eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔴 شمار زائران ایرانی در سرزمین وحی به بیش از ۴۵ هزار نفر رسید 🔹️روند اعزام زائران ایرانی به مدینه منوره و جده مطابق برنامه ریزی های انجام شده به خوبی درحال انجام است و ۲۲۵ پرواز به مقصد این دو فرودگاه انجام شده است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رها کردن و دلخوش شدن به لایحه ای ضعیف، هر روزه تردد در خیابانها را سخت تر می کند! و مسئولان در دولت و مجلس غافل از روند روبه رشد کشف حجاب و بی حیایی در خیابانهای شهر‌.... 🔹 چه پاسخی به خون شهدا خواهیم داشت... 🔻تصویر ، یکی از مناطق تهران، ۲۰ خرداد
هدایت شده از 
🔴 چیزی که علم الهدی گفت و چیزی که محسن تنابنده استوری کرد! یقینا این جماعت اونقدر حالیشونه که یه سرچ ساده کنن و ببینند موضوع چیه ولی سه تا موضوع باعث میشه وقیحانه این اراجیف رو منتشر کنند. اول اینکه اینها مزدور هستند و مزدور وظیفه اش لجن پراکنیه. دوم اینکه به حماقت مخاطبانشون اطمینان کامل دارند. و سومین و مهمترین نکته اینکه اطمینان دارند هر اراجیفی منتشر کنند هیچ نهادی و هیچ مقام غیرتمندی وجود نداره که باهاشون برخورد کنه و بزنه تو دهن کثیفشون.
هدایت شده از 
عکسی از مادر مجیدرضا رهنورد که در رسانه‌های اپوزیسیون نخواهید یافت!
هدایت شده از 
اتهام عجیب و جنجالی یک نماینده علیه زنگنه از زبان ظریف 🔹یک نماینده مجلس از زبان ظریف نقل قول کرده که ظریف زنگنه را در ماجرای گاز ترکمنستان خائن میدانسته‌. مالک شریعتی در توییتی نوشت: 🔸آقای دکتر ظریف! حال که سکوت شکستید و درایامی که وزارت نفت دولت سیزدهم بدون برجام موفق شده بدهی ترکمنستان را تسویه و قرارداد گازی را احیا کند، آنچه سال۹۹ در جلسه با بنده و جمعی از نمایندگان در دفترتان گفتید، علنی بگویید: "زنگنه در ماجرای ترکمنستان ‎ کرد" 🔹وی تاکید کرد : دانستن حق مردم نبود؟! 🔹آیا قوه قضاییه از این اتهام و نقل قول به سادگی میگذرد؟
هدایت شده از 
💢 جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صمت در راه است 🗣«نادری» عضو هیات رئیسه مجلس: 🔹جلسه‌ بررسی صلاحیت عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی صمت هفته آینده (۲۸ خردادماه) برگزار خواهد شد. 🔸این احتمال وجود دارد که در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صمت رئیس جمهور هم حضور پیدا کرده تا ضمن دفاع از آقای علی‌آبادی لایحه برنامه هفتم را هم تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.
هدایت شده از 
💢ادامه ریزش قیمت‌ها در مرکز مبادله 🔹در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز، قیمت هر اسکناس دلار ۴۱ هزار و ۹۸۹ تومان و نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۱۷۲ تومان اعلام شد.
هدایت شده از 
🔴 دستور وزیر کشور در پی انتشار تصاویر زنان بدون حجاب در سالن وزارت کشور در پی انتشار تصاویری از برگزاری یک همایش در سالن همایش های وزارت کشور که در آن برخی زنان کشف حجاب کرده بودند، وزیر کشور ضمن ابراز ناراحتی شدید از حرمت شکنی بوجود آمده دستور دادند که سریعا پیام عذرخواهی از مردم ایران منتشر شود و با پیمانکار مراسم مربوطه برخورد بشود و نیروهای حراست مجموعه نیز توبیخ گردد و سالن نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل بشود. گفتنی است که وزارت کشور در جریان ماهیت و نوع همایش برگزار شده نبوده است
هدایت شده از 
🔴 شخصیت رئیسی 👤 🔹 این متن در باره شخصیت رئیسی است(نه عملکرد که بعضا انتقاد وارد است)زیرا تجربه 24 سال قبل آن را لمس کرده ایم و بعد از 25 سال تریبون رئیس جمهور محل دعوا نیست.کسی را نگران نمی کند.اشکال هم ندارد بگویید فلانی ماله کشید یا چاپلوسی کرد.مسئولیتی هم ندارم .اما نعمت این شخصیت را قدر بدانیم 1️⃣ رئیسی شانی برای خود قایل نیست،"من" نمی شناسد.بی ادعاست 2️⃣ سوگلی هایی با خط قرمز ندارد.باند ندارد.روحیه باندی ندارد.مثلا مشایی،واعظی ندارد.جیب نزدیکان در اطرافش باز نیست. 3️⃣ به موانع فرضی وموهوم حمله نمی کند و آن را عامل ناکامی نمی داند.با دوقطبی آفرینی مردم را سرکار نمی گذارد و دنبال نخود سیاه نمی فرستد.فضا را رازآلوده نمی کند بگم بگم ندارد.به منتقدان یک بار هم توهین نمی کند عبارت"اگر می گذاشتند.." و یا " نمی گذارند " ندارد.تربیونهایش منشا تنش و تحریک سیاسی در کشور نیست. 4️⃣ اختلافات با قوا را به مردم نمی آورد.آرامش مردم را بهم نمی ریزد 5️⃣ دهها اکانت اینجا تهمت و توهین و تحقیرش می کنند شکایت نمی کند. پاسخ هم نمی دهد.مدعای آزادی هم ندارد 6️⃣ اصرار بر نظریه پردازی و حرفهای فلسفی از تربیون قدرت ندارند.بین نخبگان و توده فاصله نمی گذارد. 7️⃣ شبانه روز مثل سرباز(نه ژنرال)می دود.از هیچ کس طلبکار هم نیست .به همین دلایل مدیرانش هم درگیر ذهنیات سیاسی نیستند.قدر این نعمت را بدون منفعت طلبی و فراتر از قبیله گرایی باید دانست. معتقدم همین اخلاص و یک رنگی آبروی وی را نزد ملت ایران حفظ و ارتقاع می دهد.سنت های الهی سوخت و سوز ندارد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آزمایش موفق مولتی روتور بمب‌افکن سپاه 🔹مولتی روتور بمب‌ افکن نیروی زمینی سپاه تحت عنوان پروژه «اربعین» با قابلیت بکارگیری انواع مهمات با موفقیت آزمایش شد. 🔸این پرنده سبک قادر است یک بمب ۷ کیلویی را با خود حمل کرده و از ارتفاع ۵۰۰ متری روی هدف رها کند. 🔹علاوه بر این،‌ مولتی روتور جدید نزسا قادر است به صورت همزمان ۱۰ نارنجک کوچک را نیز با خود حمل کرده و بر بروی اهداف مختلف اجرای آتش کند.
هدایت شده از 
💢ارادت روس‌ها به سردار دل‌ها 🗣یوگنی گولیکوف ژنرال روس با اشاره به شجاعت سردار شهید سلیمانی گفت: 🔸وقتی جنگنده ما سقوط کرد و خلبان ما در حال اسیر شدن بود ما بارها تلاش کردیم این خلبان را نجات دهیم ولی با یک کشته در عملیات نجات ناموفق برگشتیم. 🔹سردار سلیمانی تنها با 18 نفر از اعضای سپاه قدس خلبان روسی گرفتار در چنگ داعش را نجات داد، کاری که ما در آن شکست خوردیم. پس از این حادثه بود که مردم روسیه ژنرال سلیمانی را شناختند و قدردان او شدند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب هم‌اکنون در دیدار دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته‌ای کشور 🗣امام خامنه ای: 🔹دشمنان بیست سال است برای ما چالش هسته‌ای درست کرده‌اند چون میدانند که حرکت در صنعت هسته‌ای در حکم کلید برای پیشرفتهای علمی کشور است. 🔸بهانه‌ی سلاح هسته‌ای دروغ است و خودشان هم میدانند. 🔹ما روی مبنای اسلامی‌مان نمیخواهیم طرف سلاح برویم و الا اگر این نبود جلویش را نمی‌توانستند بگیرند؛ همچنانی که جلوی پیشرفتهای هسته‌ای ما را تا الان نتوانستند بگیرند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: از اعتمادهای بیجا خیلی ضربه خوردیم 🗣امام خامنه‌ای: 🔸حقیقت دیگر، نامطمئن بودن طرفهای ما و مخالفین ما در وعده‌هایشان است. تا حالا در این سالهای متمادی-حالا آنهایی که از شماها سابقه‌ی بیشتری در این هسته‌ای دارید، توجه دارید که به چه چیزهایی من اشاره میکنم- وعده‌های زیادی در بخشهای مختلف، چه دولتهایی که طرف مذاکره‌ ما بودند، چه خود آژانس، وعده‌هایی دادند و به آن وعده‌ها عمل نکردند، بارها، وعده‌های غیرقابل تحقق، بی‌اعتمادی؛ پس بنابراین یکی از دستاوردهای این چالش ۲۰ ساله هم همین است که ما فهمیدیم که به وعده‌های اینها، به حرف‌های اینها نمی‌شود اعتماد کرد. 🔹اینها دستاوردهای مهمی است، اینها را مهم بدانید. ما خیلی جاها ضربه خوردیم برای خاطر همین اعتمادهای بیجا. اینکه یک ملت، مسئولین یک کشور، بدانند، بفهمند، که کجا باید اعتماد کنند، کجا نباید اعتماد کنند، این خیلی مهم است؛ این را ما فهمیدیم، ما در این بیست سال، فهمیدیم که چه کسانی قابل اعتمادند، چه کسانی قابل اعتماد نیستند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رهبر انقلاب: امروز ملت ایران غرب‌گرایان را تحقیر می‌کند 🗣امام خامنه‌ای: 🔸منطق غربگرایان این بود که ایرانی عُرضه ندارد که بسازد. آن روز غرب گرایان ملت را تحقیر می‌کردند امروز ملت آنها را تحقیر می‌کند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد
هدایت شده از 
🟡مشاور نخست وزیر عراق: تاکنون ۱.۵ میلیارد یورو از اموال ایران آزاد شده؛ یک میلیارد دیگر آزاد می‌شود ضیاء الناصری، مشاور نخست وزیر عراق در صفحه توییتر خود اعلام کرد که مجموع دارایی های آزاد شده ایران توسط دولت عراق در زمان نخست وزیری محمد شیاع السودانی تقریبا یک و نیم میلیارد یورو است به علاوه اینکه یک میلیارد یورو نیز آزاد خواهد شد. وی گفت که با این اقدام اوضاع برق عراق به طور تدریجی بهبود خواهد یافت
هدایت شده از 
📷در 1958 در چین؛ هزاران گنجشک به خاطر تلاش دولت برای دفع آفت از بين رفتند. در 1960 دسته عظیمی از ملخ ها ظاهر شدند و باعث نابودى محصولات کشاورزی و مرگ 20 میلیون نفر از مردم چین شدند! ‌
هدایت شده از 
برخی از کاربردهای فناوری هسته ای
هدایت شده از 
🔸رهبر انقلاب: هر کس «ایران قوی» را می‌خواهد به صنعت هسته‌ای اهمیت بدهد رهبر معظم انقلاب: صنعت هسته‌ای یکی از مؤلفه‌های اساسی و مهم قدرت کشور و اعتبار کشور و قوّت و قدرت کشور است. اگر شما ایران قوی میخواهید، هر کس ایران را دوست دارد، هر کس جمهوری اسلامی را دوست دارد، هر کس ملت را دوست دارد و قوّت این کشور را می‌طلبد بایستی به این بخش از تلاش و فعالیت علمی و تحقیقاتی و صنعتی و کاری که اینجا انجام میگیرد اهمیت بدهد و برایش اعتبار قائل بشود. علت تمرکز دشمنان روی انرژی هسته‌ای هم همین است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️🎥 و آتش زدن همزمان مقبره 2 امامزاده در ‌دهلران و آبدانان ایلام
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱۹۶۳۰۰ مترمربع باشگاه تفریحی بانک‌ها در تهران! 🔰حمید رسایی: این اعداد و ارقام را که شنیدید به قانون تسهیل جوانان هم توجه کنید که با هدف رفع موانع اقتصادی، فرهنگی و معیشتی پیش روی ازدواج جوانان در تاریخ ۲۷ آذر ماه ۱۳۸۴ توسط تصویب و هفتم دی ماه همان سال به تأیید شورای نگهبان رسید. از جمله مواد این قانون، ایجاد صندوق اندوخته ازدواج جوانان، وام ودیعه مسکن، فراهم کردن موقت است و یکی از مواد مهم آن، در اختیار قرار دادن فرهنگسراها، تالارها، باشگاه‌ها و اردوگاه‌ها برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج زوج‌های واجد شرایط است! خب از این ۱۹۶۳۰۰ متر باشگاه‌های تفریحی ها در تهران، چقدرش در اختیار زوج‌های جوان قرار گرفته تا مراسم ازدواجشان در آن برگزار شده؟ باشگاه و تالار پذیرایی ۸۵۰۰۰ متری در خیابان پاسداران چقدر برای این موضوع اختصاص یافته؟ چه کسی باید به ها درباره این قانون رسیدگی کند؟!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سلبریتی‌ها و غرب لیس ها همینطور که شعار زن زندگی... را قرقره می‌کنند این ویدئو را هم ببینند، در بسیاری از کشورهای اروپایی دختران مسلمان برای شرکت در کلاسهای درس مجبور هستند حجاب از سر بردارند البته این دولت‌ها حامی بی‌حجابی در ایران به اسم آزادی زن هستند!
هدایت شده از 
🔴شما از فیروز نادری که عمرش رو تو آمریکا گذروند و در خدمت سیاستهای آمریکا بود و تو همون آمریکا مُرد، اسطوره بساز و ربطش بده به ایران ولی ایرانی واقعی که به صنعت فضایی و موشکی ایران جون داد و جون خودش رو هم تو این راه گذاشت شهید طهرانی مقدم بود که اسطوره واقعی ایرانه. آره...! 🔗 Muhammad Siahroudi
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺🎥دستاوردهای قرارداد ننگین از میان نامه‌نگاری های شخص ظریف و روحانی!!! 🔹ثابتی [مجری برنامه‌ی جهان‌آرا] : پس چرا دولت رئیسی به دنبال احیای برجام است؟ 🔸سید محمود نبویان [نماینده تهران در مجلس و دبیر کمیسیون برجام در مجلس نهم] : برجام اجازه نمی‌دهد تحریم‌ها برداشته شوند!