eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔸رسانه‌های باکو: ایران طی یک اقدام تحریک‌آمیز جدید، مهدی سبحانی سفیر دمشق را به عنوان سفیر خود در ایروان منصوب کرد انتصاب سبحانی بعنوان سفیر در ایروان نشان می دهد که ایران می خواهد ساختارهایی مشابه حزب الله در ارمنستان ایجاد کند. سبحانی می خواهد ارمنستان را به مکانی امن برای حسینیون (جناح مقاومت اسلامی آذربایجان) تبدیل کند. وستانیوز(فراخط)
هدایت شده از 
🔸حضور سفیر رژیم صهیونیستی در مرکز سایبری علیه ایران مستقر در باکو
هدایت شده از 
🔸نوری مالکی، نخست وزیر اسبق عراق: آمریکا و اسرائیل ممکن است به ایران حمله نظامی کنند؛ این بار فرق می‌کند. وستانیوز(فراخط)
هدایت شده از 
🔸ادعای جدید گروسی: ایران می‌خواهد بازرسان را دور بزند و این نگران کننده است. رافائل گروسی جمعه ۱۱ فروردین، در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس هشدار داد که محدودیت‌هایی که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران با آن مواجه است باعث شده یک «تصویر بسیار مبهمی» از تهدید برنامه هسته‌ای تهران به جهان ارائه شود. وی تاکید کرد توافقاتی انجام شده اما ایران می‌خواهد بازرسان را دور بزند که این نگران کننده است‌ وستانیوز(فراخط)
هدایت شده از 
🔸خبرگزاری دولتی آپا در باکو با انتشار مقاله ای مفصل با عنوان " تروریسم دولتی ایران، تمام مسئولیت به عهده خامنه ای است " و تشبیه ایران به شوروی سابق و مقام معظم رهبری به استالین، سیاست خارجی ایران در منطقه را بی ثبات کننده توصیف کرده و ضمن تکرار حرافی های ۱۵ سال پیش محسن مخملباف در مورد ثروت اندوزی و تجمل گرایی رهبری و اعتراف ضمنی به تأثیرپذیری بسیاری از شیعیان شمال ارس از جمهوری اسلامی ایران، دروغ های قبلی در مورد حمله به سفارت باکو در تهران و ترور یک نماینده مجلس باکو را تکرار و پیش بینی کرده رژیم تروریستی! ایران در آینده نزدیک سقوط کند! امید است پرده دری بی سابقه علیف که فرامین انگلیس و اسرائیل را مو به مو اجرا می کند، حداقل سیاست رسانه ای محافظه کارانه نظام در برابر این غده سرطانی را تغییر دهد و دست دلسوزان وطن دوست برای اقدام مناسب و برخورد جدی با پیاده نظام پان ترک و پان ترک اللهی در داخل کشور باز گذاشته شود. زیرا بسیاری از مردم کشور اطلاعات و تحلیل خاصی از تحولات قفقاز ندارند و این مشکل حداقل در مورد غرب آسیا کمتر است. لذا درصورت درگیری با علیف، توجیه مردم چالشی جدی است. وستانیوز (فراخط)
هدایت شده از 
بورس کالا در خدمت تولید ملی نیست ...
هدایت شده از 
📣آمریکا از ایران شکایت می‌کند؛ به خاطر ضبط مهمات در یمن! 🔴وزارت دادگستری آمریکا: از ایران در پی ضبط بیش از یک میلیون گلوله مهمات متعلق به تهران به مقصد یمن طرح شکایت می‌کنیم. ◽️به گزارش الجزیره این وزارت‌خانه آمریکایی مدعی شده: مانع عملیات بزرگ سپاه پاسداران برای قاچاق سلاح جنگی و انتقال آن برای یک گروه مسلح در یمن شدیم. 👈واشنگتن تلاش دارد پس از توافق تهران - ریاض همچنان درگیری و تنش و نزاع در یمن را شعله‌ور نگه دارد. رهبر انصارالله یمن پیشتر گفته بود که آمریکا علی‌رغم خسارت‌های اقتصادی و امنیتی ریاض، می‌خواهد عربستان به این جنگ ادامه دهد.
هدایت شده از 
💐 یوم‌الله ۱۲ فروردین مبارک به صداقت و اخلاص امام راحل و دستان مجروح سید علی عزیز و به خون مطهر شهیدانمان قسم که تا پای جان، از نظام مقدس جمهوری اسلامی، دفاع خواهیم کرد. مسئولان محافظه‌کار بدانند اگر هر چه سریعتر بساط تظاهر به گناه توسط اقلیت هنجارشکن را جمع نکنند، بزودی امت حزب‌الله، طبق بند میم وصیتنامه امام و آتش به اختیار آقا، بساط هر دوی شما را جمع خواهد کرد.
هدایت شده از 
💢تاریخی در متن امروز (بخش اول) مسایل و معضلات کنونی درباره ، معلول متغیرهای متعددی است و نمی‌توان شیوع در بخشی از جامعه را تنها به یک یا دو عامل خاص نسبت داد و برخوردی سطحی و عوامانه با اين فرایند پیچیده اجتماعی کرد. موضوعی که اگر از همان ابتدای ظهور اين پدیده نابهنجار اجتماعی و در شرایط شدت و فراگیری پایین‌تر، مسئولانه و عالمانه در اين باره تأمل و تصمیم‌سازی و اقدام می‌شد، هرگز شاهد شدت یافتن روزافزون آن و تبدیل شدن به یک نبودیم و در موقعیت فعلی قرار نمی‌گرفتیم. متأسفانه از همان سال‌های آغازین انقلاب، شاهد رفتارهایی برای دفاع از حجاب و مقابله با بدحجابی در جامعه بودیم که با جهت‌گیریِ اجتماعی گفتمان ، فاصله بسیار زیادی داشت. علی خضریان
هدایت شده از 
💢تاریخی در متن امروز (بخش دوم) جریانی که امروز پرچمدار در همه شئون سیاسی و فرهنگی است، آن زمان نیز با اقدامات افراطی برآمده از هیجانات و برخلاف ، روش‌های سخت و گزنده‌ای را در مواجهه با این پدیده در پیش گرفتند و صورت ناروایی از نهی‌ از منکر و حجاب را ساخته‌ و پرداخته کردند. اقداماتی که امثال با رفتارهای ناموجه و غیراخلاقی در دهه ۶۰ رقم زدند، موجب هراس‌افکنی و احساس بیگانگی با آرمان‌های فرهنگی انقلاب در جامعه شد. پس از آن نیز همین جریان در دهه ۷۰ از سوی دیگر بوم افتاد و با ایده ، رهاشدگی فرهنگی و ابتذال را تئوریزه و اجرا کرد. ممکن است برخی نسبت به آنچه بیان شد، از باب اینکه این مسایل مربوط به است، خرده بگیرند. اما این مطالب تنها یک روایت تاریخی که پشت سر نهاده‌ شده نیست، بلکه تاریخی است که در متن امروز آثارش جاری و ساری است. لذا نمی‌توان شرایط اکنون را بدون تحلیل درست از گذشته شناخت. علی خضریان
هدایت شده از 
37.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢راز ماندگاری یک پرچم نظام مهم‌ترین و ارزشمندترین یادگار رحمة الله علیه است که با تلفیق دو عنصر اسلامیت به عنوان محتوای حاکمیت و جمهوریت به عنوان شکل و قالب حاکمیت تشکیل گردید و پرشکوه و افتخارآمیز آن را نیز می‌توان در همراهی دو کلمه جمهوری و اسلامی جستجو کرد. عای خضریان
هدایت شده از 
💠 یقین بدانید موج دستگیری شیعیان آذربایجان به دست رژیم صهیونیستی الهام علی‌اف با هماهنگی عوامل نفوذی رژیم علی‌اف در داخل ایران انجام می‌شود. عوامل نفوذی به همراه لابی الهام علی‌اف در جمهوری اسلامی سعی در تکمیل پازل حکومت آذربایجان را دارند. 🔸 هدف از بازداشت‌های اخیر و موج شیعه‌ستیزی و ایرانستیزی در آذربایجان در راستای فشار به جمهوری اسلامی برای عقب‌نشینی از حفظ منافع ایران و شیعیان آذربایجان می‌باشد. 🔸 حکومت علی‌اف ضمن فشار به جمهوری اسلامی برای عقب‌نشینی از سیاست های بازدارنده در قفقاز با ارسال پیامهای متعدد به داخل ایران خواهان خاموشی رسانه های روشنگر مقاومت اسلامی حسینیون آذربایجان و تضعیف و تخریب و تعطیلی فعالیت حسینیون می‌باشند. 🔸 این در حالی است دشمنی آشکار با مکتب اهلبیت و شیعه‌ستیزی و ایرانستیزی در دولت منحوس صهیونیستی علی‌اف تاریخچه 30 ساله دارد و مربوط به سالیان اخیر نمی‌باشد. 🔸 رژیم صهیونسیتی علی‌اف در طول 30 سال اخیر همیشه شیعیان را در مقابل اقدامات بازدارنده جمهوری اسلامی و محور مقاومت سپر بلای خود و صهیونیسم جهانی کرده است و هرچه در مقابل آنها عقب‌نشینی شده و کوتاه آمدیم سبب گستاخی بیشتر آنها گشته است و هیچ وقت از فشارهای آنها بر شیعیان و مکتب اهلبیت کاسته نشده است. 🔸 جریان نفوذ و لابی علی‌اف در ایران سعی دارند با کتمان و چشمپوشی روابط استراتژیک اسرائیل و ناتو با آذربایجان فعالیت مقاومت حسینیون و اقدامات بازدارنده جمهوری اسلامی ایران را مقصر و مسبب اقدامات رژیم علی‌اف نشان دهند و با تحلیل‌ها و گزارشات خلاف واقع بازی هماهنگی را با حکومت آذربایجان برای تکمیل پازل صهیونیست‌ها انجام دهند و جام زهری نوینی را به ایران و حسینیون تحمیل بکنند. مرکز مطالعات آذربایجان
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🅾 روی دیگر ابلیس!!! ⭕️جناب آقای علی‌اکبری و مسئولان محافظه‌کار که با تقویت مادی و معنوی این جرثومه‌ها، عملاً شریک جرم خیانت‌های عبدالخبیث هستید؛ حالا چه پاسخ و ماله‌کشی برای بدنه کندفهم دارید؟!!!
هدایت شده از 
🅾 اطلاعیه فوری مدیران سپاه ⭕️در پی شهادت پاسدار رشید اسلام میلاد حیدری؛ 🟠مدیران نظامی محافظه‌کار و اصولگرایان عافیت‌طلب پیام‌هایی را علی‌القاعده خواهند گفت 🔸سردار سلامی: اگر یک تار موی دیگر از یک ایرانی کم بشود نابودتان می‌کنم!!! 🔹سردار حاجی زاده: اونا خودشون میدونن ما کجا انتقام میگیریم!!! 🔸رئیسی: باید جواب بدهیم!!! 🔹محسن رضایی: ما انتقام گرفتیم!!! 🔸آقایان صدیقی، علی‌اکبری، ابوترابی و . . . خدا انتقام خواهد گرفت!!! 🔴و این غصه همچنان ادامه دارد چون بدنه کندفهم و ماله‌کش هستند
هدایت شده از 
🅾 اشرافیت سیاسی امام جمعه لنگرود! ⭕️تعدادی از مومنین جهت پیگیری وضعیت بی‌عفتی و برهنگی در شهر لنگرود و سواحل آن بویژه چم‌خاله، تماس‌هایی در ساعات مختلف با آقای نقوی امام جمعه لنگرود داشته‌اند (بیش از ۸۰ تماس) که نهایتا دو سه مورد را پاسخ و با بی‌احترامی و عدم پاسخگویی مطالبات قطع کرده. 🟠آقای نقوی، مثل مرد بگویید گوشی شخصی است نه کاری! 🔹و یک گوشی مخصوص کار معرفی کنید 🔴این روند و روحیه، مربوط به مسئولان دوران پهلوی ملعون بوده و نسبتی با نظام اسلامی ندارد و شاخص آن در دوره انقلاب، مغروق توالت استخر فرح بود که در قعر تاریخ معدوم شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا