eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
💢 نشریه آلمانی: شرق جایگاهِ بین المللی غرب را از آن خود کرده است ✍‌ روزنامه آلمانی یونگه ولت در گزارشی نوشت: 🔻 افزایش بی سابقه قدرت کشورهای شرقی در برابر آمریکا و اروپا، باعث شده است که کشورهای غربی جایگاه خود را در عرصه بین المللی به آنها واگذار کنند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو 🔻 منابع رسانه‌ای گزارش دادند که هزاران اسرائیلی عصر شنبه علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی و اعضای تندرو کابینه وی در تل‌آویو تظاهرات کردند. 🔻 تظاهرکنندگان با در دست داشتن پارچه نوشته‌های با تصویر نتانیاهو علیه کابینه راست‌گرا شعار دادند. 🔻 تظاهرکنندگان که در میدان «هبیما» در مرکز تل‌آویو گردهم آمده بودند، علیه تبعیض میان اسرائیلی‌ها نیز شعار سردادند.
هدایت شده از 
💢 برافراشتن پرچم فلسطین در تظاهرات علیه نتانیاهو 🔻 هزاران نفر در تل آویو امشب علیه نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمدند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 عین الاسد؛ آغاز یک پروسه 🔻 این هنوز از نتایج سحر است.. سیلی اول به آمریکایی‌ها چگونه رقم خورد و چطور قرار است در حکم یک نقطه‌عطف باشد.
هدایت شده از 
💢 در ضرورت شرعی حجاب خدشه و شبهه وجود ندارد 💬 رهبر انقلاب: 🔻 یک ضرورت شریعتی است؛ شریعت است؛ ضرورت شرعی است؛ یعنی هیچ تردیدی در وجوب حجاب وجود ندارد؛ این را همه باید بدانند. این که حالا خدشه کنند، شبهه کنند که آیا حجاب هست، لازم است، ضروری است، نه، جای خدشه و شبهه ندارد؛ یک واجب شرعی است که باید رعایت بشود، منتها آن کسانی که حجاب را به طور کامل رعایت نمیکنند، اینها را نباید متّهم کرد به بی‌دینی و ضدّانقلابی.
هدایت شده از 
🔴 اجرای ضعیف 🔶 طبق آیه ۱۷۹ سوره بقره: وَلَكُمْ فِي الْقِصَاصِ حَيَاةٌ يَا أُولِي الْأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ اجرای احکام و حدود الهی برای بازدارندگی اجتماعی و حتی برای نسل‌های آینده می‌باشد، و عمده تاثیر مجازات، اجرای آن در انظار عمومی است. 🔶اما هنوز حکم اعدام ۲ قلاده آشوبگر داعشی وحشی، از عاملان شهادت مظلومانه روح الله عجمیان در کرج بصورت مخفیانه اجرا می‌شود!!! مرکز رسانه قوه قضاییه: محمدمهدی کرمی و سید محمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه سیدروح‌الله عجمیان شد، صبح امروز ۱۷ دی ۱۴۰۱ به دار مجازات آویخته شدند.
هدایت شده از 
🔴 بیانیه پایان موقت تحصّن مدافعان واجب مظلوم در کرج بسم الله الرحمن الرحیم با تقدیم بهترین سلام‌ها به روح بلند حضرت ام‌البنین سلام الله علیها و گرامی داشت یاد علامه مصباح و سردار دل‌ها و خدا قوت به همه فعالان عرصه حجاب. به اطلاع امت حزب الله می‌رساند: ما جمعی از بانوان کرجی در اعتراض به ترک فعل‌های بخشی از مسئولان در خصوص حجاب و ارزش‌ها و با هدف مطالبه اقدام موثّر، در مقابل طراحی‌های دشمنان، تحصّنی را در آستان مطهر امامزاده محمد کرج آغاز کردیم. تحصنی که به اذعان مطلعین، غریب‌ترین تحصّن در میان تحصّن‌های حرم‌های مطهر بوده است. سرمای هوا، بُعد مسافت، مشکلات دیگر و به ویژه بی‌مهری‌های برخی مسئولان را به امید رضایت خدای متعال تحمل کردیم. البته تعدادی از مسئولان نیز حضوراً یا غیرحضوری از تحصّن دفاع از واجب مظلوم حجاب، حمایت کردند، که ما فقط حمایت‌ها را رسانه‌ای کردیم. در این مدت برای ما اثبات شد که هم حجاب در کرج و البرز، مظلوم است هم مطالبه حجاب‌. شهر بزرگ کرج و شهرها و مناطق اطراف آن، بیشتر از هر کجای دیگر، نیازمند ورود مسئولان در قضیه حجاب است، که امیدواریم با ادامه و گسترش مطالبات مردم متدین، پشتوانه اقدام برای مسئولان انقلابی و مانعی جلوی سنگ اندازی‌های مسئولان غیرانقلابی به وجود بیاید. حال با توجّه به وعده امام جمعه محترم کرج، حضرت حجةالاسلام و المسلمین حسینی همدانی دامت برکاته در جلسه حضوری، مبنی بر قطعی بودن اقدامات مسئولان در مقابله با بی‌بند وباری، به تحصن در حرم امامزاده محمد پایان داده و مطالبات خود را از راه‌های دیگر ادامه می‌دهیم. لازم به ذکر است پایان دادن به تحصن، علاوه بر دلیل فوق، با اعلام همکاری بیشتر از سوی مسئولان در موضوع حجاب و عفاف، انجام خواهد پذیرفت. از همه کسانی که ما را یاری کردند، از مسئولان حامی تحصّن، خادمان حرم امامزاده محمد و اعزّه و فضلای شهر مقدّس قم و فعالان رسانه، تشکر می‌کنیم. و راه همچنان ادامه دارد... إن شاءالله بانوان حاضر در تحصن واجب مظلوم، امامزاده محمد دی ماه ۱۴۰۲/جمادی الثانی ۱۴۴۴
هدایت شده از 
🅾 راه هاشمی و لاریجانی ⭕️جناب آقای قالیباف، این ره که تو می‌روی همان ره ضلالت هاشمی مغروق استخر فرح و لاری‌جانی است که امروز حتی در میان ضدانقلاب هم جایگاه ندارند؛ یعنی هم نزد مردم و هم نزد قماش ضدانقلاب بی‌آبرو شدند! 🔶جناب قالیباف، فی‌الحال خوب می‌دانید که نزد مردم و انقلابیون آبرویی ندارید؛ لذا دست به دامن فحشاگرام و باج‌دهی با فواحش شده‌اید و قطعاً خروجی اعمال‌تان، شما را سمت کسانی برده است که هر چه هم دست و پا می‌زنید منفور همان جماعت خواهید بود ذالک هو الخسران المبین
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🅾 هدیه مخصوص ⭕️ وقتی یأس نادان با توهین به حاج قاسم، اعتراف به حرامزادگی خود می‌کند 🔶 بایست از بدنه ماله‌کش و باندباز بپرسیم، اولاً چرا علی‌رغم هشدارهای مکرر دلسوزان انقلابی در مورد این عنصر کثیف، اما برای اهداف قبیله‌ای بویژه در انتخابات ۹۸ و ۱۴۰۰ ، علی‌رغم فرمایشات امام جامعه از این بی‌دین برای بدعت صالح مقبول بهره جستید؟! و آیا تضمینی هست مثل همیشه سال آینده برای انتخابات از همین اراذل و اوباش برای حفظ شرایط حساس کنونی استفاده نکنید؟!!! لذا از باب تذکر مومنانه هشدار می‌دهیم لعلهم خجالت بکشید ثانیاً چرا امروز خیلی از آن آقایان ساکت شده و چیزی نمی‌گویند؟!!! و حتی عذرخواهی نمی‌کنند؟!!! آیا جهاد تبیین شامل این موارد می‌شود؟!
هدایت شده از 
🅾 قول حکیمانه پیرمرد لرستانی انقلابی غیور ⭕️امام هم علما زِنَنِ زِندَه کِرد هم علما مُردَنِ زِندَ کِرد 🔶یعنی امام خمینی اعلی الله مقامه الشریف احیاگر فقه اسلام ناب است عزت، آبرو، شأن اجتماعی، نام و یاد نیک را امام به علما عنایت فرمود 🔷به فرموده امام خامنه‌ای روحی فداه، امام حق حیات بر گردن علماء دارد
هدایت شده از 
🅾 تخلف دادستانی ⭕️ فلسفه وجودی و ذات حدود و مجازات اسلامی برای بازدارندگی اجتماعی تعریف شده‌اند. 🔶 حدود سه دهه اخیر انقلاب، علی‌رغم قدرت روزافزون نظام اسلامی در عرصه‌های گوناگون، اما داخل کشور با معضل منکرات و مفاسد رو به رشد مواجهیم بدون اغماض از سهم موثر نهادها و مسئولان متولی دین از جمله حوزه‌های علمیه و تمامی معممین مسئول نسبت به ترک فعل‌های گسترده در حوزه‌های آموزش، ترویج و نشر معارف دین؛ 🔷اما قطعاً نقش انفعال و بی‌عملی مفرط عمده مسئولان دستگاه عدلیه در عدم برخورد با دانه‌درشت‌ها و نحوه برخورد غیربازدارنده، از عوامل اصلی آشوب‌ها و ولنگاری اجتماعی است. 🔴امروز بصورت مخفیانه دو قلاده آشوبگر داعشی عامل شهادت شهید عجمیان، در کنج زندان گفته می‌شود به دار مجازات آویخته شدند!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🅾 لاشخورلیسی ممنوع! ⭕️ جناب آقای ثقتی مدیر ارشاد رشت، یادتان هست در افتتاح کلبه فساد این بی‌شرف مدافع وحوش داعشی قاتل شهید عجمی، مشغول خوردن نوشیدنی گرم بودید و عملاً وجاهت به او می‌دادید! 🔶اگر ثلثی از این لاشخورلیسی‌ها را مصروف نیروهای انقلابی رشت انقلابی می‌کردید، یا لااقل مانع راهشان نمی‌بوید، امروز شاهد ولنگاری و جولان چند فاحشه در ویترین رشت نبودیم. ⭕️راستی از هزینه‌های میلیاردی بدون حسابرسی در برج میلاد و . . . چه خبر؟!!! چرا هنوز پاسخگو نیستید؟!!!
هدایت شده از 
🅾 زنان شاه‌زاده‌های آل سعود بیوه می‌شوند ⭕️ در جنگ صفین یمنی‌ها کنار امیرالمومنین علیه السلام بودند. وقتی عبیدالله بن عمر قصد جنگ در مقابل لشکر علی علیه السلام را داشت؛ زن او گفت عبیدالله، اگر با یمنی‌ها بجنگی فردا من بیوه خواهم شد. 🔶امروز یمنی‌ها در کنار سیدعلی قائد و امام چون کوه ایستاده‌اند و بدون توجه به توصیه‌های مدیران نظامی محافظه‌کار داخلی، مدام بر آل سقوط یورش می‌برند و زود است که خبر بیوه شدن زنان شاه‌زاده‌های این قماش خبیث، قلوب مومنین و مستضعفان را شادمان کند.
هدایت شده از 
🇮🇷 🔻پدرش سه بار ازدواج کرد تا یک "پسر" به دنیا بیاید، چون فقط پسر شایسته ادامه حکومت و سلسله سلطنت بود. 🔹همسر اولش فوزیه، دختر به دنیا آورد و مورد بی‌مهری قرار گرفت و در حالی که هرزگی محمدرضا پهلوی را می‌دید، چاره‌ای جز جدایی نداشت. 🔺تاریخ دردش می‌گیرد وقتی امروز سلطنت طلبان شعار "زن و آزادی" سر می‌دهند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با صدای شهيد حاج شيخ احمد كافے امام حسین(ع) مَن طَلَبَ رِضَی الناسِ بِسَخَطَ اللهِ وَکَّلَهُ اللهُ إلی الناسِ کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را به مردم وا می گذارد ﴿امالی(صدوق) ص 201 ، ح 11 - بحارالانوار(ط-بیروت) ج 75 ، ص 126﴾
هدایت شده از 
Modafe Din.mp3
9.39M
با صدای شهید حاج شيخ احمد ضيافتے كافے
هدایت شده از 
🔥خواب های شیطانیِ دشمنان ، برای حجاب زنان و دختران عفیف و پاکدامن ایران عزیز اسلامی❗ ➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔥 مارتین ایندیک ، از عناصر اصلی محقق آمریکایی درباره # اسلام  و خاورمیانه ( غرب آسیا ) در اظهاراتی آورده : دیگر وقت آن نیست که دانشجو یان را به خیابان ها بکشانیم ؛ بلکه باید # چادر را از سر زنان برداشت و از این طریق می توان نظام اسلامی ایران را سرنگون کرد❗ 🔥 میشل هوئلیک ، نویسنده اسلام ستیز فرانسوی می گوید : جنگ بر ضد اسلام گرایی ؛ با کشتن مسلمانان فایده ای ندارد ؛ فقط با فاسد کردن آن ها می‌توان به پیروزی دست یافت . پس باید به جای بمب بر سر مسلمانان 👈 دامن ها ی کوتاه فرو بریزیم❗  🔥 جیمز لادن ، خبرنگار رادیو ملی آمریکایی طی گزارشی با خوشحالی اعلام کرد : مردم ایران برای # آزادی بیشتر فشار آورده اند . اکنون انواعی از موسیقی که قبلاً با مخالفت شدید رو به رو بود ؛ عمومیت یافته ؛ و زن ها # حجاب را تعدیل می کنند و کت های آنان کوتاه و کوتاه تر می شود❗ 🔥دیوید کیو ، مأمور سابق سیا : مهم ترین حرکت در جهت # براندازی جمهوری اسلامی ، تغییر فرهنگ جامعه فعلی ایران است و ما مصمم به آن هستیم❗ 🔥کنت دمارانش ، رئیس سابق سازمان جاسوسی فرانسه در اظهاراتی به ریگان رئیس جمهور اسبق آمریکا گفت : شما نمی توانید با یک عقیده به وسیله تانک و هواپیما مبارزه کنید . شما باید با هر عقیده ای به وسیله عقیده بجنگید . این بار دشمن ما مذهب است❗ 🔥بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس ، به کمیته اصلاح دولتی آمریکا گفت : آمریکا می تواند با پخش سریال هایی که افراد زیبارویِ جوان را در وضعیت های متنوعی از برهنگی نشان می دهند و زندگی های فریبنده و مادی گرایانه دارند و رابطه های بی قید جنسی برقرار می کنند ، یک انقلاب را علیه حکومت ایران به راه اندازد . این [سریال ها] واقعا براندازانه هستند . جوانان ایرانی دلشان از لباس های دلپسندی که در این سریال ها می بینند خواهد خواست . آن ها استخرها و زندگی های پرزرق و برق  راخواهند خواست❗ 🔥 مستر همفر ، جاسوس معروف انگلیسی : زنان مسلمان دارای حجاب محکم هستند و نفوذ فساد در میانشان ممکن نیست . به هر وسیله ای شده باید آن ها را از حجاب اسلام خارج کرد . آن گاه مردان و جوانان فریفته می شوند و فساد در کانون خانواده ها رخنه می کند❗   🔥 مقامات آمریکا ، یکی از جاسوسان کاخ سفید در گزارش خود آورده است : ما موفق شدیم چادر مشکی زن ایرانی را به چادر توری و گل دار تبدیل کنیم . چادر را هم به مانتو و مانتوهای بلند را به مانتوهای رنگین تنگ و خیلی کوتاه . اکنون از حجاب برخی زنان مسلمان فقط یک روسری مانده است❗ 🔥 یکی از مقامات بلند پایه آمریکا در ارتباط با پوشش در ایران گفت : هر زن چادری در کوی و برزن ایران ؛ به منزله پرچم جمهوری اسلامی ایران است ؛ لذا ما برای براندازی این نظام ؛ باید حجاب را سست نماییم # حجاب ، پرچم مبارزه با تهاجم فرهنگی است❗ # حجاب _ جلوه گر_شکوه_زن_مسلمان ! 🔴فصل‌الخطاب و اتمام‌ حجت رهبری درباره هرگونه مسامحه و عقب‌نشینی در مسئله‌ی حجاب ⏪رهبرمعظم‌انقلاب: "حجاب یک ضرورت شرعی است. شریعت است. یعنی هیچ تردیدی در وجوب حجاب وجود ندارد این را همه باید بدانند. اینکه حالا خدشه و شبهه کنند که آیا حجاب هست؟ لازم است؟ هیچ جای خدشه و شبهه ندارد. یک واجب شرعی است که باید رعایت بشود. منتها آن کسانی که حجاب را به طور کامل رعایت نمی کنند اینها را نباید متهم کرد به بی‌دینی و ضدانقلابی" ۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ✍نتیجه👈 بنابراین اگرچه مسئولان و مردم باید از یک‌ سو ضعیف‌الحجاب یا بدحجاب‌ها را در دایره اسلام و نظام‌اسلامی حفظ کنند و همچون دختر خود بدانند، اما از سوی دیگر باید قاطعانه دربرابر یک همچون بایستند و ذره‌ای اجازه خدشه بر وجوب حجاب را ندهند. ارادتمند:ناصر کاوه 🔥۱۷‌ دی ، اجرای طرح استعماری حذف حجاب ، به دست رضا خان قلدر(۱۳۱۴ ه ش)
هدایت شده از 
💎 : این پیشرفت‌های که ایران داشته اگر انقلاب هم نمی‌شد باز به این پیشرفت‌ها می‌رسید و این طبیعی است پس ربطی به انقلاب ندارد؟! 🔶 اول: اما واقعا اگر انقلاب نمی‌شد ایران به این پیشرفت‌ها می‌رسید مثلا قبل از انقلاب کشور ما در خیلی چیزها سهمی نداشته یا اگر داشته، رتبه‌های خیلی پایین بوده است. 🔻 مثلا رتبه‌ی ما در صنعت قبل از انقلاب 64 جهان بوده اما الان رتبه‌ی 19 جهان هستیم. 🔻 در مساله نظامی اصلا رتبه‌ای نداشتیم و وابسته به آمریکا و کشورهای دیگر بودیم، اما الان در رتبه ششم جهان هستیم. 🔻 در بحث نانوتکنولوژی چیزی نداشتیم ولی الان رتبه سوم جهان هستیم. 🔻 در ساخت زیردریایی قبل از انقلاب باید میلیون‌ها دلار به آمریکا و کشورهای غربی می‌دادیم تا یک زیردریایی دسته دوم به ما بدهند. آن هم به خاطر این بود که جدیدتر از آن را برای خودشان ساخته بودند و دیگر به این نیازی نداشتند. ولی الان ایران خودش جز 6 کشوری هست که در دنیا توان ساخت زیردریایی را دارد. 🔻 اختراعات ایرانی‌ها قبل از انقلاب در رتبه‌ی نود و پنجم جهان بود، ولی الان رتبه‌ی دوم جهان هستیم. 🔷 دوم: درست است که بعضی از پیشرفت‌ها ربطی به انقلاب ندارد و خود به خود در این مدت ایجاد شده است، اما آیا این امکانات را خودت به دست بیاوری بهتراست، یا اینکه با التماس مثل زمان قبل انقلاب در برابر میلیون‌ها دلار به شما بدهند؟ 🔻 آن هم نه کیفیت خوبش را، بلکه جنس دست چندم و بی کیفتی که دیگر نیازی به آن ندارند را با منت به شما بدهند. 🔶 سوم: اگر این پیشرفت‌ها طبیعی بود، باید کشورهای کمتر از ایران هم که قبل از انقلاب با ایران در یک سطح بودند، الان مثل ایران باشند. 🔻 کشورهای همسطح ایران در قبل انقلاب پاکستان و مصر بودند. آیا امروزه پاکستان و مصر به اندازه ایران پیشرفت داشته‌اند. 🔻 برای نمونه پاکستان را با ایران مقایسه می‌کنیم. 1️⃣ پاکستان پنج تا زیردریایی دارد که آن‌ها را هم از چین و کشورهای دیگر خریده است، ولی ایران ۳۴ تا زیردریایی دارد و خودش هم قدرت ساخت زیردریایی را دارد. 2️⃣ پاکستان ۵۲ تا کشتی تجاری دارد ایران ۷۳۹ تا کشتی تجاری دارد. 3️⃣ در بحث هوافضا پاکستان هرچند دارای موشک‌های حمل کلاهک هسته‌ای هست، اما موشک‌هایش از چین یا کره خریداری شده است. و امروزه اگر توان ساخت موشک را دارد با کمک چین و کره شمالی است. ولی ایران خودش بدون کمک از کسی به ساخت موشک دست یافته است. 4️⃣ ایران توان ساخت پهباد و موشک‌های ماهواره‌بر را دارد، در حالی که پاکستان این توان را ندارد. 5️⃣ ایران ۳۱۹ فرودگاه دارد در حالی که پاکستان ۱۵۱ فرودگاه دارد. 6️⃣ در بحث نانو پاکستان در رتبه‌ی شانزدهم جهان است در حالی که ایران در رتبه سوم جهان است. 🔻 آیا کشوری مثل پاکستان که همسطح ایران بوده، الان در سطح ایران پیشرفت کرده است؟! 🔻 آیا کشورهای دیگه‌ی همسطح ایران هم به این پیشرفت رسیدند؟! ✅ این تازه پاکستان بود که به خاطر رقابت با هند هر تلاشی کرده تا از هند جا نماند. از هر جایی که توانسته کمک گرفته و هزینه کرده ولی باز نتوانسته به پیشرفت‌هایی در سطح ایران برسد. چه برسد به مصر و کشورهای دیگر که اصلا قابل مقایسه با ایران نیستند.
هدایت شده از 
🔻بن سلمان: از یمن خارج میشویم بشرط اینکه ایران و انصارالله به ما تضمین بدهند که به خاک ما حمله نکنند ✍قطعا ما حمله نخواهیم کرد به اندازه کافی برای سقوط آل سقوط زمینه داخلی فراهم است...
هدایت شده از 
✅ راننده جوان برزیلی گوشه روسری ام را بوسید و گفت : خوش به حال شوهرانتان ➖➖➖➖➖➖➖➖ طاهره اسماعیل‌نیا بانوی ایرانی است که به واسطه شغل همسرش ، چندین سال به همراه همسر و فرزندان خود در کشور برزیل ، زندگی کرده است می‌گوید : در یکی از تابستان‌هایی که در برزیل بودیم ، فاطمه دختر کوچکم بیمار شد . با توجه به‌ مشغله هایی که همسرم داشت ، با معصومه دختر سیزده ساله‌ام ، راهی مطب پزشک شدیم . در مسیر بازگشت ، تاکسی گرفتیم ، من و دخترم در حالی که مانتو و روسری بلند پوشیده بودیم ، سوار تاکسی شدیم . در مسیر حدس زدم که نوع پوشش ما ، توجه راننده را به خود جلب کرده است . راننده پس از دقایقی سکوت ، با لحنی دلسوزانه در حالی که متوجه شده بود ما برزیلی نیستیم و خارجی هستیم ، به ما گفت‌: الآن تابستان است و هوا بسیار گرم . شما با این لباس و پوشش خیلی اذیت می‌شوید . به نظر من اینجا که کشور خودتان نیست ، راحت باشید . در کشور ما آزادی هست و می‌توانید حجاب خود را بردارید . من در جواب گفتم : بله ما هم گرمیِ هوا اذیتمان می‌ کند ؛ ولی ما به این پوشش اعتقاد داریم . من به‌ خاطر کشورم حجاب ندارم ، حجاب من به خاطر دین و اعتقادم به خداوند جهانیان است . راننده‌ مسیحی که باورِ حرف‌هایم برایش سنگین بود ، تأملی کرد و گفت : بله متوجه شدم ؛ اما من شنیده بودم که همسرانتان شما را با کتک مجبور به داشتن حجاب می‌کنند ! من لبخندی زدم و به آرامی گفتم : خُب اگر این طور بود ، الآن که شوهر من اینجا و همراه ما نیست ، دیگر ترسی از همسرم نداشتم و می‌توانستم حجابم را بردارم ! راننده‌ تاکسی در حالی که با سَر حرف‌هایم را تأیید می‌کرد ، در فکر فرو رفت و گفت : خُب چرا دخترِ نوجوانت را مجبور کردی حجاب داشته‌ باشد ؟ گفتم : می‌توانی از خودش بپرسی تا جواب سؤالت را بگوید . سپس از دخترم پرسید : عزیزم ! مادرت مجبورت کرده تا این‌گونه لباس بپوشی؟ اینجا دخترم معصومه با لحنی قاطع و محکم به راننده گفت : نه ! نه ! من حجاب را دوست دارم و به حجاب معتقدم و به این نتیجه رسیدم که حجاب به من امنیت می‌دهد و از من محافظت می‌کند . من هم مثل مادرم حاضر نیستم بدون حجاب باشم و به دستورات دینم عمل می‌کنم . من مثل راننده که از نگاهش معلوم بود از جواب معصومه خوشحال و فطرتش تا اندازه‌ای بیدار شده است ، در درونم از پاسخ دقیقِ دخترم به وجد آمده بودم و سکوت کردم . دقایقی بعد راننده بالحنی پُر از حسرت ، آهی کشید و چند بار گفت : خوش به حال شوهرانتان ، سپس ماشین را کنار خیابان نگه‌ داشت . من و دخترم کمی ترسیدیم ، بعد دیدیم که راننده‌ جوان ، سَر بر روی فرمانِ ماشین گذاشت و با لحنی محزون گفت : من این‌ طور زندگی را بیشتر دوست دارم . زمانی که خانمِ من از خانه خارج می‌شود ، نمی‌دانم با دوستانش کجا می‌رود ، با چه کسانی سخن می‌گوید و حتی من اجازه ندارم از او این سؤالات را بپرسم . من در زندگی‌ام آرامش ندارم و خیلی ناراحتم . اوقاتی که دلم می‌گیرد و غصه‌دار هستم ، به خانه مادر بزرگم که مثل شما انسان معتقدی است می‌روم . مادر بزرگم اعتقاد دارد که نباید لباس کوتاه پوشید و پوشش نسل جدید و بسیاری از کارهای آنان را قبول ندارد . به نظر من افرادی مثل مادر بزرگ من ، زنان بسیار خوب ، پاک و خلاصه پایبند به همسر و زندگی خودشان هستند ؛ به همین خاطر من او را خیلی دوست دارم ، سر روی شانه‌اش می‌گذارم و ضمن آرامش یافتن ، از او می‌خواهم تا برایم دعا کند . راننده‌ تاکسی با تمام احساس ادامه داد : واقعا خوش به‌ حال همسرتان . شما برای من هم خیلی محترم هستید که حتی در نبودِ او هم ، پوشش‌تان را حفظ کردید و با این‌ که اینجا تنها بودید و هیچ‌ کس هم نبود ، با اصرار من ، حاضر نشدید حجابتان را بردارید . سپس راننده تاکسی از ماشین پیاده شد ، درب ماشین را باز کرد و گوشه‌ روسری من را گرفت و بوسید و ضمن معذرت‌خواهی گفت : دوست داشتم از زبان خودتان بشنوم که زن مسلمان به‌ زور حجاب نمی‌گذارد ، خدا شما را حفظ کند . لطفا برای من هم دعا کنید . 📚 منبع : سایت روزنامه همشهری ۲۴ تیر ۱۴۰۱
هدایت شده از 
پیشنهاد حسین شریعتمداری در واکنش به اقدام نشریه فرانسوی «شارلی ابدو»: تنگه هرمز را ببندیم حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان درباره اقدام نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» نوشت: 🔹در یادداشت ۲۲ آذرماه از بستن تنگه هرمز به روی نفتکش‌ها و کشتی‌های تجاری کشور‌های یادشده به عنوان یکی از اهرم‌های قدرتمند و پشیمان‌کننده برای مقابله با جنایات آمریکا و اروپا یاد کرده بودیم... اکنون این سؤال جدی و صد البته منطقی از مسئولان محترم کشورمان (نه فقط وزارت خارجه) مطرح است که چرا از این حق قانونی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله پشیمان‌کننده با جنایات کشور‌های متخاصم استفاده نمی‌کنند؟!
هدایت شده از 
🖌 🔹 تنگنای دشمن در این تنگه است! 🔸 ۱- نشریه فرانسوی «‌شارلی ابدو‌» که چند سال پیش به ساحت مقدس رسول اکرم‌(ص) اهانت کرده بود، اخیراً و در حالی که آمریکا و اروپا از حمایت آشوبگران و تروریست‌های اجاره‌ای طرفی نبسته و از ملت ایران تو‌دهنی محکمی خورده‌اند، به اقدام بی‌شرمانه تازه‌ای روی آورده و بار دیگر علیه مقدسات دینی و ملی مردم مسلمان ایران دست به اهانت‌های رذیلانه‌ای زده است. در پی اهانت بی‌شرمانه نشریه یاد شده، وزارت امور خارجه کشورمان سفیر فرانسه را احضار کرده و به دولت فرانسه نیز هشدار داده است. دولت فرانسه در پاسخ به آزادی بیان استناد کرده است! و توضیح نداده که اگر در فرانسه آزادی بیان وجود دارد چرا زیر سؤال بردن افسانه هولوکاست و حتی ابراز تردید درباره تعداد قربانیان خیالی که صهیونیست‌ها اعلام کرده‌اند نه فقط ممنوع است بلکه در صورتی که در این زمینه سخنی گفته و یا کلامی نوشته شود، گوینده و نویسنده به حبس و پرداخت جریمه‌های سنگین محکوم می‌شوند! گفتنی است در سال ۱۹۹۰ میلادی قانونی موسوم به «قانون گسو» (Gayssot Act) علیه منتقدین افسانه هولوکاست به تصویب پارلمان فرانسه رسید و برخی از کشورهای دیگر اروپایی نیز قوانین مشابهی تصویب کردند که بر اساس آن، منتقدان افسانه من‌درآوردی و ساختگی هولوکاست به زندان و پرداخت جریمه‌های سنگین محکوم می‌شدند! از جمله محکوم‌شدگان می‌توان به پروفسور رابرت فریسون، پروفسور روژه گارودی، پروفسور اورسولا‌هاوربک که یک استاد ۸۸ ساله بود اشاره کرد و ده‌ها نمونه دیگر از همین نوع محاکمات منجر به حبس و جریمه صاحبنظران برجسته‌ای که با ارائه اسناد معتبر نشان داده بودند، هولوکاست یک افسانه ساخت صهیونیست‌ها و یک دروغ بزرگ تاریخی است. یکی دیگر از صدها نمونه دیگر، کاریکاتوری است که یک نشریه فرانسوی از ماکرون رئیس جمهور فرانسه کشیده بود که بلافاصله به دادگاه فراخوانده و محاکمه و جریمه شد! و اما، در این خصوص گفتنی است: ۲- ماه گذشته (۲۲ آذرماه‌) در یادداشتی با عنوان «‌‌‌مگر ما ملت امام حسین‌(ع) نیستیم؟!‌» با اشاره به جنایات آشکار دولت‌های اروپایی در حمایت مالی، تسلیحاتی و تبلیغاتی از تروریست‌های آشوبگر و اجاره‌ای، آورده بودیم «اقدام وزارت امور خارجه علیه کشورهای اروپایی در احضار سفیران این کشورها و اعتراض به آنها اگرچه اقدامی قابل تقدیر است ولی در بحبوحه جنگ ترکیبی تمام عیاری که دشمنان بیرونی علیه کشورمان به راه‌انداخته و مدیریت می‌کنند و در حالی که تمامی قوانین شناخته‌شده بین‌المللی را زیر پا گذاشته و آشکارا به حمایت مالی، تسلیحاتی و تبلیغاتی از جنایات وحشیانه آشوبگران تروریست مشغولند، تا آنجا که رسماً از افرادی نام برده و برای ترور آنها جایزه تعیین می‌کنند! تحریم فلان مسئول اروپایی و آمریکایی و یا احضار سفرای آنها به وزارت خارجه در مقایسه با کینه‌توزی‌های بی‌وقفه و پیوسته کشورهای یاد شده نه فقط از توازن لازم برخوردار نیست بلکه ضریب بازدارندگی آن نیز به سختی می‌تواند بالاتر از «‌صفر‌» تلقی شود‌»! و تاکید کرده بودیم که، جمهوری اسلامی ایران برای پشیمان کردن آمریکا و اروپای تروریست از حمایت تروریست‌ها، ظرفیت‌ها و اهرم‌های فراوان دیگری در اختیار دارد که تاکنون بلا‌استفاده مانده و یا کمتر از آن استفاده شده است. اهرم‌هایی که در قوانین بین‌المللی نیز مشروع و قانونی شمرده شده‌اند. .. ادامه مطلب👇 https://kayhan.ir/fa/news/257416
هدایت شده از 
قسمت سوم 📛 دیوارِ کینه ونفرت 📛 به عین فرمایشات رهبری توجه بفرمایید 👇 حجاب یک ضرورت شرعی وشریعت است . یعنی هیچ تردیدی دروجوب حجاب وجود ندارد . این را همه بدانند . اینکه خدشه وشبهه کنند که آیا حجاب هست ؟ یا لازم است ؟ هیچ جای خدشه وشبهه وجودندارد ویک واجب شرعی است که باید رعایت بشود . منتها آن کسانیکه حجاب رابطور کامل رعایت نمی کنند اینهارانباید به بی دینی وضد انقلابی متهم کرد .( ۱۴/۱۰/۱۴ ) ✅ نکته ونظر : بنابراین : باعنایت به فرمایشات رهبری اگرچه مسئولان ومردم باید ضعیف الحجابهایاهمان بدحجابها را در دایره اسلام ونظام اسلامی حفظ کرده و همچون دختر خود بدانند . اما ازسوئی دیگر مسئولین مربوطه باید قاطعانه دربرابر یک حرام اجتماعی همچون کشف حجاب ؛ بایستند وذره ای اجازه خدشه بروجوب حجاب را ندهند . 🔺 توضیح اینکه : حضرت آقا بین ضعیف الحجاب وکشف حجاب مرز تعیین کردند که دسته اول را بعنوان فرزندان خود ودردایره نظام اسلامی دانسته اند . امادرخصوص دسته دوم و کسانیکه کشف حجاب میکنند با صراحت کامل نسبت به وجوب شرعی آن نیز تاکیدداشته اند ولذا نباید به این دودسته با یک نگاه دیده شوند . پس مواظب باشیم که افرادی درآینده برای خوش رقصی درمقابل بیحجابها و یا رآی آوری برای نمایندگی مجلس وریاست جمهوری ازسخنان رهبری سوء استفاده کنند . 🔺ظاهراً بعداز فرمایشات دلسوزانه و پدرانه رهبری یکعده ازمسئولین وخواص ازاینطرف غش کرده ودرک صحیحی از دسته بندی ومرز بندی معظم له نداشته وچه بسا نیت ماهی گرفتن را دارند . لذا هشدارمیدهیم که بیخودی کسی برای خود دکان بازنکند ووظیفه امر به معروف ونهی ازمنکر ونصیحت وگفتمان باافراد بدحجاب وبیحجاب راازمردم ساقط نکند 🔺وحالا که‌ قرار شد ضعیف الحجابها هم باچشم فرزندودردایره نظام اسلامی دیده شوند آنها نیز باید تلاش کنند ازاین نگاه ومرزبندی پدرانه وحکیمانه رهبر انقلاب نهایت حسن نیت خودرا نشان دهند واین دیوار کینه ونفرت که بواسطه ظاهر نامناسب آنها درانظارعمومی ؛ بویژه متدینین بوجود آمده است را اصلاح نمایند وازسوئی دیگر انتظار میرود که مسئولین مربوطه برخورد قاطع قانونی ومحرومیت ومحدودیت از خدمات عمومی وسایر اموری که باز دارنده میباشد را درمورد زنان کشف حجاب کننده بی حیاء وگستاخ وقانون شکن اعمال نمایند تااز هنجار شکنیها جلوی گیری گردد بلاخره کی میخواهند جلوی فساد ومنکر بایستند ؟ . ۱۷ دی ۱۴۰۱ فرهادنیا
هدایت شده از 
🔴 چرا مسئولان از حق قانونی بستن تنگه هرمز علیه جنایات کشورهای متخاصم استفاده نمی‌کنند؟! 👤 🔹 نشریه فرانسوی «‌شارلی ابدو‌» که چند سال پیش به ساحت مقدس رسول اکرم‌(ص) اهانت کرده بود [...] بار دیگر علیه مقدسات دینی و ملی مردم مسلمان ایران دست به اهانت‌های رذیلانه‌ای زده است. 🔸 در یادداشت ۲۲ آذرماه از بستن تنگه هرمز به روی نفتکش‌ها و کشتی‌های تجاری کشورهای یاد‌شده به عنوان یکی از اهرم‌های قدرتمند و پشیمان‌کننده برای مقابله با جنایات آمریکا و اروپا یاد کرده بودیم. ✅ جمهوری اسلامی ایران با استناد به کنوانسیون‌های 1958 ژنو و 1982 جامائیکا که موضوع آن «نظام حقوقی آبراه‌های بین‌المللی و حق عبور کشتی‌هاست» حق دارد و می‌تواند در صورتی که منافع ملی خود را در مخاطره ببیند، تنگه‌ هرمز را به روی تمامی کشتی‌های نفتکش و حتی کشتی‌های حامل کالای تجاری و تسلیحاتی ببندد 🔹 اکنون این سؤال جدی و صد البته منطقی از مسئولان محترم کشورمان (نه فقط وزارت خارجه‌) مطرح است که چرا از این حق قانونی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله پشیمان‌کننده با جنایات کشورهای متخاصم استفاده نمی‌کنند؟! 1️⃣ در جریان جنگ تحمیلی هنگامی که خبر اعزام ناوهای آمریکا به خلیج‌فارس برای حمایت از صدام به حضرت امام(ره) رسید، فرمودند؛ اگر از من بپرسید، اولین ناوی که وارد شد را هدف قرار داده و غرق می‌کنم. 2️⃣ در تیرماه ۱۳۹۷ آقای روحانی رئیس‌جمهور وقت خطاب به غربی‌ها گفت «‌کسی که ‌اندکی سیاست بفهمد، نمی‌گوید جلوی صادرات نفت ایران را می‌گیریم. تنگه‌های زیادی داریم؛ تنگه هرمز فقط یکی از آنهاست‌». بعد از این اظهار نظر آقای روحانی، رهبر معظم انقلاب فرمودند «سخنان رئیس‌جمهور در سفر اخیر به اروپا مبنی بر اینکه « اگر نفت ایران صادر نشود، نفت هیچ کشوری در منطقه صادر نخواهد شد» سخنانی مهم و حاکی از سیاست و رویکرد نظام است. وظیفه وزارت امور خارجه پیگیری جدی این‌گونه مواضع رئیس‌جمهور است‌». 3️⃣ در همان هنگام شهید بزرگوار سپهبد قاسم سلیمانی در نامه‌ای خطاب به آقای روحانی نوشت:‌ «‌آنچه از فرمایشات حضرتعالی در رسانه‌ها منعکس شد، مبنی بر اینکه اگر نفت جمهوری اسلامی ایران صادر نشود، تضمینی برای صدور نفت کل منطقه نمی‌باشد و بیانات بسیار ارزشمندی که در موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به رژیم صهیونیستی فرمودید، مایه مباهات و افتخار است‌... دست شما را برای ایراد این سخنان به‌موقع، حکیمانه و صحیح می‌بوسم و برای هر سیاستی که مصلحت نظام اسلامی باشد، در خدمت هستیم‌». 🔸 اگرچه پیگیری ماجرا در بینش و منش آقای روحانی جایی نداشت اما استقبال حضرت آقا و شهید سلیمانی حاکی از آن بوده و هست که عملی کردن این دیدگاه نه فقط بلا‌مانع، بلکه ضروری است. 💢 اگر با اولین عملیات کینه‌توزانه حریف از ظرفیت و امکان قانونی یاد شده استفاده کرده بودیم و تنگه هرمز را به روی شناورهای نفتکش و تجاری دشمن بسته و در مواردی محموله‌های آن را به عنوان خسارت مصادره کرده بودیم، دشمن جنایتکار و خونریز جرأت ادامه جنایت‌های خود را نداشت.