eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
💢 | یک مرکز امنیت سایبری به همراه یک موسسه اسرائیلی در آذربایجان ایجاد شد 🔻 مرکز مذکور به منظور تقویت توان امنیت سایبری کشور ایجاد شده و قرار است در مدت ۳ سال به بیش از ۱٠٠٠ نفر آموزش داده شود. 🔻 رشاد نبی اف وزیر توسعه دیجیتال و حمل و نقل که در مراسم افتتاحیه شرکت کرده بود، ایجاد این مرکز را گامی مهم در راستای افزایش آمادگی کشورمان در برابر تهدیدات سایبری ارزیابی کرد.
هدایت شده از 
🔺قیمت گوشت و مرغ و کالا های اساسی و دلار طی چند ماه دو برابر شد 🔺 حقوق کارمند و کارگر طی یک سال فقط حدود بیست درصد افزایش یافت که این ۲۰ درصد برای یک سال با تمامی گرانی های پیش رو قراره ثابت بمونه
هدایت شده از 
📸 مقایسه این شب‌های رشت و پاریسِ فرانسه
هدایت شده از 
📷 ضرب و جرج طلبه آمر به معروف در رشت ➕حجت الاسلام سید جلیل میرحسینی، طلبه آمر به معروف گیلانی عصر امروز توسط هتاکان به عفاف و حجاب مورد ضرب و شتم و حمله با چاقو قرار گرفت.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 جزییات ضرب و جرح طلبه آمر به معروف از زبان خودش ➕حجت الاسلام سید جلیل میرحسینی، طلبه آمر به معروف گیلانی عصر امروز توسط هتاکان به عفاف و حجاب مورد ضرب و شتم و حمله با چاقو قرار گرفت.
هدایت شده از 
🔴موافقت ۸۰ درصدی مردم با الزام به حجاب طبق نظرسنجی پژوهشگاه فرهنگ و هنر  و ارتباطات ♦️وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات یک پیمایش بزرگ در سطح تهران، شهرهای بزرگ و روستاها انجام داد که بر اساس نتایج آن، نزدیک به ۸۰ درصد سوال شوندگان نسبت به موضوع الزام به رعایت حجاب اعتقاد داشتند.
هدایت شده از 
🔴نماز جماعت به امامت نخست وزیر اسکاتلند ♦️اکانت توئیتری اینسایدر عکسی از نخست وزیر جدید اسکاتلند منتشر کرده است که او در دفتر کار خود نماز جماعت بر پا کرده است. ♦️حمزه یوسف دیروز به عنوان اولین نخست وزیر مسلمان اسکاتلند سوگند یاد
هدایت شده از 
🔴پنتاگون: هدف ایران اخراج آمریکا از عراق و سوریه است 🔰مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، روز چهارشنبه در سخنانی گفت که ارزیابی اطلاعاتی حاکی از آن است که هدف ایران اخراج آمریکا از عراق و سوریه است تا به قدرت برتر در منطقه تبدیل شود.
هدایت شده از 
41.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑 فوری | پیام قاطع ارتش به رژیم باکو 🇮🇷🇦🇿🇦🇲 فرمانده ارتش: ایران اجازه تغییر مرزها در منطقه قفقاز را نخواهد داد 🇮🇷کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران اسلامی گفت: 🔳در قفقاز چندین موضوع بسیار حساس وجود دارد. 🔷یکی از آنها حضور عناصر رژیم صهیونیستی در داخل مرزهای این کشور است. 🔷جمهوری اسلامی ایران حضور عناصر آشکار و پنهان رژیم کودک کش صهیونیستی را در کشورهای منطقه تحمل نمی کند و با آن مقابله خواهد کرد. 🔷مشکل دیگر حضور تروریست های سوریه است که در جریان جنگ آذربایجان و ارمنستان توسط یکی از طرف های درگیر (ترکیه) به منطقه دعوت شده اند. 🔷ایران هیچ مدرک معتبری دال بر خروج این عناصر تروریستی از منطقه ندارد. 🔷موضوع سوم، غیرقانونی بودن تغییرات مرزهای دولتی در منطقه است. 🔷ایران به مرزهای کشورهای همسایه احترام می گذارد و اجازه تغییر آنها را نخواهد داد.
هدایت شده از 
🛑فرار صهیونیست‌ها از فلسطین اشغالی شتاب گرفت یدیعوت آحارانوت: 🔹شمار درخواست کنندگان کسب تابعیت و شهروندی کشورهای دیگر در میان (مهاجران صهیونیست) به شدت افزایش پیدا کرده است. 🔹افراد درخواست کننده انتقال سرمایه یا دریافت تابعیت صرفا از چپ گرایان و مخالفان نتانیاهو نبوده بلکه شماری از هواداران تغییرات قضائی هم در میان آنها دیده می‌شوند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 شهید ۱۷ ساله مدافع حرم حزب‌الله لبنان علی الهادی احمد حسین تاریخ شهادت: ۲۰۱۶ میلادی برابر با ۱۳۹۵ محل شهادت: حلب عملیات: آزادسازی اطراف استان حلب 🔰این شهید بزرگوار که چهره ای بسیار زیبایی داشت و در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمد و می توانست در لبنان مثل بسیاری از جوانان دیگر زندگی مفرح و دنیوی را انتخاب کند اما او حزب‌الله را انتخاب کرد و عضو واحد بسیج حزب الله شد و در آخر به آرزوی خود که شهادت بود رسید. وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏ اند مرده مپندار بلكه زنده‏ اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حزب‌الله لبنان ویدیوئی جدید از رزمندگان مقاومت را به نمایش گذاشت. 🔰 یگان ویژه رضوان حزب‌الله لبنان
هدایت شده از 
⭕️افتتاح مرکز سایبری باکو همزمان با افتتاح سفارتشان در سرزمین‌های اشغالی یعنی باید منتظر ساخت اخبار جعلی، تولید محتوای نفرت انگیز و سیاه ضد ایران و سفید سازی رژیم باکو باشیم. 🔳یعنی ادامه‌ی جنگ ترکیبی شناختی ضد ما از باکو در فضای سایبر فرماندهی و کنترل می‌شود. 👈پاشنه آشیل ایران هم فضای مجازی ول است...
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اعتراضات در اسراییل ادامه دارد 🔹امشب، کاپلان، تلاویو ☫
هدایت شده از 
زلنسکی: اگر پوتین باخموت را تصرف کند این پیروزی را تقدیم چین و ایران خواهد کرد
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥منابع محلی از انفجار قوی در یک خط لوله گاز در منطقه Sverdlovsk فدراسیون روسیه می‌دهند.
هدایت شده از 
🔴 وقتی جلوی دشمن کم بیاری و سکوت کنی اون قدم به قدم میاد جلو. 🔹 از کتک خوردن بانوان محجبه رسیدیم به تمسخر چادر توسط آرایشگر در شهر امام رضا 🔹 شاید همیشه هم تقیه جوابگو نباشه ..
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پشت‌پرده پروژه بی‌حجابی در کشور شما فکر می‌کنید این بی حجابی و کشف حجاب ها از کجا مدیریت میشه؟/افسران
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم سرکوب شدید انقلابیون فرانسوی برخوردها بسیارخشن و...😬
هدایت شده از 
🔴 ۱۶ شهریور ۱۳۵۳ ، بمباران خاک ایران توسط عراق!!! 🔹 سوال: «جهانبانی‌شون کجا بود؟»🤔 🔹 جواب: «داشت با جت از زیر پل کارون رد میشد، بمب‌ها رو ندید.»😂
هدایت شده از 
💚 فواید روزه داری از معتبرترین سایتهای علمی جهان 💚 🚸 ، روش پیشگیری و درمان های صعب العلاج مثل انواع روزه داری میتواند در پیشگیری و درمان بعضی از انواع تومورها از جمله برای سرطان به کار آید. سلول های سرطانی مثل بقیه سلولها، به نیاز دارند تا زنده بمانند و رشد کنند. تحقیقات نشان میدهد روزه با دادن به سلولهای سرطانی آنها را ضعیف میکند و مانع رشد سرطان میشود. http://www.nature.com/nm/journal/v23/n1/full/nm.4252.html https://www.sciencedaily.com/releases/2012/02/120208152254.htm https://www.sciencedaily.com/releases/2015/03/150330141927.htm https://news.usc.edu/103972/fasting-like-diet-turns-the-immune-system-against-cancer/ 🚸 مطالعات نشان میدهند که روزه داری به افراد و بیماران و کمک میکند. روزه سطح قند و چربی خون و بافتها را تنظیم میکند. ذخایر چربی مقاوم در برابر را میسوزاند و با سوختن چربی های اضافی بدن، فعالیت قلب و رگها را بهبود می بخشد. https://www.sciencedaily.com/releases/2017/02/170223124259.htm https://www.sciencedaily.com/releases/2013/04/130426115456.htm 🚸 روزه داری برای بیمارن مبتلا به مفید است (دانشگاه جانز هاپکینز) https://www.sciencedaily.com/releases/2012/12/121206203122.htm 🚸 روزه داری خطر بیماری در بدن را کاهش میدهد (دانشگاه کلمبیا و واشنگتن) https://medicine.wustl.edu/news/can-fasting-improve-ms-symptoms/ https://pressroom.usc.edu/fasting-like-diet-eases-symptoms-of-multiple-sclerosis/ 🚸 "روزه داری" باعث میشود سموم بافت بدن سوزانده شوند و نه تنها باعث تعادل میشود بلکه سم موجود در بدن را به شکل PCBs آزاد میکند و باعث افزایش سلامت و نرم شدن رگهای بدن میشود. ✅دقیقا این است معنای . واژه رمضان از ریشه «رمض» گرفته شده، یعنی 🔥 سوزاندنی که خاکستر ندارد و و در ماه رمضان هم سموم و بدن میسوزد و هم سموم
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شما دعوت شدید به مهمانی خدا، حواستان هست؟؟ ✅ از تلاوت قرآن غافل نشوید...