eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نمونه‌ای از رفتار حقوق بشری پلیس آمریکا بعد از دستگیری
هدایت شده از 
مدیر جهاد کشاورزی فیروزکوه خبر داد؛ آغاز عملیات مبارزه مستمر با ملخ‌ها در سطح ۹۵۰ هکتار از مراتع فیروزکوه!!! حتی در کنیا از ملخ به عنوان خوراک دام استفاده می‌شود. اما در ایران به جای صید آسان در غروب و زمان خواب ملخ و استفاده برای خوراک دام، هنوز این نعمت خدا را سم پاشی می‌کنند و سفارش می‌کنند که از خوردن گیاهان مراتع توسط دام‌ها جلوگیری کنید چون دامها در صورت چرا خواهند مُرد؟!! . آیا این مشابه دوستی خاله خرسه نیست؟ دام‌ها باید یا از سم بمیرند یا از گرسنگی!! http://fna.ir/
هدایت شده از 
💥مریلا زارعی :اشتباه یک مسئول را پای یک سیستم نگذاریم. 💥چقدر شما آدم حسابی هستین خانم زارعی… 💥در ضمن این عکس ها نشون میده درست لباس پوشیدن به آدم وقار و نجابت میده✨
هدایت شده از 
🔺سفر امروز جناب رییسی به اندونزی (بعنوان بزرگترین کشور مسلمان و چهارمین کشور پرجمعیت دنیا)❗️ میخواستین ایران رو منزوی کنین؟ چــــــــــی شد؟!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واکنش مردم انگلیس نسبت به قیمت خدمات درمانی در آمریکا 😂
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وینیسیوس: اسپانیایی‌ها نژادپرست هستند 🔸دیشب هواداران والنسیا در ورزشگاه مستایا از دقیقه ۲۰ تا پایان بازی، با درآوردن صدای میمون و شعار وینیسوس بمیر به او توهین کردند؛ تا جایی که مهاجم رئال قصدی برای ادامۀ بازی نداشت. 🔸وینیسوس در نهایت با وساطت هم‌تیمی‌هایش به زمین برگشت اما دقایقی بعد در درگیری با بازیکنان والنسیا از زمین اخراج شد. 🔹مهاجم برزیلی رئال‌مادرید گفته: نژادپرستی در لالیگا طبیعی است. فدراسیون و سازمان مسابقات فکر می‌کنند این شعارها طبیعی است و نژادپرستان را به ادامه کارشان ترغیب می‌کنند. 🔹اسپانیا پذیرفته که تصویر یک کشور نژادپرست را به جهان صادر کند. متاسفم برای اسپانیایی‌هایی که با حرفم موافق نیستند. 🔷رئال در نهایت با یک گل مقابل والنسیا شکست خورد. والنسیا با این سه امتیاز از قعر جدول جدا شد و به‌نظر می‌رسد در لالیگا ماندگار شده. رئال هم ردهٔ دوم جدول را به همشهری‌اش، اتلتیکو مادرید، واگذار کرد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌  افشاگری تکاندهنده مقام سابق مهاجرت آمریکا درباره میزان تجاوز و مرگ پناهجویان در مرزهای این کشور!! 🔹‌ «توماس هومن» رئیس اسبق اداره مهاجرت آمریکا: 🔹‌ «تجاوز به دختران و زنان و مرگ آنان در مرزها به صورت روزانه اتفاق می‌افتد!! بحران‌های انسانی که ایجاد شده در حال کشتار شمار زیادی از مردم است!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پله برقی خراب در ایتالیا کار دست مسافرین داد! پ.ن: حالا این خرابه انقدر تند داره میره؛ اینا چرا همه میرن سوارش میشن 😐
هدایت شده از 
اسرائیل معنای این عکس را خوب می داند 🔸️یکی از تصاویری که از رژه امروز حزب الله لبنان منتشر شد ، لانچر ۸۴ فروندی آتشبار گراد است که می تواند در زمان بسیار کمی ۸۴ راکت را شلیک کند. 🔸️این لانچر به چند دلیل اهمیت ویژه دارد ؛ 1️⃣ این راکت انداز می تواند در هنگام درگیری به سرعت از موضع خود خارج شده و در کمتر از ۲ دقیقه ۸۴ راکت را تا عمق حدود ۴۰ کیلومتری شلیک کند. 2️⃣ قدرت آتش پرحجم این راکت انداز باعث می شود که گنبد آهنین نتواند همه راکت ها را رهگیری کند . 3️⃣ راکت های ارزان قیمت گراد می توانند به عنوان پوششی برای فریب سامانه پدافندی گنبد آهنین عمل کنند تا راکت ها، موشک ها و پهپادها به اهداف اصلی اصابت نمایند. 4️⃣ سرعت عمل ، شلیک پرحجم راکت و توانایی تغییر موضع بلافاصله پس از شلیک از جمله مزایای این راکت انداز پرقدرت است. 5️⃣ این راکت انداز با توجه به شباهتی که با کامیون های تجاری دارد می تواند به شکل آنها در بیاید و بدون شناسایی شدن به نقطه پرتاب برسد.
هدایت شده از 
ویژگی های مهم دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی چیست ؟
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚡️کارشناس آفریقایی: 🔻قطعنامه‌ای که غرب تصویب کرد در مورد محکوم کردن نقض استقلال یک کشور دیگر (اوکراین) بود. تصویب این قطعنامه باعث شد تا آفریقایی‌ها از خود سوال کنند «ببخشید! آیا آنچه آمریکا در عراق مرتکب شد قانونی بود یا خیر؟ آیا اشغال عراق نقض امنیت و استقلال یک کشور دیگر نبود؟» شما غربی ها یا ریاکار هستید یا اینکه قوانین بین الملل، قانون محسوب نمی‌شوند!
هدایت شده از 
📡 سلسله نشست‌های پیش رویداد سومین همایش بین المللی افول آمریکا () 📚 با موضوع: فرصت‌ها و تهدیدات نظم جدید جهانی برای جمهوری اسلامی ایران 📌 با حضور: 👤 دکتر تحلیلگر مسائل راهبردی و امور بین الملل 👤دکتر تحلیلگر مسائل راهبردی و امور بین الملل 👤دکتر پژوهشگر امنیت بین الملل و استاد مدعو ✅ لینک حضور مجازی در نشست: https://www.skyroom.online/ch/sadr/new-world-order 🔻تارنمای همایش سوم: http://www.usdecline.ir 🔻سوابق همایش‌های گذشته: http://ascenter.ir/?p=275 📆 سه‌شنبه ۲ خرداد ساعت ۱۸-۱۶ 📍مکان: پژوهشکده شهید صدر (ره) -------------- ▫️مرکز مطالعات آمریکا
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸موشک های ایران را ببینید تا بفهمید برد اقتصاد دستوری که دولت پای آن می ایستد تا کجاست؟ 🔹حمایت دستوری از موشک های نقطه زن و پهپادهای ایران است. جایی که آقای خامنه ای نگذاشت نئولیبرال ها وارد شوند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ بیضه‌ها را با انبردست خرد می‌کردند! 🔹 چارلز سوم، پادشاه بریتانیا قرار است سفری به کنیا داشته باشد. اما آیا می‌دانستید مادرش (ملکه الیزابت) در سال‌های ۱۹۵۲ تا ۱۹۶۰، مسئول اردوگاه‌های کار اجباری در این کشور بود و صدها هزار نفر را کشتند؟
هدایت شده از 
⭕️ اعدام سه جوان شیعه در عربستان سعودی وزارت کشور عربستان سعودی امروز دوشنبه از اعدام سه جوان اهل شهر «قطیف» در شرق این کشور خبر داد. به ادعای وزارت کشور عربستان سعودی، اتهامات این سه جوان اهل قطیف شامل آموزش استفاده از اسلحه و ساخت بمب در یک پادگان خارج از کشور و تعلق آن‌ها به یکی از گروه‌های معاند علیه عربستان سعودی است، اما منابع مخالف این کشور این موضوع را صرفاً به دلایل سیاسی می‌دانند. 🏷 🔗ادامه مطلب: syaaq.com/19201
هدایت شده از 
⭕️ راه اندازی کمپین برای بازگشایی زیارتگاه صعصعة بن صوحان در بحرین شبستان: در پی ممنوعیت بستن زیارتگاه صعصعة بن صوحان العبدی توسط مقامات آل خلیفه، جمعیت وفاق ملی اسلامی در بحرین کمپین رسانه ای با هشتگ «زیارتگاه صعصعة را بازکنید» را برای بازسازی و بازگشایی این زیارتگاه به راه انداخت. جمعیت وفاق ملی بحرین در بیانیه ای اعلام کرد: این زیارتگاه مذهبی که متعلق به 1300 سال پیش است، جایگاه ویژه‌ای برای بخش گسترده ای از مسلمانان بحرین و خارج از این کشور دارد. تعطیلی و ممانعت از زیارت آن، به چالش کشیدن احساسات و اعتقادات فلسطینی‌ها و بیانگر میزان آزار و اذیت و تحقیر شهروندان بحرینی است. این جمعیت تاکید کرد: رژیم آل خلیفه پشت شعارهای همزیستی و مدارا پنهان شده و میلیون‌ها دلار برای خرید مواضع سازمان‌ها و نهادهای مربوط می پردازد تا آن را رژیمی معتقد به همزیستی و مدرا معرفی کنند و بر تخلفات و آزار و اذیت ها ومبارزه با آزادی های مذهبی این رژیم سرپوش بگذارند. این جمعیت در حساب رسمی خود در توئیتر فیلمی را منتشر کرده است که در آن میزان خسارت وارده به این زیارتگاه را نشان می دهد. وفاق ملی تاکید کرد: زیارتگاه و مسجد صعصعة ، تنها مکان در بحرین است که اقامه اذان در آن ممنوع شده است. این مسئله نشانه دروغ بودن شعارهای آل خلیفه درباره مدارای مذهبی است. زیارتگاه و مسجد صعصعة بن صوحان، یکی از آثار تاریخی بحرین در منطقه «عسکر» است که به زمان رسول اکرم(ص) و صحابه برمی گردد. در سال‌ های 2003، 2007، 2012 و 2013 نیز این مسجد چهار بار در معرض حمله و تخریب قرار گرفت و برخی محتویات آن به سرقت رفته است. «جاسم آل عباس» پژوهشگر بحرینی می گوید: سنگ‌های تاریخی موجود در این مکان مذهبی کمیاب است. حمله مکرر به این مکان و عدم توجه به آن به نابودی این اثر تاریخی دینی در بحرین منجر خواهد شد.
هدایت شده از 
⭕️ دادگاه شریعت پاکستان : افراد نمی‌توانند به میل خود جنسیت‌شان را تغییر دهند بی بی سی: دادگاه شریعت پاکستان طی حکمی گفته است که افراد نمی‌توانند به میل خود جنسیت‌شان را «تغییر دهند.» سازمان‌های مذهبی مفاد قانون افراد ترنس‌ در سال ۲۰۱۸ را به چالش کشیده بودند و گفته بودند که این قانون اصول اسلامی را نقض می‌کند. محمد انور، قاضی ارشد و خادم حسین، قاضی دادگاه شریعت اسلام آباد گفته‌اند که بخش هایی از قانون مصوب سال ۲۰۱۸ خلاف تعالیم اسلامی است. این قانون به افراد ترنس‌ که در جنوب آسیا به هجرا شهرت دارند، اجازه می‌داد تا جنسیت مورد نظر خود را انتخاب کنند. «هجرا»‌ها رسما به عنوان جنسیت سوم در سراسر شبه قاره هند شناخته می‌شوند و نه کاملا مرد و نه کاملا زن محسوب می‌شوند. اما حال دادگاه فدرال شریعت گفته است که تعالیم اسلامی اجازه نمی‌دهد که افراد به میل خود جنسیت خود را تغییر دهند و در حکم این دادگاه آمده که جنسیت فرد باید همان جنسیت تعیین شده در بدو تولد باقی بماند. براساس حکم دادگاه تعیین جنسیت فرد باید براساس ویژگی‌های فیزیکی شخص باشد نه احساسات شخصی و درصورت غالب بودن ویژگی های مردانه یا زنانه فرد مذکر یا مونث محسوب می شود. دادگاه شریعت این مسئله را که آیا «تغییر جنسیت» در این افراد با قوانین اسلامی در پاکستان مطابقت دارد یا نه بررسی کرده و قضات تاکید کرده‌اند که اسلام افراد ترنس را به عنوان جنسیت سوم به رسمیت می شناسد و گفته‌اند که آن‌ها مستحق برخورداری از تمامی حقوق مندرج در قانون اساسی هستند. براساس حکم دادگاه به دولت هم دستور داده شده تا امکانات پزشکی، تحصیلی و مالی در اختیار این افراد گذاشته شود.