eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
47.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 نکات مهم و کلیدی سفر حسینی 🚩مسیر سفر 🚩اعمال زیارت 🚩خروج از مرز 🚩امکان زیارتی 🚩نشانی موکب های ایرانی و... 🔻برای دیگران ارسال نمایید...
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مجازات قطعی ✅ اجازه نخواهیم داد خون فرزندان این ملت به سادگی توسط یک گروهک تروریستی بر زمین ریخته شود.
هدایت شده از 
🔴 پول بلوکه شده‌ای در هیچ کشوری نداریم 👤 وزیر امور خارجه : 🔹 پول بلوکه شده‌ای در هیچ کشوری نداریم و می‌توانیم از دارایی‌هایی که در اختیار داریم استفاده کنیم. 🔸 در خصوص صادرات گاز و برق ایران به عراق دائما به دارایی‌های ایران در بانک تی.بی.ای افزوده می شود که به طور مستمر بانک مرکزی خریدهایی که نیاز هست را اعلام می‌کند‌ . ✅ سال گذشته ۳۹۰ میلیون پوند مطالبات از انگلیس را که مربوط به قبل از پیروزی انقلاب بود را دریافت کردیم و این‌ در مسیر قانونی و عزتمندانه طی و برای مصارفی که خودمان ترجیح دادیم استفاده شد و صحبت‌هایی همچون نفت در مقابل غذا صحت ندارد. 💢 چند عامل باعث شد که ایران از اولین کشورهایی باشد که عضویت آن در بریکس پذیرفته می‌شود، عامل نخست این بود که آیا ایران در بین ۴۰ کشور متقاضی پیوستن به بریکس، شاخص‌های لازم را دارد یا خیر، که با کارشناسی‌های لازم از سوی ۵ عضو اصلی به این جمع بندی رسیدند که ایران توانمندی‌ها و شاخص‌های لازم را دارد.
هدایت شده از 
🔴 اخراج اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها که همراه جریان اغتشاشات بوده‌اند، در ایران و کشورهای دیگر چگونه است؟ 👤 ، مدیر مسئول روزنامه کیهان 🔹 «‌الیز استفنیک‌» از اساتید دانشگاه ‌هاروارد بود. او انتخابات 2020 آمریکا را که به پیروزی جو بایدن منجر شده بود زیر سؤال برده و بدون آن که سندی ارائه کند، ادعای تقلب کرده بود. دانشگاه ‌هاروارد از استفنیک می‌خواهد که استعفا بدهد ولی او از استعفا خودداری می‌کند و بلافاصله از دانشگاه اخراج می‌شود 🔸 « آدام برومبرگ‌» استاد دانشگاه هنر ‌هامبورگ بود. او دو سال پیش تنها به علت انتقادی که از رژیم صهیونیستی کرده بود از دانشگاه اخراج شد. نکته درخور توجه این که برومبرگ یک یهودی است و معروف است که یکی از بازماندگان [‌افسانه] هولوکاست است! ✅ «جوی کارگا» استادیار دانشگاه اوبرلین در اوهایو آمریکا بود. او 7 سال قبل به علت آن که با ارائه اسنادی، حمله تروریستی 11 سپتامبر را به صهیونیست‌ها نسبت داده بود، از دانشگاه اخراج شد! 🔹 و این رشته سر دراز دارد! 🔸 حالا به کشور خودمان برگردیم. چند تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها که در جریان اغتشاشات پائیز سال گذشته نه فقط از اغتشاشات و اغتشاشگران حمایت کرده بودند بلکه در پاره‌ای از موارد با اراذل و اوباش اغتشاشگر در جنایت علیه مردم مظلوم این مرز و بوم همراه بوده‌اند، از دانشگاه اخراج شده‌اند و این کمترین و پیش‌پا افتاده‌ترین مجازات در مقابل اقدامات پلشت و غیر‌انسانی آنهاست. ✅ آنها به وضوح می‌دانستند که آشوب‌ها از سوی دشمنان تابلودار نظام و مردم ایران طراحی شده و به صحنه آمده است. حمایت آشکار و بی‌پرده آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و مخصوصاً رژیم صهیونیستی از اغتشاشات، حتی برای کند ذهن‌ترین افراد نیز به آسانی قابل درک بود. 🔹 اگر فلان استاد در فلان دانشگاه آمریکا یا اروپا به جرم اعتراض به رژیم صهیونیستی اخراج شده است، این چند به اصطلاح استاد! با اجرای دستورالعمل صهیونیست‌ها علیه مردم کشورشان همراه بوده‌اند! 💢 گلایه‌ای همراه با ملامت نیز از مسئولان دانشگاه‌های کشورمان در میان است که از اعلام صریح و رسمی جرم این چند تن برای افکار عمومی دریغ می‌ورزند و به کلیاتی نظیر، مدت قرارداد آنها پایان یافته بود! و... اکتفا می‌کنند! و در نتیجه اصل ماجرا از نگاه مردم پنهان می‌ماند و به احزاب غربگرا که به سختی می‌توان در کارنامه آنها حتی یک نمونه از تفاوت مواضع آنها با دشمنان مردم را آدرس داد، اجازه می‌دهند تا از اقدام ضروری و مردم‌دوستانه مقامات مسئول در اخراج آنها روایت‌های غلط و تحریف‌شده‌ای ارائه بدهند.
هدایت شده از 
🔴 حرکت پرسرعت ایران به سمت سالخوردگی 👤 رئیس اندیشکده سلامت جمعیت: 🔹 طی سه دهه اخیر، میانه سنی جمعیت ایران بیش از ۱۳ سال افزایش یافته است در حالی که در همین مدت به میانه سنی جمعیت دنیا، ۸ سال افزوده شده و ایران جزو کشورهایی است که با سرعت به سمت سالخوردگی حرکت می‌کند. 🔸 کاهش نرخ زاد و ولد فقط مختص ایران نیست بلکه دغدغه کشورهای اروپای غربی، ژاپن، کره جنوبی و چین و بسیاری از کشورهای دیگر نیز هست و در همه این کشورها تسهیلات و مشوق‌هایی برای ازدواج و فرزندآوری و در راستای تربیت فرزند در نظر گرفته شده است. ✅ نرخ کل باروری برای نخستین بار در دولت هشتم به زیر سطح جانشینی نزول کرد و هم‌اکنون هم به ۱.۷ فرزند رسیده و همچنان در منطقه خطر قرار داریم و با مداخلات جمعیتی به ویژه طی ۷ سال آینده، امید هست به وضع نسبتاً مطلوبی برسیم.
هدایت شده از 
🔴 رئیس بسیج اساتید: شاهد فضاسازی دروغین به عنوان اخراج اساتید بوده ایم/ جریانات سیاسی برای نظام هزینه ایجاد نکنند/ این افراد برابر قانون باید کنار گذاشته شوند 👤 رئیس بسیج اساتید کشور با بیان اینکه دشمن از دشمنی خود دست بر نمی دارد، گفت: ✅ در روز های گذشته شاهد فضاسازی دروغین به عنوان اخراج اساتید بوده ایم و این موضوع ناظر به لغو قرارداد تعداد انگشت شماری از اعضای هیات علمی است که به علت رکود علمی برابر قوانین موفق به کسب مرتبه علمی بالاتر نشده اند و برابر قانون باید کنار گذاشته شوند 💢 برخی جریانات سیاسی به این بهانه برای نظام و کشور هزینه ایجاد می کنند و تحرکاتی را انجام داده اند و دشمن هم بهره برداری می کند.
هدایت شده از 
🔴 هشدار سیدحسن نصرالله: هر کس با هر ملیتی در لبنان ترور شود با یک پاسخ جدی مواجه خواهد شد/ بازگشت داعش به منطقه توهم آمریکایی‌هاست؛ مقاومت اجازه نخواهد داد 👤 دبیرکل حزب الله لبنان: 🔹 هر کس با هر ملیتی در لبنان ترور شود چه ایرانی یا سوری یا هر تبعه‌ای، قطعا با یک پاسخ جدی و قوی مواجه خواهد شد 🔸 نه تنها تهدیدات رژیم صهیونیستی بلکه اجرای تهدیدات هم نمی تواند مقاومت را از هدف خود دور کند ✅ آمریکا شرق فرات اشغال کرده است؛ این یک مساله داخلی نیست بلکه یک پروژه آمریکایی است 🔹 آمریکایی ها با قانون سزار می خواستند فشار مضاعفی بر سوریه وارد کنند 🔸 آمریکا پس از شکست در فشار سیاسی و نظامی با قانون سزار به فشار اقتصادی روی آورد ✅ آمریکا اگر بر سوریه مسلط شود آنجا را غارت خواهد کرد 🔹 آمریکایی ها به دنبال احیای مجدد داعش هستند 🔸 آنچه در سوریه می گذرد یک پروژه آمریکایی است 💢 آمریکا می خواهد درگیری محلی در شرق فرات را به یک جنگ منطقه‌ای تبدیل کند
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دیدار محرمانه‌ای که خشم مردم لیبی را برانگیخت ✅ دیدار محرمانۀ وزیر خارجه لیبی با همتای صهیونیستش در ایتالیا خیلی زود به جنجالی بزرگ تبدیل شد. مردم لیبی در اعتراض، به خیابان‌ها ریختند و وزیر خارجه هم برکنار شد و از کشور فرار کرد
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مردم نگرانند که به زودی تبدیل به عمله کشورهای همسایه شویم 👤 ، رئیس صندوق توسعه ملی ✅ ممکن است کشورهای همسایه نوع جدیدی از استعمار را برای ما رقم بزنند.
هدایت شده از 
🔴 رسانه آمریکایی: رابرت مالی از دلیل لغو مجوز خود مطلع بوده است 💬 🔹 تارنمای آمریکایی محافظه کار واشنگتن فری بیکن روز دوشنبه به وقت محلی در گزارشی نوشت: مجوز امنیتی رابرت مالی به دلیل نحوه مدیریت اطلاعات حساس، رفتار شخصی و استفاده از شبکه های طبقه بندی شده لغو شد. 🔸 این روزنامه آمریکایی ادامه داد: بر اساس نامه ای که افشا شده است، مجوز امنیتی رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، در اواخر آوریل پس از مطرح شدن "نگرانی های امنیتی جدی" در مورد مدیریت اطلاعات حساس، رفتار شخصی و استفاده از شبکه های طبقه بندی توسط بخش امنیتی وزارت خارجه آمریکا لغو شده است. ✅ در این گزارش آمده است: بر اساس این نامه که در آخر هفته میلادی توسط تهران تایمز، یک رسانه تحت کنترل دولت ایران منتشر شد، بازرسان دولتی در نامه ای به مالی اعلام کرده اند "اطلاعاتی در مورد شما دریافت شده است که نگرانی های امنیتی جدی ایجاد می کند و می تواند تحت دستورالعمل های امنیتی فوق سری رد صلاحیت شما را به دنبال داشته باشد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 واکنش امیرالمومنین (علیه‎السلام) به اختلاس و فرار یکی از مدیرانش به کانادای آن زمان 👤 ✅ ضوابط حضرت علی(ع): هر چه مسئولیت بالاتر، باید با تقواتر باشه اون آدم. پاک‌تر، ساده زیست‌تر، مردمی‌تر و عالم‌تر و متخصص‌تر باشه.
هدایت شده از 
28.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 کلیپ : نمونه ای از ولایت مداری در یاران حضرت امام حسین علیه السلام 🔰بخش سوم: نافع بن هلال و مسلم بن عوسجه 🎙آیت الله حسینی قزوینی
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایتی بسیار بسیار زیبا از آقا امام حسین علیه السلام در مورد ظهور حضرت مهدی علیه السلام
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اولین دلیل جنایت کربلا دشمنی بنی امیه با بنی هاشم و انتقام از کشته شدن بزرگانشون در جنگ های زمان رسول خدا صلی الله علیه وآله بود
هدایت شده از 
31.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جواز قتل امام حسین علیه السلام در کلام عالم سرشناس و ناصبی وهابی با استناد به روایت دروغین صحیح مسلم
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دلیل دیگر کشتن امام حسین علیه السلام توسط صحابه و تابعین و بنی امیه گرفتن انتقام کشته شدن عثمان بود
هدایت شده از 
27.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️فیلم های ناب از لحظات جنگ و درگیری بین نیروهای روسیه و اوکراین
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺افزایش دعوت از چهره‌های تجزیه‌طلب در آستانه سالگرد مهسا کومله 🎥 شبکه اینترنشنال این روزها با دعوت از افراد تجزیه طلب و وابسته به گروهک‌های تروریستی، ضمن حمایت از عبدالحمید و حملات تروریستی جیش العدل و همچنین اقرار به سازماندهی آشوبگران، رسما پروژه اغتشاشات را با " اسم رمز سیستان و بلوچستان و تجزیه‌طلبان" استارت زد!
هدایت شده از 
🔺در حالی که نقش پلتفرم‌های فیلم و سریال در زمینه‌سازی و استفاده از نشانه‌های معنادار در ایام اغتشاشات ۱۴۰۱ واضح و مبرهن بود، در یکی دو روز اخیر شاهد این تبلیغات عجیب در سطح شهر تهران هستیم.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پروژه مهسا کومله در سوریه! معترضین سوریه با عکس های مهسا_امینی وارد خیابان ها شدند و شعارهای ضد انقلاب و ضد حاکمیت بشار اسد سر دادند! سناریو، همان سناریوی نخ نمای همیشگی است. شهرهای شمالی سوریه که تحت کنترل و اشغال گروهک های تروریستی داعش و گروهکهای حمایت شده از سوی ترکیه و آمریکا هستند، کانون این شورشها می‌باشند. هنگامی که پروژه زنده نگه داشتن آشوب ها بعد از یکسال در داخل با شکست مواجه می‌شود به ادلب سوریه متوسل می‌شوند. جالب‌تر اینکه بسیاری از زنان تروریست‌های داعش در این راهپیمایی حجابشان از مهسا امینی کاملتر است، عین تناقض
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 صحبت‌های جدید جدید مهسا کومله! 👈 به همین‌راحتی و با کمترین دانش، میشه کلیپ تولید کرد و حتی صدای یکنفر رو مثل خودش شبیه‌سازی کرد 💡 این‌ویدئو با استفاده از تکنولوژی و نرم‌افزار رایگان <Deep Fake> (جعل عمیق) تولید شده و عملا حتی یکنفر در منزل‌ خودش هم می‌تونه مشابه این‌ فریب و جعل رو انجام بده
هدایت شده از 
🔴وقاحت رسانه بهائی 🚫 رادیو پیام دوست (رسانه بهائی) در بخش پیش خوان برنامه 5 شهریور با کمال وقاحت با اشاره به مناسبت روز(روز دارو سازی) از محمد بن زکریای رازی داروساز و شیمی دان ایرانی سخن به میان آورده و از اهمیت علم داروسازی می گوید و در آخر بیان می کند که لازم و ضروری که در جهت پیشرفت این علم قدم برداریم احتمالا منظور این رسانه بهائی آن است که تا می توانیم دارو احتکار کنیم و با استفاده از آن مردم ایران را اذیت کنیم. 🚫سخن پراکنی رسانه بهائی در حالی است که 22 مرداد 9 بهائی به جرم احتکار، قاچاق، پولشویی و سوءاستفاده از بیماری افراد در زمینه دارو دستگیر شدند. 🚫خانواده‌های بهایی در شهر تهران با تملک آشکار و پنهانِ 20 داروخانه و 3 شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی و انبارهای متعددِ غیرمجاز باند خطرناکی را تشکیل داده و همچنین با تبانی معدودی از پزشکانِ متخلف، برای تجویز داروهای مورد نظرِ باند یا داروی بیش از حد نیاز بیماران یا الزام بیمار به تهیه دارو از داروخانه‌های خاص، ماهیانه ارقام نجومی به پزشکانِ متخلف می‌پرداختند. 🚫 تشکیلات بهائی با وجود این رسوایی که به علت وجود مدارک به هیچ وجه قابل انکار نیست؛ با کمال وقاحت از روز داروسازی و اهمیت آن و همچنین تلاش برای پیشرفت این علم سخن می گوید.
هدایت شده از 
سخن جالب مرتضی آوینی : اصحاب عشق را رنجی عظیم در پیش است...