eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
📚نان و کتاب 🔻نان و کتاب، این دو ابزار زیستن و زندگی که نبودِ هر کدام به سقوط انسان منجر میشود. برای سیر شدن انسانیت را هم میجود و بخاطر ندانستن، حقیقت را ذبح میکند. جهل انسان را از صعود باز میدارد و گرسنگی از حرکت و آنچه در این میانه رقم نمیخورد سلوک است، آن بایدی که بودش فلسفه وجودی است و نبودش فراموشی انسان از خویشتن خویش. و البته وحشتناک ترین صورت ممکن ترکیب "انسان جاهلِ گرسنه" است. 🔻آن که نه نان دارد و نه کتاب، نه از اندیشه بهره ای میبرد و نه قوتی دنیایی سهم اوست، آنکه توامان دچارفقر روح و فقر جسم با هم است و چه وحشتناک است این ترکیب و این تصویر. در این موقعیت است که ایستایی و تزلزل به اوج میرسد، انسانیت محو و انسان از سیستم خلقت حذف میشود؛ ابتذال انتشار می یابد و حق رخت بر می بندد و از او قدرت نشر و بسط سلب میشود. 🔻جامعه جاهلِ گرسنه، جامعه ای که بساط علم و عدل در آن کمرنگ شود، گرسنگان و سطحی زدگان بسط یابند آن جامعه روی سعادت را به خود نمی بیند. استعمار به فکر آب و خاکش می افتد، فتحش را در سر می پروراند و و بساط تخریب و غارت از درون و برون را فراهم خواهد کرد. برای آن جامعه که نتوانند کتاب بخرند و نان، برای آن جامعه باید ترسید. 🔻 در جامعه ای که علم، مانع پیشرفت تلقی شود و کتاب خواندن موجب عقب ماندگی و نشانه دیوانگی و ابزار تمسخر! سطحی ها و آدم های بیگانه با علم و عدل ویترین رسانه ها و محبوب قلب آن جامعه شوند برای آن وضعیت بی عاری باید گریست.جامعه ای که در آن کتاب برای خواندن و نان برای خوردن کم یافت شود آن لحظه باید به فکر فرو رفت و زمان را نگه داشت و فکری کرد برای این مرگ تدریجی...
هدایت شده از 
روضه خانگی - امام صادق(ع) - 1081.mp3
6.52M
🎙غریب شهر خودش نه! غریب عالم بود... 🔻روضه (ع) ⏱ | 09:09 👤حجت الاسلام یونس
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😳این‌کلیپ باورکردنی نیست‌ اماحقیقتی زیباست که تصویربرداران با روزها کمین تهیه کرده‌اند 🦅پرنده‌ای سالخورده که نمی‌تواند پرواز کند، اما پرندگان جوانتر به او غذا می‌رسانند و به ما انسان‌ها پیام بزرگی می‌دهند... 🌸در این روزها که به بعضی خانواده‌ها ه سخت می‌گذرد بیایید هوای همدیگر خصوصا بزرگترها و خانواده‌های مستمند را بیشتر داشته باشید!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💪حماسه ای جدید از پلیس🐖احمق و زورگوی آمریکا...! پ ن: قابل توجه بر عن دازا و رهبران کدخدا پرست و غربگدای پفیوزشان 🐩🦴
هدایت شده از 
📸نمایشگاه توانمندی‌های هوافضای سپاه در قم 🔹نمایشگاه توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه با عنوان آسمان اقتدار از روز شنبه از روز شنبه در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برپا شده است و تا پنجم خرداد، از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.
هدایت شده از 
🔰نهی از مقایسه با دیگران در امور مادی ✅ تطبیق این روایت با مطلب ارائه شده در سایت علمی و روانشناسی psychology today 🔻عن الصادق (علیه‌السلام)  قال لحُِمران بن أعین: یَا حُمْرَانُ! انْظُرْ إِلَى مَنْ هُوَ دُونَكَ فِی الْمَقْدُرَةِ وَ لَا تَنْظُرْ إِلَى مَنْ هُوَ فَوْقَكَ فِی الْمَقْدُرَةِ فَإِنَّ ذَلِكَ أَقْنَعُ لَكَ بِمَا قُسِمَ لَكَ وَ أَحْرَى أَنْ تَسْتَوْجِبَ الزِّیَادَةَ مِنْ رَبِّكَ عَزَّ وَ جَلَّ((الشافی، صفحه 850)) ⬅️ امام صادق (علیه‌السلام)، اى حمران به كسانى كه پائیین‏‌تر از تو هستند و توانائى آنها از شما كمتر می‌باشد توجه كنید و به بالاتر از خود هرگز توجه نداشته باشید، اگر چنان كنى به آنچه در دست دارى قناعت خواهى كرد. در این صورت شایستگى زیادت از سوی خداوند، پیدا خواهى كرد. 🔹یکی از عواملی که باعث میشود انسان نسبت به خود احساس بدی پیدا کند مقایسه کردن خود با دیگران است. 🔹 ممکن است وسوسه شویم خودمان را با کسانی مقایسه کنیم که دستاوردهای بیشتری دارند، جذاب‌تر به نظر می‌رسند، پول بیشتری به دست می‌آورند یا دوستان بیشتری در فیسبوک دارند. 🔹وقتی می‌بینید که می‌خواهید آنچه را که دیگری دارد داشته باشید، و نمیتوانید در نتیجه احساس حسادت، حقارت یا کمبود می‌کنید، این حالات باعث ایجاد مقایسه منفی اجتماعی میشود. 🔹تحقیقات نشان می‌دهد مقایسه‌های اجتماعی منفی می‌تواند باعث شود فرد استرس، اضطراب، افسردگی و انتخاب‌های خودشکسته‌کننده بیشتری را تجربه کند. منبع مطلب
هدایت شده از 
🔻همین خانم که الان میگه اعدام نکنید در مورد قتل مونا حیدری میگفت باید شدیدتر مجازات شود. 🔻 یعنی اگر همسر بکشد شدیدتر ولی پدر تجاوز کند اعدام نکنید!! ما در هر دو مورد گفتیم باید اعدام بشه گرچه متاسفانه خانواده مونا حیدری رضایت دادند و همه ما از این رضایت ناراحت شدیم چون بریدن سرکسی با هیچ منطقی سازگار نیست و باید طرف اعدام شود ولی وقتی رضایت میدهند دیگه کاری نمیشه کرد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کوشکی: قدرت دیپلماسی ایران، برآمده از حضور مقتدرانه در «میدان» است دکتر محمد صادق کوشکی (عضو هیات علمی گروه مطالعات منطقه ای دانشگاه تهران): 🔸قدرت ماست که سعودی‌ها را وادار می‌کند بدون هیچ پیش شرطی برای شروع دوباره روابط با ایران پیشگام شود، آن هم رابطه‌ای که خودش قطع کرده بود. 🔸این قدرت برآمده از حضور مقتدرانه ایران در «میدان» بوده است، زیرا دیپلماسی و میدان، دو روی یک سکه هستند و اگر قدرتی نداشته باشیم، کسی هم حاضر به گفت‌وگو با ما نخواهد بود.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ نقش من توی این دنیا چیه؟ 🔴 من برای چی به دنیا اومدم؟ ✅چه رسالتی بعهده‌ی شخصِ من هست؟ ※ امام صادق علیه‌السلام در یک وصیت‌نامه‌ی معنوی به این سؤالات ما، پاسخ داده‌اند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️کتاب سواد مطالبه در نمایشگاه کتاب نایاب شد مدیر نشر معارف در گفتگوی تلویزیونی: رهبر معظم انقلاب نسبت به دو کتاب سواد مطالبه و داعشی های کراواتی توجه نشان دادند و پرسیدند مردم چقدر این کتاب‌ها را می خوانند؟ به گفته مدیر نشر معارف استقبال از کتاب سواد مطالبه به نویسندگی محسن مهدیان که تا قبل از آن به چاپ دوم رسیده بود، به نحوی است که بلافاصله پس از ورود به غرفه به فروش می رسد و هم اکنون پیش فروش چاپهای بعدی آن آغاز شده است.
هدایت شده از 
⭕️ میثم مطیعی با کتاب «اهانت» به نمایشگاه آمد میثم مطیعی با اثری جدید در باب سیره اهل بیت در مواجهه با اهانت کنندگان در نمایشگاه کتاب امسال شرکت کرده است. این کتاب، «اهانت» نام دارد. دانش‌پژوهانی که خواستار آشنایی با آموز‌های دینی در نحوه برخورد و مواجهه با اهانت‌کنندگان به معصومان هستند، می‌توانند در این کتاب پاسخ بسیاری از سؤال‌های خود را بیابند و با آموزه‌های قرآن و عترت در مواجهه با اهانت‌کنندگان آشنا شوند.
هدایت شده از 
🔴 جمهوری باکو بازهم ۷ تن از مذهبی‌ها و هیئتی‌های باکو را به اتهام جاسوسی و ارتباط با ایران دستگیر کرد!
هدایت شده از 
👤نه فیلم، نه هوش مصنوعی باخموت اوکراینِ در دنیای گفتمان‌ها
هدایت شده از 
طرفداران براندازی ریختن زیر پست نیکی کریمی بابت حجاب نیم بندش بهش حمله کردن حقیقتا که بهتر از این نمیشد شعار پوچ و توخالی رو به نمایش گذاشت... دیکتاتورهای به قدرت نرسیده :)
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدئویی از درگیری پلیس‌های آمریکایی با یک مظنون در پمپ بنزین، حداقل 10 تا گلوله بهش زدن
هدایت شده از 
⭕️ انتصار محنا، یک زن فلسطینی ۹۷ ساله است که در سال ۱۹۴۸ (یوم النکبت) صهیونیست‌ها او را مجبور به ترک خانه‌ی خود در «روستای المسمیه» کردند و اکنون اشغالگران در جریان تشدید تنش‌های اخیر با ویران کردن خانه‌اش در دوباره او را بی‌خانمان کردند.💔
هدایت شده از 
🔰 ، خبرنگار روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت: 🔸 نتانیاهو، دروغ گفته که بازدارندگی با غزه را تغییر داده است. عکس این درست است، تا زمانی که قادر به شلیک صدها راکت به سمت ما در روز باشد، ما در همین باتلاق خواهیم ماند.
هدایت شده از 
📷 | تجمع یهودیان گروه «ناتوری کارتا» در شهر نیویورک آمریکا، در همبستگی با مردم فلسطین و به منظور بزرگداشت «یوم النکبت» 🔺 گفتنی است یهودیان معتقدند رژیم‌صهیونیستی با اشغال فلسطین و تشکیل حکومت، آموزه‌های دینی را نقض کرده است. آن‌ها صهیونیست‌ها را ضدیهود دانسته و همواره مواضع تندی علیه اشغالگران سرزمین فلسطین اتخاذ می‌کنند