eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کوهن، عضو کنست اسقاطیل از حزب بن گویر هم که یادتونه، اومده
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینم با ماشینش داشته می فته رو طرفدارای نتانیابو که میگیرنش
هدایت شده از 
775.7K
❌هشدار❌ حتما گوش کنید و منتشر کنید👌 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🌍📢 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌༺༺🌺༻༻ 🆔 @mesagh ༺༺🌺༻༻
هدایت شده از 
👤"محمدعلی ابطحی" جناب آقای ابطحی عزیز،مسئول محترم دفتر آقای خاتمی در زمان ریاست جمهوری، جنابعالی قبلا ثابت کردید تمایل قلبی شما به بی حیایی زنان هست،ما هنوز چت عاشقانه شما رو با خانم شیما شماعی به یاد داریم که رسوای عالم و آدم شدید.
هدایت شده از 
💢موج سواری رسانه‌های تابلودار برای یک سارق مسلح 🔹🔸رسانه‌های تابلودار معاند اخیرا خبری مبنی بر کشته شدن یک جوان در کرمانشاه با تیراندازی ماموران نیروی انتظامی روی خروجی خود رفته‌اند. ♦️این رسانه‌ها مدعی شده‌اند فرد مورد اشاره به دلیل نداشتن مدارک خودرو مورد تیراندازی پلیس قرار گرفته است. دادستان کرمانشاه: ♦️فرد مورد اشاره یک سارق مسلح بوده که فقط در ایام نوروز بیش از ۱۰ فقره سرقت مسلحانه از شهروندان و مسافران نوروزی داشته است. ♦️این فرد عضو یک گروه سارق مسلح بود که بیش از ۱۰ فقره سرقت مسلحانه از شهروندان کرمانشاه و مسافران نوروزی انجام داده‌اند. ♦️در تحقیقات به عمل آمده و گزارش‌های مندرج در پرونده این گروه ۴ نفره به طور قطع سارق مسلح بودند و در پی تعقیب و گریزی که صورت گرفت در پی شلیک سارقین مسلح به سمت ماموران انتظامی، ماموران به دلیل دفاع از خود به سمت آن‌ها تیراندازی متقابل کردند. ♦️یکی از سارقان با شلیک گلوله نیروی انتظامی کشته شد و ۲ نفر دیگر دستگیر و یک نفر متواری شده است.
هدایت شده از 
⭕️ توییتر، اینستاگرام، تیک‌تاک‌ در ایران فیلتر شدند ضد انقلاب: ای حکومت دیکتاتور ضد آزادی بیان ضد مردمی ضد حقوق‌بشر ...هشتگ مهسا امینی. 🔻توییتر، اینستاگرام، تیک‌تاک‌ در فیلتر شدند ضد انقلاب: عجب کشور متمدن، حامی حقوق بشر، فغانسه‌ی پیشرفته فکر سلامت کارمندانش هست!
هدایت شده از 
⭕️ پدوفیلی همینقدر منزجر کننده است ، اختلال روانی و‌ جنون جنسی که داره عادی سازی میشه!
هدایت شده از 
⭕️ بگیم " ق " همه متوجه میشن یه قطار تو آمریکا از ریل خارج شده :) 🔻‏یک قطار دیگر در مینسوتای آمریکا از ریل خارج شد و محموله اتانول آن آتش گرفت. ✍️🏻مردم آمریکا را تبدیل به بدهکارترین مردم دنیا کردند، ۷ دهه است زیرساخت‌ها را تعمیر و بازسازی نکرده‌اند اما همیشه برای جنگ‌افروزی در سراسر دنیا پول کافی دارند!