eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سی سال در فراق پدر گریه کرد و گفت: «بازار شام جای عزیزان ما نبود .. » شهادت وارث نهضت عاشورا (ع) تسلیت باد🏴
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پيامبر صلی الله عليه و آله: هر كس خشم خود را نگه دارد خداوند عذابش را از او باز مى دارد 📚بحارالأنوار، جلد۷۳، صفحه۲۶۳
هدایت شده از 
🔻خیابان‌های تل‌آویو لبریز از معترضین 🔹تل‌آویو و ۱۵۰ نقطه دیگر از فلسطین اشغالی شاهد تظاهرات مهاجران صهیونیست علیه کابینه رژیم صهیونیستی است . 🔹به گفته منابع صهیونیست، بیش از ۱۶۰ هزار معترض به خیابانها آمده اند و علیه طرح جنجالی نتانیاهو شعار می دهند.
هدایت شده از 
📌تذکراتی از آیت الله شجاعی درباره عزاداری ماه محرم 1️⃣در عزاداری‌ ها شرکت کنید و زیاد گریه بکنید. از سرور و شادی تا جایی که می‌شود بپرهیزید. 2️⃣در ماه محرم و هر ماه دیگر که می‌توان گفت هرکس در ولایت غور کند، همیشه برایش محرم است. سعی کنیم با گریه و تأثر و با یاد ابی عبدالله { علیه السلام } راهی در دل امام حسین { صلوات الله و سلامه علیه } پیدا کنیم. ان شاءالله که مشمول توجه قرار بگیریم و راه نجاتی بیابیم. 3️⃣در ایام عزاداری آن حضرت عزاداری کنید، گریه کنید، آداب را هم رعایت کنید و در موقع گریه از امام توجه بخواهید. به یاد داشته باشید که بیشتر بزرگان ارباب باطن اگر به جایی رسیده‌اند از توجه حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) بوده است. 4️⃣ سعی کنید در عین حال که در جمع‌ها اشک می‌ریزید در تنهایی خود هم برای آن حضرت گریه کنید. بنابراین در دل شب و روز هر وقت که توانستید در گوشه‌ای بنشینید و متذکر باشید.
هدایت شده از 
🦋حضرت یوسف به خاطر ایمان و باوری که به رحمت خداوند داشت، به سمت درهای بسته دوید و درها یکی یکی به روی او باز شدند. دقیقا خداوند زمانی راهگشایی می‌کند که شما به سمت امید با توکل به خدا میدوید. خداوند رحمت و امیدش را آن جا که کم می‌آورید قرار داده است و دقیقا همان نقطه ناامیدی می‌تواند نقطه رحمت و حل مشکل شما باشد .
هدایت شده از 
🔻 تمام کارها دست آقاقمربنی‌هاشم است. اگر نشد، اگر دیدی که نتوانستی آنچه را که می‌خواهی بگیری بدان که کیفیت و نوع ارتباطت با آقاقمربنی‌هاشم دچار خلل بوده است. 🔸 آن را درست کن. بیشتر همت کن، بیشتر فکر کن، بیشتر ادب به جا بیاور، بیشتر او را بشناس، بیشتر ارتباط برقرار کن و الّا اگر سراغ این بزرگوار رفتی رد خور ندارد و حتما حاجتت برآورده می‌شود، درست رفتی. 🔹 عجیب این است که شاید در غیرمعصومین، در امامزادگان نسبت به حوائج ارتباطی که ایجاد می‌شود مختلف باشد. این امامزاده برای این حاجت می‌روند، آن امامزاده برای آن حاجت می‌روند اما آقا قمربنی‌هاشم مقام جمع‌الجمعی دارد هرکاری داشتی برو. هرکاری داشتی به او بگو و از او بخواه. 🔸 منتها اصرار و سماجت در کیفیت ایجاد ارتباط را باید خودت حل کنی. اصلا این قضیه و مشکل را هرجا بروی باید حل کنی. حالا اینجا حل کن. با آقا قمربنی‌هاشم پیوند را برقرار کن و الّا هرجا بروی باید این را حل کنی. خدمت و زیارت هر امامزاده‌ای بروی باید این را حل کنی. 🔹 ولی او باب‌الحسین است. کلیدها دست آقا قمربنی‌هاشم است. او باب‌الحوائج است. او مورد احترام است. خاطر این بزرگوار را آقاسیدالشهدا می‌خواهد. این بزرگوار از کودکی برای این کار تربیت شده است. حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری
هدایت شده از 
🔅 ✍ تا عمر داریم باید انتخاب کنیم 🔹همسر فرعون تصميم گرفت که عوض شود و شُد یکی از زنان والای بهشتی. 🔸پسر نوح تصميمی برای عوض‌شدن نداشت. غرق شد و شُد درس عبرتی برای آیندگان. 🔹اولی همسر يک طغيانگر بود و دومی پسر يک پيامبر. 🔸برای عوض‌شدن هيچ بهانه‌ای قابل‌قبول نيست! 🔹اين خودت هستی که تصميم می‌گيری تا عوض شوی. 🔸تا عمر داریم باید انتخاب کنیم... 🖤-•-•-•-------❀•🏴•❀ --------•-•-•-- 🖤 🖤
هدایت شده از 
⚫️ تعطیلی کسب و کار در روز عاشورا 🔻 قال مولانا الرضا " سلام الله علیه " «من ترك السعي في حوائجه يوم عاشورا قضى الله له حوائج الدنيا والآخرة، ومن كان يوم عاشورا يوم مصيبته وحزنه وبكائه، جعل الله عز وجل يوم القيامة يوم فرحه وسروره، وقرت بنا في الجنان عينه.... .» 🔹 امام رضا سلام الله علیه فرمود: هرکس روز عاشورای امام حسین علیه السلام، دنبال کسب و کار نرود، خداوند متعال خواسته ها و حوائج دنیا و آخرت او را برآورده می نماید و هرکس عاشوراء روز مصیبت و حزن و گریه اش باشد، خداوند عزوجل روز قیامت را روز شادی و سرورش قرار خواهد داد و در بهشت چشمانش به دیدار ما اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام روشن خواهد شد. 📚أمالی مرحوم شیخ صدوق، مجلس۲۷، حدیث۴
هدایت شده از 
💢 تباکی، ریا نیست. تباکی بدین معناست که شخص خود را به گریه وادارد. در برخی روایات نیز سفارش شده که دعاکننده در هنگام دعا و درخواست حاجت، تباکی کند. 📌طبق روایات، قطرۀ اشکی که در مصیبت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام بر صورت جاری بشود، آتش عذاب را خاموش می کند. 🎙آیت الله العظمی
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایمان هیچ کس درست نمیشه مگر اینکه قلبش درست بشه و قلب کسی درست نمیشه مگر اینکه زبانش اصلاح بشه
هدایت شده از 
۵-سه آزادی ، سه انتخاب.mp3
25.15M
💢 سه آزادی؛ سه انتخاب! سخنرانی شب پنجم محرم ۳۱تیر۱۴۰۲ حجت الاسلام قنبریان 2⃣ انتخاب لیبرالیستی • آزادی یک عصیان و تمرّد و یک انقیاد و تقیّد می خواهد. ❓انقیاد به چه؟ ❗️ به منافع خود! ⬅️ این می شود توحش / برآیندش هم حاکمیت منافع بزرگ بر همه است • انقیاد به حقایق و ارزشهای مطلق - این ارزشها ذاتی و عقلانی است - حتی مولود امر الهی نیستند بلکه خدا به آنها امر می کند • نظریه رقیب: ارزش، برساخت اراده و میل! - فرهنگِ دلبخواه! • نگاهی به تاریخ اسلام: - اباحی گری آقازادگان اسلام در مرزهای ارزشهای مطلق؛ مشترک المنافعی و انقیاد نسبت به یزید! * این جلسه حاوی نکات مهمی است!
هدایت شده از 
البته که این شباهت کاملا اتفاقیه... روانشناسی Ψ نماد صهیونیزم و نماد روانشناسی آنقدر شبیه هستند که فقط یک ساده‌لوح می‌تواند بگوید انتخاب حرف اول سایکولوگیا Ψυχολογία بعنوان نماد روانشناسی اتفاقی بوده است!
هدایت شده از 
دلاری‌فروش‌ها، پکیج‌فروش‌ها و سفته‌بازها از این وضع ناراحتند و با همه توان در حال تخریب سیاست تثبیت هستند. اما آنچه اهمیت دارد، معیشت عموم مردم است و باید ایستادگی کرد. مردم بدانند این ریزش‌ها فقط آغاز ماجراست. می‌توان این سیاست را تا احیای کامل قدرت خریدشان ادامه داد.
هدایت شده از 
به پدر دوخت مرا تیر و نپرسید کسی از چه، پرحجم‌تر از پارچه، سوزن زده‌اند؟ 😭
هدایت شده از 
به لطف عشق علی عاشقم خدا شده است سرم به جرم علی بودنم جدا شده است...