eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
186.9هزار عکس
169.5هزار ویدیو
2هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از mesaghمیثاق
🔴شهادت 5 مرزبان در سراوان ▪️5 مرزبان در سراوان سیستان‌و‌بلوچستان در درگیری با اشرار به شهادت رسیدند. ▪️گفته می‌شود حال دو نفر از مرزبانان دیگر وخیم است.
هدایت شده از mesaghمیثاق
7.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️قرن ۱۷ در انگلیس و قرن ۲۱ در ایران... ▪️تاریخ واقعی یا تاریخ والت دیزنی! 🎥برشی از مناظره غنی نژاد و علیزاده
هدایت شده از mesaghمیثاق
تطهیر کسی که دختران ایرانی رو در امارات میفروخته، فقط از حروم‌زاده‌های منوتو برمیاد :)
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این ربع پهلوی بدبخت با کسی نیست ولی پا قدم نحسی داره!!!😁
هدایت شده از mesaghمیثاق
11.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقا یحیی قرار بود نذارن پرسپولیس قهرمان بشه چی شد پس!!!🤨
هدایت شده از mesaghمیثاق
5.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بی بی سی با همت و تلاشی که داره نمیذاره رو دستش ابله‌ تر بیاد!!!🤣
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آخه اعتصاب غذا به شما نمیخوره فقط آبرو میبرید!!!😉
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ایتامار بن گویر وزیر امنیت ملی رژیم صهیونسیتی و همراهانش در حال یورش به مسجدالاقصی برای انجام مراسم تلمودی 🔺بن گویر صبح امروز از کوه معبد بالا رفت و پس از این دیدار، از نیروی پلیس تمجید کرد و گفت: «تهدیدهای حماس فایده‌ای ندارد، ما صاحب بیت المقدس هستیم»!
هدایت شده از mesaghمیثاق
⭕️ حدود ۶۵درصد از وزن هر خودرو سهم قطعات فولادی است/ برای کنترل قیمت خودرو، دولت باید کل زنجیره تأمین اعم از فولاد، پلیمر و... را از نظر قیمتی تحت کنترل داشته باشد ⭕️ قیمت ورق فولاد از کیلویی ۲۷هزار تومان به ۵۵هزار تومان رسیده است/ شورای رقابت باید پاسخگوی وضع موجود باشد 👤 علیزاده، کارشناس خودرو: 🔹به طور متوسط حدود ۶۵درصد از وزن هر خودرو سهم قطعات فولادی است و به طور میانگین در تولید هر خودرو ۹۰۰کیلوگرم فولاد به کار می‌رود، بنابراین نقش قیمت و نوسان‌های قیمتی مواد اولیه اثرگذار مانند فولاد و پتروشیمی در قیمت تمام‌شده خودرو غیرقابل انکار است و وقتی هرکدام از نهاده‌های تولید، افزایش قیمت قابل‌توجهی دارند، نمی‌توان انتظار داشت قیمت محصول نهایی ثابت بماند و اگر هم قیمت محصول نهایی ثابت بماند، بی‌شک کوتاه‌مدت و با زیاندهی بنگاه‌های تولیدی همراه است. 🔹برای کنترل قیمت خودرو که محصول نهایی خطاب می‌شود دولت باید کل زنجیره تأمین اعم از فولاد، پلیمر و... را از نظر قیمتی تحت کنترل داشته باشد، در این حالت خودروسازان برای فروش بیشتر، یک‌سری آپشن‌هایی را در خرید پیشنهاد می‌دهند تا بتوانند سهم بیشتری از بازار را در اختیار داشته باشند. در همین حال هر چه قطعه‌سازان، زنجیره تأمین و خودروساز در یک راستا قرار گیرند، افزایش تیراژ تولید، امکان‌پذیرتر خواهد بود و به تبع این افزایش تولید، هزینه‌های سربار شرکت‌‌ها کاهش خواهد یافت. 🔹شبکه بانکی هم برای تأمین نقدینگی مورد نیاز باید پای کار باشد تا این مثلث به بهترین شکل کامل شود. 👤 فرهاد بهنیا، سخنگوی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌‌های خودرو: 🔹عموماً دستمزد و هزینه‌های سربار در قیمت تمام‌شده خودرو سهمی ۲۵درصدی دارند و سهم مواد اولیه عمدتاَ فلزی ازجمله فولاد، مس، آلومینیوم، مواد پتروشیمی و.... حدود ۷۵درصد برآورد می‌شود 🔹در یک سال گذشته قیمت ورق فولاد از کیلویی ۲۷هزار تومان به ۵۵هزار تومان رسیده که خرید آن فقط به صورت نقدی امکان‌پذیر است، در حالی که پیشتر ۲۰ تا ۳۰درصد هزینه را پرداخت‌ می‌کردیم و مابقی طی ۶ ماه تسویه می‌شد. این افزایش قیمت نزدیک به دو برابری روی قیمت خودرو تأثیر مضاعفی داشته است. 🔹متأسفانه در ۱۰ سال گذشته که شورای رقابت مسئول قیمت‌گذاری محصول نهایی خودروسازان بوده واقعیتی مهم تحت عنوان کنترل مواد اولیه ازجمله فولاد، آلومینیوم، مس، پلاستیک و... را که اکثراً غیررقابتی هستند فراموش کرده و دست روی محصول نهایی یعنی خودرو گذاشته است. 🔹یادمان باشد شورای رقابت از زمانی که پراید ۷ میلیون و پژو ۴۰۵ در حدود ۹ میلیون تومان بود، قیمت‌ها را کنترل می‌کرد و امروز که قیمت بازار آزاد خودرو به سه برابر کارخانه رسیده این شورا باید پاسخگوی وضع موجود باشد. 🔹اگر قیمت خودرو را دست‌کم برای ۶ ماه به حال خود بگذارند، با سودده شدن قطعه‌سازان و خودروسازان، هم افزایش تیراژ و هم کاهش قیمت محقق می‌شود همان طور که در سال ۹۱ با افزایش عرضه و کاهش تقاضا قیمت خودرو در بازار به کمتر از نرخ کارخانه کاهش یافت. 🔹با این سیاست، نقدینگی ۶هزارو۴۰۰ هزار میلیارد تومانی موجود در اقتصاد به جای بازار ارز و کالاهای مصرفی همچون خودرو به سمت بنگاه‌های قطعه‌سازی متمایل می‌شود و با افزایش تولید خودرو، علاوه بر کاهش قیمت مواد اولیه، محصولات نیمه‌ساخته و محصول نهایی خودروساز، قیمت ارز هم کاهش می‌یابد که در این صورت منافع مصرف‌کننده نهایی تأمین می‌شود و رشد اقتصادی و ارتقای تولید ناخالص داخلی کشور هم امکان‌پذیر است./ قدس
هدایت شده از mesaghمیثاق
⭕️جزئیات جدید لایحه عفاف و حجاب 🔹در این لایحه کشف حجاب بانوان، برهنگی بدن و پوشیدن لباس‌های نازک بدن‌نما جرم‌انگاری شده و کسانی که این جرم‌ها را مرتکب شوند پس از شناسایی از طریق سامانه‌های هوشمند تا ۳ بار تذکر می‌گیرند و جریمه نقدی می‌شوند و درصورت تکرار جرم برای بار چهارم به مرجع قضایی معرفی خواهند شد. 🔹چنانچه جرم کشف حجاب در خودرو انجام شود، راننده تا دو بار تذکر می‌گیرد و جریمه می‌شود اما بار سوم هم جریمه شده و هم ماشین ۷ روز توقیف الکترونیک می‌شود. شناسایی و تذکر هم از طریق سامانه‌های هوشمند انجام می‌شود. 🔹مراجعه‌کنندگان به دستگاه‌های دولتی و عمومی هم چنانچه کشف حجاب کنند از دریافت خدمات اداری آن دستگاه محروم خواهند شد. 🔹در اماکن غیردولتی مانند فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، سینماها و اماکن ورزشی، تفریحی و هنری و... هم اگر کشف حجابی انجام شود آن مرکز بار اول اخطار تعطیلی می‌گیرد و بار دوم یک هفته و بار سوم دو هفته تعطیل خواهد شد. 🔹اگر افراد مشهور و تاثیرگذار کشف حجاب کنند مجازات آنان یک درجه شدیدتر می‌شود و ۳ ماه تا یک سال از فعالیت حرفه‌ای محروم می‌شوند. افرادی هم که در فضای مجازی کشف حجاب را تبلیغ کنند بار اول پلیس علاوه بر حذف صفحه‌شان به آن‌ها تذکر می‌دهد و اگر به فعالیتشان ادامه دهند بار دوم صفحه‌شان حذف می‌شود و ۳ تا ۶ ماه از دریافت خدمات اینترنتی محروم و جریمه نقدی می‌شوند و بار سوم به دادگاه معرفی خواهند شد. 🔹همچنین هیچ‌کس حق ندارد به‌اسم امر به معروف یا نهی از منکر با بانوانی که حجاب شرعی را رعایت نکرده‌اند برخورد فیزیکی کند، تهمت و افترا بزند یا آن‌ها را تهدید کرده و حریم خصوصی‌شان را نقض کند. درصورتی که کسی این کارها را بکند مجازات خواهد شد.
هدایت شده از mesaghمیثاق
⭕️ طالبان چیزی برای از دست دادن ندارد؛ ممکن است به هر بهانه ای با ایران درگیر شود 🗞هشدار روزنامه اعتماد به دولت: 🔹به نظر می‌رسد بیشترین دل‌نگرانی‌های ناشی از طالبان متوجه دو کشور ایران‌ و پاکستان است. 🔹از سوی دیگر روابط ایران و طالبان نیز آتش زیر خاکستر است و هر بهانه و موضوعی می‌تواند این آتش را شعله‌ور کند و زبانه‌های آن را به داخل و خارج کشورمان سرایت دهد. 🔹درگیری با ایران و پاکستان برای طالبان که با زندگی غیرمدنی بر مردم افغانستان مسلط شده‌اند، نعمت به شمار می‌رود و طالبان چیزی برای از دست دادن ندارد ولی ایران و پاکستان را دچار مشکل می‌کند. 🔹عباس استانکزی، معاون وزارت خارجه طالبان به هشدار ابراهیم رییسی در مورد حقابه ایران که می‌گوید 🔹«هم‌اکنون در امتداد مرزهای افغانستان چنان گروه‌های قدرتمندی مستقر شده‌اند که سنگ را پرتاب کرده و سر خود را زیر آن قرار می‌دهند.» نمونه تفکری است که باید به جدیت به آن نگریسته شود.