eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔴 هنجارشکنی سازماندهی شده باند های ترویج بی‌حجابی !
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 انتقاد رهبر انقلاب از مجلس: استیضاح یک وزیر در مدت کوتاه، افراط در بکارگیری ابزارهای نظارتی از سوی مجلس است.
هدایت شده از 
ایشان [تصوير سمت راست] خانم «آنیکن هویتفلت» وزیر خارجه نروژ هستند و بیش از ۴ هزار نفر احمق هم توییت زیر را پسندیده‌اند.( تصویر سمت چپ که به دروغ عنوان شده تصویر زن برهنه متعلق به وزیر خارجه نروژ هست) کسی هم به اندازه یک گوگل کردن ساده به خودش زحمت راستی‌آزمایی نداده. فقط کافی است یک نفر حرفی بزند که هم‌راستا و تأییدکننده چیزی باشد که خوش‌مان می‌آید. و سواد رسانه ای جامعه در حد جلبک!!
هدایت شده از 
🔴 توضیحات مدیرعامل خبرگزاری میزان در مورد اظهارنظرها پیرامون محتوای لایحه عفاف و 🔹کشت‌دار در توئیتر نوشته؛ با توجه به وفاق حاصل شده در قوای کشور حدود ۳۰ روز قبل از ارسال رسمی لایحه عفاف و حجاب به دولت،‌ پیش نویس لایحه به آقایان رییسی و قالیباف ارائه و روسای قوا پس از مدتی کتبا نظرات اصلاحی خود را به رییس قوه قضاییه ارسال کردند. ‏موارد اصلاحی آقایان در لایحه هم قبل از ارسال به دولت اعمال شد. همچنین نظر تخصصی دستگاه‌های مختلف و بسیاری از کارشناسان این حوزه در تدوین لایحه گرفته شده و متن آماده شده بر اساس اجماع نظر سران قوا و دستگاه‌های مسئول کشور آماده شده است. 🔺طبیعتا هیات دولت در حد اختیارات قانونی خود قبل از تصو‌یب می‌توانست اصلاحات مدنظر خود را در لایحه اعمال کند و این اتفاق هم افتاده است. همانطور که وزیر دادگستری اعلام کرد دولت پس از اصلاحاتی لایحه را به مجلس ارسال کرده است. مجلس هم اختیار ایجاد تغییرات مدنظر نمایندگان را دارد. پ ن ؛ اگر بپذیریم این لایحه که الان در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی در حال بازنشر هست توسط سران قوا و خبرگان امر در دولت و.... بررسی و نظرات انها اعمال شده باید به حال این ملت خون گریه کرد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 : خلبانان نیروی هوایی اسرائیل: از تأخیر مقاومت فلسطین قبل از پاسخ به ترور سه رهبر آن غافلگیر شدیم و این باعث دو برابر شدن تنش شد. 📌ترجمه عربی
هدایت شده از 
⭕️ ارتش اسرائیل در اقدامی تکراری با پخش اعلامیه‌هایی در جنوب لبنان به لبنانی‌ها هشدار داد که از مرزهای اسرائیل عبور نکنند!
هدایت شده از 
🔰 ، نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی: 🔸 ما همیشه ایران را غافلگیر می‌کنیم و همه دشمنان خود را غافلگیر خواهیم کرد و نیروی هوایی ما باید هر لحظه آماده باشد. 🔺 پس از تصویب بودجه عمومی، به باز خواهیم گشت.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗳 🔴 آغاز بررسی طرح کنترل و ساماندهی اجاره‌بهای مسکن در مجلس ✅ تا اصلاح قانون انتخابات مجلس
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 کارشناس شبکه سعودی اینترنشنال: تحریم‌ها دیگر علیه ایران فائده‌ای ندارد، حمله نظامی کنید! 👤 "منشه امیر"، کارمند اینترنشنال و سردبیر رادیو رژیم صهیونیستی ضمن اعتراف صریح به بازدارندگی بمب اتمی برای حفظ تمامیت ارضی ایران، گفت: ✅ "اگر ایران فقط اعلام کند که بمب اتم ساخته است بدون آن که حتی بخواهد از آن استفاده کند، قدرت بازدارنده‌ای به وجود می‌آورد که دیگر هیچ کشوری جرأت حمله به آن را نخواهد کرد!" 💢 : همه گزینه هایشان روی میز یا زیر میز باشد هم دیگر هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مجلس کنونی یک مجلس انقلابی است. 👤 رهبرانقلاب: ✅ متلک‌ها و کنایه‌هایی به مجلس زده می‌شود اما من معتقدم مجلس انقلابی و باسواد و جوان است
هدایت شده از 
🔴 هفت برابر شدن قیمت مسکن؛ نتیجه ملموس تفکرات غنی‌نژاد 🔹شنبه شب، برنامه «شیوه» شبکه چهار صداوسیما میزبان مناظره علی علیزاده سیاست پژوه و موسی غنی‌نژاد اقتصاددان در موضوع لیبرالیسم و نسبت آن با اقتصاد ایران بود. پس از پایان مناظره، بازخوردهای مختلفی در شبکه‌های اجتماعی توسط کاربران درباره این مناظره بیان شد. 🔸عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی برای حمایت از غنی‌نژاد، عکسی خندان از خود در کنار او به اشتراک گذاشت؛ عکسی که بهتر از هر سند دیگری اثر تفکرات لیبرال‌ها بر اقتصاد ایران را نشان می‌دهد. ✅عباس آخوندی دوست و همفکر موسی غنی‌نژاد، ۱۵ سال در نظام جمهوری اسلامی ایران، سکاندار عرصه مسکن بوده است. او علاوه بر اینکه از سال ۶۶ تا ۷۲ رئیس بنیاد مسکن بود، در سال ۷۲ و در دوره دوم ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی با رای اعتماد مجلس به عنوان وزیر مسکن منصوب شد. آخرین تجربه وزارت او در عرصه مسکن نیز به سال ۹۲ باز می‌گردد که ۵ سال سکاندار این وزارت خانه بود. 🔹«افتخار می‌کنم حتی یک واحد مسکن مهر افتتاح نکردم»؛ این آخرین سخنان عباس آخوندی در منصب وزارت راه و شهرسازی است. او با همین دیدگاه بلافاصله بعد از حضور در وزارت مسکن تکمیل «مسکن مهر» را از دستور کار این وزارتخانه خارج کرد؛ طرحی که در زمان محمود احمدی‌نژاد باعث خانه‌دار شدن جمعیت زیادی از مردم ایران شده بود. در واقع طرحی که بسیاری از صاحب‌خانه‌های امروز، به واسطه آن در زمان احمدی‌نژاد خانه‌دار شدند، در زمان وزارت همفکر موسی غنی‌نژاد به کلی حذف شد. 🔸بر اساس آمار وزارت راه و شهرسازی، در سال ۱۳۹۹ تعداد کل واحدهای مسکونی تکمیل شده شهری نسبت به سال ۱۳۹۲ که ساختمان‌های شروع‌شده در دولت دهم به تکمیل رسید، تقریباً نصف شد. تعداد تسهیلات ساخت مسکن نیز در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۲ تقریباً ۳۹ درصد کمتر شد. ✅در نتیجه تفکرات لیبرال‌ها و سقوط تولید مسکن در دولت روحانی، قیمت مسکن سر به فلک گذاشت. قیمت مسکن در تهران در تیر ماه ۱۳۹۲ کمتر از ۳٫۷ میلیون تومان بود در حالی که در تیرماه ۱۴۰۰ به بالای ۳۰ میلیون تومان رسید؛ یعنی بیش از ۷۰۰ درصد گران شد! 💢 کوچک شدن سفره مردم، افزایش آمار اجاره نشینی، بالارفتن سرسام‌آور تورم بخشی کوچک از اثرات تفکرات غنی‌نژادیسم در کشور ایران است که پیامدهایش با دو سال و چهار سال جبران نخواهد شد. حال کسانی که با تفکرات لیبرالی و نئولیبرالی اقتصاد کشور و سفره مردم را گروگان گرفته‌اند، با انتقاد از حاکمیت خود را آزادی‌خواه و آزادی دوست نشان می‌دهند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آیا تحریم، دلیل اصلی تورم است؟ 👤 (معاون کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران)‌: ✅ تمام شوک ارزی، وابسته به تحریم نیست ولی شروع کننده تورم به شمار می رود. 💢 تحریم ها، جریان درآمد ارزی را برای ایران هدف قرار داده و دسترسی به منابع ارزی و تجارت غیر نفتی را هم مورد تهاجم قرار می دهد، این مسئله موجب ناترازی و عدم تعادل شده و مولفه های دیگر هم روی آن اثر می گذارند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 2 آسیب جدی تحریم ها به ساختار ارزی ایران 👤 (مدیر اندیشکده اقتصاد مقاومتی)‌: 🔹تحریم ها، از دو زاویه نظام ارزی کشور را تحت فشار قرار می دهد؛ نخست کاهش درآمدهای ارزی که منجر به افزایش قیمت می شود ولی به مرور زمان، از فشار آن کاسته می شود. ✅ اکنون که گفته می شود درآمدهای ارزی ما بیشتر از هزینه هاست، باز هم تورم داریم که باید به اتفاق دوم اشاره کرد و آن هم، انهدام ساختار رسمی ارزی کشور است که عامل آن تحریم هاست. 💢 وقتی نظام رسمی پرداخت ارزی ایران از بین رفت، این ساختار وارد یک چارچوب غیر رسمی شده که به همین دلیل، صادرکننده می تواند میزان صادرات خود را کمتر از مقدار واقعی ارائه کند و به همین ترتیب، کمتر از آنچه هست، ارز وارد کشور کند.
هدایت شده از 
🔴 تقلب و تحریف در مناظره به روش اشرافیت لیبرال 👤 🔹نحوه مناظره موسی غنی‌نژاد و نوع تحلیل‌های نشریات زنجیره‌ای درباره دو مناظره اخیر وی، مصداق کامل عوام‌فریبی، فرار به جلو به جای پاسخگویی و پروپاگاندای رسانه‌ای است. 🔸غنی‌نژاد در هر دو مناظره، به جای پاسخگویی درباره آورده (خسارت‌) های مدیریت اشرافی لیبرال که از دوستان وی بوده اند، ژست انتقادی گرفته و به تخطئه جمهوری اسلامی پرداخت. ✅در کنار این رویکرد مغالطه‌ای (فرار به جلو)، اقدام نشریات زنجیره‌ای نیز در نوع خود جالب بود؛ به این نحو که فارغ از محتوای مناظرات سعی کردند با تیترهای القایی، غنی‌نژاد و لیبرالیسم را پیروز مناظره جا بزنند آنها پس از مناظره اول، تیتر زدند: - مناظره علم و شعار (آفتاب یزد) - جدال علم و ایدئولوژی (روزنامه سازندگی) - شکست اسناد (تیتر هم‌میهن، علیه پروفسور درخشان) 🔹آنها پس از مناظره اخیر نیز با انتخاب تیتر و عکس‌های درشت، سعی کردند غنی‌نژاد و لیبرالیسم را پیروز مناظره جا بزنند: - سازندگی: «در ستایش آزادی». مناظره غنی‌نژاد اقتصاددان با علیزاده که سخنانش بوی پوپولیسم می‌دهد، نشان از برتری لیبرال‌هاست. - هم‌میهن: پیروزی آکادمی، پیروزی استاد. - آفتاب یزد: جدل منطق و پریشانی. 🔸در این میان روزنامه هم‌میهن متعلق به غلامحسین کرباسچی- که دوستان و هم‌حزبی‌هایش متولی چهار دولت به مدت 32 سال بوده‌اند- با القای پیروزی غنی‌نژاد، او را "سخنگوی عقل" معرفی کرد. ✅یادآور می‌شود از همفکران و دوستان صمیمی نیز چون عباس آخوندی، مسعود نیلی و برخی دیگر از مدیران و تصمیم‌گیران ارشد دولت‌های هاشمی، خاتمی و روحانی بوده اند. 🔹عباس آخوندی یکی از داین وستان و همفکران کاملا نزدیک غنی‌نژاد است که پنج سال افتضاح مدیریتی وی در دولت روحانی، به افزایش حدود 800 درصدی قیمت مسکن منتهی شد. 🔸آخوندی در طول این چهار دهه- به استثنای برخی سال‌ها- نوعا وزیر و معاون و مدیرکل بوده. اما در فضای مجازی، توئیتی از او منتشر شده که کنار عکس دو نفر با غنی‌نژاد نوشته: درود بر و . ✅غنی‌نژاد در حالی در مناظرات اخیر به "اقتصاد دستوری" حمله کرده که نزدیک‌ترین رفقای وی، سکاندار اقتصاد بوده‌اند. 🔹گفتنی است وی در مناظره قبلی هم، انگ «چپ مصدقی» به شهید بهشتی(ره) زد و حال آنکه گروهک‌های چپ التقاطی در اوایل انقلاب، برای ترور شخصی شهید بهشتی، ایشان را لیبرال جا می‌زدند و سرانجام هم، آن شهید والامقام را ترور کردند. 🔸غنی‌نژاد، به نوشته روزنامه هم‌میهن سوابق چپ داشته و بعدا لیبرال شده است. او که قبلا در گفت‌وگویی، ضمن انتقاد از ملی شدن صنعت نفت در مقابل استعمار انگلیس و آمریکا، گفته بود: ✅"بهتر بود شرکت نفت ایران و انگلیس باقی می‌ماند و ایران با مذاکره سهم مناسبی از درآمد نفتی را به دست می‌آورد... ملی شدن صنعت نفت، منجر به انزوای ایران در دنیا شد". 💢اجمالا اینکه منطق آقای غنی‌نژاد در کنار بانیان کودتای 28 مرداد 1332 (سازمان سیاه و MI6 و مزدورانش نظیر فضل‌الله زاهدی) و رویکرد برچسب زنانه گروهک‌های تروریست از قرار می‌گیرد.
هدایت شده از 
🔴 لایحه عفاف یا گسترش بی‌حجابی؟! 👤 : 🔹می‌گویند؛ در یکی از روزهای زمستان، شخصی از همسایه خود شکایت کرده بود که برف پشت‌ بامش را جلوی در خانه ما ریخته و تردد ما را با دشواری رو‌به‌رو کرده است. دادگاه بعد از بررسی ماجرا‌، شکایت را وارد دانسته و طی حکمی همسایه را ملزم کرد که برف‌ها را از جلوی خانه شاکی پاک کند. حکم دادگاه اما، در اواسط مرداد ماه و در اوج گرمای هوا صادر و ابلاغ شده بود!... شاکی ضمن تشکر از سرعت عمل‌(!) دادگاه، اعلام کرد که شکایت خود را پس گرفته است و اصلاً شتر دیدی؟! ندیدی! 🔸اخیراً لایحه‌ای با عنوان «‌لایحه عفاف و حجاب‌» از سوی دستگاه قضایی تهیه شده و توسط دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است. نگاهی به مفاد این لایحه و مقایسه مواد پیشنهادی آن با قوانین موجود، این تلقی را به دنبال دارد که انگار لایحه یاد شده نه برای مقابله با بی‌حجابی، بلکه با هدف (ولو ناخواسته‌) حذف موانع قانونی موجود و زمینه‌سازی برای گسترش این پدیده زشت و پلشت تهیه شده است! ✅به عنوان نمونه -‌و فقط یک نمونه از ده‌ها نمونه دیگر- در ماده یک لایحه آمده است: «‌فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) مکلف است به زنانی که مرتکب رفتار موضوع ماده‌(۲) این قانون می‌شوند در مرتبه اول از طریق مقتضی با استفاده از فناوری‌های نوین و سامانه‌های هوشمند مانند ارسال پیامک تذکر دهد. در صورت تکرار این رفتار در مرتبه دوم از طریق سامانه‌های مذکور معادل یک‌دهم جزای نقدی درجه هشت و در مرتبه سوم معادل یک پنجم جزای نقدی درجه هشت جریمه نماید و در مرتبه چهارم مرتکب را جهت تعقیب کیفری و اعمال مجازات موضوع ماده(۲) به مراجع قضایی ذیصلاح معرفی کند. اعلام تذکر، جریمه و معرفی به مراجع قضایی باید مستند به ادله با قراین کافی باشد‌»! 🔹لطفاً دقت کنید. بر اساس قوانین موجود، کشف حجاب در اماکن عمومی «جرم مشهود» است و مقابله با آن وظیفه قانونی و تعریف شده ضابطان قضایی (اعم از نیروی انتظامی و بسیج و...) است. توضیح آن که جرم مشهود به جرایمی گفته می‌شود که در آن عمل مجرمانه (در این‌جا کشف حجاب‌) در مکان عمومی رخ بدهد یا به‌گونه‌ای باشد که وقوع جرم توسط نیروی انتظامی یا مردم دیده شود و یا وقوع جرم و متهم آن، محرز و آشکار باشد. مطابق قوانین موجود (که بدیهی نیز هست‌) مأمورین انتظامی به محض اطلاع از وقوع یک جرم مشهود باید به مقابله با آن برخیزند و از وقوع آن جلوگیری کرده و در صورت لزوم، مجرم را همراه با مستندات جرم به مراجع قضایی تحویل بدهند. 🔸حالا به مفاد ماده یک لایحه عفاف و حجاب توجه کنید. در آن آمده است که ماموران نیروی انتظامی در صورت مشاهده کسانی که کشف حجاب (جرم مشهود) کرده‌اند «‌در مرتبه اول از طریق مقتضی با استفاده از فناوری‌های نوین و سامانه‌های هوشمند مانند ارسال پیامک تذکر دهد. در صورت تکرار این رفتار در مرتبه دوم از طریق سامانه‌های مذکور معادل یک دهم جزای نقدی درجه هشت و در مرتبه سوم معادل یک پنجم جزای نقدی درجه هشت جریمه نماید و در مرتبه چهارم مرتکب را جهت تعقیب کیفری و اعمال مجازات موضوع ماده(۲) به مراجع قضایی ذی‌صلاح معرفی کند‌»! به بیان دیگر، اولاً؛ وظیفه تصریح شده مقابله با جرم مشهود از ماموران سلب شده است! ثانیاً؛ مجازات کشف حجاب، از دایره جرایم کیفری حذف شده و به جرایمی از نوع «تخلف‌»! آن‌هم با مجازات نقدی تقریباً ناچیز تبدیل شده است! ثالثاً؛ امکان برخورد با این پدیده عفت‌سوز از سایر نهادهای ضابط قضایی مانند بسیج و سپاه گرفته شده و حال آنکه برخورد آنان با جرایم مشهود یک ماموریت قانونی و مصوب مجلس و فرماندهی کل قواست! رابعاً مردم از انجام تکلیف دینی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر نه فقط منع شده‌اند، بلکه اقدام آنها در این زمینه به‌گونه‌ای یک اقدام مجرمانه نیز تلقی شده است! و مثلاً حق ندارند از تردد کشف‌حجاب‌کنندگان در معابر عمومی و انظار عامه جلوگیری کنند! 💢و اما، حالا به شاه بیت! ماده یک این لایحه نظری بیندازید! چه می‌بینید؟! مطابق این ماده، نیروی انتظامی در صورت مشاهده جرم مشهود کشف حجاب، حق کمترین برخورد و ممانعتی ندارد! خُب، باید چه کند؟‌ باید برای کشف‌حجاب‌کننده پیامک بفرستد و به او تذکر بدهد! اگر مراعات نکرد چه؟ پیامک دوم! اگر بازهم... پیامک سوم! و‌... خودتان قضاوت کنید. آیا این فرمول پیشنهادی در لایحه یاد‌شده غیر از رها کردن پدیده خانمان‌برانداز و عفت‌سوز کشف حجاب و تشویق دشمن به بهره‌گیری از زنان فریب‌خورده برای ادامه این راه پلشت، مفهوم و معنای دیگری دارد؟! آیا این ماده خنده‌دار نیست؟! البته که خنده‌دار نیست، بلکه بر احوال ملت و خون شهدا و شهید و شهادت و مجاهدت‌های ۴۴ ساله ملت و... باید‌گریست!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 | مروری بر آغاز یک جریان 👤 ، پژوهشگر تاریخ معاصر: 🔹 دولت غرب گرا جریان اصلاحات، ادامه دهنده راه هاشمی رفسنجانی 🔸 فتنه ۸۸ ایستادن رو در روی مشارکت مردم ✅ نقشه شوم استهاله میرحسین، خاتمی، قانون اساسی 💢 حمایت حمایت به ظاهر مخالف، در واقع همه حامی حسن روحانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا