eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کندن گوشت با ناخن گیر😭 🎥اعتراف تکان دهنده متهم پرونده شهید آرمان علی‌وردی: با ناخونگیر ذره ذره گوشتشو کندم...
هدایت شده از 
⭕️ دو کشور منطقه مستعد محو شدن هستند: ۱_ ترکیه ۲_ پاکستان ✅ هردو کشور ظرفیت سوریه سازی و لیبی سازی را دارند و اگر مدیریت نشوند، می توانند کاملاً نابود شوند
هدایت شده از 
انقلابی ها تحمل خودمون رو ،در دوره ای که عیارها داره معلوم میشه ،بالا ببریم ♻️به شهدا اقتدا کنیم ♻️انگار این حرف شهید همت مال این روزهاست ♻️شکایت از انقلابیون ♻️آزمون قوه قضائیه
هدایت شده از 
✅ چند وقت پیش وزارت دارایی بلژیک، سه اینفلوئنسر رو بخاطر عدم اعلام یا اعلام اشتباه درآمد به پرداخت 400000 یورو جریمه محکوم کرد! 🔷 تو ایران هم دو بازیگر به خاطر دهن کجی به قانون کشور به پرداخت حدود ۲۵ یورو محکوم شدند!! اینجوری بهش نگاه کنیم قشنگ تره:)
هدایت شده از 
در دولت رئیسی سکه داره به مرز فلان میلیون تومان میرسه ... این ☝️قبیل حرفها ، حرفهای اصلاح طلب های منافق هست که این روزها از آبی که خودشون گل آلود کرده اند ماهی می گیرند! 👈 یعنی شماها نمی دونید چرا کشور وارد این فاز جدید گرانی دلار و سکه و بعد هم بالارفتن برخی قیمتها شد⁉️ ✅فاجعه هست اگر یک فعال مجازی نداند پشت صحنه این اتفاقات چه می گذرد! درست در روزهایی که قیمتها به نقطه ثبات رسیده بود. قیمت دلار در محدوده ۲۷ هزارتومان مهارشده بود. روابط تجاری با کشورهای همسایه به اوج خود رسیده بود. نفت نقدی می فروختیم. دست دولت برای اجرای افزایش حقوقها باز شده بوده. آرامش به فضای کسب و کار برگشته بود کارخانه ها براه افتادند. تولید افزایش یافت. صادراتمان رونق گرفت. و........ ✅ توطئه بزرگی را رقم زدند! گفتیم فتنه! اما الان معلوم شد جنگ جهانی بود ! خودشان اعتراف می کنند که همه اهرمها را بسیچ کردند! فضا را نا امن کردند و این دولت مظلوم چه فشاری را تحمل کرد خدا می داند و بس. 👈 چقدر بی معرفت و بی انصاف باشیم که دولت رئیسی را مقصر وضع موجود بدانیم! این چه ظلم بزرگی هست که مرتکب میشویم؟ ✅رئیسی جانش را به خطر انداخت. رفت به سنندجی که بارها گفتند سقوط کرده در نظر امنیتی های دنیا ، یک  دیوانگی محض است. جایی که تجزیه طلبها از هر کوچه و پس کوچه و پشت بام خانه و بلندی می توانستند او را هدف قرار دهند! اما و اما رئیسی رفت تا دنیا بداند در نا امن کردن ایران شکست خوردند و ایران آرام است. 👈خدا شاهد است که گفتن برخی حرفها حق الناس است! 👈انتشارشان خیانت است. 👈هر دلی را که بی جهت نگران کنیم مرتکب معصیت شدیم. 👈هر امیدی را که بی جهت نا امید کنیم، خیانت کردیم. ✅ الان وقت زدن دولت رئیسی نیست ، وقت حمایت است ،،، اصلاح طلبی که منتقد بود به یکباره برانداز شد! براندازها وارد فاز جنگ مسلحانه شدند. هسته های خفته منافقین در کشور فعال شده اند. دشمن علنا اعلام کرد که مشغول مسلح کردن معترضین است. ملای بی بصیرت خیانتکار زاهدان عملا مردم را رو در روی نظام قرار داد ! ✅به چه زبانی بگویم که عده ای درسکوت خبری دارند شبانه روز جان می دهند تا مردم آرامش داشته باشند ! همه دنبال شهید شدن امنیتی ها هستند تا از آمارشان بفهمند چقدر هزینه دادیم ! انصاف داشته باشید جوانمردی کنید صبور باشید این کشور در آستانه یک پیروزی بزرگ در آخرالزمان است. خرابش نکنید !! و یک حرف مهم که باید گفته شود. ✅حکایت این دولت حکایت «شهید آرمان علی وردی» است. هرکسی از راه میرسد با هرچه دم دستش دارد می زند! ✅امروز دشمن در خانه است! شهادت آن سرباز راهور نیروی انتظامی را دیدید!؟ گناهش چه بود؟ شما با دشمنی روبرو هستید که بین مردم سنگر گرفته! هر لحظه ممکن است کنار یک نیروی امنیتی سبز شود و یک تیر شلیک کند. اوضاع برای سربازان حافظ امنیت در هر لباسی که باشند اینگونه هست.
هدایت شده از 
🔴 سوال مهم چرا ها محل تجمع بی حجاب ها هستند؟ جواب: تغییر ذائقه
هدایت شده از 
⁉️چرا وقتی برچسب ‎ به رئیسی زدند یادمان نیامد چه کسانی از او کینه غذا به دل داشتند... +دقیقا پشت همین تریبونها بود که و بابت شام از رئیسی انتقاد کردند و گفتند احتمالا از هیئت بغلی گرفته بود!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️باید به جمهوری اسلامی اعتماد کنیم ⭕️کارشناس شبکه سلطنت طلب و ضد ایرانی : آقای خامنه‌ای را می‌شناسم، آقای خامنه‌ای از هاشمی مدرن‌تر و واقع‌بین‌تر بود، ایشان وطن پرست است. 📍پ.ن : به حرفهای کارشناسان شبکه‌های خارج نشین اعتبار و اعتمادی نیست و حتی به تعریف و تمجید های اینها در مورد جمهوری اسلامی نیز نمیتوان خوشبین بود ، اما از باب اینکه برخی از این افراد به قدرت ایران پی برده‌اند و جمهوری اسلامی را تنها راه حفظ اقتدار ایران میدانند ، حرف هایشان را گاهی نقل میکنیم ؛ نه همیشه ، نه افراط گونه و همراه با همین توضیحاتی که ذکر شد!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺آنچه که مشاهده میکنید معضل بی خانمانی در کشور اروپایی ایرلند می‌باشد!!!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️برهنگی ، هدیه فرهنگ غرب به زنان آمریکایی! 🇺🇸آمریکا یکی از بیشترین آمارهای تجاوز به زنان را در دنیا داراست و یکی از دلایل آن همین فرهنگ برهنگی و آزادی پوشش است ، که از بعد از برای مردم ایجاد شد! ⭕️افراد طرفدار جنبش زن زندگی آزادی در مورد آمار تجاوز در آمریکا یک تحقیق جزئی بکنند و بدانند ایستگاه پایانی جنبش آنها همینجایی است که امروز امریکا ایستاده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
🇮🇷🍃🇮🇷🍃🇮🇷🍃🇮🇷 🔴سیاست امروز استكبار، سیاست اندلسی کردن ایران است ♦️امام خامنه ای : تاکستانهایی را وقف کردند تا شراب آنها را به‌طور مجّانی در اختیار جوانان قرار دهند! ♦️ موضوعی که من با شما در میان میگذارم شکل موعظه ندارد؛ بلکه موضوعی اساسی است که با بهترین عناصر یک ملت - که شما جوانان باشید - در میان گذاشته میشود... اروپاییها وقتی خواستند اندلس را از مسلمانان پس بگیرند، اقدامی بلند مدّت کردند... آنها به فاسد کردن جوانان پرداختند. یکی از کارها این بود که تاکستانهایی را وقف کردند تا شراب آنها را به‌طور مجّانی در اختیار جوانان قرار دهند! جوانان را به سمت زنان و دختران خود سوق دادند تا آنها را به شهوات آلوده کنند! گذشت زمان راههای فاسد یا آباد کردن یک ملت را عوض نمیکند. امروز هم آنها همین کار را میکنند. ۸۱/۱۲/۰۶ 🌐سالروز فتح آندلس بدست مسلمانان 🌐به تاریخ سخنرانی توجه کنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ فکر می‌کنید چرا حسن روحانی جلسات هیأت دولتش را فعال کرده است؟ 🔹قابل توجه و تأمل آقای رییسی
هدایت شده از 
📸 مرزبانی در برف چندمتری اردیبهشت ▪️ اینجا نوار صفر مرزی پیرانشهر است - ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ▪️درد و بلای این عزیزان بخوره تو سر مسئولینی که زیر سایه امنیتی که این عزیزان برقرار کردند نه‌تنها کار نمی‌کنن، بلکه با وجود حقوق‌های نجومی و راننده و خونه و انواع‌واقسام تسهیلات و رانت‌ها طلبکار هم‌ هستن
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کتی و پانتی کشف حجاب شما با ۱/۵ حله ، رحمان تو هم بگو گوشیم هک شده بود!!!🤨
هدایت شده از 
گشت مدیران 🔻بازداشتی‌های شورای شهر قدسِ تهران ۴ نفر شدند 🔹در ماه‌های اخیر ۳ عضو شورای شهر قدس، چند کارمند و مدیر شهرداری و چند دلال با اتهامات مختلف مالی بازداشت شدند. حالا هم سربازان گمنام امام زمان یک عضو دیگر شورای شهر قدس را به اتهام دریافت رشوه دستگیر کردند. 🔹️ در روزهای اخیر نیز یکی از اعضای سابق شورای شهر قدس و یکی از مدیران اسبق شهرداری قدس بازداشت شدند.
هدایت شده از 
1_4642066896.mp3
46.82M
💠 مراسم دعای 🗓 ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ 🎙 حجت‌الاسلام والمسلمین 🌐اگر این روزها کم آوردید 🌐سرعت امتحان وآزمون افراد و شکست الگوها درین ابتلائات،ناامیدت نکند 🌐نقد واقع گرایانه دولت ،نقدی سازنده ✍قابل تامل است ... اما این میدان میخواهد و مرد میدان امروز، زن و مرد نمیشناسد! همان ها که امضا میشود برای شان زمینه ساز ظهور و سرباز امام زمان عج چرا که جامعه شان را تنها نگذاشتند و به این مبارزه جانانه ادامه دادند .
هدایت شده از 
🔺خطر ضدانقلاب در دانشگاه ها را جدی بگیرید
هدایت شده از 
🚫 پیوند منافقین و بهائیت ،شادمانی بهائیت از حمایت یکی از منافقین 🔴 یکی از گروه‌های تلگرامی بهائیان 20 اردیبهشت ضمن انتشار مصاحبه «محسن بنائی» عضو فراری گروهک منافقین با صدای آمریکا، از حمایت وی از بهائیت ابراز خوشحالی کرد. ♦️این منافق ساکن آلمان در مصاحبه مذکور که در 16 اردیبهشت با «صدای آمریکا» و تحت برنامه «اقلیت‌های مذهبی: قربانی تاریخ، سنّت یا حکومت» انجام داده؛ بهائیان را پاسدار راستی و حقیقی خواند که هرگز در دین‌شان دروغ نگفته و تمام هزینه‌ها را به جان خریده‌اند. وی مدّعی شد بهائیان با وفاداری به حقیقت، بزرگترین خدمت را به جامعه ما کردند! ♦️ حمایت از فرقه تزویر و فریب از جانب کسی که سال‌ها عضو گروهکی که بقاء و فعالیت‌هایش با دروغ، نیرنگ، خشونت و کشتار بی‌گناهان همراه بوده، جای تعجب ندارد. ♦️ وی در حالی بهائیان را پاسدار حقیقت و بزرگ‌ترین خدمتگذار جامعه ایران می‌خواند، که فتنه انگیزی‌های آنان، اذیت و آزار، قتل و فشار بر مسلمانان و دیگر موارد فساد پیروان این فرقه در زمان پهلوی به حدّی بود که با پیروزی انقلاب، مدّت‌ها بهائیان را مجبور به زندگی مخفیانه کرد. ♦️«تشکیل پرونده‌های متعدد در سازمان ملل علیه ایران»، «شادی از حمله رژیم بعث عراق به کشور»، «احتکار اجناس هنگام کمبود»، «سوء استفاده از شرایط بد اقتصادی و ضربه زدن به مردم»، «همکاری و همراهی با غرب در تحریم‌های ظالمانه علیه کشور» و موارد دیگر از جمله خدمات بهائیت به مردم ایران است. ✍استاد ارشاد
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢خبرنگاران کانال 13 اسراییل وقتی روی آنتن زنده بودند به دلیل موشک باران در سیدروت، وحشت زده به پناهگاه فرار کردند
هدایت شده از 
💢توقیف کشتی تفریحی برای عدم رعایت شئونات‌اسلامی 🔹🔸دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم: ♦️یک فروند کشتی تفریحی به دلیل بی‌توجهی به قوانین و عدم رعایت شئونات اسلامی در سواحل قشم توقیف شد. ♦️این کشتی تفریحی بدون توجه به قوانین کشور و شئونات اسلامی اقدام به تفریح دریایی تعدادی گردشگر به صورت مختلط و هنجارشکنی کرده بود. ♦️در یک هفته اخیر یک فروند لنج نیز در جزایر هرمز به دلیل بی‌توجهی مسافران به رعایت قوانین عفاف و حجاب با حکم قضایی توقیف شد.
هدایت شده از 
💢طائب: محاکمه روحانی دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد 🔹🔸مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی: ♦️محاکمه روحانی دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟