هدایت شده از mesaghمیثاق
🔰 ماجرای #قتلهای_زنجیره_ای و عوامل آن...
#ماجرای_قتلهای_زنجیره_ای
#قسمت_دوازدهم
🔹روز بیست و سوم دی ماه، روزنامه #صبح_امروز متعلق به #سعید_حجاریان، اولین بیانیه کمیته تحقیقِ قتلهای مشکوک را منتشر کرد.
این کمیته صبح همان روز با محمد خاتمی دیدار کرده بودند.
🔸در این بیانیه آمده بود:
به اطلاع میرساند: […]
1⃣ تعدادی از عناصر مؤثر در سطح اول عملیاتی باند مورد نظر تاکنون بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفتهاند.
2⃣ تعدادی دیگر، پس از شناسایی مستند و مستدرک، در حال حاضر تحت کنترل اطلاعاتی قرار دارند.
3⃣ طراحان و عاملینِ فاز عملیاتی و اقدام، شناسایی شدهاند.
4⃣ پس از کشف و شناسایی طراحان و قاتلین، تحقیقات وسیعی برای شناسایی سرنخهای بیرونی و مسبب اصلی قتلهای مشکوک انجام گرفته است.
5⃣ به اطلاع هم میهنان و امت آگاه میرساند، اطلاعات فراوانی در خصوص این جریان در پی تحقیقات انجام شده بهدست آمده است، اما با توجه به اینکه مطرح کردن و افشای این اطلاعات میتواند به روند و نتیجه تحقیقاتِ جاری لطمه وارد کند، فعلاً از ارائه بخشی از آن معذوریم اما انشاءالله به محض حصول شرایط مساعد و نتیجه نهایی، این اطلاعات را عرضه خواهیم کرد.
6⃣ بهدنبال تحقیقاتِ به نتیجه رسیده تاکنون 10 نفر بازداشت شده و یا مورد بازجویی قرار گرفتند.
🔹این پرونده از اواخر دیماه 1377، بالاخره به سازمان قضایی نیروهای مسلح که ریاست آن را محمد نیازی بر عهده داشت، واگذار شد.
🔸او نیز در اولین گفتگوی خود خبر داد که در این پرونده تنها به چهار فقره قتلِ مربوط به داریوش فروهر و همسرش، محمدمختاری و محمدجعفرپوینده رسیدگی خواهد شد.
🔹محمد نیازی، دادستان نظامی تهران که چند روز بعد به ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزیده شد، در همان گفتگوی مطبوعاتی خود تأکید کرد:
تاکنون هیچ یک از متهمان ادعا نکردهاند که برای ارتکاب این قتلها #مجوز و #حکم_شرعی داشتهاند و در این زمینه هیچ حکم شرعی و قضایی صادر نشدهاست، چرا که در حکومت اسلامی که اسلام حاکمیت دارد و ولی فقیه مبسوط الید است، هیچکس نمیتواند حکمی خارج از #سیستم_قضایی و #شرع و #قانون صادر کند.»
🔸نیازی در خصوص اهداف متهمان از ارتکاب این جنایات نیزگفت:
«متهمان این پرونده ادعاهایی در مورد مقتولان پرونده دارند که مورد قبول این دادسرا نیست و متهمان طبعاً از خودشان دفاع خواهند کرد.»
📚 پژوهشگــر: #جناب_سید
#ادامه_دارد
#قسمت_دوازدهم
#انتشار_دهید
https://eitaa.com/mesagh
هدایت شده از mesaghمیثاق
🔺 کانال های ضد نظام مردم را ترغیب میکنند دلار بخرند تا نظام را زمینگیر کنند غافل از اینکه عملاً مردم زمینگیر میشوند.
🔹 هر کسی دلار میخرد عملاً با داروی بچههایسرطانی بازی میکند؛ 😞
بُعد انسانی ماجرا را فراموش نکنیم...
📛 اگر به مردم رحم نمیکنید حداقل #به_بیماران_رحم_کنید
✅ الحمدلله امروز با وجود این همه تبلیغات افراد از خدا بیخبر و مزدور، با ریزش شدید قیمت دلار مواجه بودیم...
https://eitaa.com/mesagh
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚙چرا در صنعت خودرو پیشرفت نمیکنیم؟!
تفاوت مدیریت انقلابی و غیرانقلابی
توصیه استاد حسن عباسی به تماشای مستند اختاپوس
🎥 تماشای ویدئو 👈 | کیفیت بالا |
#مستند_اختاپوس
#اختاپوس_ها_قابل_شکارند
https://eitaa.com/mesagh
هدایت شده از mesaghمیثاق
#انعکاس_اخبار_ کانال_ایتا #بدون_ذکر_منبع
جاوید نیا: تا زنده هستم به افشاگریهای خود ادامه میدهم.
https://www.yjc.ir/00VAqi
پ.ن: ضمن تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان برای انعکاس این مطلب واقعا چرا خبرنگاران و رسانه های داخلی هم پیام رسانهای داخلی و افراد و فعالان آن را سانسور می کنند و حتی حاضر نیستند در حد بردن نام، از این پیامرسانها حمایت کنند؟ آن هم در کنار استفاده افراطی از توئیتر؟
💠✍#جواد_جاویدنیا
#بصیرت_افزایی
#فضای_مجازی_انقلابی
https://eitaa.com/mesagh
هدایت شده از mesaghمیثاق
Havato.Kardam.Asire.dardam-Mahdie.Rasolie.mp3
12.15M
التماس دعا
به نیت طلب کربلا
کربلا نرفته ها حتما گوش کنن
رفقا ماروهم دعا کنین
انشاءالله اربعین 😭😭😭
https://eitaa.com/mesagh
هدایت شده از mesaghمیثاق
با گدایی تو بزرگ شدیم
یا علی اکبر امامِ رضا
روز اول که یادمان کردند
ریزه خوار جوادمان کردند
#یا_جواد_الائمه_ادرکنی
🏴شهادت امام جواد (ع) تسلیت باد
🔮امام خامنه ای در مورد امام جواد (ع) نکاتی می فرمایند که برای جهاد امروز ما در فضای مجازی درس آموز است، به ویژه برای مقابله با قدرتهای فاسد و منافقی که حیاتشان در گرو حفظ وضعیت رقت بار فضای مجازی است:
🔴[امام جواد]مظهر مبارزه با باطل بود، او کوششگر براى حکومت الله بود. او براى خدا و قرآن مبارزه مىکرد، او از قدرتها نمىترسید، او در حقیقت امام و الگو و پیشاهنگ این حرکتى بود که امروز ملت ایران همگى دست به دست آن را تعقیب مىکند.
🔵این امام بزرگوار درس بزرگى را به ما آموخت. آن درس بزرگ این است که:
⚪️👈♦️در هنگامى که در مقابل قدرتهاى منافق و ریاکار قرار مىگیریم، باید همت کنیم که هوشیارى مردم را براى مقابله با این قدرتها برانگیزیم.
🔴اگر دشمن، صریح و آشکار دشمنى بکند و اگر ادعا و ریاکارى نداشته باشد، کار او آسانتر است. اما وقتى دشمنى مانند مأمون عباسى چهرهاى از قداست و طرفدارى از اسلام براى خود مىآراید، شناختن او براى مردم مشکل است.
🔵در دوران ما و در همه دورانهاى تاریخ، قدرتمندان همیشه سعى کردهاند وقتى از مقابله رویاروى با مردم عاجز شدند دست به حیلهى ریاکارى و نفاق بزنند.
💠✍ #جواد_جاویدنیا
#بصیرت_افزایی
#فضای_مجازی_انقلابی
https://eitaa.com/mesagh
هدایت شده از mesaghمیثاق
جواد جاویدنیا - برنامه ۱۱۱.mp3
37.97M
🎧 صوت ضبط شدهٔ صد و یازدهمین برنامهٔ جبهه در گفتگوی زنده با دکتر جواد #جاویدنیا ، معاون محترم دادگستری استان تهران ، با موضوع بررسی موانع اجرای قانون در فضای مجازی
🎙📸 این برنامه ۲۶ تیر ۹۹، ساعت ۱۸ از کانال @jebheh در روبیکا و گپ، بهصورت زنده پخش شد...
🧨 اینستاگرام پایگاه نظامی آمریکا در ایران
🧨نقد عملکرد قوه قضائیه و صدا و سیما در فضای مجازی
🧨خیانت وزارت ارتباطات در حق کودکان و نوجوانان
🎦 جهت دریافت فایل تصویری با کیفیت اصلی، به نشانی زیر👇🏻 مراجعه کنید:
👉🏻 http://m.aparat.com/v/oY4wP
💠✍#جواد_جاویدنی
https://eitaa.com/mesagh
فقه مالی کردن آموزه های انحرافی روشنفکری الحادی/سکولاریستی
نقدی بر درسگفتارهای اخیر سروش محلاتی
جلسه اول: تفاوت و تغییر در احکام شرعی
💥اختصاصی/ص۱
مقدمه
تولید علوم انسانی و نسبت آن با دین از سالها قبل محل بحث علمای حوزه و دانشگاه بوده است. برخی به صراحت امکان تولید علم دینی را نفی کرده، برخی دیگر پذیرفته و برخی دیگر بدون نفی صریح برای حذف علم دینی تلاش میکنند و این تلاش، که بعضا با پشتوانههای سیاسی نیز همراه بوده است، پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز ادامه داشته است.
به طور کلی تولید علم دینی با دو آفت روبروست:
1. تحجر و واپسگرایی
2. اجتهادهای غیرچارچوبمند و آلوده به مبانی و نظامات فکری سکولار.
گروه اول ورود حوزه علمیه و طلاب به تولید علم دینی متناسب با نیاز روز را تخطئه کرده؛ تلاش میکند دانشآموختگان امروزِ حوزه را محدود به همان معلومات گذشته نماید و راه را برای نوآوریهای هرچه بیشتر ببندد و گروه دوم با پوشش اصطلاحات فقهی و اصولی و قیاسات شبهاستدلالی تلاش میکند مبانی و نظریات سکولاریستی را در عرصههای مختلف همچون حقوق، رسانه، سیاست، خانواده و... رنگ و لعابی دینی ببخشد.
گرچه متحجرین و واپسگرایان همواره خطری بالفعل برای حوزه علمیه و جامعه تشیع بوده و هستند اما گروه دوم، که به حق میتوان نامِ تقیزادههای حوزوی را بر آنها گذاشت، از جهتی خطرناکتر نیز هستند چراکه گروه اول هیچ پاسخی برای نیازهای نو به نوی مردم و دولت و حکومت ندارند و از همین رو در زاویه و انزوا قرار میگیرند اما گروه دوم با دادن پاسخهای آلوده، آبی ناپاک را وارد بدنه نظام و کشور میکنند و حکومت اسلامی را دچار بیماریهای مزمن و خطرناک خواهند کرد و از آنجا که فعالیتهای آنان چارچوبی به ظاهر دینی و فقهی و اصولی دارد شناخت انحراف نظریاتشان برای مسئولین اجرایی و میدانی که شناختی از فقه و علوم حوزوی ندارند ناممکن خواهد بود.
به همین خاطر شناخت چارچوب فکری این طیف و مقابله با آن اهمیت بالایی دارد و یکی از اصول ثابت آنها «خروج از نص» است. شبهروشنفکران حوزوی با روشی پیچیده همواره در تلاشاند که به بهانه تغییر و تحولات روز و لزوم همراهی با مقتضیات زمان؛ خود را از پایبندی به نصوص شرعی رها سازند و با استحسانهای پنهان و آشکار و قیاسات باطل و یا تعمیم و تخصیصهای غیرعرفی و غیرچارچوبمند؛ فعالیتهای سکولاریستی همقطاریهای اجراییشان را تئوریزه کنند و در این راه از هیچ ابزاری فروگذار نمیکنند.
با این مقدمه کوتاه به نقد و بررسی مدعاهای جناب آقای سروش محلاتی میپردازیم.
سروش در ابتدای کلام خود (همچون بسیاری دیگر از آثارش) کلام خود را از «تحولات روز» و لزوم همراهی با این تحولات شروع میکند و میگوید:
« در مباحثی که در این ایام تعطیلی تابستان 99 ارائه می شود به یکی از این مباحث مهم و اساسی که انصافا جای اون در میان همه مباحث علمی ما خالی است پرداخته میشود و آن مسئله تغییر و تحول و دگرگونی در احکام شرعی است که می توان گفت به عنوان مهم ترین مسئله در عصر و زمان ما پیرامون اعتبار احکام شرع و فقه مطرح است
گمان نمی کنم چالشی جدی تر از این چالش در برابر فقه در عصر ما وجود داشته باشد.»
سپس به سبک خاص خود طبق معمول، برای افزایش اعتبار کلامش، به مصادره بیانات شهید مطهری پرداخته، چنین میگوید:
«در برخی آثار مرحوم شهید مطهری دیده ام که ایشان می گوید طی سالهای متمادی که با نسل جوان مواجه بوده ام بیشترین سوالی که از این نسل شنیده ام این پرسش بوده است که چگونه ممکن است احکامی ثابت اون هم از 1400 سال گذشته بتواند با همه تغییرات و تحولاتی که در زندگی بشر رخ داده و می دهد و در آینده هم رخ خواهد داد انطباق پیدا کند.»
وی با زاویه همراهی دین با تحولات مدرن، وارد بحث «نسخ» میشود:
« اون چرا که ما در این بحث دنبال خواهیم کرد این است که آیاتی که در باره اونها شبهه نسخ مطرح شده رو محل بررسی قرار خواهیم داد وبیشتر نظرمون این هست که با بررسی این آیات بتوانیم منطق قرآن رو درباره تغییر و تحول قرآن به دست بیاوریم. هم خود تغییر در احکام به وسیله این آیات روشن شود که کدام احکام، احکامی است که ثابت هست و کدام یک در معرض تغییر و نسخ قرار گرفته و هم در مواردی که تغییر وجود داره چه منطقی بر این تغییر حاکم هست و آیا می توان آن منطق را کشف کرد یا نه؟»
https://eitaa.com/mesagh
ادامه👇
📢فقه مالی کردن آموزه های انحرافی روشنفکری الحادی/سکولار
نقدی بر درس گفتارهای اخیر سروش محلاتی/ ص۲
جناب آقای سروش محلاتی ادعا میکند که میخواهد «منطق قرآن» را در نسخ دریابد. البته کلام ایشان مبهم است و باید توضیح بیشتری دهد اما آیا ایشان میخواهد از ادله اربعه که طبیعتا تعداد آیات مشخصی را به عنوان ناسخ و منسوخ معین میکند عبور کرده و به ملاکی برسد و با آن آیاتی که تا کنون در چارچوبهای علمی رایج نسخ نشده بودند را منسوخ اعلام کند و آیاتی منسوخ را با کشف منطق قرآن غیرمنسوخ حساب کند؟ و یا میخواهد همچون علما و مفسرین دیگر آیات ناسخ و منسوخ را بررسی کرده و با اجتهاد مرسوم حکم هر آیه را مشخص کند؟
اگر ایشان میخواهد طبق چارچوبهای اجتهادی رایج عمل کند؛ بنابراین «کشف منطق قرآن درباره تغییر و تحول آیات قرآنی» چندان معنایی ندارد چراکه چارچوب اصولی کشف ناسخ و منسوخ مشخص است و علما نیز تا کنون، با وجود اختلافات مصداقی که لازمه هر نوع اجتهادی است، طبق آن عمل کردهاند.
اگر هم میخواهد پا را فراتر بگذارد و راهی جدید برای خروج از نص قرآن کریم بیابد و دست خود و همراهانش را در توسعه و تضییق نصوص باز کند میبایست در ابتدای کلام خود آن را روشن کند و از پنهانکاری بپرهیزد.
در هر صورت، شناخت ناسخ و منسوخ و محکم و متشابه قرآن کریم و بالجمله؛ تفسیر این کتاب آسمانی عملی بسیار ظریف و دقیق است و حد اعلای آن نیز در انحصار معصومین علیهمالسلام اجمعین و در مرتبهای پایینتر؛ نزد رهروان حقیقی ایشان است و این نکته، در گفت و گوی حضرت امام صادق علیهالسلام با ابوحنیفه نیز آشکار است:
...قال أبوعبدالله علیهالسلام: يا أبا حنيفة تعرف كتاب الله حق معرفته و تعرف الناسخ و المنسوخ؟ قال نعم قال يا أبا حنيفة لقد ادعيت علما ويلك ما جعل الله ذلك إلا عند أهل الكتاب الذين أنزل عليهم ويلك و لا هو إلا عند الخاص من ذرية نبينا ص ما ورثك الله من كتابه حرفا(علل الشرائع ج1 ص90)
بنابراین شناخت ناسخ و منسوخ و محکم و متشابه قرآن کریم تنها با تمسک به فقه چارچوبمند و اجتهاد برخواسته از تعلیمات اهلبیت علیهمالسلام ممکن است و راههای دیگر جز گمراهی نیست.
گفتنی است؛ مطالب پیش رو نوشتاری است از «لجنه حوزوی حکمت انقلاب اسلامی» که در راستای روشنگری علمی در فضای حوزه علمیه قم منتشر میگردد.
پیشاپیش از دیدگاهها و پیشنهادها و انتقادات استقبال نموده؛ نظرات اساتید و فضلای حوزه علمیه را قوتی مضاعف برای عمل به وظایف خود میدانیم.
31تیر1399
29ذیالقعده1441
مصادف با شهادت بابالمراد؛ حضرت امام جواد علیهالسلام
2. مفهومشناسی لغوی
2.1. متن سروش محلاتی
«معنای لغوی نسخ اون طور که در کتابهای مختلف هست، یک معنا ازاله است: ضایع شدن از بین رفتن که در کتابهای مختلف لغت و از جمله در مفردات راغب دیده می شود نسخ به معنای ازاله مثل نسخت الشمس الظل خورشید هرچه بالا می آید البته قبل از ظهر،به همان مقدار سایه را زایل می کند اینجا عرب از کلمه نسخ استفاده می کند البته نسخ به معنای استنساخ رونویسی کردن هم گاهی به کار می رود به معنای جا به جا کردن هم به معنای نقل هم به کار می رود ولی معنای متناسب با این بحث نسخ که ما دنبال می کنیم همان معنای اول به معنای زایل شدن هستش. اگر می گوییم حکمی منسوخ است یعنی زایل شده است پاک شده این حکم.. نه این که الزاما باید از قرآن کریم زایل شده باشد یعنی در قرائت قرآن حذف شده باشد نه آیه قرآن در قرآن کریم باقی می ماند اما مفاد آن حکمی که هست آن حکم به پایان می رسد ولو اینکه در قرائت در قرآن کریم هست مثل آیه ای که در مورد دستور به صدقه در هنگام نجوای با پیغمبر در قرآن کریم هست هم ناسخش هست هم منسوخش هست نسخ در قرائت اتفاق نیفتاده در حکم اتفاق افتاده به هرحال یک معنای لغوی در نسخ هست که از نظر لغت نسخ مفهوم پیچیده ای نداره و اختلاف نظری هم لغویین از این جهت ندارد»
«مگر تفاوتی بین معنای لغوی و معنای اصطلاحی وجود داره؟ بله. معنای لغوی یک مفهوم عامی است که هم شامل تکوین می شود هم شامل تشریع می شود کما اینکه خود کلمه آیه هم همین هستش. هم آیه تکوینی داریم هم تشریعی داریم.
لذا گاهی از اوقات زوال یک آیه تکوینی مصداق برای نسخ شمرده شده کما اینکه در برخی از روایات ما هست که وقتی که امامی از دنیا می رود و منصب امامت به امام دیگری می رسد از این هم تعبیر به نسخ شده است:
https://eitaa.com/mesagh
#عربستان_چرا_جرات_نزدیک_شدن_به
#موسوی_مجد_را_نداشته⁉️
✔️برتری خاص سازمان اطلاعات سپاه بر سرویس امنیتی آل سعود
✍️مهدی جهان تیغی
💥با اعدام محمود موسوی مجد، یک پرونده دیگر از جاسوسان سازمان سیا و موساد در ایران در حالی به لحاظ قضایی بسته شد که ابعاد اطلاعاتی و ضدجاسوسی آن همچنان ادامه خواهد شد.
👈انتشار فیلم جزییاتی از روابط محمود موسوی مجد حاوی چند نکته قابل توجه است:
1️⃣ موضوع قابل توجه درباره پرونده جاسوس ایرانی، مساله رغبت وی برای ارتباط با سرویس امنیتی عربستان و در مقابل بی میلی عجیب این نهاد امنیتی برای برقراری ارتباط با او است. با بررسیهای اطلاعاتی مشخص شده که سرویس امنیتی عربستان درباره برقراری این ارتباط یک ترس امنیتی قابل توجه داشته است. اما سوال این است که ماهیت این ترس امنیتی چیست؟!
2️⃣ ظن اولیه این است که این ترس ناشی از تجربهای است که احتمالا سرویس امنیتی عربستان در مواجهه با چنین افرادی داشته است. موضوعی که این فرضیه را تقویت میکند که سرویس امنیتی عربستان در موارد این چنینی قبلا ورود داشته و پس از مدتی این مساله به ضداطلاعاتی آن برای خودشان تبدیل شده است.
3️⃣ موضوع بعدی نیز که این ترس مهم را توجیه میکند، ترس سرویس امنیتی عربستان از واکنش احتمالی سازمان اطلاعات سپاه بوده است. موضوعی که نشان می دهد که در موارد قبلی واکنش سازمان اطلاعات سپاه به سرویس امنیتی آل سعود آنقدر دردآور و سنگین بوده که این سرویس برای برقراری ارتباط با یک جاسوس جدید ایرانی آنهم در منطقه ای مهم همچون سوریه که به نوعی محل جنگ نیابتی ایران و عربستان محسوب میشود، در برآورد هزینه و تبعات آن تشخیص داده که به صرفه نیست!
4️⃣ اما شاید اصلی ترین دلیل ترس بزرگ امنیتی عربستان، آگاهی از اشراف بالای اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه بر موضوعات اساسی خاندان آل سعود باشد. فهرست اجمالی این اشراف می تواند حاوی اطلاعاتی درباره موضوعاتی مهمی همچون «جزئیات اختلاف میان خاندان سعودی و نحوه حذف رقیبان»، «فسادهای مالی و اخلاقی شاهزادگان خاص دربار سعودی»، «واقعیتهای قابل توجه از اقدامات پنهان آل سعود درباره سران برخی کشورهای عربی»، «نقاط ضعف امکان امنیتی و اقتصادی استراتژیک عربستان» و همچنین «ارتباطات پنهانی خاص با رژیم صهیونیستی» باشد. طبیعی است که آگاهی بر اخبار پنهان چنین موضوعاتی توسط سازمان اطلاعاتی سپاه میتواند یک کابوس همیشگی و بازدارندگی قابل توجه برای سرویس امنیتی آل سعود باشد.
https://eitaa.com/mesagh
#آفت_قرادادهای_بزرگ_و
#بده_و_بستانهای_قدرتهای_جهانی
✍دکتر موسی نجفی
✅درس دیروز برای سیاست امروز
💥در تاریخ سیاسی ایران از قرارداد بارون ژولیوس رویتر به عنوان یکی از قراردادهای ننگین و بد نام می برند ؛ قراردادی که تتمه آن بعدها تبدیل به قرارداد رژی گردید و قیام تحریم تنباکو به لغو آن منجر شد ۰
اما صرف نظر کردن از محتوای قرارداد رویتر برخی کارشناسان و محققین متعمق در تاریخ معتقدند قرارداد رویتر با این طول و عرض و گستردگی اصلا قابل تحقق و اجرا نبوده است❗️
پس سوال اینجاست که چرا انگلیس اصرار به انعقاد چیزی داشته که شانیت عملیاتی شدن نداشته است ❓
👇جواب این پرسش این است که انگلیس این قرارداد را همچون شمشیر دو لب و برگ برنده در مقابل رقیب روسی نگه داشته و در معامله جهانی با روسها از آن به عنوان نوعی امتیاز بر سر میز مذاکزه استفاده نمود ۰
🔻در مورد قراردادهای بزرگ همچون قرارداد جنجالی ایران و چین علیرغم برکات و ارزشهای اولیه ( مثل دور زدن تحریم ها و نگاه به شرق برای رقابت با غرب ) بایستی مراقبت نمود که بلایی که انگلیس ها یک قرن و نیم قبل سر ما در آوردند ، امروز چینی ها با ما همان رفتار را تکرار نکنند و این قرارداد به معامله ای بین چین و امریکا مبدل نشود و طرف چینی با فروختن این برگ برنده ، امتیازی از طرف غربی مطالبه نکند ۰
✔️البته اگر دیپلمات ها و سیاستمدارهای زیرکی داشته باشیم ، نفس وجودی این قرارداد هم میتواند به تنهایی قدرت مانور و وسعت عمل ما را در برابر شیاطین غربی افزایش دهد ۰
https://eitaa.com/mesagh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اسلام ناب
🎥امام خامنهای(روحی فداه):
🔹تولّا و تبرّی جزء فروع دین و به قول بعضی از علما جزء #اصول_دین است
🔹دین عبارت است از محبت و کینه
https://eitaa.com/mesagh
✨فطرت بشر، کلام حق را میپذیرد✨
🔴📢دشمن شناسی
🔹انصافا انگلیسیها در مسائل اجتماعی آدمهای چیز فهمیاند، هنوز هم کسی به قدر آنها مسائل داخلی ایران را نمیشناسد!
🗓۷۰/۱۰/۱۷
📔یکسال درمیان ایرانیان
ادوارد براون
#روباه_پیر
https://eitaa.com/mesagh
✨فطرت بشر، کلام حق را میپذیرد✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴📣 توجه، توجه 📣🔴
🌐 پاسخ به شبهات مطرح شده
پیرامون مسئله #استیضاح رئیس جمهور (قسمت دوم)
⁉️گفته میشود؛ که حضرت آقا با #استیضاح احمدی نژاد هم در سال پایانی مخالفت کردند...
☑️ پاسخ این است که ...👆👆
❌این چند دقیقه را از دست ندهید❌
🔵 #سهیل_کیارش
◽️❓◽️❓◽️❓◽️❓◽️❓◽️
#استیضاح_روحانی
https://eitaa.com/mesagh
⭕️ دولت روحانی اینگونه کمر اقتصاد ایران را شکست!
📌۲۳۵ واگن از هند خریدند در صورتی که در کشور خط تولید واگن داشتیم! بعد معلوم شد اون واگنها دست دوم بودند❗️
⭕️ بعد از تکذیب مسئولین دولت واگنسازان خبر دادند واردات در خفا انجام میشود❗️
📌دیروز خبر رسیده کارخانه واگن سازی ایران در حال تعطیل شدن است!
📌حالا باز بگید خروج آمریکا از برجام باعث شد کمر اقتصاد ایران بشکنه❗️
#دولت_پر_خسارت
#استیضاح_روحانی
#محاکمه_خائنین
https://eitaa.com/mesagh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴📢عدالت اجتماعی، زیربنایِ جامعه اسلامی
🎥هدف اصلی انقلاب چه باید باشد؟
🔹پابرهنگان و محرومان لشگریان حقیقی انقلاباند
🔹پیغمبران آنها را خودیهای نهضت الهی میدانستند
🔹پیغمبران آمدهاند تا گردنکلفتها، زالوصفتان، زراندوزان و بیدردان و بیغمانِ مرفّهِ جامعه را سر جای خود بنشانند
#عدالت_اجتماعی
#تعظیم_پابرهنگان
#هدف_اصلی_انقلاب
#دولت_خائن
#مجلس_اشرافی
#روحانیت_محافظهکار
#بیخاصیتها
#لشگر_انقلابینماها
https://eitaa.com/mesagh
✨فطرت بشر، کلام حق را میپذیرد✨
هدایت شده از mesaghمیثاق
🔴شاه عربستان به بیمارستان منتقل شد..
آل سقوط به پایان نزدیک میشود..
https://eitaa.com/mesagh
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️تاثير فضای رسانهای در تصميم قضات و قوه قضائيه
💠سخنگوی قوه قضاییه:عادت کردیم به دور ازهیاهو وجنجال، تصمیم قضایی بگیریم.
🔹در فضای ایجادشده اخیر گوش ما بدهکار ضدانقلاب نبود.
🔹عده ای افراد نااگاهانه به این جمع پیوستند که به آنها گله داریم.
🔹عدهای هم از دلسوزان بودند که انتقاد آنها را میپذیریم و قبول میکنیم.
https://eitaa.com/mesagh