eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
بررسیِ صلاحیت وزیر پیشنهادیِ آموزش‌وپرورش سه‌شنبه ۹ خرداد در مجلس برگزار می‌شود
هدایت شده از 
مسکو: حمله اوکراین به تاسیسات اتمیِ روسیه خنثی شد 🔹سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد در آستانه مراسم «روز پیروزی»، یک گروه تروریستی از سرویس اطلاعاتی اوکراین تلاش کرد بیش از ۳۰ دکل انتقال برق خطوط فشار قوی نیروگاه‌های هسته‌ای لنینگراد و کالینین را منفجر کند. 🔹برنامه اوکراین این بود که انجام حملات به نیروگاه‌های هسته‌ای روسیه به خاموشی راکتورها و اختلال در عملیات عادی نیروگاه‌ها منجر شود و آسیب اقتصادی جدی و همچنین لطمه شدید به وجۀ روسیه وارد شود. 🔹تروریست‌ها موفق شدند یک برج انتقال برق نیروگاه هسته‌ای لنینگراد را منفجر کنند و چهار مین در برج انتقال برق نیروگاه کار بگذارند و بمب‌های دست‌ساز را زیر هفت برج انتقال برق جاسازی کنند. 🔹۲ اوکراینی و ۲ شهروند روسیه بازداشت شدند و نام یک فرد دیگر دارای شهروندی مضاعف روسیه و اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب قرار گرفت.
هدایت شده از 
🔸 الهی قمشه‌ای تعبیر قرآن را اینطور ترجمه کرده: «حکایت حال او به سگی ماند که اگر بر او حمله کنی و یا او را به حال خود واگذاری به عوعو زبان کشد». 🔹 بنابراین ‎ را هم می‌شود برای توصیف این واکنش‌ها به کار برد. زبان‌های شیطانی بی‌مزد و بامزد کار می‌کنند تا باورها را از بین ببرند
هدایت شده از 
♦️سخنگوی دولت: متنی که در فضای مجازی از لایحه حجاب منتشر شده، متن نهایی نیست علی بهادری سخنگوی دولت: 🔹لایحه اخیری که در این حوزه مطرح شده است، لایحه قضایی است که توسط قوه قضائیه برای ارسال به مجلس تقدیم دولت شده است. 🔹متن این لایحه در دولت اصلاحاتی داشته و متنی که در فضای مجازی از این لایحه منتشر شده نادرست است و متن منتشره، متن نهایی لایحه قوه قضائیه که دولت با تغییراتی آن را مصوب کرده، نیست.
هدایت شده از 
♦️صدور کیفرخواست برای ۵ مدیر بانکی و مالی/ اعطای ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیر قانونی دادستان تهران: 🔹 برای مدیران وقت بانک‌های صادرات ایران و پاسارگاد به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور با تصرف غیر قانونی در وجوه بانکی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال پیگرد قضایی و کیفرخواست صادر شده است. 🔹متهمان ردیف‌های اول و دوم این پرونده؛ مدیر عامل وقت بانک پاسارگاد و مدیر هلدینگ تابعه آن بانک می‌باشند که به مشارکت در اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور از طریق تحصیل نامشروع به میزان ۱۲ هزار میلیارد ریال متهم هستند. 🔹متهمان ردیف‌های بعدی این پرونده ۳ نفر از مدیران وقت بانک صادرات ایران به عنوان عوامل اعطای تسهیلات هستند که از جایگاه قانونی خود سوء استفاده کردند و به اتهام مشارکت در اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور برایشان درخواست مجازات شده است.
هدایت شده از 
♦️طالبان: بازدید ایران از سدهای افغانستان جزء معاهده هیرمند نیست 🔹درحالی‌ که مقامات ایران تأکید دارند باید هیئت فنی این کشور، میزان آب رود هلمند در سدهای افغانستان را ارزیابی کند، سخنگوی طالبان گفته در معاهده‌ ۱۳۵۱ در این‌باره چیزی گفته نشده
هدایت شده از 
♦️واکنش تند کیهان به هدیه کتری و قوری شورای شهر کرج به ورزشکار مدال‌آور زن: «غلط می‌کنید!» روزنامه کیهان نوشت: 🔹توهین به یک ورزشکار مدال‌آور چیزی نیست که بتوان به‌سادگی از کنار آن گذشت. حالا تصور کنید توهین‌کنندگان اینقدر وقیح باشند که حتی پا را فراتر از این هم بگذارند و اینجاست که باید به آن‌ها تاخت تا فکر نکنند هر کاری که دل‌شان خواست می‌توانند انجام دهند. همان‌ها که توهم خدمتگزاری دارند، اما به دنبال اهداف خود هستند. 🔹کریم قدیانلو، عضو شورای شهر محمدشهر کرج می‌گوید: «ما هیچ وظیفه‌ای برای تجلیل از هیچ ورزشکاری نداریم. همان کتری و قوری را هم از روی بزرگواری برای برخی ورزشکاران تهیه می‌کنیم. هیچ مسئولی از وزارت ورزش و جوانان و متولیان ورزش این کشور هنوز تقدیری از این ورزشکار نکرده اند و ما هم وظیفه‌ای نداشته‌ایم.» 🔹در پاسخ به این اظهارنظر بی‌ادبانه باید گفت اگر وظیفه‌تان نیست پس غلط می‌کنید که به جای انجام وظایفی که بابت آن‌ها از هزار و یک‌جور رانت بهره‌مند هستید به امور دیگر می‌پردازید و بعد منتش را سر مردم می‌گذارید.
هدایت شده از 
💢صدور کیفرخواست برای مدیران وقت بانک‌های صادرات ایران و پاسارگاد به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور ♦دادستان تهران از پیگرد قضایی و صدور کیفرخواست برای مدیران وقت بانک‌های صادرات ایران و پاسارگاد به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور با تصرف غیرقانونی در وجوه بانکی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال خبر داد.
هدایت شده از 
26.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 موشک خرمشهر ۴ رونمایی شد 🔻 این موشک دارای برد ۲ هزار کیلومتر و وزن سرجنگی ۱۵۰۰ کیلوگرم است. موشک خرمشهر ۴ نقطه‌زن و بدون نیاز به هدایت فاز نهایی است. 🔻 موشک خرمشهر ۴ به دلیل برخوداری از موتور بسیار قدرتمند خود، دارای سرعت ۱۶ ماخ در خارج از جو و ۸ ماخ در داخل جو است.
هدایت شده از 
💢 امیر آشتیانی: رونمایی‌ها ادامه خواهد داشت 🔻 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آیین رونمایی از موشک راهبردی بُردبلند و نقطه‌زن خرمشهر چهار اظهار داشت: در مسیر ارتقا توانمندی‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران، امروز از موشک بالستیک راهبردی نقطه‌زن خرمشهر ۴ که ارتقا یافته موشک‌های قبلی است رونمایی کردیم. 🔻 این موشک ثمره تلاش چندین ساله و شبانه‌روزی دانشمندان ما در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع است که از ویژگی‌های بارز این موشک، رادارگریزی و عبور از پدافند هوایی دشمن است به جهت سطح مقطع کم راداری. برد این موشک ۲ هزار کیلومتر است با سرجنگی که قدرت انفجاری بسیار بالایی دارد. 🔻 خرمشهر این قابلیت را دارد تا از سرجنگی‌های مختلفی استفاده کند و قدرت تحرک و آماده‌سازی آن در کمترین زمان نکته بسیار مهمی است. 🔻 پیام وزارت دفاع در راستای ارتقاء توانمندی‌های دفاعی برای دشمنان این است که در دفاع از کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی مسمم هستیم و این را به دشمن نشان دادیم که به هیچ وجه نمی‌توانند جوانان ما را از مسیر پیشرفت و رشد باز بدارد. 🔻 پیام این اقدام برای دوستان ما کمک به صلح و ثبات در منطقه و حمایت همه‌جانبه از دوستان‌مان و کشورهایی است که در مسیر مبارزه با نظام سلطه قرار دارند و مواضع‌شان مواضع آگاهانه و صلح‌طلبانه است.
هدایت شده از 
💢 مشخصات موشک راهبردی برد‌بلند و نقطه‌زن خرمشهر۴
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 جدیدترین موشک مهلک ایران چه ویژگی‌هایی دارد؟ 🔻 موشک خیبر جدیدترین نسخه از خانواده موشک‌های خرمشهر است. خیبر با سوخت مایع با برد ۲۰۰۰ کیلومتر و سرجنگی ۱۵۰۰ کیلوگرمی است. 🔻 از جمله ویژگی‌های بارز موشک خرمشهر، برخورداری از سامانه هدایت و کنترل در فاز میانی پرواز است که استفاده از این سامانه و موتورهای هدایتگر در سرجنگی منجر به کنترل وضعیت و اصلاح مسیر سرجنگی در خارج از جو می‌شود و عملا تمام هدایت و کنترل این موشک در خارج از جو زمین رقم می‌خورد که رهگیری موشک را برای سامانه‌های پدافندی دشمن با مشکل مواجه می‌کند و همچنین این ویژگی منجر به آن می‌شود که خیبر بی‌نیاز از فعالیت سیستم هدایت و کنترل در داخل جو باشد و به این ترتیب در برابر حملات جنگ الکترونیک به طور کامل مصون باشد. 🔻 مدت زمان لازم برای شلیک این موشک به دلیل استفاده از سوخت خودمشتعل (هایپرگولیک)، بی‌نیازی از تزریق سوخت راه‌انداز و هوا و عدم نیاز به نشانه‌روی افقی پس از عمودسازی، کمتر از ۱۲ دقیقه است و همچنین به دلیل برخورداری از مخازن جدید سوخت، می‌توان سوخت را در آن تزریق کرد و موشک را به مدت چند سال در حالت شارژ، نگهداری کرد.
هدایت شده از 
💢 | رونمایی از موشک بالستیک خیبر 🔻 موشک خرمشهر ۴ با نام «خیبر» جدیدترین محصول موشکی سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع، صبح پنجشنبه (۴ خرداد ۱۴۰۲ ) با حضور امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد.
هدایت شده از 
💢 واکنش رژیم‌صهیونیستی به رونمایی ایران از موشک راهبردی خرمشهر ۴ ✍ وبسایت عبری باکو: 🔻 دو روز پس از تهدید ایران توسط رئیس ستاد ارتش اسرائیل، ایران یک موشک بالستیک جدید به وزن ۱.۵ تن را آزمایش کرد.
هدایت شده از 
💢 واکنش مداخله‌جویانه فرانسه به رونمایی موشک «خرمشهر ۴» 🔻 سخنگوی وزارت خارجه فرانسه رونمایی ایران از نسل چهارم موشک خرمشهر (خیبر) را محکوم کرد و مدعی شد آزمایش موشک بالستیک دوربرد ناقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل است که در سال ۲۰۱۵ تصویب شد. 🔻 مقام فرانسوی اتهامات علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را تکرار کرد و گفت: این فعالیت‌ها در شرایط تداوم تشدید برنامه هسته‌ای ایران نگران‌کننده‌تر است. 🔻 ادعای فرانسوی‌ها در حال مطرح شده که ایران بارها اعلام کرده برنامه موشکی آن به هیچ وجه با قطعنامه ۲۲۳۱ و مفاد آن ارتباطی ندارد.