eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔴 ادامه ماجرای ناپدید شدن اسقاطیلی‌ها😁 یک اسقاطیلی در اتیوپی غیب شده، اوم هم به الیزابت پیوست کی بود میگفت اومدیم ایران، مامور اطلاعاتی ایرانی رو دزدیم بردیم اسقاطیل؟؟؟😂
هدایت شده از 
نخست‌وزیر عراق: با ایران برای تسویۀ بدهی‌مان توافق کردیم 🔹بغداد توافق کرد که در مقابل واردات گاز، نفت سیاه به ایران بدهد.
هدایت شده از 
🔻نظر حضرت امام(ره) درباره توسعه روابط دیپلماتیک با آفریقا چه بود؟ مهدی شکیبایی، روزنامه‌نگار: 🔹زنده یاد آقای دکتر حسین شیخ الاسلام در جمعی نقل میکرد: پس از انکه آقای ولایتی در سال۶۰ به عنوان ‎وزیر خارجه انتخاب شد در وزارت امور خارجه پیرامون توسعه روابط با کشورهای خارجی جلسات متعددی برگزار شد با این مضمون که ابتدا باکدام کشورها وارد توسعه روابط شویم. 🔹دیدگاه‌ها متفاوت بود و هرکدام ادله مستندی داشتند. آسیایی، آمریکایی، اروپایی، آفریقایی یا همسایگان؟ تنوع نگاه‌ها تصمیم‌گیری را دشوار می‌کرد. تصمیم بر این شد با دکتر ولایتی محضر ‎امام(ره) برسیم و از ایشان راهنمایی بگیریم. 🔹امام در پاسخ به درخواست ما بر گسترش روابط با همه کشورهای یاد شده پافشاری کرد اما فرمودند برای شروع با کشورهای ‎آفریقایی آغاز کنید. دلیل را از ایشان پرسیدیم تا برای همکاران وزارت خارجه مستظهر به سند باشیم، فرمودند: چون اینها هم مثل ما از استعمار سیلی خورده‌اند بهتر ما را درک میکنند. 🔹جناب اقای دکتر ‎رئیسی و دکتر ‎امیرعبداللهیان و هیات همراه در چارچوب پیگیری سیاست خارجی متوازن با دنیا به سه کشور آفریقایی ‎کنیا، ‎اوگاندا و ‎زیمباوه سفر خواهند کرد. جدا از اینکه هرکدام از این کشورها ظرفیت‌های مناسبی برای همکاری‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دارند هر ۳ کشور جزو مناطق تاخت و تاز استعمارگران انگلیسی بودند که به همت مردان و زنانش، کشورشان از لوث وجود استعمار پاک شد. 🔹احیای گفتمان امام راحل و آرمانهای انقلاب وظیفه همه دولت‌هایی است که درچارچوب قانون اساسی کشور مسئولیت می‌گیرند. اما به نظر از این گفتمان، عامدانه در دولت‌های ۱۱ و ۱۲ غفلت شد.
هدایت شده از 
🔴 سالهاست میلیون ها دلار هزینه میکنند و برترین سلبریتی هاشون رو به شاخ آفریقا میفرستند تا با دروغ و مثلا خیرخواهی با آفریقا دوستی کنند و منابعشون رو غارت کنند. ▪️ اگر آفریقا برای تجارت مناسب نبود آمریکا براش اینقدر هزینه نمیکرد. ▪️ آقای رییس‌جمهور با همین فرمون برو جلو به حرف یاوه گوها چیزی عوض نمیشه.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحنه شرم‌آور ارتباط جنسی در ملاء عام! (+۱۸) 🔰 حمید رسایی: این فیلم شرم‌آور را به این افراد باید نشان داد: ۱. رییس قوه قضاییه و دادستان‌ها ۲. رییس جمهور و وزرای دولت و استانداران ۳. رییس و نمایندگان مجلس ۴. فرماندهان ارشد نیروی انتظامی ۵. تمام خانم‌هایی که کشف حجاب نکردند اما از کشف حجاب‌ها حمایت کردند. ۶. تمام خانم‌هایی که کشف حجاب کردند و خیال کردند موضوع این اغتشاشات فقط حجاب سر است. ۷. تمام کسانی که وقتی متدینین مظلوم و دلسوز هشدار می‌دادند و امر به معروف و نهی از منکر می‌کردند و عده‌ای دریده و هتاک به آنها حمله‌ور می‌شدند، سکوت کردند یا با آنها همراه شدند. باید به آنها نشان داد و گفت: جملگی شما از صدر تا ذیل در تحقق این صحنه‌های شرم‌آور که یک موردش به تصویربرداری رسیده، شریک هستید و باید پاسخ خون شهدا و دل‌های سوخته و داغدیده خانواده شهدا و لعن و نفرین متدینین جامعه که برای انقلاب اسلامی هزینه داده‌اند را بدهید. تنها راه جبران این کوتاهی که یا در آن قاصرید یا مقصر یک چیز است. از همین الان تغییر رویه دهید و با تمام قدرت و اختیاری که دارید جلوی این روند را بگیرید حتی شده با یک تذکر والا مدتی دیگر شاهد صحنه‌هایی به مراتب شرم‌آورتر خواهید بود.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 این بنده خدایی که در دانشگاه علامه، پرچم آمریکا را می‌بوسد و می‌گوید این پرچم آزادی است، سال ۹۶ در جریان تریبون آزاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، این حرکت را انجام داد و با نشان دادن لباس زیر زنانه، نماد دولت روحانی را نه «کلید» بلکه «*تین بنفش» دانست! و نیازی به توضیح نیست که این رفتار، وضعیت روانی این فرد را نشان می‌دهد. فردی که دوست درجه یک دکتر زیباکلام بود و ... داستان دارد! با توجه به دیده‌ها و شنیده‌ها از لیبرال‌ها در دانشگاه، می‌توان انواع بیماری‌های روانی مدرن جنسی را در این جماعت یافت و موجب نگرانی و ناراحتی است که نهاد علم در دست اینهاست.‌.. باشد که شستشوی قابلمه‌ها و دیگ‌های عید غدیر جلوی دانشگاه تهران، کمی از فضای مسموم این دانشگاه بکاهد!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 اشتباه عقاب در انتخاب شکار : 🔹عقاب هم اگر باشی خیلی به چشمانت اعتماد نکن! 🔹در انتخاب هایت دقت کن ؛ هر کسی لایق پرواز با تو نیست ( ) 🔹اصرار بر ادامه یک خطا خود خطایی بزرگتر است و نهایتا موجب زمین خوردن میشود 🔹به اندازه روزی ات لقمه بردار 🔹بالانشینی عقاب دلیلی بر عظمت مطلق او نیست 🔹صخره ها همیشه مانع نیستند ؛ اگر بتوانی از آنها عبور کنی گاهی بستر و بهانه ای هستند برای رهایی! 🔹تسلیم شدن و ناامید شدن یعنی اسیر شدن در چنگال دشمن ؛ پس باید حرکت کرد 🖌
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔰 فضائل امیرالمومنین علیه السلام 🚩پیامبرگرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم: «مَن اَرادَ أَن یُنْظُرَ اِلی آدَمَ فی عِلمِهِ و الی نوحٍ فی تقواهُ و اِلی ابراهیمَ فی حِلمِهِ و اِلی موسی فی هَیبَتهِ وَ اِلی عیسی فی عبادَتِهِ فَلیَنظُر الی علیِّ بنِ ابی‌طالب»؛ هر کس بخواهد به علم آدم و پارسائی نوح و بردباری ابراهیم و هیبت موسی و عبادت عیسی(ع) نظر کند باید که به علی بن‌ ابی‌طالب(ع) نظر نماید (مناقب خوارزمی، ص ٥٠) ‎
هدایت شده از 
🔴رییس‌جمهور هفته آینده به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند ♦️استاندار کهگیلویه و بویراحمد:آیت‌الله رئیسی و اعضای هیات دولت در دور دوم سفرهای استانی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند.
هدایت شده از 
‼️ کودکان آرتساخ قربانی سیاست نسل کشی باکو می شوند. لئو 3 ساله و گیتا 6 ساله قربانیان مستقیم محاصره حدود 7 ماهه باکو در کریدور لاچین هستند. ‼️ Дети Арцаха стали жертвами бакинской политики геноцида. 3-летний Лео и 6-летняя Гита непосредственные жертвы почти семимесячной бакинской блокады Лачинского коридора. 🔹 یک مادر ساکن روستای آگابلانج در آرتساخ در 7 ژوئیه فرزندان خود را که خوابیده بودند در خانه تنها گذاشت تا با 5 کیلومتر پیاده روی به شهر مجاورشان یعنی مارتاکرت برای تهیه روغن نباتی، شکر و سایر محصولاتی که که توسط دولت به عنوان کمک در نبود امکان واردات توزیع می شد، برود. 🔹 بچه ها که از خواب بیدار شدند به دنبال مادرشان گشتند و خانه را ترک کردند. وقتی مادر برگشت بچه ها را پیدا نکرد و با پلیس تماس گرفت. 🔹 جسد بچه ها روز بعد پیدا شد. آن ها مادرشان را پیدا نکرده بودند، سوار ماشینی شدند که در جاده پارک شده بود و خوابشان برد. اما بچه ها از گرما زدگی، جان خود را از دست دادند. 🔸 محاصره آرتساخ توسط باکو باعث کمبود شدید مواد غذایی اولیه و سایر اقلام خانگی شده. کمبود سوخت باعث می شده که نمی توان مقدار کمی از تولیدات داخلی را به مناطق دورافتاده ای مانند آگابلانج رساند. 🔹 Мать-одиночка, проживающая в селе Агабекаландж в Арцахе, 7 июля оставила своих спящих детей одних дома, чтобы пройти 5 км до близлежащего города Мартакерт, чтобы получить растительное масло, сахар и другие продукты, которые в качестве помощи раздавало государство в условиях полного отсутствия импорта. 🔹 Проснувшись, дети начали искать мать и ушли из дома. Вернувшись мать не нашла детей и обратилась в полицию. 🔹 Дети были найдены уже мертвыми на следующий день. Не найдя мать, они залезли в припаркованную на дороге машину и заснули. Но от жары и духоты дети скончались. 🔸 Бакинская блокада Арцаха вызвала острую нехватку основных продуктов питания и других предметов домашнего обихода. Отсутствие топлива означает, что небольшое количество местного производства не может доставляться в отдаленные районы, такие как Агабекаландж.
هدایت شده از 
🔴 منابع نظامی روسیه ادعا می کنند که ارتش اوکراین از بمب های خوشه ای در مواضع روسیه در توکماک، زاپوریژژیا استفاده کرده است. ـــــــــــــــــــــــ
هدایت شده از 
🔴 زباندرازی ولنگاران حاصل لکنت زبان و عمل ماست 🔰 اگر می بینیم که برخی سلبریتی ها و ولنگاران کف خیابان، و شده اند، به این دلیل است که برخی از مسئولین ما در بیان و یا اجرای قاطع حکم الهی، و دارند. از این می ترسند که اگر محکم و قاطع در برابر ولنگاران بایستند، برایشان هزینه ایجاد شود و مورد هجمه قرار گیرند. ⏪ در چنین شرایطی، زبان درازی و گستاخی بی بند و بارها کاملاً طبیعی است و اگر غیر از این باشد باید تعجب کرد. 🔴 شهرهای جمهوری اسلامی در معرض خطر است 🔻اگر همین امروز، دشمن خارجی یا فتنه گر داخلی، یکی از شهرهای کشور را کند، همه مسئولین در سریعترین زمان ممکن برای آزادسازی آن بخش از کشور دست به کار می شوند و شب و روز نمی شناسند. 👈 این سقوط، سقوط ظاهری است. اما سقوط واقعی این است که ایمان و غیرت مردم و جمهوری اسلامی سقوط کند. 🔻با این حساب باید بگوییم که وقتی که ولنگاران و هنجارشکنان در حال رفتن و به گرفتن حکمرانی جمهوری اسلامی هستند، یعنی ایمان و غیرت بقیه مردم مورد تعرض و بمباران قرار گرفته است. یعنی در همان نقطه از شهر و کشور، هویت ظاهری جمهوری اسلامی سقوط کرده است. 🔻مسئولین، اینگونه به ولنگاری ها بنگرند؛ وگرنه چهاردیواری های ادارات و تابلوها، جمهوری اسلامی نیستند. جمهوری اسلامی همان کف خیابان و میزان توانایی حاکمیت در اعمال سیاست ها، مبانی و اهداف خود است. 🔻جمهوری اسلامی یعنی اینکه فضای شهر بوی ارزش های انقلاب و مبانی دینی می دهد. در هر شهر یا بخشی از کشور اگر اینگونه است، یعنی جمهوری اسلامی در آنجا جریان دارد و اگر دست ولنگاران است یعنی برداشته شدن و حاکمیت جمهوری اسلامی در آن نقطه❗️
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اقدام عجیب کانال تلویزیونی عربستان تشریح حادثه غدیرخم و انتصاب حضرت علی (ع) به خلافت مسلمین
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥صهیونیست ها به جان هم افتادند 🔹با گذشت بیش از ۲۷ هفته از اعتراضات خیابانی در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی، پلیس و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی برای مقابله با تظاهرکنندگان دست به خشونت زده‌ و تعداد زیادی صهیونیست را دستگیر کرده‌اند. 🔹به گفته برخی منابع، چند صهیونیست در اثر این برخوردهای خشونت‌‌آمیز به‌شدت مصدوم و حتی ممکن است چند نفر جان خود را از دست داده باشند. اما رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی هرگز آماری از این خسارات ارائه نمی‌کنند.
هدایت شده از 
44.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔆فیلمی کوتاه به یاد قیام مردم مشهد در مسجد گوهرشاد
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مگه نمیگید جمهوری اسلامی کارش تمومه خب صبر کنید کارش که تموم شد این پول رو خرج مردم ایران بکنید!!!😏
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی تو بعضی از دانشگاه‌ها فحش رکیک میدادن به مقام شامخ آکادمیک توهین نمیشد؟!!!🤨
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طرف سجده میکنه کف آسفالت و پرچم آمریکا رو میبوسه، اینم از وضعیت مقام شامخ آکادمیک!!!🙄
هدایت شده از 
⭕️رسول اکرم صلی الله علیه و آله: 🔸الأَئِمَّةُ بَعدي بِعَدَدِ نُقَباءِ بَنی إسرائيلَ كانُوا اثنَی عَشَرَ ـ ثُمَّ وَضَعَ يَدَهُ عَلى صُلبِ الحُسَينِ عليه السلام و قالَ: ـ مِن صُلبِهِ تِسعَةٌ أئِمَّةٌ أبرارٌ، وَالتّاسِعُ مَهدِيُّهُم، يَملَأُ الأَرضَ قِسطًا و عَدلاً كَما مُلِئَت جَورًا و ظُلمًا، فَالوَيلُ لِمُبغِضيهِم. 🔹امامانِ پس از من، به تعداد نقیبان بنی اسرائیل اند، که دوازده نفر بودند؛ حضرت سپس دست خود را بر شانه حسین (ع) نهاد و فرمود: از نسلش، نُه امام پاک پا به عرصه هستی میگذارند که نهمین نفر، مهدی (عج) آنان است، او زمین را از عدل و داد پر می‌کند، همانگونه که از جور و ستم پر شده است: پس، وای بر کسانی که آنان را دشمن بدارند. 📕مناقب ابن شهر آشوب ۲۹۵/۱ عن سلمان الفارسی
هدایت شده از 
🛑 دیدگاه اسلام در مورد احترام به پدر و مادر چیست؟ (بخش دوم و پایانی) 🔸گرچه عواطف انسانى و مسأله حق شناسى، به تنهایى براى رعایت احترام در برابر کافى است، ولى از آنجا که حتى در مسائلى که هم عقل در آن استقلال کامل دارد و هم عاطفه آن را به وضوح درمى یابد، سکوت روا نمى دارد، بلکه به عنوان تأکید در اینگونه موارد دستورات لازم را صادر مى کند. در مورد آنقدر تأکید کرده است که در کمتر مسأله اى دیده مى شود. به عنوان نمونه به چند قسمت اشاره مى کنیم: 🔹هـ) با اینکه ، یکى از مهم‌ترین برنامه هاى اسلامى است، مادام که جنبه وجوب عینى پیدا نکند، یعنى داوطلب به قدر کافى باشد، بودن در از آن مهم‌تر است، و اگر موجب ناراحتى آنها شود، جایز نیست. در حدیثى از امام صادق (ع) مى خوانیم: مردى نزد پیامبر اکرم (ص) آمده عرض کرد: من جوان با نشاط و ورزیده اى هستم و جهاد را دوست دارم، ولى مادرى دارم که از این موضوع ناراحت مى شود، پیامبر (ص) فرمود: «ارْجِعْ فَکُنْ مَعَ والِدَتِکَ فَوَ الَّذِی بَعَثَنِی بِالْحَقِّ لاَ ُنْسُهَا بِکَ لَیْلَةً خَیْرٌ مِنْ جِهاد فِی سَبِیلِ اللهِ سَنَة؛ برگرد و با مادر خویش باش، قسم به آن خدایى که مرا به حق مبعوث ساخته است، یک شب مادر با تو مأنوس گردد از یک سال جهاد در راه خدا بهتر است»! [۱] ولى، البته هنگامى که جهاد، جنبه وجوب عینى پیدا کند، و کشور اسلامى در خطر قرار گیرد و حضور همگان لازم شود، هیچ عذرى پذیرفته نیست، حتى نارضایتی والدین. در مورد سایر واجبات کفائى و همچنین مستحبات، مسأله همان گونه است که در مورد جهاد گفته شد. 🔹و) پیامبر اسلام (ص) فرمود: «إِیّاکُمْ وَ عُقُوقَ الْوالِدَیْنِ فَإِنَّ رِیحَ الْجَنَّةِ تُوجَدُ مِنْ مَسِیرَةِ أَلْفِ عام وَ لا یَجِدُها عاقٌّ؛ بترسید از این که و مغضوب آنها شوید، زیرا بوى بهشت از هزار سال راه به مشام مى رسد، ولى هیچ گاه به کسانى که مورد خشم والدین هستند، نخواهد رسید». [۲] این تعبیر اشاره لطیفى به این موضوع است که چنین اشخاصى نه تنها در بهشت گام نمى گذارند، بلکه در فاصله بسیار زیادى از آن قرار دارند و حتى نمى توانند به آن نزدیک شوند. «سید قطب» در تفسیر «فى ظلال» حدیثى به این مضمون از پیامبر اکرم (ص) نقل مى کند که: مردى مشغول طواف، مادرش را بر دوش گرفته طواف مى داد، پیامبر (ص) را در همان حال مشاهده کرد، عرض کرد: آیا حق مادرم را با این کار انجام دادم؟ فرمود: «نه حتى جبران یکى از ناله هاى او را (به هنگام وضع حمل) نمى کند»! [۳] 🔹در پایان این بحث، ذکر این نکته را لازم مى دانیم: گاه مى شود پیشنهادهاى غیر منطقى و یا خلاف شرع به انسان مى کنند، بدیهى است اطاعت آنها در هیچ یک از این موارد لازم نیست، ولى با این حال باید با برخورد منطقى و انجام وظیفه امر به معروف در بهترین صورتش، با این گونه پیشنهادها برخورد کرد. سخن خود را در این زمینه با حدیثى از امام موسی کاظم (ع) پایان مى دهیم: کسى نزد پیامبر اکرم (ص) آمد و از حق پدر و فرزند سؤال کرد، فرمود: «لا یُسَمِّیهِ بِاسْمِهِ وَ لا یَمْشِی بَیْنَ یَدَیْهِ وَ لا یَجْلِسُ قَبْلَهُ وَ لایَسْتَسِبُّ لَه؛ باید او را با نام صدا نزند [بلکه بگوید پدرم!]، جلوتر از او راه نرود، قبل از او ننشیند، و کارى نکند که مردم به پدرش بدگویى کنند [نگویند خدا پدرت را نیامرزد که چنین کردى!]». [۴] پی نوشت‌ها؛ [۱] «جامع السعادات»، ج ۲، ص ۲۶۰ [۲] همان، ص ۲۵۷ [۳] «فى ضلال»، ج ۵، ص ۳۱۸ [۴] «نور الثقلين»، ج ۳، ص ۱۴۹ 📕تفسیر نمونه، آيت الله العظمی مکارم شيرازى، دارالکتب الإسلامیه، چ ۲۶، ج ۱۲، ص ۹۵ منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت)
هدایت شده از 
⭕️به مردم باورانده بودند که ما نمی‌توانیم 🔹نوع دوّم [استضعاف در دوره قبل از انقلاب] این بود که به مردم، به جوانها، باورانده بودند که ما نمیتوانیم. در دوران ملّی شدن صنعت نفت، زمان مصدّق، در مجلسِ شورای ملّیِ آن روز بحث شد که بیاییم صنعت نفت را ملّی کنیم، از دست انگلیس‌ها بگیریم؛ نخست‌وزیر رژیم شاه ــ حاج‌علی رزم‌آرا که یک سپهبد ارتشی بود ــ آمد در مجلس و گمانم در مجلس این حرف را زد؛ در ذهنم این هست که آمد گفت «این حرفها چیست که شما راجع به ملّی شدن صنعت نفت و اداره‌ی پالایشگاه آبادان میزنید؟ مگر ما میتوانیم؟ ایرانی یک لولهنگ نمیتواند درست کند.» شماها نمیدانید لولهنگ چیست، ندیده‌اید لولهنگ را؛ لولهنگ یعنی آفتابه‌ی از جنس سفال... 🔹یعنی پایین‌ترین و پست‌ترین چیزی که ممکن است یک انسانی درست کند. میگفت ایرانی همان لولهنگ را هم نمیتواند درست کند، حدّاکثر لولهنگ درست میکند! یعنی این‌جوری تلقین میکردند. «استضعاف» یعنی این؛ میخواستند بباورانند که توِ ایرانی قادر نیستی، چرا بیخودی اصرار میکنی، چرا تلاش میکنی. لذا در دوره‌ی رژیم پهلوی، این سالهای آخر که دیگر با شوروی هم ارتباطاتِ نسبتاً بهتری پیدا کرده بودند، از آمریکا گندم میخریدند، سیلویش را شوروی‌ها میساختند! یعنی قادر به ساختن سیلو نبودند، حالا سد و اتوبان و مانند اینها به جای خود محفوظ؛ یعنی وضع این‌جوری بود. بیانات مقام معظم رهبری ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ منبع: وبسایت دفتر حفظ و نشر آثار معظم له
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی اسرائیلی‌ها به خودشان هم رحم نمی‌کنند؛ از برخورد وحشیانه با زنان تا ضرب و شتم خبرنگاران در تظاهرات سراسری علیه نتانیاهو!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موشن گرافیک | نقش مردم و زنان غیور همدانی در ماجرای مقابله با کشف حجاب