eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚀 کاش اینطور باشد که دشمن می گوید کارشناس اوکراینی می گوید: ایرانیا قدرت موشکیشون را پایین تر اعلام می کنند.⏫ ┄┅═✧❁🌼❁✧═┅┄ تقدیمی اندیشکده «پاسخ بسوالاتِ اجتماعی، سیاسی و دفاعی» وابسته به «دانشگاه ملی مجازی»
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا رفتار برخی در مورد آمریکا 👇عین این بچه کره ای نیست؟ این بچه خوشمزه کره ای را ببینید. مادره هر چی نصیحتش می کنه که به مرد غریبه اعتماد نکن. بچه عین بز مامانشو نگاه می کنه و حتی تأیید هم می کنه ولی باز حرف خودشو می زنه 😂 بعضیا فکر می کنن با یه بار تذکر یا تشر یا مثلا نصیحت یا مثلا با یه کتابی که موذنی معرفی کنه و بده بچه اش بخونه، بچه در همون لحظه، پرفسور سمیعی یا علامه طباطبایی میشه. به قول آقای استاد صفایی حائری، وقتی داری یک نکته تربیتی به متربی (همون بچه) منتقل میکنی، انگار داری به گوسفند یا گاو علف میدی و نباید انتظار داشته باشی که همون موقع شیرشو بدوشی 😅 این علف تا میاد هضم بشه و تبدیل به شیر بشه باید صبر کنید. ⭕️ زود از بچه هاتون ناامید نشید و علف هایی که در کانال معرفی می کنیم به بچه سر ساعت بدید.😁 اگه شما علف خوب ندید اون خودش با علف هرز، خودشو تغذیه می کنه کار تربیتی حوصله و زمان میخواد ولی به یاری خدا نتیجه بخش هست. شاعر بلندآوازه ایرانی (که نمی دونم کیه😅) میگه که: تا گوساله گاو شود 🐂👈🐄 دل صاحبش کباب (یا آب) شود ┄┅═✧❁🌼❁✧═┅┄ تقدیمی اندیشکده «پاسخ بسوالاتِ اجتماعی، سیاسی و دفاعی» وابسته به «دانشگاه ملی مجازی»
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ پاسخ شیخ به محمدخاتمی ❌ ⛔️خاتمی گفته: قرآن گفته ( لااکراه فی‌الدین ) پس نباید زنان را مجبور به حجاب کرد ‼️آیا حجاب اجباری با لااکراه فی‌الدین می‌سازه؟ 🎤پاسخ از: استادمرتضی‌ کهرمی ┄┅═✧❁🌼❁✧═┅┄ تقدیمی اندیشکده «پاسخ بسوالاتِ اجتماعی، سیاسی و دفاعی» وابسته به «دانشگاه ملی مجازی»
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چه خاکی بر سرمان شد؛ ایران قوی‌تر شد؟! 🔹این جماعت، برای تغییر رژیم در ایران روی دولت‌های غربی‌‌ها حساب باز کرده بودند، نمی‌دانستند آنها به خودشان هم رحم نمی‌کنند، چه برسد به من و شما و امنیت کشور‌مان. 🔹اعتراف تلخی است؛ غربی‌ها می‌خواستند تنور آشوب‌ در خیابان‌های کشور داغ باشد، اما نه به نفع مردم، برای اینکه بتوانند امتیازات بیشتری از ایران برای خودشان بگیرند. 🔹اما نتیجه معکوس شد، این اعتراف حرف خودشان است؛ در چند ماه اخیر ایران بجای اینکه ضعیف‌ شود، قوی‌تر شده است. راست می‌گویند، به هرحال چیزی که شما را نکشد، قوی‌تر‌تان می‌کند. 🔹این نکته مهمی است که غربی‌ها فهمیده‌اند باید با لحن دیگری با ایران حرف بزنند. ┄┅═✧❁🌼❁✧═┅┄ تقدیمی اندیشکده «پاسخ بسوالاتِ اجتماعی، سیاسی و دفاعی» وابسته به «دانشگاه ملی مجازی»
هدایت شده از 
🔴 | خبر اختصاصی نظامی نیوز: قاتلان بسیجی شهید سجاد امیری در یک روستا بین اسلام آباد غرب و حمیل در محاصره کامل نیروهای امنیتی هستند. این تیم ٨نفره از ظهر امروز درحال مقاومت و تبادل آتش با نیروهای امنیتی هستند. اخبار تکمیلی در ساعات آینده توسط رسانه نظامی نیوز منتشر خواهد شد. ♦️یکی از اعضای این تیم ساعاتی پیش توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شده است./نظامی نیوز
هدایت شده از 
توضیح درباره پرداخت هزینه حج از پول‌های آزادشده در عراق نماینده ولی فقیه در امور حج: 🔹ایران از محل فروش برق و گاز از عراق پولی طلب داشت. 🔹سازمان حج هزینه دریافتی از زائران را به حساب بانک مرکزی واریز کرده بود تا آن را در قالب ارز دریافت کند. 🔹بانک مرکزی نیز ارز مورد نیاز هزینه زائران را از محل طلبی که از عراق دریافت کرد، اختصاص داد و آن را به عربستان منتقل کرد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞 هرزگی جماعت از زبان یک اینفلوئنسر بی‌حجاب ایرانی !! | 🎥 ⚠️ زنا و زنازادگی نتیجه‌ی قطعی پروژه‌ی فمینیستی است !
هدایت شده از 
🔴 کوه تجهیزات ناتو در ضدحمله اوکراین موش زایید 🔹تلاش نیروهای اوکراینی در روزهای اخیر برای درهم شکستن دیوار دفاعی روسیه در امتداد خطوط مقدم نه تنها به در بسته خورده، بلکه مناطقی از اوکراین را به گورستان تجهیزات و تسلیحات پیشرفته غربی تبدیل کرده است. ✍️اوکراین دستاوردی خاصی در این ضد حمله نخواهد داشت و تنها تلفات سنگین به جا خواهد گذاشت .
هدایت شده از 
اینو بزارین کنار خبری که کشورهای عضو ناتو آب پاکی رو ریختن رویپست زلنسکی دلقک که تا در جنگ با روسیه پیروز نشی با عضویت اوکراین در ناتو موافقت نمیکنیم 😂😂 کلاه گشادی که آمریکا سر دوستان خودش میزاره اینجوریه😉
هدایت شده از 
براندازا خیلی از،این کلیپ سوختن توی کانالهاشون حسابی آتیشی بپا شده سر این کلیپ😂😂😂 به قول فیرزشون؛ به همت مردم؛ که همیشه بسوزین😂👍
هدایت شده از 
کاهش تورم در راه است فرزین، رئیس کل بانک مرکزی: تورمِ نقطه به نقطه در شاخص تورمِ مصرف کننده، از ۶۲ و ۴ دهمِ درصد در فروردین، به کانالِ ۵۰ درصد در اردیبهشت رسید. در خرداد، ریزشِ شدیدی در این شاخص خواهیم داشت و هدفگذاریِ ما، ورود به کانال ۳۰ درصد است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️یک دقیقه سکوت به احترام ژنرال قاسم سلیمانی در مراسم استقبال رسمی از رییس جمهورمان توسط رییس جمهور نیکاراگوئه اعلام شد 🔷«دانیل اورتگا» رئیس‌جمهور نیکاراگوئه: زنده باد شهید ژنرال قاسم زنده باد ملت ایران
هدایت شده از 
🔹در ایل بختیاری وقتی کدخدایان و ریش سفیدان نمی توانستند موضوع و نزاع طایفه ای را حل کنند و ممکن بود کار به نزاع دوباره کشیده شود، یک زن طایفه مقابل را تهدید می کرد که اگر خواسته ما را قبول نکنید دستمال از سر بر میدارم و طایفه مقابل به حرمت حجاب زن از خواسته خود چشم پوشی می کردند و گاهی از خون بها گذشت می کردند تا حرمت حجاب زن حفظ شود 🔸بختیاری را با این رسوم بشناسید نه با حیا دریده ای مثل ماه منیر مولایی 📝بردین
هدایت شده از 
فقط به عشق تو.mp3
2.8M
  💥 فقط به عشق تو! • من همسرم رو خودم انتخاب نکردم / • من در انتخابش اشتباه کردم / • دوستش ندارم / ✘ باید چکار کنم الآن دقیقاً؟
هدایت شده از 
قرار نیست بیاد!.mp3
7.08M
+ گفت چرا امام زمان تون نمیاد؟ _ گفتم قرار نیست بیاد! + گفت چی؟ پس منتظر چی هستید این همه سال؟
هدایت شده از 
🔸ماکرون: ضد حمله اوکراین هفته‌ها یا حتی ماه‌ها ادامه دارد رئیس جمهور فرانسه در واکنش به اظهارات همتای روس خود درباره شکست ضد حملات اوکراین علیه روسیه اعلام کرد که ضد حمله اوکراین «هفته‌ها و حتی ماه‌ها ادامه دارد
هدایت شده از 
🔸گیدو کروستو، وزیر دفاع ایتالیا از اتحادیه اروپا خواست اقدامات فعالی انجام دهد تا آفریقا تحت نفوذ روسیه و چین قرار نگیرد
هدایت شده از 
🔸یک مقام آمریکایی: ادعای «توافق موقت» با ایران کذب است رویترز: یک مقام آمریکایی گزارش‌ها درباره تماس‌های اخیر میان ایران و آمریکا را رد نکرد اما گفت که اظهارات درباره این که این مذاکرات بر سر توافقی موقت بوده‌اند، نادرستند. این مقام آمریکایی گفت که «ما با صراحت به آن‌ها(ایران) گفتیم که باید از چه اقدامات تنش‌زایی برای جلوگیری از ایجاد یک بحران دوری کنند. و همچنین گفت که واشنگتن مایل است شاهد همکاری بیشتر ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باشد.
هدایت شده از 
🔸۲۲ نظامی آمریکایی در سقوط بالگرد در سوریه زخمی شدند در پی سقوط بالگرد نظامی آمریکا در شمال شرقی سوریه، ۲۲ پرسنل نظامی آمریکایی زخمی شدند. سازمان تروریستی خبر داد: این نظامیان دچار درجات مختلفی از جراحات شدند. آن‌ها تحت درمان هستند، ۱۰ نفر از آن‌ها به بخش‌هایی با مراقبت‌های بیشتر در خارج از محدوده مسئولیت سنتکام منتقل شدند. علت حادثه سقوط بالگرد هنوز مشخص نیست و در دست بررسی قرار گرفته است و آن‌طور که سنتکام گفته، ظاهراً شلیکی از سمت نیروهای مخالف آمریکا، صورت نگرفته است.
هدایت شده از 
🔸رئیسی: موثرترین راه مقابله با تحریم‌ قدرتمندشدن در زمینه اقتصاد است رئیس جمهور در نشست مشترک بازرگانان دو کشور ایران و ونزوئلا: بی‌اثرسازی تحریم و قدرتمندشدن در حوزه اقتصادی، موثرترین راه مقابله با تحریم‌هاست. جوانان ایرانی به‌وسیله شرکت‌های دانش‌بنیان از تحریم‌ها فرصت ساختند و توانستند ایران را در برابر تکانه‌ها به آرامش و ثبات برسانند. تقویت فعالیت‌ها و همکاری‌های دانش‌بنیان، از جمله اقدامات مهم در حوزه اقتصادی است. در جهت تسهیل و تسریع توسعه مبادلات اقتصادی، با اجرای توافقات انجام شده، موانع گمرکی، بانکی و تعرفه‌ای مرتفع خواهد شد.
هدایت شده از 
🔸رئیس جمهور در نشست مطبوعاتی در ونزوئلا: ملت ایران دوستی خود را با مردم ونزوئلا اثبات کرده و نشان داده که دوست روزهای سخت آنان است/ دو کشور مصمم به توسعه روابط در حوزه‌های مختلف هستند/ حجم مبادلات تجاری ایران و ونزوئلا در گام اول به 10 و در گام دوم به 20 میلیارد دلار قابل افزایش است رئیس جمهور با اشاره به اینکه روابط میان ایران و ونزوئلا روابط دیپلماتیک معمولی نیست، بلکه راهبردی است، اظهار داشت: برخورداری از منافع، نگاه و دشمن مشترک، همکاری‌های فیمابین را عمیق و راهبردی کرده است.
هدایت شده از 
🔸علی باقری کنی وارد ابوظبی شد در چارچوب تحکیم سیاست همسایگی و در راستای استمرار رایزنی‌های سیاسی با همسایگان، علی باقری کنی معاون سیاسی وزارت امورخارجه و مذاکره‌کننده ارشد کشورمان وارد ابوظبی شد تا با مقامات این کشور درباره ارتقای همکاری‌های دوجانبه و بررسی مسایل منطقه‌ای گفت‌وگو کند. دو هفته پیش نیز خلیفه شاهین المرر، وزیر مشاور دولت امارات متحده عربی در سفر به جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوهای تفصیلی با علی باقری در تهران داشت.
هدایت شده از 
🔸انصارالله تهدید به ازسرگیری عملیات‌ نظامی خود کرد جنبش انصارالله یمن روز دوشنبه تهدید به ازسرگیری عملیات‌های نظامی خود و پایان دادن به آتش‌بس شکننده در یمن از اکتبر گذشته کرد. عبدالعزیز بن حبتور، رئیس دولت نجات ملی وابسته به جنبش انصارالله یمن، با خطاب قرار دادن کشورهای ائتلاف عربی، گفت: شما در مقابل فرصت صلح برابر هستید، ما آمادگی بازگشت به خانه اول برای رویارویی را داریم. وی افزود: شما باید از بازی گرفتن وحدت یمن و حمایت مالی از مزدوران دست بردارید
هدایت شده از 
🔸واکنش شورای امنیت ملی کاخ سفید به سفر رئیس جمهور ایران به ونزوئلا «جان کربی»، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در جریان نشست خبری خود با خبرنگاران، در واکنش به سفر رئیس جمهور ایران به آمریکای لاتین مدعی شد که تهران باید در خصوص اهداف سفر رئیس جمهور این کشور به آمریکای لاتین بیشتر توضیح دهد، اگرچه ما به کشورهای منطقه در این بخش از جهان نمی‌گوییم که باید با چه کسانی ارتباط داشته باشند و این موضوع بر عهده خود کشورها است؛ هرچند ما مسلماً نگران رفتار بی ثبات کننده ایران هستیم و به انجام تمهیدات برای مقابله با این رفتار ادامه خواهیم داد.