eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔸 طرح داه‌اند تا استفاده از وی‌پی‌ان برای دسترسی به برنامه‌های ممنوع مثل تیک‌تاک ۲۰ سال زندان و ۲۵۰ هزار دلار جریمه داشته باشد. 🔹 کشوری که از اینترنت سلاح ساخته بود و امنیت همه را تهدید می‌کرد حالا فقط احساس کرده که امنیتش به خطر افتاده.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 با وجود اسنپ و تپسی کسی جذب کارخانه‌ها و کار تولیدی نمی‌شود‌. 🔹 مجتبی نائلی، رئیس هیات مدیره انجمن ماشین سازان صنایع غذایی: مشکل جذب کارگر داریم، با وجود اسنپ و تپسی هیچ کارگری حاضر نیست در کارخانه‌ها کار کند/ کارگران متخصص ما جذب ترکیه و آلمان می‌شوند. نود اقتصادی 🔸 بردگی در اسنپ به صرفه‌تر از بردگی در کارخانه‌ها شده. زرندی 🔹  یادتونه آخرین روز سال ۴۰۱ حقوق کارگر رو زیر ۳۰ درصد زیاد کردن، این هم نتیجه‌اش
هدایت شده از 
عکسی کمتر دیده شده از عبدالله مهتدی و ناهید بهمنی در خاک عراق و در زمان جنگ ایران و عراق که در حال هدایت نیروهای مسلح کُرد برای کمک به ارتش صدام هستند!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ شبهه ۱۱۳۷ روزه دار ،چون منتظر افطار است، گرسنگان را درک نمی کند
هدایت شده از 
شاهنامه - جلسه دو 15-07-96(1)_2.mp3
5.6M
✅فردوسی شیعه است 👌پیشنهاد ویژه بحث تخصصی در مورد شیعه بودن فردوسی و الحاقی بودن ابیات تمجید از خلفا توسط مرحوم دکتر ابوالفضل خطیبی شاهنامه پژوه معروف ایرانی 🔻همچنین بنگرید به لیست اساتیدی که بر شیعه بودن فردوسی صحه گذاشته اند
هدایت شده از 
❌ شبهه ۱۱۳۸ خواهر مذهبی عزیزی که مخالف حجاب اختیاری هستی و میگی حجاب دستور دین است ، چرا اجازه نمی‌دی شوهرت سه تا زن دیگه بگیره یا همسر موقت داشته باش؟ ✅ پاسخ ازدواج متعدد یا ازدواج موقت از نظر دین جایز است نه واجب اما حجاب واجب است. اگر زنی بگوید حکم خدا را درباره جواز تعدد زوجات قبول ندارم، در حد کفر است، اما اگر بگوید من دوست ندارم همسرم از این حکم استفاده کند اشکال ندارد. مانند آنکه زنی به همسرش بگوید من دوست ندارم رنگ لباس تو سفید باشد در حالیکه سفید بودن لباس از نظر دین جایز است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰اختلاس پشت اختلاس! 📌جدیداً صفحه توانا در گزارش مفصلی به اختلاس‌های سال‌های اخیر در ایران پرداخته است. ✅ درحالیکه که اولاً اختلاس‌های ذکر شده مربوط به بیش از ۲۵ سال است و این مقدار در مقایسه با کشورهای دیگر چندان زیادتر نیست. ثانیاً برخی موارد صرف اتهامات رد شده است. و ثالثا اکثر موارد توسط نظام برخورد شده حتی مواردی که مجرم از مسئولان نظام بوده و این نشان می‌دهد که هاضمه نظام، فساد را بر نمی‌تابد و تا جای ممکن با آن مبارزه می‌کند. ✅کلیپ را ببینید
هدایت شده از 
بعضی از مدعیان قطبی نشدن جامعه یک چشم اند! به جای این که هم زمان به یک طرف بگویند "حد و اندازه نگه دارید" و به طرف دیگر هم بگویند "مدارا و تغافل" کنید تا جامعه قطبی نشود، فقط یک طرف را می بینند و می گویند " هیس! چیزی نگویید تا جامعه قطبی نشود" 👤 سینا کلهر
هدایت شده از 
مژده به متدینان 😊
هدایت شده از 
🔻تفاوت های دو سناریو! ♨️ سناریوی زن، زندگی، آزادی را با داغ کردن تنور اغتشاشات به علت فوت یک دختر کُرد، شروع کردند و بسیاری از مهره های نفوذی شان را سوخت دادند تا بتوانند نظام اسلامی و اتحاد مردم را به چالش بکشانند! ♨️ اما در سناریوی سطل ماست، دیگر مهره های نفوذی شان را سوخت نمی دهند؛ بلکه از ظرفیت ایجاد شده، با نشر حداکثری، به تخریب مولفه های قدرت می پردازند، البته با همان عوامل پشت پرده... ✍
هدایت شده از 
🔻چرا فراموشی؟! ‼️ بی بی سی، به نقل از مجید انصاری، نوشت: ‼️ مگر ملوک الطوایفی است که هر امام جمعه ای فرمان آتش به اختیار صادر کند... 🔴 آنتی سکولار: ⁉️ آیا جناب انصاری فراموش کرده که خودش و حزبش به خیال اینکه سیستم ملوک الطوایفی بر کشور حاکم است، در سال88 با میدان داریِ فتنه، بر علیه آرای جمهور شورش کردند و زمینهٔ جسارت شورشیان علیهِ مظاهر اسلامی را نیز فراهم کردند، اما مردم ناکامشان گذاشتند؟! ⁉️ چرا این جماعت ساکت نمی شوند و وانمود میکنند که سابقه شان را فراموش کرده اند؟!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ دعوای اپوزیسیون بالا گرفت.😱😱 ❗️ربع پهلوی در مصاحبه اخیر خود، به حرف حامد اسماعیلیون پاسخ داد. ‼️اختلافات نشان از چند دستگی در بین مخالفین دارد.
هدایت شده از 
👆در این صوت می‌شنوید 🔹چگونه در عمق نظر مبارک امام زمان ع قرار گیریم 🔊استاد محمد رضا رمزی اوحدی
هدایت شده از 
🌎هشدار عرین الأسود به صهیونیست ها: اگر به مسجد الاقصی هتک حرمت کنید پاسخی خواهیم داد که انتظار آن را نداشته باشید 🔹 عرین الأسود طی بیانیه ای باتوجه به برنامه ریزی صهیونیست ها برای ذبح قربانی در مسجد الاقصی به آنها هشدار داد: ما از همه فلسطینی ها می خواهیم که به مسجد الاقصی بروند و آماده دفاع باشند. 🔹اگر صهیونیست ها از خطوط قرمز ما عبور کنند پاسخی سنگین به آنها خواهیم داد.
هدایت شده از 
پس از دستگیری ترامپ، پسرش پرچم آمریکا را در شبکه اجتماعی وارونه نشان داد.
هدایت شده از 
🔴 بدون شرح....
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ولنگاری و بی‌حجابی در هتل و پیست توچال وابسته به نهادی خاص! 🔻 هتل و پیست اسکی توچال که با توجه به انتساب به نهادی ارزشی باید سردمدار ترویج حجاب و عفاف باشد حالا در این ویدیو به وضوح دیده می‌شود سه خانمی که نه تنها به بی حجابی اکتفا نکردند بلکه با تهیه کلیپ تبلیغاتی اقدام به هنجارشکنی نمودند، با توجه به اینکه هتل و پیست توچال نیروی حراستی کافی و دوربین مداربسته دارد ولی متاسفانه کسی بابت این موضوع به این سه خانم هیچ تذکری ندادند و انگار نظارتی روی پوشش بازدید کنندگان انجام نمی‌شود! این ویدیو چندین هزار بازدید تاکنون در فضای مجازی داشته است !
هدایت شده از 
📸تصویری از دیدار رمضانی مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بفرما این هم پشت بلندگو 🔻 رهبر معظم انقلاب: حجاب محدودیت شرعی و قانونی است 🔹 کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آنها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند. 🔹دشمن با برنامه وارد شده ما هم باید با برنامه وارد شویم. کارهای بی‌قاعده نباید انجام بگیرد.
هدایت شده از 
🔴 حرف حساب
هدایت شده از 
🔴 اگه این وقیح رو محاکمه میکردید جرات نمیکرد الان فرار رو به جلو کنه