eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
جناب دستگاه قضا؛ حواست هست! به همان اندازه که سوئدی ها، دل مسلمانان و شیعیان را جریحه‌دار کرده، عدم برخورد با مفسدین دانه درشت هم، بذر در دل آنها می‌کارد!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📱 | دل بی‌تاب اومده چشم پر از آب اومده 📹 در ایام ماه محرم، گلچینی از مداحی‌ مداحان اهل بیت(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) در حضور رهبر انقلاب منتشر خواهد شد. 🖼
هدایت شده از 
💯 دلارهای آزاد شده، به سفره ایرانی ها رسید. 🔹️۶۸ پروژه نیمه‌ تمام، فقط در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، پالایش و پخش، از سالهای گذشته بر زمین مانده! دوول قبلی بودجه ها را در ناکجا آباد هزینه کردند و عکس یادگاری با کلنگ‌های برزمین زده گرفتند و حاجی حاجی مکه! 🔹️دولت سیزدهم تمام این ۶۸ پروژه را به ارزش ۱۵ میلیارد دلار راه‌اندازی کرده، خروجی این عزم و اراده، پروژه پتروشیمی گچساران است که ۱۷ سال خاک میخورد! اما دولت سیزدهم در ۲ سال اخیر، با تسریع این پروژه، برای ۳۰۰۰ نفر اشتغال زایی کرد و اثر دلارهای آزاد شده را به سفره مردم رساند. 🔹️یکی دیگر از این پروژه ها فاز ۱۱ پارس جنوبیست که صفر تا ۱۰۰ آن در دولت سیزدهم انجام شده ‌و به زودی به بهره‌برداری میرسد. یا پروژه جاده پاتاوه_ دهدشت که امروز افتتاح شد؛ یه پروژه ۳۰ ساله بود که در این دولت به نتیجه رسید و برکات بسیار زیادی برای مردم آن منطقه دارد. 🔹️سایر حوزه ها از این امر مستثنی نیست؛ فی المثل از شهریور ۱۴۰۰ تاکنون، دولت ۳۱ نیروگاه نیمه تمام یا جدید الاحداث ساخت و به مدار تولید برق اضافه کرد، همین مسئله عاملی شد بر قطع ‌نشدن برق در بخش خانگی و افزایش تأمین برق در صنایع کشور. 🔹️اوجی "وزیر نفت" وعده داده از امروز، هر ماه یک پروژه بزرگ صنعت نفت آماده افتتاح خواهد داشت. خودتان حساب کنید چه میزان اشتغال زایی در هر ماه؟ معیشت چند کارگر؟ سفره چند خانواده؟
هدایت شده از 
⬅️گفت عرق خورها و الوات هم میومدن تو مجلس امام حسین و آدم می‌شدند، الانم به کشف حجاب‌ها گیر ندید، دستگاه امام حسین آدمشون میکنه. ➡️گفتم 1⃣اولا اونا عامل دشمن نبودن اما الان حرمت شکنی در مجلس روضه پروژه رسمی و برنامه ریزی شده دشمن توسط عوامل مزدورش است. 2⃣ثانیا اون عرق خور هر گناهی می‌کرد بیرون روضه بود وارد مجلس که می‌شد حرمت نگه می داشت اما اینا می‌خوان گناه علنی و آشکار خودشون را بیارن داخل روضه و ولنگاری و توهین به مجلس اهل بیت را نهادینه و عادی انگاری کنند. 3⃣ثالثا این گزاره که «نباید در دستگاه امام حسین دخالت کرد»، تولیدی برای تایید قمه زنی است. بفهمید زیر علم چه تفکری سینه می‌زنید.
هدایت شده از 
🔆احضار سفیر سوئد به وزارت امور خارجه کافی نیست 🔹در واکنش به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، امروز سفیر این کشور در تهران توسط سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان احضار و مراتب اعتراض شدید کشورمان نسبت به این اقدام موهن به وی ابلاغ کرد. فردا نیز قرار است‌ طبق دعوت‌ شوراي هماهنگی مردم بعد از نماز جمعه‌ در سراسر کشور این اقدام زشت را محکوم‌ کنند. ✍به نظر می رسد در برابر این اقدام موهن باید اقدام ديگري کرد، دستگاه‌ دیپلماسی باید هر چه زودتر روابط دیپلماتیک خود را لا این کشور هتاک قطع کند و سفیرشان را نیز اخراج کند و از دیگر کشورهای اسلامی نیز بخواهیم چنین کنند.
هدایت شده از 
💥نمایی از تمدن آمریکایی درباره 💥خودفروشی برای یک وعده غذا!! 💥یک سوم از زنان آمریکایی فقط برای یک وعده غذای مجانی با مردها قرار می گذارند.
هدایت شده از 
پاسخ سوال در صورت پذیرش سند روایت ذیل : قال للصادق(علیه السلام)؛ سیدی جعلت فداک! ان المیت یجلسون بالنیاحه بعد موته او قتله، و اراکم تجلسون انتم وشیعتکم من اول شهر بالمأتم و العزا للحسین (علیه السلام). فقال: ما هذا... إذا هل هلال محرم نشرت الملائکه ثوب الحسین و هو مخرق من ضرب السیوف و ملطخ بالدماء فنراه نحن و شیعتنا بالبصیره و لا بالبصر فإذا تنفجر دموعنا.. به امام صادق (علیه السلام)عرض شد: آقای من به فدایتان شوم!...وقتی کسی می میرد یا کشته می شود جلسه نوحه ای برای او می گیرند، و من مشاهده می کنم که شما و شیعیانتان از اول ماه محرم اقامه ی جلسه عزا می کنید. حضرت فرمودند: این چه حرفی است! هنگامی که هلال ماه محرم دمیده می شود ملائکه پیراهن امام حسین را آویزان می کنند در حالیکه پاره پاره شده از ضربه های شمشیر و آغشته به خون است؛ ما و شیعیانمان این پیراهن را با چشم دل (و نه با چشم ظاهری) می بینیم پس اشک های ما سرازیر می شود. جزایری، خصائص الزینبیه ص49 ، الهاشمی النجفی، ثمرات الاعواد، ص36.
هدایت شده از 
. -در واکنش به نمایش وقیح جاهلیت مدرن در سوئد- روی گل محمدی از اشک، تر شده ست با ما مصیبتی ست که عالم خبر شده ست با ما مصیبتی ست که ورد زبان شده با ما مصیبتی ست که خون جگر شده ست دشمن به فتنه سنگر تصویر را گرفت لشکر نبرده ایم و نبردی دگر شده است آن سوی خنده ها، همه دندان گرگ بود اینک زبانشان به دهان ، نیشتر شده ست از هیچ زاده اند و پی هیچ، زیسته شیطان ، براین جماعت ابتر، پدر شده است نمرود تیر بسته به زیبایی خدا زیبایی خدا ، به خدا بیشتر شده است هم مصحف شریف، درخشیده بازهم هم آتش جهنمشان شعله‌ور شده ست عالم، هنوز در صلوات است و همچنان این رایت نبی ست که بر بام، بَر شده است .
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️روی آنتن شبکه سه، سلبریتی‌ها رو شست و پهن کرد خواست جامعه اینه که فرقی بین مردم عادی با این جماعت سلبریتی قائل نباشه؛ چه وقتی بحث مالیات میاد وسط... چه وقتی امنیت روانی جامعه رو به خطر میندازن👏
هدایت شده از 
▫️اللّٰهُمَّ الْعَنْ أَوَّلَ ظَالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَآخِرَ تَابِعٍ لَهُ عَلَىٰ ذٰلِكَ ▫️خدایا لعنت کن نخستین ستمکاری را که به حق محمّد و خاندان محمّد ستم کرد و آخرین کسی را که در این ستم از او پیروی نمود 🙏 فرازی از زیارت عاشورا 🖋 ترجمه استاد حسین انصاریان
هدایت شده از 
📸 🖋 استاد انصاریان ▪️از مهم‌ترین جلوه‌های تسبیح و عبودیت موجودات عالم، واقعه عاشوراست که امیرالمؤمنین (ع) با استناد به قرآن به امام حسین(ع) فرمودند: ای فرزندم! به خدا سوگند که تو را خواهند کشت و آسمان و زمین بر تو خواهند گریست.
هدایت شده از 
جلسه سوم بیان احکام حجت الاسلام فلاح زاده.mp3
14.45M
🔍 🎤 بیان احکام 👈 حجت الاسلام فلاح زاده 🌙 روز سوم محرم 1445 📆 30 تیر 1402 🏢 تهران/حسینیه هدایت
هدایت شده از 
شعر خوانی سید حمیدرضا برقعی.mp3
8.28M
🔍 🎤 شعرخوانی 👈 سیدحمیدرضا برقعی 🌙 روز سوم محرم 1445 📆 30 تیر 1402 🏢 تهران/حسینیه هدایت
هدایت شده از 
جلسه سوم مداحی حاج علی کرمی.mp3
7.69M
🔍 🎤 مرثیه سرایی 👈 حاج علی کرمی 🌙 روز سوم محرم 1445 📆 30 تیر 1402 🏢 تهران/حسینیه هدایت
هدایت شده از 
جلسه سوم مداحی حاج علی کرمی.mp3
7.69M
🔍 🎤 مرثیه سرایی 👈 حاج علی کرمی 🌙 روز سوم محرم 1445 📆 30 تیر 1402 🏢 تهران/حسینیه هدایت
هدایت شده از 
جلسه سوم سخنرانی استاد حسین انصاریان.mp3
30.19M
🔍 🎤 سخنرانی 👈 استاد حسین انصاریان 🌙 روز سوم محرم 1445 📆 30 تیر 1402 🏢 تهران/حسینیه هدایت
هدایت شده از 
جلسه سوم سینه زنی و مداحی حاج سیدمهدی میرداماد.mp3
16.54M
🔍 🎤 مداحی 👈 حاج سید مهدی میرداماد 🌙 روز سوم محرم 1445 📆 30 تیر 1402 🏢 تهران/حسینیه هدایت
هدایت شده از 
35.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👈 دختری بنام رقیه(س) 👈 روضه جانسوز حضرت رقیه(س) ▪️ ▪️ تهران / حسینیه هدایت
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈 شبیه بابا 👈 گریه های حضرت زینب(س) برای حضرت رقیه(س) ▪️ ▪️ تهران / حسینیه هدایت
هدایت شده از 
⭕️ شجاع و بی اعتنا به خنّاسان 🔹 سخنگوی فراجا از آغاز بکار گشت‌های انتظامی جهت برخورد با بی حجابان متجاهر و قانون شکن خبر داد. 🔹 طبیعی است که از امروز شاهد جنگ روانی پرحجم حامیان بی حجابی و بی عفتی علیه حافظان امنیت و قانون باشیم ، از بی بی سی و اینترنشنال گرفته تا لشکر ورشکسته سلبریتی ها و اصلاح طلبان دین ستیز ،زنان عفت گریز و نامردان هیز! و به اینها اضافه کنید مخالفتهای سکولارهای دین فروش صورتی و اصولگرایان گرسنه ی رأی و مجتهد نماهای لائیک و روزنامه فلان دانشگاه پولکی با اجرای قانون و پاسداری از شریعت توسط پلیس ! 🔹 اگر برای درستی اقدام فراجا هیچ دلیلی موجود نباشد همین اتحاد شوم میان مخالفان حجاب علیه اقدام قانونی پلیس ، بهترین دلیل بر صحت این حرکت است و به همین علت فراجا باید در اجرای این مأموریت خود را به صاحب شریعت بسپارد، و تسلیم جنگ روانی شوم دشمنان اخلاق و قانون نشود ، و در برابر «لومه لائم» مصداق «کالجبل الراسخ» باشد ، و بداند که خدای متعال بهترین حافظ و نگهبان حافظان حرمت شریعت بوده و هست «ولو کره الکافرون» ! 🔹بدون تردید همکاری قوه قضائیه با این اقدام و اختصاص شعبات ویژه برای برخورد قانونی با ناقضان شریعت و قانون ، شرط موفقیت اقدامات فراجا در این مسیر درست و قانونی خواهد بود و به همین دلیل ریاست قوه برای روسفیدی خود در آخرت باید مکمل فراجا باشد و جلوی مانع تراشی و بهانه جویی برخی همکاران خود در برابر این حرکت را بگیرد!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ فناوری و بی حیایی ▪️چند سالی است که این مرکز ( و مراکزی از این دست) با پول بیت المال و به نام ترویج فناوری ،دانش بنیان ، شتاب دهنده ( استارت آپ) و... پاتوق امنی برای رفتارهای خلاف شرع و قانون برخی دختران و پسران جوانی شده که باید در این گونه مراکز ،مشغول فعالیت علمی و فنی باشند! ▪️پیوند این مراکز با قانون ستیزی و دین گریزی از جمله برنامه های دولت روحانی بود که با موفقیت اجرا شد ( مثلا عادی شدن روزه خواری علنی، بی حجابی و اختلاط وحشتناک میان دختران و پسران در مرکز فوق و برخی دیگر از این مراکز) اما دولت رئیسی هم در ۲ سال گذشته نشان داده که هیچ قصد و برنامه ای برای بهبود وضعیت نابهنجار چنین مراکزی ندارد و صرفا ادامه دهنده مسیر دولت روحانی است! ▪️مسیر و سیاست دولت روحانی در این مراکز شامل بی اعتنایی کامل به ارزشهای دینی و انقلابی و توجه صرف به درآمدزایی و تبدیل ایده های فنی و مدیریتی به پول بوده و معاونان علمی و فناوری رئیس جمهور طی ۱۰ سال اخیر افرادی محترم اما بی توجه و غافل نسبت به فرهنگ اسلامی و انقلابی بوده اند. ❇️ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ( به عنوان متولی اصلی این مراکز ) باید برای ساماندهی وضعیت اخلاقی و فرهنگی مراکز تحت پوشش و نظارت خود ، مدیریتی قوی در حوزه فرهنگی ایجاد کرده و ضمن الزام رعایت احکام و شعائر دینی در این مجموعه ها ، جوانان فعال در آنها را با ماهیت و ارزشهای اسلامی و انقلابی آشنا کند .( طبیعی است مدیریت فرهنگی این مراکز کاری نیست که از عهده هر جوان جویای نام و البته شیرین عسلِ نزدیک به اطرافیان رئیس جمهور بربیاید!)
هدایت شده از 
09123090319 سلام شماره سردار نجات دوستان پیامک باران کنید
هدایت شده از 
⭕️ لبخند به هنجارشکنان، اخم و تخم به حزب اللهی‌ها در حالی که زنان مکشفه و نیمه عریان، شبانه روز با کمال آزادی و پررویی، جلوی قوه‌ی قضائیه رژه میروند و هتک حرمت میکنند و حتی به صورت آمر به معروف سیلی میزنند، سردار نجات برای حزب‌اللهی‌هایی که برای مطالبه‌ی بحق معیشت، حجاب و فضای مجازی تحصن کرده بودند، خط و نشان کشیده و گفته که امشب، بازداشت میکنیم❗️