eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔴ارسال پرونده شکایت «حسن روحانی» از «ازغدی» به دادگاه ویژه روحانیت! مرکز رسانه قوه قضائیه: 🔹۱۹ اردیبهشت ماه حسن روحانی، در نامه‌ای به قوه قضائیه، خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی نسبت به اتهامات مطرح شده از سوی حسن رحیم‌پور ازغدی علیه وی و همکارانش شد. 🔹براساس آخرین خبر پرونده این شکایت از رحیم پور ازغدی با توجه به روحانی بودن وی جهت رسیدگی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است. ✍ این همه شکایت از روحانی در دادگاه ویژه روحانیت ثبت شده، کدومش رسیدگی شد؟! ولی تا روحانی یک شکایت علیه ازغدی ثبت کرده سریع دارن رسیدگی می کنن !!!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تصاویری از تجمع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام- تهران
هدایت شده از 
🔴 دریاسالار نیکولای یومنوف فرمانده نیروی دریایی روسیه با حضور در ستاد فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش دیدار و گفت و گو کرد.
هدایت شده از 
🔴این روزها نیروهای ناجا، حجت را برای همه ما تمام می کنند و هر روز یک دسته گل برای امنیت و اقتدار این نظام و مملکت، تقدیم ملت می کنند 🔹باید خیلی بی وفا باشیم که به شنیدن اخبار این شهادت ها، عادت کنیم و بی تفاوت باشیم
هدایت شده از 
🔴 رذالت خاندان نجس پهلوی
هدایت شده از 
🔴 بدون شرح
هدایت شده از 
امام جعفر صادق علیه‌السلام: «لَو لَمْ یَبْقَ منَ الدُّنیا اِلاَّ یَومٌ واحِدٌ لَطَوّلَ اللهُ ذلِكَ الیَومَ حَتّی یَخرُجَ قائمُنا أَهْلَ البَیت» اگر از عمر دنیا تنها یک روز مانده باشد خداوند آن روز را آنقدر طولانی می‌کند تا قائم ما اهل بیت علیه‌السلام ظهور یابد. (منتخب‌الاثر، ص ٢٥٤)
هدایت شده از 
در حدیثی از امام صادق می‌خوانیم: رسول خدا فرمود: بر تعداد فرزندان بیافزایید تا در روز قیامت به فزونی شما بر امت‌ها تفاخر کنم. در این حدیث پیامبر مستقیما و صریحا امر به ازدیاد فرزندآوری کرده است که دلالت آن بر مطلوبیت این موضوع و استحبابش روشن است.
هدایت شده از 
📣 کنعانی: آمریکا با گستاخی ایران را متهم می‌کند| حبس ابد برای جاسوس آمریکا در چین 🔻 مهمترین عناوین خبری ساعات اخیر منطقه و جهان: ◾️ «ناحوم برنیاع» تحلیلگر یدیعوت آحارنوت: با وجود چنین حکومتی ما مجبوریم از یک نبرد به نبردی دیگر منتقل شویم. ◾️ اکسیوس: چین یک شهروند آمریکایی را به جرم جاسوسی برای ایالات متحده به حبس ابد محکوم کرد. ◾️ یوفال دیسکین رئیس سابق شاباک: پس از راهپیمایی پرچم، ما باید به زودی آماده دور جدیدی از حملات باشیم، چرا که سیاست ترور هیچ تاثیری در بازدارندگی اسرائیل نداشته است. ◾️ کاخ سفید: ایران و روسیه روی همکاری نظامی از جمله پهپاد، متمرکز شده‌اند و این تهدیدی برای اوکراین و کشورهای همسایه است. ◾️ پنتاگون: عملیات نظارتی در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز را تشدید خواهیم کرد. ◾️ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران: آمریکا امنیت دریانوردی و تجارت بین‌المللی را به مخاطره می‌اندازد و با گستاخی تمام ایران را متهم می کند.
هدایت شده از 
امام صادق از پیامبر نقل میکنند که عمل صالح فرزند، موجب بخشش گناهان انسان می‌شود. امام صادق از پیامبر نقل کردند که حضرت عیسی از کنار قبری می‌گذشتند که صاحبش عذاب می‌شد سال بعد صاحب همان قبر عذاب نمی‌شد. حضرت علتش را ازخداوند سوال می‌کنند که خدا می‌فرماید، فرزند این مرد بالغ شد و پس از آن راهی را اصلاح کرد و به یتیمی جا داد. بخاطر عمل فرزند این مرد در دنیا،
هدایت شده از 
نتانیاهو: سید حسن نصرالله و سنوار پس از ترور های اخیر نمیتوانند بخوابند من فکر می کنم آنها هر شب با کابوس بیدار می شوند ، و با گذشت زمان شما متوجه این حقیقت خواهید شد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خطاب به دشمن صهیونیستی؛ آیا عماد مغنیه مرد سایه را فراموش کردید همان کسی که با یک بمب گذاری ۳۵۰ نفر از شما را به درک واصل کرد همان کسی که در آرژانتین مراکز یهودی را منفجر کرد همان کسی که عملیات انصاریه را طراحی کرد شما با شنیدن نام عماد به خود می لرزیدید و هنوز هم می لرزید. 🔹امروز شاگرد عماد مغنیه (طلال حمیه) به جان شما افتاده و قسم خورده است تا نتانیاهو و ترامپ را به درک واصل نکند آرام و قرار نخواهد داشت. 🔹طلال حمیه مسئول یگان ۹۱۰ حزب الله لبنان است این یگان واحد برون مرزی حزب‌الله لبنان است و در بیش از ۱۲۰ کشور دنیا فعالیت امنیتی انجام می دهد.
هدایت شده از 
گوشه ای از قدرت یگان ۹۱۰ حزب‌الله لبنان 🛑 لبنان کشوری است با جمعیت ۴ میلیون نفر ولی در اصل لبنان ۲۰ میلیون جمعیت دارد اما چرا حدود ۱۶ میلیون لبنانی در خارج از لبنان زندگی می کنند و حدود ۶۰درصد از این ۱۶ میلیون نفر تاجران بسیار ثروتمند هستند و در جای جای جهان شرکت های تجارتی دارند این تجار از آفریقا تا آمریکا جنوبی تا اروپا و کشورهای آسیایی نفوذ بسیار بالایی را دار می باشد بسیاری از این تجار را شیعیان ثروتمند تشکیل می دهند که طرفدار سرسخت حزب‌الله لبنان هستند و بیشتر هزینه ای حزب‌الله را این تجار به طور مخفیانه تامین می کنند حزب‌الله توانسته از ظرفیت عظیم ۱۶ میلیون لبنانی که در خارج از کشور تجارت می کنند به نحو احسن استفاده کند از نفوذ در دولت ها تا تجارت های مختلف و دور زدن تحریم ها به نفع ایران البته هر از چندی بسیار محدود این تجار توسط سرویس های امنیتی دستگیر می شوند که تعدادشان بسیار اندک است چرا که صهیونیست ها هر چقدر قدرت داشته باشند نمی توانند این حجم از تجار و شرکت ها را رصد و تحت فشار قرار دهند این فقط گوشه ای از قدرت شیعیان و نفوذ آن ها در جای جای دنیا هست.
هدایت شده از 
کافی است نام طلال حمیه را در کانال یا گوگل سرچ کنید
هدایت شده از 
🛑طرح امسال جشن مقاومت و آزادی در لبنان 🔹۲۵ ایار یا ماه می، مصادف با ۴ خرداد و روز دزفول، سالروز آزادی لبنان از تجاوز و اشغال صهیونیست‌ها است. 👈🏻 امروز برای لبنانی ها روز بسیار مهمی است، جنوب لبنان بعد از ۱۸ سال با غیرت جوانان و عملیات های پی در پی آزاد شد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اهداف کشورهای اروپایی از کمک به لبنان برشی از مستند «لبنان عروس مدیترانه»
هدایت شده از 
31.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلیپ زیبا از حزب‌الله لبنان تقدیم به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز ولی امر مسلمین جهان
هدایت شده از 
37.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰🔰🔰 آنچه دراین ویدئومشاهده میکنید یک دستگاه کولرآبی مارک آدونیس است که خریدارآنرادر ٠۲خریداری کرده است درزمان انتقال به پشت بام متوجه دستگاه کولرمیشودکه به است⁉️ سئوال اینجاست کولری که درسال ۱۳۹۸تولیدشده است دراین ۴سال گذشته کجابوده است⁉️ چگونه است برخی ازنبودکالای خانگی دربازاراصحبت میکنند❗️برخی ازتولیدکنندگان از مواداولیه ❗️ آن وقت کالایی پس ازگذشت ۴سال ازتاریخ تولیدآن دربازاربه فروش میرسد❓❓❓❓ این برای مسئولین اقتصادی مخصوصا ❓ بدون شک این کالا وکالاهای مشابه یاتوسط تولیدکننده یاباندهای است تا با بفروش برسانند بنده نرخ فروش کولرفوق الذکررا درسال۱۳۹۸ندارم امامطمئنآ درآن سال قیمت۱٠۹٠٠٠٠٠هزارتومان نبوده است❗️ ازسویی دیگر واضح ومبرهن است که به این عمل احتکارگفته میشودونشانه ترک فعل دولت حسن روحانی است ❗️ البته وزارت صمت دولت کنونی هم می بایست پاسخگوباشد❗️ ارسالی مخاطبان
هدایت شده از 
40.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢دردِ دل ناشران با رییس جمهور ♦مدیران نشر بخش کودک و نوجوان در روزی که رئیس جمهور از این بخش نمایشگاه کتاب بازدید کرد، خواستار توجه به مشکلات این گروه فعالان حوزه نشر شدند.
هدایت شده از 
🔴 عزل ‎ توسط دولت رییسی بهترین کار ممکن بود،که کسی که جفتک میندازه باید تحمل عواقبش را داشته باشد. صد هزار بار گفتم که نظام ایران باید هزینه حرف مفت را بالا ببرد، غربگدایان هم بدونند که کلی تز سیاستمداران غربی فقط بخاطر یک جمله:جنگ روسیه به ما چه ارتباطی دارد با دنیای سیاست خداحافظی کردند، این دموکراسی مزخرف رو جمع کنید چون تو غرب هم این چیزا قفل است. جهان‌آرا 🔹 بحث اینجاست که [تصورات اینها] دموکراسی نیست، ولنگاری است. یک دموکراسی هم می‌تواند برخی خط قرمزها داشته باشد مانند امنیت ملی و برای برخورد با آن قانون و مجازات در نظر بگیرد. اینطور نیست که دموکراسی با ولنگاری مد نظر دوستان یکی باشد. سبحانی
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فردا دهمین جلسه دادگاه تجدیدنظر پدرم برگزار می شود در بحث حقوقی به لطف مشاوران قوی و ضعف مستندات شاکی‌ها، دست بالا داریم ولی منافقین با پروپاگاندای رسانه‌ای در مرحله بدوی موفق شدند در بحث رسانه ضعیفیم و همین میتونه بازم باعث محکومیت پدرم شود کمک کنید که جای جلاد و شهید عوض نشه... مجید نوری
هدایت شده از 
🔴 عبدی و رمضان زاده اینقدر احمقن که ناخواسته گفتن جمهوری اسلامی باید شرکت در انتخابات رو اجباری کنه 😂
هدایت شده از 
🔴 ناکامی آمریکا و اسرائیل و برگزاری «روز نکبت» برای نخستین بار در سازمان ملل 🔹‌ ️مراسم یادبود هفتادو پنجمین سالروز پاکسازی قومی مردم مظلوم فلسطین به رغم فشارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی برای نخستین بار در سازمان ملل برگزار شد تا این روز را که "روز نکبت " (روز مصیبت تأسیس رژیم صهیونیستی) نامگذاری شده است، به رسمیت بشناسد. 🔹‌ ️مجمع عمومی سازمان ملل متحد نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی قطعنامه‌ای را تصویب کرد که خواستار بزرگداشت هفتاد و پنجمین سالگرد روز نکبت شده بود. 🔹‌ اردیبهشت ۱۳۲۷ برابر با ۱۴ مه ۱۹۴۸ میلادی صهیونیست‌ها با اشغال سرزمین فلسطین، پایه های ناامنی، بی ثباتی، جنایت و اشغالگری را در منطقه بنا کردند. فلسطینی ها و ملل منطقه این روز را «روز نکبت» (روز مصیبت تأسیس رژیم صهیونیستی) نام گذاری کرده اند.