eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔴 نوشته اعتراضی میثم مطیعی
هدایت شده از 
🔴 یکی از مصادیق در زیر مجموعه 🔹 ایشون که می‌بینید اینقدر راحت در کنار زنان بی حجاب عکس میگیرند و استوری هم می کنند، آقای رضا هدایت هستند استاد و عضو هیأت علمی دانشگاه سوره وابسته به سازمان تبلیغات !! 🔹 جالب است رییس این دانشگاه، آقای دکتر ساعی عضو شورای انقلاب فرهنگی هستند ولی ظاهراً نمی داند در دانشگاه خود چه کسانی استاد هستند! 🔹 نکته ای که باعث تاسف بیشتر است در سایت رسمی این دانشگاه نوشته شده است: این دانشگاه ... مشکل اساسی هنرمندان و علاقه‌مندان هنر در زمینه کمبود فضاهای سالم هنری را حل کرده، خلاء ناشی از عدم حضور نیروهای دردآشنا در جامعه فرهنگی- هنری و نظام دانشگاهی کشور را جبران نماید و با تربیت نیروی انسانی !! و !! رسالت اعتلای هنر دینی!! و توسعه و تعمق ادبیات انقلاب اسلامی را در جامعه فرهنگی و هنری کشور به انجام برساند. 🔹 رهبر انقلاب اخیراً از وضعیت تبلیغ اظهار نگرانی کردند و غفلت از آن را منجر به استحاله فرهنگی در کشور عنوان کردند که ظاهراً خود سازمان های تبلیغی باید اول از خودشان تبلیغ را شروع کنند که دچار استحاله فرهنگی نشوند، تبلیغ برای بقیه مردم پیشکش!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 این مریض روانی بازیگر تلویزیونه! عذرخواهی میکنیم بابت انتشار الفاظ رکیکی که میگه ولی این حیوان زیادی داره مدفوع خوری میکنه و رسماً داره نیروهای انتظامی و قوه قضاییه رو تهدید می‌کنه من جای رادان بودم امشب صبح نشده میکردمش تو گونی مستقیم میفرستادمش باغ وحش این افراد جاشون بین مردم نیست باید تو تو طبیعت رها بشن مشغول زندگی حیوانیشون بشن ننگ بر تلویزیون که این حیوانات را معروف میکند
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مانتو پشت باز !!! 🔹 بلاشک زنی که این مانتو رو میپوشه هرزه است
هدایت شده از 
🔴واکنش روح الله رستمی،ملی پوش معلولان وزنه برداری دسته ۶۷ کیلوگرم در پی بی‌احترامی به پرچم جمهوری اسلامی ایران
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اخیرا فیلم هایی از مرحمت و محبت یک قاضی امریکایی در فضای اینستاگرامی با کپشن های حسرت وار که ببینید آنها چقدر خوبند و ما چقدر بدبختیم مورد توجه قرار گرفته! 🔹غرب زده های دگوری محبت قاضی را می‌بینند اما خشن بودن ساختار را نمیبینند که دختر بیچاره را بخاطر عبور از چراغ قرمز در یک ساعت بسیار خلوت (۲ نیمه شب) مانند یک موش مجرم به دادگاه کشانده و پای میز محاکمه اورده. این تحقیر عظیم دختر را نمی‌بیند و فقط مرحمت قاضی را برای تحقیر خودشان بولد می‌کنند. 🔹این محبت هایی که بصورت استثنا توسط یک قاضی در امریکا انجام شده و آب از لب و لوچه خود تحقیرها سرازیر کرده، در اینجا اصلا به دادگاه کشیده نمی‌شود، همانجا مامور راهنمایی دلش برای دخترک میسوزد و احتمالا چشم پوشی می‌کند./مکشوفات
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پایان خاک‌خوری طرح‌های روی زمین مانده/ دوباره ایستگاه یاسوج 🔹رئیسی دوشنبه ٢٦ تیرماه برای دومین بار به کهگیلویه‌وبویراحمد می‌رود و برخی طرح‌های روی زمین مانده را افتتاح می‌کند. 🔹یکی از این طرح‌های روی زمین‌مانده، سد چمشیر است. سدی که مطالعات اولیه ساخت آن از سال ۷۳ آغاز و ساخت آن بر رودخانه زهره رسما در سال ۸۸ کلید خورد اما طبق برنامه پیش نرفت. 🔹ذخیره ۱/۸ میلیارد متر مکعبی سد چمشیر موجب شده تا بخشی از نگرانی کشاورزان استان برطرف شود.
هدایت شده از 
🏴دارد تو ز ره می‌رسد حسین بایک نگاه، اسم مرا هم زهیر کن 🏴من حر روسیاه توأم، یابن فاطمه دستم بگیر و عاقبتم را بخیر کن
هدایت شده از 
🔴کاروان سرای عباسی رشت که مامن لکاته ها و بی حجاب ها شده بود با پیگیری، پلمپ شد...
هدایت شده از 
🔺موسسه امریکن اینترپرایز: 👈این موسسه در سال ۱۹۳۸ م توسط تعدادی از تاجران نیویورکی در این شهر پایه گذاری شد. این اتاق فکر به اتاق فکر جمهوری خواهان مشهور است.در دوران بوش پسر حدود ۲۰ نفر از اعضای این اتاق فکر در کابینه این دولت بودند. رییس فعلی آن کریستوفر دیموس است... این موسسه تاکنون بیشترین تهدیدهای ضدایرانی را عهده دار بوده است. اکثر کارشناسان این موسسه مخالف هرگونه مذاکره با ایرانند و معتقدند که تنها با حمله نظامی به ایران و تغییر نظام در این کشور میتوان مشکلات بین ایران و غرب را حل و فصل کرد. 👈 این اتاق فکر با کنشگری های خود تاثیر زیادی بر سیاست سازی سیاست خارجی در دوران ریاست جمهوری ترامپ گذاشت.
هدایت شده از 
🔺اتصال خلیج فارس به اروپا از طریق ترکیه و عراق 🔸عراق با کمک ترکیه قصد دارد، بندر فاو را به کشور همسایه خود یعنی ترکیه متصل کند. طراح این پروژه ۶ میلیارد دلاری یک شرکت ایتالیایی است و پیمانکاری آن را یک شرکت کره‌ای بر عهده گرفته است. اما این همه داستان نیست. عراق از سرمایه‌گذاری کلان برای توسعه جنوب استقبال می‌کند. ضمن اینکه یکی از اهداف تصمیم‌گیران عراق این است که فاو را به قطبی اقتصادی – ترانزیتی در خاورمیانه تبدیل کنند. با تکمیل این پروژه، بندر جدید فاو بزرگ‌ترین بندر خاورمیانه حتی بزرگ‌تر از بندر جبل‌علی دوبی خواهد شد. بر اساس این طرح، قطارهای سریع‌السیر با سرعت ۳۰۰ کیلومتر مسیر ۱۲۰۰ کیلومتری را می‌پیمایند تا کالا و مسافر را به «فیش‌خابور» در استان دهوک واقع در اقلیم کردستان و سپس به شبکه ریلی ترکیه برسانند تا از آنجا به اروپا برسد. شرکت ایتالیایی PEG این مسیر را طراحی و شرکت فرانسوی Alstom مجری است. عراق سودای راه‌اندازی کانال خشک را نیز در سر دارد. گذشته از راه‌آهن جنوبی – شمالی، شبکه‌ای پیچیده از بزرگراه و خطوط لوله نفت و گاز شکل‌دهنده این پروژه است که بندر فاو را به بندر مرسین ترکیه متصل می‌کند. این پروژه دست‌کم ۱۰ استان عراق را در بر می‌گیرد و می‌تواند خلیج‌فارس را به مدیترانه متصل کند. بازسازی بندر فاو، راه‌آهن عراق – ترکیه و کانال خشک بخشی از ابر پروژه ۱۷ میلیارد دلاری راه توسعه است؛ پروژه‌ای که سالانه ۴ میلیارد دلار و بیش از ۱۰۰ هزار شغل تولید خواهد کرد. عراق این پروژه را رکن اساسی اقتصاد آینده خود برای تبدیل به مرکز ترانزیت کالا میان آسیا و اروپا می‌بیند. راه توسعه که با توافق اولیه میان امارات و ترکیه برای دور زدن ایران در حال تکمیل است، می‌تواند عراق را شریک زمینی – دریایی چین در BRI کند. واژه BRI به طرح «راه ابریشم جدید» یا طرح «یک کمربند و یک جاده» گفته می‌شود که یک طرح سرمایه‌گذاری در زیربناهای اقتصادی بیش از ۶۰ کشور جهان و توسعه دو مسیر تجاری «کمربند اقتصادی راه ابریشم» و «راه ابریشم دریایی» است که توسط چین در سال ۲۰۱۳ ارائه شده است.
هدایت شده از 
مردم انقلابی و امت حزب الله تا می‌توانید از مسئولان کشور در جریان جمع شدن این ولنگاری و کشف حجاب ها مطالبه کنید و یک لحظه میدان مطالبه گری را رها نکنید https://virasty.com/r/4D9
هدایت شده از 
حتی ورزشگاه ها و باشگاه ها و فروشگاه های زیرمجموعه دادگستری و سپاه و وزارت ... و ... هم نیازمند مطالبه گری شما آمرین به معروف و ناهین از منکر هستند.
هدایت شده از 
🚨 بعضیا میگن مگه میشه آقا درمورد حجاب به قوای سه‌گانه دستور داده باشن ولی اونها که انقلابی هستن اقدام نکنن؟! من جواب میدم مگه آقا درمورد مدیریت فضای مجازی بارها بهشون دستور ندادن؟ چی شد؟ طرح مجلس کجاست؟ لایحه دولت کو؟! عملکرد قوه قضائیه رو میشه بگین؟ پس حضرات انقلابی هم ممکنه که انقلابی عمل نکنن!
هدایت شده از 
💠 باید هویت صنفی خود را دقیق تر تصور کنیم.
هدایت شده از 
راه‌اندازی چهار رشته تخصصی سطح ۳ در حوزه علمیه زنجان 🔸مدیر حوزه علمیه استان زنجان از راه اندازی چهار رشته تخصصی سطح ۳ در حوزه استان از آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳---۱۴۰۲ خبر داد. 🔻حجت الاسلام والمسلمین علی سپهری مدیر حوزه علمیه زنجان اظهار کرد: 🔸با توجه به مصوبه سفر آیت الله اعرافی به زنجان و نیاز طلاب و فضلای استان، مجوز برگزاری چهار رشته تخصصی سطح ۳ (تبلیغ با گرایش خطابه و سخنوری؛ امامت با گرایش مهدویت؛ مدیریت اسلامی و تفسیر و علوم قرآنی) اخذ گردیده و به حول و قوه الهی از مهرماه ۱۴۰۲ کلاس‌ها برگزار خواهد شد. 🔸مدیر حوزه علمیه استان زنجان بیان داشت: هدف ما در پنج سال آینده تربیت حداقل ۴۰ مفسر متخصص، ۴۰ مدیر آشنا به قواعد و فنون مدیریت و ده ها خطیب توانمند و متخصص در دیگر علوم اسلامی در استان می باشد تا بتوانیم از این ظرفیت ایجاد شده جهت تعالی و رشد معارف اسلامی و تعالی معنوی بهره مند شویم.
هدایت شده از 
تبلیغ، R&D حوزه‌هاست بازکاوی چرایی تاکید و اولویت اول بودگی تبلیغ در تاکیدات رهبر انقلاب ✍️یحیی جهانگیری 🔸رهبر انقلاب[در دیدار اخیر] دغدغه و نگرانی خود را از فضای تبلیغ در حوزه‌های علمیه بیان داشتند، بی‌شک دلایل مختلف اجتماعی و اقتصادی و حتی سیاستگزاری‌های نادرست در حوزه، سبب کاهش توجه به تبلیغ شده است. دیگر طلبه، اولویت خود را تبلیغ نمی‌داند و عنوان مبلغ بودگی را یک عنوان اولی برای خود نمی‌پسندد. دکتر یا استاد دانشگاه بودن، نویسنده یا دارای پست اجرایی داشتن، اول است. 🔸راستی چرا تبلیغ اولویت اول است؟ ابتدا باید انگاره ذهنی خودمان را از تبلیغ تغییر دهیم. ما همیشه تبلیغ را یک مونولوگ وعظ‌آمیز دانستیم. اما حقیقت آن است که تبلیغ، R&D حوزه است. روزگاری که در دانشگاه‌های غرب جایی برای آر اند دی ها نبود، حوزه ما با ظرفیت تبلیغی خود، حلقه اتصال علم و عین و ساحت اندیشه و عرصه نیاز بودند.