eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🏷 اخبار کوتاه 💢 حیدر العبادی: در دوره اشغال آمریکا، بیشترین مقدار دلار از عراق خارج شد 🔻 «حیدرالعبادی» نخست‌وزیر اسبق عراق در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که در دوره زمامداری «پل برمر» حاکم آمریکایی در عراق (۱۲ می ۲۰۰۳ – ۲۸ ژوئن ۲۰۰۴) بیشترین حجم دلار از این کشور خارج شد. ------------- 💢 ناو هواپیمابر کلاس اتمی آمریکا وارد کره جنوبی شد 🔻 همزمان با تشدید تنش‌ها در شبه جزیره کره، نیروی دریایی آمریکا یک ناو گروه خود به رهبری یک ناو هواپیمابر مجهز به کلاهک‌های اتمی را به کره جنوبی فرستاد. ------------- 💢 آتش سوزی در یک مرکز مهاجران در مرز مکزیک-آمریکا ۳۹ کشته برجا گذاشت 🔻 تصاویر منتشر شده در روز سه شنبه اجسادی را در کف خیابان بیرون تاسیسات مربوط به بازداشتگاه مرزی «سیوداد خوارز» در مرز تگزاس با ال پاسو در مکزیک نشان می‌دهد. 🔻 یک مقام سازمان ملی مهاجرت مکزیک می‌گوید که دست کم ۳۹ نفر در این آتش سوزی کشته شده و ۲۹ نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند. ------------- 💢 ایلان ماسک: ایالات متحده بازنده بزرگ جنگ در اوکراین است 🔻 ایلان ماسک مالک توییتر معتقد است که ایالات متحده بازنده بزرگ جنگ در اوکراین است. ------------- 💢 شیخ نعیم قاسم: رژیم صهیونیستی رو به نابودی است 🔻 معاون دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه بذر پایان اسراییل در درون رژیم صهیونیستی کاشته شده است، تاکید کرد که این رژیم موقت رو به زوال و نابودی است. ------------- 💢 فرار صهیونیست‌ها از فلسطین اشغالی شتاب گرفت 🔻 یدیعوت آحارانوت: شمار درخواست کنندگان کسب تابعیت و شهروندی کشورهای دیگر در میان (مهاجران صهیونیست) به شدت افزایش پیدا کرده است. 🔻 افراد درخواست کننده انتقال سرمایه یا دریافت تابعیت صرفا از چپ گرایان و مخالفان نتانیاهو نبوده بلکه شماری از هواداران تغییرات قضائی هم در میان آنها دیده می‌شوند. ------------- 💢 گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی باقی می‌ماند 🔻 منابع خبری گزارش دادند، «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که پیشتر توسط «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم برکنار شده بود، در سمتش باقی می‌ماند. ------------- 💢 نماینده کنگره آمریکا: اسرائیل وارد بن بست وحشتناکی شده است 🔻 آدام شیف نماینده دموکرات کنگره آمریکا گفت: به نظر می‌رسد اسرائیل وارد بن بست وحشتناکی شده است و نمی‌تواند از مسیری که در آن وارد شده، خارج شود. ------------- 💢 بن‌گویر جواب بایدن را داد؛ در مسائل اسرائیل دخالت نکن! 🔻 المیادین به نقل از بن‌گویر: باید بداند که اسرائیل [رژیم صهیونیستی] یک دولت مستقل است. 🔻 بایدن باید متوجه این مسئله شود که اسرائیل ایالتی از ایالات‌های آمریکا نیست و نمی‌تواند در مسائل داخلی ما دخالت کند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 بحران در رژیم صهیونیستی؛ آشفتگی سیاسی به سرعت در حال تعمیق است!! 💬 گزارش شبکه آمریکایی "ای‌بی‌سی" درباره تشدید اعتراضات در اراضی اشغالی: 🔻 همه باید با طرح‌های نتانیاهو جهت تبدیل شدن به دیکتاتوری بجنگند؛ شاهد اعتراضات گسترده در اسرائیل و آشفتگی سیاسی فزاینده پس از برکناری وزیر جنگ توسط نتانیاهو هستیم.
هدایت شده از 
💢 رابرت ریچ، وزیر کار دولت کلینتون در توئیتر خود نوشت: 🔻 ، کنگره را خریده. هیچ اقدامی در مورد اسلحه وجود ندارد. 🔻 ، کنگره را خریده است. هیچ اقدامی در مورد آب و هوا انجام نخواهد شد. 🔻 ، کنگره را خریداری می‌کنند. هیچ اقدامی در زمینه بهداشت و درمان انجام نخواهد شد. لیست ادامه دارد... 🔻 ، ریشه بدکارکردی ماست. ▫️ twitter.com/RBReich/status/1640460622939791360?s=35
هدایت شده از 
💢 | دهمین روز اعتراض و اعتصاب سراسری فرانسه به روایت تصویر
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 غرق شدن بار مواد سمی در رودخانه اوهایو در آمریکا 🔻 چندین لنج در رودخانه اوهایو در کنتاکی غرق شد که یکی از آنها ۱۴٠٠ تن متانول سمی حمل می کرد. 🔻 این حادثه در سدی در لوئیزویل رخ داد، مقامات برای جلوگیری از نشت بیشتر مواد شیمیایی دست به کار شدند.
هدایت شده از 
‍ 💢 نتانیاهو و تاکتیک فریز بحران برای فرار از شکست! 🔻 نتانیاهو پس از اعتراض‌ها و اعتصاب‌های گسترده، سرانجام عصر دوشنبه ۲۷ مارس اعلام کرد بررسی طرح اصلاحات قضایی را در کنست، برای مدتی به تعویق می‌اندازد. 🔻 او گفته چنین اقدامی را جهت جلوگیری از دو پاره شدن جامعه اسرائیل صورت می‌دهد و در آینده‌ای نزدیک، با منطقی‌تر شدن فضا دوباره آن را مطرح خواهد کرد! ✍ اما چند نکته مهم: 1⃣ نخست؛ نتانیاهو رسما تاکتیک «فریز کردن بحران» را در مواجهه با شرایط کنونی به کار گرفته که به معنای خرید زمان برای جلوگیری از مواجهه با تبعات سخت و مقطعی بحران و موکول کردن آن به آینده است، بنابراین، بحران ناشی از تصویب اصلاحات قضایی نتانیاهو در تل‌آویو عملا حل‌وفصل نشده است. 2⃣ دوم؛ نتانیاهو اگر نتواند چرخه اصلاحات قضایی خود را در کنست تکمیل کرده و آن را به سرانجام برساند، خود نیز درگیر چهار پرونده قضایی خواهد شد که می‌تواند در نهایت به دستگیری او بیانجامد، لذا این عقب‌نشینی نه برآمده از یک اجماع بلکه نوعی تنفس مصنوعی در میانه اعتراضات گسترده است. 3⃣ سوم؛ تحلیل‌گران مسائل جامعه صهیونیستی معتقدند؛ اعتراضات اخیر ناشی از اصلاحات قضایی نتانیاهو، نقطه آشکارساز بحران‌های داخلی و تضادهای عمیق و حل نشدنی در این جامعه بوده نه نقطه آغاز آن. 4⃣ چهارم؛ نتانیاهو برای جلب موافقت بن‌گویر رهبر جنبش رادیکال «اقتدار یهودی» و وزیر امنیت داخلی رژیم برای تعویق طرح اصلاحات قضایی، امتیازات زیادی به او داده است. همین مسئله می‌تواند منجر به بروز اعتراضات تازه‌تری در اراضی اشغالی شود. 🔻 با این تفاسیر؛ به نظر می‌رسد خلق خودکار و استمرار سلسله بحران‌های داخلی، قطعا محدود به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو نخواهد شد وبه زودی ابعاد گسترده‌تری به خود خواهد گرفت. ▫️ NourNews.ir/n/137914
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 انتقاد کم سابقه بایدن از نتانیاهو 🔻 رييس جمهور آمريكا در پاسخ به سوالى درباره بحران در اسرائيل گفت: امیدواریم که نتانیاهو از طرح اصلاحات قضایی عقب‌نشینی کند. 🔻 بايدن در جواب به پرسشى ديگر گفت در آینده نزدیک دعوتی از نتانیاهو برای سفر به آمريكا نخواهیم کرد. 🔻 نتانیاهو در واكنش به اين سخنان گفت: اسرائیل تصمیماتش را بر اساس فشارها از خارج نمی‌گیرد.
هدایت شده از 
🏷 اخبار کوتاه 💢 رای پرونده هواپیمای اوکراینی صادر شده است 🔻 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح : رای پرونده هواپیمای اوکراینی صادر شده و رای این پرونده زودتر از پایان فروردین اعلام و ابلاغ خواهد شد. ------------- 💢 تشکیل کارگروهی برای رصد و جلوگیری از اقدامات تورم‌زا 🔻 رئیس جمهور به معاون اول ماموریت داد با تشکیل کارگروهی متشکل از وزارت‌ اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی، ضمن رصد تصمیمات دستگاه‌های اجرایی از هرگونه تصمیمی که منجر به افزایش تورم شود، جلوگیری به عمل آورند. ------------- 💢 آسیا تا سال ۲۰۲۵ نیمی از برق جهان را مصرف می‌کند ------------- 💢 رییس بازرسی اتاق اصناف کرج: ۲۷ رستوران به دلیل عدم رعایت قوانین ماه رمضان پلمب شدند.
هدایت شده از 
💢 رئیس جمهور: دانشمندان علاوه بر تلاش‌های علمی برای رفع مشکلات کشور راهکار ارائه کنند 🔻 سید ابراهیم رئیسی عصر روز سه‌شنبه در ضیافت افطار با جمعی از اساتید دانشگاه و دانشمندان ارائه راهکار برای حل مسائل و مشکلات کشور را از ویژگی‌های علوم کاربردی دانست و با تاکید بر ضرورت ورود علوم کاربردی به میدان حل مسائل و مشکلات کشور، از دانشمندان و پژوهشگران خواست علاوه بر تلاش برای پیشرفت علمی و فتح مرزهای دانش، با شناخت مسائل کشور، راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات، ارائه کنند. 🔻 رئیسی در بخش دیگری از سخنانش از ضرورت توجه به تامین نیازهای جامعه علمی کشور گفت و افزود: با توجه به امکانات و ظرفیت‌های فراوان موجود در کشور، مشکلاتی مثل تامین مسکن اساتید و دانشمندان و یا اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان دوره دکترا قابل حل است. 🔻 رئیس جمهور همچنین در پاسخ به درخواست برخی اساتید حاضر در جلسه برای تامین تجهیزات مورد نیاز امور پژوهشی مراکز علمی، بر ضرورت تقویت صندوق ویژه پژوهش در وزارت علوم و تامین بودجه مورد نیاز برای تهیه تجهیزات لازم از محل منابع این صندوق تاکید کرد. ▫️ irna.ir/xjM5x3
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 مراسم افتتاح سفارت جمهوری باکو در سرزمین های اشغالی؛ رژیم صهیونیستی ۳۰ سال از باکو محافظت کرده‌ است 🔻 منابع جمهوری باکو اعلام کردند که پس از سفر بایراموف وزیر خارجه این کشور به سرزمین های اشغالی، وی در مراسم افتتاحیه سفارت باکو در سرزمین های اشغالی شرکت کرده است. 🔻 این منابع افزودند که الی کوهن مسئول خارجه رژیم صهیونیستی در این مراسم اعلام کرده رژیم صهیونیستی ۳۰ سال است که از تمامیت ارضی جمهوری باکو حفاظت می کند. 🔻 به گفته این منابع، در این سفر همچنین جیحون بایراموف با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز دیدار کرده است.
هدایت شده از 
💢 مرکز امنیت سایبری اسرائیل در آذربایجان تاسیس شد 🔻 مرکز صهیونیستی تکنیون با همکاری وزارت توسعه دیجیتال و حمل ونقل جمهوری آذربایجان، یک مرکز امنیتی را با هدف ایجاد امنیت و مقابله با چالش‌های سایبری در شهر باکو، پایتخت این کشور ایجاد کردند. 🔻 مراکز صهیونیستی تکنیون با همکاری وزارت توسعه دیجیتال و حمل‌و‌نقل جمهوری آذربایجان و حمایت مالی مجموعه پاشا هلدینگ، مرکز امنیت سایبری جمهوری آذربایجان را در شهر باکو راه اندازی کردند. در مراسم افتتاحیه این مرکز که در ۸ فروردین ماه برگزار شد، سرهنگ علی نقی اف رئیس سازمان امنیت دولتی، رشاد نبی اف وزیر توسعه دیجیتال و حمل و نقل، گابی اشکنازی وزیر سابق امور خارجه اسرائیل و سفیر مرکز تکنیون، بواز گولانی معاون اجرایی رئیس جمهور و مدیرعامل مرکز تکنیون و نمایندگان سفارت اسرائیل و مقامات دیگر نهادها شرکت کردند. 🔻 مرکز مذکور با هدف ایجاد امنیت سایبری و مقابله با چالش‌های این حوزه ایجاد شده و قرار است در مدت سه سال به بیش از هزار نفر آموزش‌های لازم را ارائه کند. تمام کادر آموزشی این مرکز از عوامل امنیتی و سایبری نهادهای امنیتی اسرائیل هستند. این افراد دانش و مهارت های تامین امنیت سایبری، روندها و شیوه‌ها را به شرکت کنندگان آموزش می‌دهند. 🔻 رشاد نبی اف، وزیر توسعه دیجیتال و حمل و نقل جمهوری آذربایجان در مراسم افتتاحیه این مرکز، این اقدام را گامی مهم در راستای افزایش آمادگی آذربایجان در برابر تهدیدات سایبری ارزیابی کرد. 🔻 لازم به ذکر است که کلاس‌های آموزشی این مرکز از هم اکنون در مرکز امنیت سایبری آذربایجان آغاز شده است. در گام ابتدایی شروع به کار این مرکز، ۶۰ نفر از کسانی که در گزینش های ۲ هزار نفری آزمون ورودی و مصاحبه شرکت کرده‌اند، موفق به تحصیل در این مرکز شده‌اند. در طول دوره آموزشی این مرکز، آموزش ها در چهار محور شامل: آموزش پرسنل تخصصی، آموزش اطلاعات، آموزش ارتقای حرفه‌ای متخصصان ارشد امنیت سایبری، تحقیق در مورد محصولات امنیت سایبری و آماده سازی محصول برگزار می‌شود. در پایان هر دوره نیز سه نوع تیم متخصص ۲۰ نفره شامل: تیم قرمز (حمله)، تیم آبی (دفاع)، تیم SOC (تجزیه و تحلیل) تربیت خواهد شد. 🔻 بی شک نفوذ و سلطه امنیتی اسرائیل در جمهوری آذربایجان، در راستای پروژه ایران هراسی است. این موضوع در کنار کمک‌های تسلیحاتی اسرائیل به دولت باکو تهدید بزرگی برای ایران و منطقه قفقاز به شمار می‌رود. ▫️ iswnews.com/90984