eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢روایت تروریست‌ها از ماجرای حمله ۲۵ آبان به مردم در شهر اصفهان | ۲ خشاب کلاشینکف را به سمت جمعیت خالی کردم
هدایت شده از 
💢 کمک بزرگ «F-۱۱۷» برای اطلاع از تلفات حمله موشکی سپاه به «عین‌الاسد» / تلاش ارتش آمریکا برای کتمان حقایق مهم نظامی به مدت ۲۰ سال 🔻 ۳ سال قبل در بامداد ۱۸ دی ماه سال ۱۳۹۸ و در پاسخ به جنایت بزرگ دولت و ارتش آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده بزرگ ایران و جهان سردار قاسم سلیمانی، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک چند موشک‌ نقطه زن از غرب کشور، پایگاه مهم نیروهای اشغالگر آمریکایی یعنی عین‌ الاسد را مورد هدف قرار داد. این عملیات در ساعت ۱:۲۰ بامداد یعنی همان ساعت هدف قرار گرفتن خودروی حاج قاسم و یاران همراهش انجام شد تا سرآغازی برای گرفتن انتقام شهادت مظلومانه فرمانده محبوب مردم ایران و جهان باشد. 🔻 همانطور که سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در آن زمان اعلام کرد، پاسخ ایران به این اقدام تروریستی آمریکا و حمله به عین الاسد، اقدامی «راهبردی» اما «محدود» بوده که اثراتی جهانی داشت چراکه جمهوری اسلامی ایران، باید یک جایی آمریکا را متوقف می‌کرد و به او می‌فهماند که بایستی در مقابل ایران، در حساب‌های خود بازنگری کند. 🔻 یکی از سوالات مهم افکار عمومی در داخل و خارج از کشور در خصوص این حمله، نتیجه آن و میزان خسارت وارد شده به اشغالگران آمریکایی بود. تصاویر ماهواره ای که بعد از این حمله منتشر شد نشان از دقت بالای موشک های ایرانی داشت و این دقت به حدی بالا و تحسین برانگیز بود که حتی کارشناسان و رسانه های غربی نیز نتوانستند از کنار آن عبور کنند. یپین نارانگ کارشناس آمریکایی امور نظامی و استاد مطالعات امنیتی دانشگاه «ام‌آی‌تی»، روز پنج‌شنبه در این خصوص نوشته بود: تصاویر ماهواره‌ای آثار حملات ایران به پایگاه «عین الأسد» نشان می‌دهد که دقت موشک‌های ایران به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. 🔻 با آنکه ارتش و دولتمردان آمریکایی تلاش می کردند موضوع خسارت جانی و تلفات نیروهایشان در این حمله را به طور کامل کتمان کنند و اجازه ورود هیچ رسانه ای را تا روزهای بعد ندادند، اما در همان ساعات اولیه حمله ایران به پایگاه آمریکا در عراق اطلاعات مربوط به یک پرواز خاص در رسانه ها افشا شد که نشان دهنده پرواز فوق العاده یک فروند هواپیمای ترابری C-۱۷ از عراق به آلمان با ماموریت آمبولانس هوایی بود. متن کامل گزارش: ▫️ mshrgh.ir/1453261
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 خروش مردم قم علیه اهانت نشریه فرانسوی 🔻 تجمع بزرگ اعتراضی اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه همراه با مردم قم، در اعتراض به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رهبری و مرجعیت شیعه برگزار شد. 🔻 شرکت‌کنندگان بر تبعیت و حمایت قاطع خود از رهبر انقلاب تاکید کرده و از دستگاه دیپلماسی خواستند تا به این‌گونه اقدامات دولت فرانسه پاسخ قاطع دهد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 وقوع سیل در خیابان‌های شهر پورتو در پرتغال پس از بارش شدید باران
هدایت شده از 
💢 کنعانی: فرانسه حق توهین به کشورها و پیروان ادیان الهی را ندارد 💬 سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔻 فرانسه با سابقه تاریخی سیاه استعمار، نقض حقوق بشر و آزادی بیان در داخل و خارج، حق توجیه توهین وقیحانه به مقدسات دیگر کشورها و ملت‌ها و پیروان ادیان الهی را به بهانه آزادی بیان ندارد. 🔻 آنچه دولتمردان فعلی فرانسه باید رعایت کنند، اصول بدیهی و اساسی در روابط بین‌الملل یعنی احترام متقابل، عدم مداخله در امور داخلی دیگران و احترام به ارزش‌ها و مقدسات ملی، دینی و مذهبی دیگران است.
هدایت شده از 
💢 استفاده رژیم صهیونیستی از حیوانات برای جاسوسی 🔻 روزنامه فلسطینی «الحیات الجدید» فاش کرد شهرک نشینان صهیونیست به طور مخفیانه، تجهیزات جاسوسی دارای دوربین مخفی و شنود در پوشش گردن آویز به گردن گاوها نصب کرده است. 🔻 هدف شهرک نشینان صهیونیست از استفاده از ابزارهای جاسوسی را اطلاع از تحرکات فلسطینی ها در مناطق روستایی ارزیابی کرد. 🔻 این رسانه فلسطینی همچنین از استفاده شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری رود اردن از حیوانات برای تخریب مزارع کشاورزی فلسطینیان خبر داد و به نقل از روستانشینان فلسطینی نوشت: شهرک نشینان گله های گراز وحشی را رها می کنند تا محصولات فلسطینی را ویران کنند.
هدایت شده از 
💢 واکنش کشورهای مختلف به اتفاقات برزیل و تلاش برای کودتا علیه دولت لولا داسیلوا 🔻 نخست وزیر اسپانیا: من حمایت خود را از رئیس جمهور لولا داسیلوا و از نهادهایی که به طور آزادانه و دموکراتیک توسط مردم برزیل انتخاب شده اند ابراز می کنم. 🔻 رئیس جمهور فرانسه: به خواست مردم برزیل و نهادهای دموکراتیک باید احترام گذاشته شود و ما حمایت خود را از رئیس جمهور برزیل تأیید می کنیم. 🔻 وزیر امور خارجه آمریکا: ایالات متحده حملات به مقر ریاست جمهوری، کنگره و دادگاه عالی در برازیلیا را محکوم می کند. 🔻 رئیس جمهور مکزیک تلاش برای کودتا در برزیل را محکوم کرد/ لولا داسیلوا تنها نیست، او از حمایت نیروهای مترقی در کشورش، مکزیک، قاره آمریکا و جهان برخوردار است.
هدایت شده از 
💢 رئیس جمهور برزیل: مسئولین این رویدادها را مجازات خواهیم کرد 💬 لولا داسیلوا: 🔻 از کسانی که در جنبش‌های ضد دموکراتیک شرکت کرده‌اند تحقیق خواهیم کرد و آنها را مورد بازخواست قرار خواهیم داد. 🔻 ما قبلاً درباره شورش هایی مانند آنچه امروز در پایتخت رخ داد، هشدار دادیم. 🔻 آنچه امروز اتفاق افتاد، حمله مستقیم به قانون و دموکراسی است. ما امروز با تمام اتفاقاتی که در پایتخت رخ داد مقابله خواهیم کرد و دست اندرکاران را مجازات خواهیم کرد
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 تصاویر هوایی از دادگاه عالی فدرال برزیل و درگیری ماموران پلیس با طرفداران بولسونارو رئیس‌جمهورسابق برزیل
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 کارشناس اوکراینی: تجارت پهپاد تبدیل به مساله جذابی شده و حتی کشورهایی که متحد آمریکا نامیده میشوند درحال همکاری با ایران در این تجارت هستند 🔻 تمام تلاش هایی که برای مقابله با ساخت پهپاد توسط ایران شده فقط تا حدودی برای ایران مزاحمت ایجاد می کند و تأثیر بیشتری ندارد. آمریکایی ها مدیریت سازمان ملل را متهم می‌کنند به اینکه آن ها از ایرانی ها پیروی کرده یا اینکه از ایران می‌ترسند.
هدایت شده از 
💢 سرنگونی جنگنده میگ-۲۹ اوکراینی با آتش خودی! 🔻 یک فروند جنگنده «میگ-۲۹» نیروی هوایی ارتش اوکراین که برای عملیات هوایی علیه روسیه در آسمان دونتسک اعزام شده بود، با شلیک اشتباه پدافند هوایی (احتمالا سامانه اوسا) ارتش اوکراین (فرندلی‌فایر) در این منطقه سقوط کرد و سرنگون شد.
هدایت شده از 
💢 چین مقام نخست جمعیت را به هند واگذار می‌کند 🔻 بر اساس داده‌های سازمان ملل، هند تا ۱۴ آوریل سال جاری میلادی (۲۰۲۳) به پرجمعیت‌ترین کشور جهان تبدیل شده و جمعیت آن به ۱.۴۳ میلیارد نفر خواهد رسید. 🔻 با افزایش جمعیت هند دیگر چین پرجمعیت ترین کشور جهان نخواهد بود و این اولین بار است که در ۳۰۰ سال گذشته چین این عنوان را نخواهد داشت
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 ایران معادل چین با جمعیت یک میلیارد نفر گاز مصرف میکند! 💬 هوشنگ فلاحتیان معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت: 🔻 الان ایرانِ ۸۵ میلیون نفری، معادل چینِ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفری گاز مصرف می‌کند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 سردار نقدی: نصف بیشتر روزنامه‌ها منتقدان نظام هستند بعد به ایران می‌گویند دیکتاتور!/ عربستانی‌ که خاشقچی را در اسید حل کرد اینترنشنال راه انداخته و شده طرفدار انسانیت! 💬 معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: 🔻 در پزشک قانونی انواع آزمایشات را که روی پادشاه هم انجام نمی دهند روی خانم مهسا امینی انجام دادند و تایید کردند که هیچ ضرب و شتمی در کار نبوده. 🔻 ما در رابطه با فوت این خانم این همه مدرک و سند ارائه دادیم ولی روسای جمهور و نخست وزیران غربی چه سند و مدرکی دارند؟ 🔻 شماها که اسم مهسا امینی را در خیابان های خود گذاشته اید اسم جورج فلوید را هم گذاشته اید؟ 🔻 کشورهای غربی که ایران را به خاطر قضیه فوت مهسا امینی تحریم کردند آیا آمریکا را به خاطر قتل جورج فلوید تحریم کردند؟ 🔻 آمریکایی ها میلیون ها نفر را به قتل رساندند چرا کسی حرف نمی زند؟ 🔻 عربستانی‌ها که خاشقچی را در اسید حل کردند و در فاضلاب انداختند اینترنشنال راه انداختند و طرفدار انسانیت شدند
هدایت شده از 
💢 «مهدی نقویان» رئیس مرکز سیمافیلم شد 🔻 با حکم «محسن برمهانی» معاون سیما، «مهدی نقویان» به سمت رییس مرکز سیمافیلم منصوب شد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 آبگرفتگی در خیابان‌های شارجه امارات بر اثر بارش باران
هدایت شده از 
💢 ما، هم غم جانباختگان پرواز اوکراینی رو داریم، هم غم اون عده ای که انتخاب غم هاشون هم بر اساس بازی های سیاسیه!
هدایت شده از 
💢 گزارش اسپوتنیک از گروه مسلح «تیم اسرائیلی» که در اوکراین علیه روسیه می جنگند 🔻 حدود ۲٠٠ جنگجوی اسرائیلی در کنار نیروهای مسلح اوکراین در حال جنگیدن هستند. اکثر آنها دارای تابعیت دوگانه اوکراینی و اسرائیلی هستند. 🔻 داوطلبان اسرائیلی یا به قول خودشان «تیم اسرائیلی» نیروهای مسلح اوکراین، نه تنها در شبکه‌های اجتماعی، بلکه در رسانه‌های اوکراینی و اسرائیلی نیز بسیار فعال هستند. 🔻 آنها با کمال میل در مورد اهداف و تمایل خود برای نجات اوکراین با نشریات مختلف صحبت می کنند. قابل توجه است که مطبوعات اسرائیل به دلایل نامشخص آنها را «جنگجو» نمی نامند: «در اسرائیل آنها قهرمان و داوطلب هستند».
هدایت شده از 
💢 | آمریکا در خاورمیانه؛ غارت ثروت و ریختن خون مردم منطقه ✍ کاریکاتور «محمد سعید» در روزنامه "المسیره" یمن
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 حمله حامیان بولسونارو به کنگره و ساختمان‌های دولتی برزیل