eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🛑حکم بازداشت «ریاض سلامه» به لبنان رسید 🔰منابع لبنانی اعلام کردند که حکم بازداشت «ریاض سلامه» رئیس کل بانک مرکزی این کشور به دست مقامات این کشور رسیده است. 🔹در حالی که «ریاض سلامه» رئیس بانک مرکزی لبنان و نزدیکانش از جمله «رجا» برادر ریاض، همچنان در تلاش برای طفره رفتن از پاسخگویی به بازپرسان اروپایی هستند و در دادگاه‌هایی که در داخل لبنان برای رسیدگی به پرونده فساد مالی در بانک مرکزی تشکیل می‌شود، حاضر نمی‌شوند، چند روز قبل حکم بازداشت بین‌المللی علیه ریاض سلامه صادر شده بود. 🔹دادگاه سوئیس در جلسه‌ای که برای رسیدگی به پرونده کلاهبرداری و تخلفات مالی ریاض سلامه و نزدیکانش برگزار شده بود، همه درخواست‌های وکلای ریاض سلامه مبنی بر عدم مداخله کشورهای اروپایی در روند تحقیقات پرونده بانک مرکزی لبنان را رد کرده بود. 🔹دادستان کل فرانسه یک زن اوکراینی را به همکاری با ریاض سلامه در عملیات کلاهبرداری از بانک مرکزی لبنان متهم کرده و تحقیقات درباره این زن آغاز شده است. 👈🏻 ریاض سلامه یکی از عاملین اصلی ورشکستگی لبنان در سال ۲۰۱۹ میلادی می باشد و از حمایت خاص سفیر آمریکا برخوردار است.
هدایت شده از 
🛑توافق تهران-ریاض نقشه دشمنان را خنثی کرد/ اسرائیل اهرم چپاول ثروتهای منطقه 🔰وزیر فرهنگ لبنان در پاسخ به ایرنا، رژیم صهیونیستی را اهرم قدرت های استکباری و استعماری برای چپاول ثروت های منطقه دانست و گفت که توافق جمهوری اسلامی ایران و عربستان نقشه این قدرتها و اهرم های آنها برای درگیر کردن کشورهای منطقه با یکدیگر را خنثی کرد 🔹وزیر فرهنگ لبنان نبرد کنونی در منطقه را نبرد بین نیروهای خیر و نیروهای شر توصیف و تاکید کرد که به یاری خداوند ما به پیروزی نهایی خواهیم رسید 🔹المرتضی گفت: اگر بخواهیم ببنیم که رژیم اسرائیل از بدو ایجاد خود تاکنون چه نقش هایی ایفا کرده است، با من اتفاق نظر خواهید داشت که این رژیم ایجاد شد تا ابزار کشورهای استعماری و استکباری برای سلطه بر منطقه جهت چپاول منابع آن باشد. 🔹وی گفت: قدرت های استکباری و اهرام های آنها می خواهند که هریک از ما توان دیگری را دچار فرسایش کنیم. ما می توانیم به تفاهم برسیم و در هر آنچه خیر و خوبی برای مردم ایران و عربستان و همه منطقه است، همکاری کنیم و به تکامل برسیم.
هدایت شده از 
🛑تعهد دولت عراق برای اخراج گروهک‌های تروریستی فرمانده نیروی زمینی سپاه: ‌‌ 🔹در پی برخی اقدامات ‌گروهک‌های تروریستی در مرزهای غربی ایران‌، توافق‌نامه‌ای با دولت عراق صورت گرفت‌ و آنها متعهد شدند که ‌گروهک‌های تروریستی را خلع سلاح و از کشورشان ‌بیرون کنند.‌ 🔹ما منتظریم تا دولت عراق به تعهدات خود عمل کنند و به آنان فرصتی داده‌ایم در غیر اینصورت و اگر اتفاقی نیفتد، حملات سپاه ادامه‌ خواهد داشت.
هدایت شده از 
🛑باخموت سقوط کرد و به طور کامل به تصرف روسیه در آمده است
هدایت شده از 
🛑 |مرز اسلام قلعه بین ایران و افغانستان بسته شد 🔹منابع محلی افغان می گویند مرزبانان ایرانی قصد داشتند در نقطه صفر مرزی دیوار بسازند اما با مخالفت نیروهای امارت اسلامی طالبان مواجه شده اند. 🔹 اولین اقدام ایران بر علیه طالبان
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدیوئی حماسی از رزمندگان ارتش و هم پیمانان سوریه که دلاورانه در برابر تروریسم ایستادگی کردند. 🔹ما پیروزیم زیرا خدا با ماست و دشمن را به ذلت خواهیم کشاند و شما خواهید دید.
هدایت شده از 
38.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حقه آبه ایران از هیرمند چه خواهد شد؟ محمد ندیمی
هدایت شده از 
@tahlilgar_siasi ..mp3
10.43M
حقه آبه ایران از هیرمند چه خواهد شد؟ محمد ندیمی
هدایت شده از 
🔴 امروز در اوج سکوت رسانه‌ای، سالروز آمریکاست. در ۱۹ می ۲۰۰۴، با حمله به یک جشن عروسی در مقرالدیب عراق ۴۲ مرد،زن و کودکان بی‌گناه را به خاک و کشید. آمریکا نه تنها عذرخواهی نکرد، بلکه به این جنایت افتخار کرد. نواف میگوید:"من چیزی دیدم که هیچکس در این دنیا ندیده است. "اجساد بچه‌هایی که تکه‌تکه شده بودند، زنها و مردان تکه‌تکه شده‌بودند» در میان کشته‌شدگان دخترش فاطمه معثی ۲۵ ساله و دو پسر جوانش، رعد ۴ ساله و رائد ۶ ساله هستند. او گفت: "رعد را در آغوشش مرده یافتم و پسر دیگر کنارش دراز کشیده بود، فقط سرش را پیدا کردم" راجی
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞 دیدن این فیلم برای افراد زیر ۱۸ سال مناسب نیست🔞 آخرین اظهارات سرشبکه قاچاق انسان پیش از اعدام / الکس: مشتری هر کاری میخواست اجازه داشت با دختران انجام دهد شهروز سخنوری معروف به الکس سر شبکه اسکورت و قاچاق زنان و دختران ایرانی به برخی کشورهای منطقه صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا، به دار مجازات آویخته شد.
هدایت شده از 
🔴مسئولان وزارت امور خارجه و سفیران جمهوری اسلامی ایران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
هدایت شده از 
🔴 وکیل بی شرف 🔹 چرا برهانی برای بچه هایی که پدرشون به دست این ۳ قاتل، بی رحمانه شهید شدن آه حسرت نمیکشه؟؟ 🔹 چرا برای اشک های دختر شهید و یتیم شدنش دلش نمیسوزه؟؟ 🔹 اینکه دوست داره جای شهید و جلاد عوض بشه واسش سودی داره؟؟! یعنی یک ادم غیرتمند در دستگاه های متولی پیدا نمیشه دهن این مردک بیشرف رو طوری ببنده که دیگه اینقدر وقیحانه در فشانی نکنه و باز نشه؟؟
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آتش سوزی عظیم در چهار راه مولوی تهران ! 🔹دود عظیم بر فراز تهران ناشی از آتش سوزی عظیم انبار در جنوب پایتخت است. 🔹انبار بزرگ در چهارراه مولوی تهران، رو به روی مهدیه تهران دچارآتش سوزی شد. 🔹چندین مغازه دچار حریق شده است.
هدایت شده از 
🔴 تبلیغ علنی مشروب‌فروشی با آدرس در رشت !! 🔻 به صورت علنی در فضای مجازی تبلیغ فروش مشروب می‌کند! 🔻 رشت - جاده انزلی - نرسیده به پلیس راه خمام - روبروی خانه آشیانه - جنب کافه کدو 🔹 جهت اطلاع و برخورد و دستگیری
هدایت شده از 
🔴 نمایشگاه نفت و گاز در تهران هست نه پاریس !!!
هدایت شده از 
تبرج و خود نمایی با حجاب...
هدایت شده از 
🔴 سازمان اورژانس کشور: حادثه آتش سوزی انبار لوازم موتورسیکلت در میدان گمرک تهران تا کنون ١١ مصدوم بر جای گذاشته است!
هدایت شده از 
🔴نگران مدیریت حرم هستیم قطعا این جشن با حضور پویانفر و حسینیان برگزار نخواهد شد. 🔻با اراده امت انقلابی و خانواده معظّم شهدا و حزب الله قم، این جلسه اینگونه برگزار نخواهد شد. ⚠️چرا آیت الله سعیدی با توجه به اعتماد رهبری به ایشان، امور حرم را به عناصر نفوذی و فتنه گر سپرده است...؟! ⛔️چه کسانی برای برنامه های حرم تصمیم میگیرند؟!
هدایت شده از 
💢 نتیجه انفعال قوه قضائیه و وزارت ارشاد در مقابل سلبریتی ها؛ هرج و مرج و جنایت در سطح جامعه! 🔹 لحظه ای که خبر از دست رفتن عزیزی را برای خانواده اش بیاورند، سخت ترین، زجر آورترین و منحوس ترین لحظه دنیاست، زمانی است که فرد شوک می شود و تا لحظاتی حتی نمی تواند گریه کند. این لحظات سخت را چه کسانی برای انسان ها رقم میزنند؟ 🔹 در ایام اغتشاشات گذشته که به بهانه زن زندگی آزادی، به حرمت زن های جامعه جسارت کردند، چادر از سرشان کشیدند، کتک شان زدند و شعار می دادند زن زندگی آزادی، افرادی هم در این میان بودند که به این میزان بسنده نکرده و با قمه و قداره و اسلحه به جان آزادی افتادند و هرکسی مخالف نظرشان بود را خاموش می کردند! 🔹 زمانی که این اراذل را بازداشت میکردند، جمله ریشه ای و مشترکشان این بود که ما فریب خورده رسانه ها و شخصیت های معروف هستیم! 🔹 خب جناب قوه قضائیه و وزارت فرهنگ و ارشاد! دیگر بر همگان محرز شده اظهارات سلبریتی ها ارتباط مستقیم با امنیت ملی کشور داشته و نتیجه اش می شود شهادت و مجروح شدن بخشی از نیروهای وفادار به کشور و مردم و یتیم شدن فرزندان معصوم آنها... 🔹 اکنون سوال واضح مردم این است که شماها چه اقدام موثری برای خشکاندن ریشه این جنایات کرده اید؟