیه قهرمانِ وطن عقده گشایی میکنی؟ 🔹نصف بیشتر مشکلات اقتصادی ما این است که خوک ها در این بخش ها فعالند. جیبشان هر روز پر پول تر میشود، فحش هم برای نظام میخرند، به ملت هم ضربه میزنند، آن وسط خودشان هم چهارتا فحش میدهند ..
هدایت شده از 
🔺تصویر متفاوت از سردار رادان در دفاع مقدس
هدایت شده از 
🔹روایتی کوتاه‌ از دفاع مقدس 🔻خــط شکــنی به عشق امــــام ✍️ شب عملیات والفجر 8 که نیروها باید به دل امواج خروشان اروند می زدند،  شهید مزرجی به شهید شوشتری گفت: « امشب اگر عراقی‌ها ما را نزنند، توی آب کوسه‌ها می‌زنند. اگر هیچ کدام نزنند، ما لای سیم خاردار و تله‌های انفجاری گیر می‌کنیم. با محاسبات مادی، امشب ما نمی‌توانیم از آب رد بشویم. من امشب فقط وارد آب می‌شوم تا امام که در جماران است، به ایشان خبر بدهند که آقا! بچه‌ها به عشق تو زدند به خط. دیگر برای من مهم نیست که آن طرف خط برسیم یا نرسیم».  و بعد از آن گفت «اونی که وظیفه ماست وارد آب شدن است، از این آب بیرون اومدن دیگر در اختیار و وظیفه ما نیست؛ اون دیگه با خداست. بعد گفت که خدای آن طرف اروند، خدای این طرف اروند است. اگر کسی این طرف اروند قلبش آرام است، آن طرف می‌ترسد، توحیدش مشکل دارد» ( راوی : حسن رحیم پور ازغدی)
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 امریکا و‌ اروپایی ها نیز از مصیبت فضای مجازی در امان نخواهند بود 🔹همان فضای مجازی غربی اروپایی که آموزش کوکتل مولوتف به مردم سایر کشورهای جهان یاد می داد امروز خود گرفتارند. 🔹کوکتل مولوتف سنگ چوب چماق و‌غیره 🔹پلیس پاریس در حال فرار را تماشا کنید.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰مادر شهید‌ عجمیان: صورت پسرم خونی بود؛ تاالآن ندیده بودم؛ در دادگاه دیدم پسرم را چه طور زده‌اند. 🔹️دقت کنید یک مادر داره در مورد دیدن صحنه‌های شکنجه و کشته شدن جگر گوشه‌اش صحبت می‌کند. 🔹️صحنه هایی که یادآور قساوت بانیان حادثه نینواست.
هدایت شده از 
📸 دیوارنگاره «کی می‌رود از یادمان غمگینی این داستان» ▪️دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر (عج) به مناسبت سالگرد سانحه دردناک سرنگونی هواپیمای اوکراینی و شهادت جمعی از هموطنان عزیز رونمایی شد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❄️برج آستانکیسکایا در مسکو از یخبندان سفید شد 🔸کاربران شبکه های اجتماعی تصاویری از سرمای شدید مسکو را منتشر نمودند که در ان برج آستانکیسکایا یخ زده است. مسکو سردترین روزهای سال را می گذراند، روز گذشته دما به منهای ۲۸ درجه رسید.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تظاهرات کادر درمان فرانسه در پاریس 🔹هزاران نفر از کادر پزشکی فرانسه برای شرایط کاری بهتر و افزایش حقوق در خیابان‌های پاریس تظاهرات برگزار کردند
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠مهدی رسولی: اصلا به دل تان غصه راه ندهید جای حاج قاسم که سر سوزنی خالی نیست؛ علم به دست قاآنی است 🔹 حاج مهدی رسولی، مداح اهل بیت در دومین همایش یاران سلیمانی: 🔹 به زودی زود در کوچه و پس کوچه بیت المقدس قدم خواهیم زد. 🔹 منتظر باش که تیغِ عَلَوی تر گردد / رفته سردار نَفَس تازه کند برگردد
هدایت شده از 
🚨 منابع خبرى از تعرض گروه تروريستى به مواضع ارتش در استان خبر دادند. 🔸در حادثه اى ديگر نيروهايى از تيپ ٥٩ ارتش عراق در شمال با عناصر تروريستى داعش درگير شدند كه حاصل آن تا اين لحظه شهادت يكى از نيروهاى ارتش عراق مى باشد.
هدایت شده از 
رفیق مومن من می‌دونم از کودکی با فوتبال بزرگ شدی اما این فوتبال یک متولی داره به نام فیفا به ایرانیت تو هم رحم نمی‌کنه چه برسه به اسلام و قرآن و ایمان!
هدایت شده از 
🔸 دینی که سیاسی نباشه ترامپ سر سفره افطارش غذا میخوره شمر تو هیئتش سینه میزنه یزید روزه میگیره هم جنس باز باحجاب میشه باحجابش مریم رجوی اسلام صورتی ینی همین، یه اسلام پر از تناقصات فکری
هدایت شده از 
💢استوری پیج رسمی فیفا و استفاده از نام جعلی خلیج عربی به جای خلیج فارس! ♦️باید دید آقای علی دایی و علی کریمی به فیفا رفت آمد دارند چه واکنشی به این قضیه دارند! آیا آقای علی دایی مراسمات فیفارو به خاطر مردم و کشور تحریم می‌کنند؟!
هدایت شده از 
🛑در روزگاری که برخی مداحان مملکت ما وبعضی خواص چپ کردند یک جوان فوتبالیست از نظام اسلامی و رهبری دفاع میکند تا ابد مایه افتخار ما هستی❤
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 حتما ببینید سرنــوشت حـــادثه هــواپیمای اوکراینی کی می‌رود از یادمان غمگینی این داستان
هدایت شده از 
♦️دشمنی دشمن چقدر شفاف شد: حمله به تمامیت ارضی ایران خوشحالی از باخت تیم ملی خوشحالی از تحریم مردم شادی از شهادت حاج قاسم خوشحالی از جنایت شاهچراغ تلاش برای جنگ علیه ایران دعوت به آشوب و نا امنی و... 🔹ماجرا اعتراض نبود. محاربه با ایران بود. " مسلم معین "
هدایت شده از 
♦️اگه امیر حسین حاجی نصیری ها نبودند الان علی دایی ها باید نگران مسائل غیر قابل بیانِ ناموسیشان که توسط داعش رقم میخورد بودند؛ نه نگران ممنوع الخروجی زن و بچه های سر تا پا رفاه زده ی شان. خواهشا واژه ی قهرمان ملی را به ابتذال نکشید علی دایی ها مدتی برای ما عزیز بودند ولی قهرمان نه " امیر عباسی "