eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
شرکت گوگل توسط لری پیج و سرگئی برین دو دانشجوی دکترای دانشگاه استنفورد در در سال ۱۹۹۸ میلادی در کالیفرنیا به وجود آمد. لری پیج در سال 2021 به عنوان ششمین و سرگی برین به عنوان هشتمین مرد ثروتمند جهان شناخته شدند و به آن ها پسران گوگل می گویند.
هدایت شده از 
🗳 🔴 کروبی به دنبال ائتلاف با میانه‌روها در انتخابات است 🔹 سخنگوی ستاد مهدی کروبی در فتنه سال ۸۸ ضعف و فتور جریان های سیاسی به ویژه اصلاح طلبان را نه در شدت و حدت برخوردها با آنان که ناشی از ضعف های درونی خودشان ارزیابی می کند. ✅ سعید رضوی فقیه در گفتگویی با انتقاد از اصلاح طلبان و با تاکید بر فرصت سوزی ها و عدم انسجام در این جریان تاکید می کند، اینکه نیروهای اصلاح‌طلب دوم خردادی با آن همه قرابت در چارچوب فکری و پیشینه‌ی عمل سیاسی نمی‌توانند شالوده‌ی یک همکاری منسجم را پی‌ریزی کنند برای بیان علت ناکامی‌ها کفایت می‌کند. انتخابات سال هشتاد و چهار هنوز از یادها نرفته ما به احمدی نژاد و شورای نگهبان نباختیم بلکه به خودمان باختیم!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 وزارت اطلاعات لیدرهای تجمعات ضدایرانی خارج از کشور را در آمریکا و آلمان و انگلیس دستگیر و به ایران منتقل کرد. ✅ سربازان گمنام وزارت اطلاعات طی عملیاتی پیچیده و دقیق لیدرهای تجمعات ضدایرانی را که در کشورهای مختلف اقدام به فعالیت علیه ایران میکردند را دستگیر کردند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤 رییس پیشین اطلاعات ارتش اسرائیل: ✅ ما تهدید کردن را عادی کرده‌ایم اگر ما در مقابل ایران به شرایط وخیم عادت کنیم مثل آن قورباغه‌ای خواهیم شد که آرام‌آرام همراه با آب پخته می‌شود 💢 با وضعیت داخلی اسرائیل این امید را برای ایران ایجاد کرده‌ایم که از داخل در حال فروپاشی هستیم...
هدایت شده از 
28.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 مدتیه که از یک دوگانه مهم توی سیاست خارجی ایران زیاد حرف می‌زنن ✅ جریان دیپلماسی عزت‌مندانه و دیپلماسی ملتمسانه چیه؟
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پایانِ تنش‌های قفقاز چه می‌شود ✅ این روز‌ها تحولات در منطقه قفقاز بار دیگر در کانون توجه‌ها قرار گرفته. این تحولات به نحوی پیش می‌رود که احتمال وقوع رویدادهای مهمی وجود دارد.
هدایت شده از 
🔴 آمریکا: احیای مذاکرات به ایران بستگی دارد 👤 - سخنگوی وزارت خارجه آمريكا 🔹 احیای مذاکرات هسته ای با ایران 🔸 آنچه در آینده خواهد بود در نهایت به ایران و تصمیمی که خواهد گرفت، بستگی دارد. ✅ آزادی زندانیان و احیای مذاکرات هسته‌ای "دو مساله جداگانه" هستند، 🔹 ما بر محدود کردن توانایی هسته‌ای ایران و فعالیت‌های بی ثبات کننده این کشور متمرکز و متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای هستیم. 💢 از دیپلماسی برای حل این مساله حمایت می کنیم. اما اگر به اقدامات ایران توجه کنید آنها بطور کامل با آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری نمی کنند و این نشان می دهد که آنها اقدامات لازم را در این مرحله انجام نمی دهند.
هدایت شده از 
🔴 بورل: باید کانال‌های دیپلماتیک با ایران را باز نگاه داریم 👤 - مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پارلمان اروپا 🔹 اتحادیه اروپا طی ۱۲ ماه گذشته در خصوص ایران متحد بوده است. 🔸 ما ۹ دور متعدد تحریم علیه ایران وضع کرده‌ایم. اتحادیه اروپا و من به صورت شخصی در تمام جلسات وضعیت مربوط به شهروندانمان را مطرح کرده‌ایم. ✅ رابطه ما با ایران در سطح پایینی قرار دارد اما ما لازم است کانال‌های دیپلماتیک را باز نگاه داریم. 🔴 انتقاد نمایندگان پارلمان از سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران 👤 - نماینده آلمانی پارلمان اروپا: آقای بورل، وقت آن است که این را به صراحت اقرار کنیم: سیاست اتحادیه اروپا در قبال ایران در ۴۴ سال گذشته شکست خورده است. 👤 - نماینده بلژیکی پارلمان اروپا 💢 هیچ‌کس موضع شما درباره ایران را دوست ندارد. این واقعیت است: سیاست و راهبرد اروپا در قبال ایران صرفا نمادین است./فارس
هدایت شده از 
🔴 ادعاهای آمریکا در شورای حکام آژانس درباره فعالیت هسته‌ای ایران 👤 «لورا هولگِیت» 🔹 نماینده آمریکا در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تولید اورانیوم با غلظت شصت درصدی از سوی ایران را اقدامی نگران کننده توصیف از سوی تهران عنوان کرد و خواستار توقف چرخه تولید اورانیوم ۶۰ درصدی در ایران شد. 🔸 نماینده آمریکا که ادعاهای خود را در دومین روز از نشست شورای حکام در وین، پایتخت اتریش مطرح می‌کرد، همچنین به گزارش اخیر «رافائل گروسی»، مدیر کل آژانس درباره توسعه برنامه هسته‌ای ایران فراتر از چارچوب توافق هسته‌ای اشاره و از این روند به شدت انتقاد کرد. ✅ سه کشور اروپایی نیز در بیانیه خود با طرح ادعاهایی خلاف واقع از تهران خواستند نسبت به نصب دوربین‌ها و تجهیزات نظارتی با آژانس همکاری لازم را دنبال کند.
هدایت شده از 
🔴 تصویب طرح ضدایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا 🔹 پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام مجلس نمایندگان آمریکا با ۴۱۰ رأی موافق و سه رأی مخالف طرح ضدایرانی و خصمانه موسوم به «قانون مهسا» را به تصویب رساند. ✅ این طرح دولت آمریکا را ملزم به اعمال تحریم علیه مقامات ارشد ایران به بهانه‌های حقوق بشری می‌کند. 💢 تصویب این طرح در مجلس نمایندگان آمریکا حکایت از دامنه‌دار بودن سیاست خصمانه واشنگتن مقابل ایران است. سیاستی که با وجود برخی جهت‌گیری‌های مقطعی، اما همواره در طول بیش از چهار دهه گذشته به صورت ثابت و یکنواختی علیه ایران اتخاذ شده است.
هدایت شده از 
🔴 رژیم صهیونیستی سومین مقصد صادرات جمهوری آذربایجان 💬 🔹 براساس آمارهای ارائه شده از سوی کمیته دولتی آمار جمهوری آذربایجان، حجم صادرات این کشور در سال ۲۰۲۲ به ۳۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون دلار رسیده که کشورهای ایتالیا با ۱۷/۸ میلیارد دلار، ترکیه با ۳/۵ میلیارد دلار، رژیم صهیونیستی با ۱/۷ میلیارد دلار، هند با ۱/۶ و یونان با ۱/۴ میلیارد دلار به ترتیب پنج مقصد اول صادرات این کشور هستند. 🔸 براساس آمارهای کمیته دولتی آمار جمهوری آذربایجان، این کشور در سال گذشته ۳۰ میلیون دلار صادرات به ایران داشته که این مقدار ایران را در رتبه ۳۸ مقاصد صادراتی جمهوری آذربایجان قرار می‌دهد. ✅ همچنین آمارها نشان می‌دهد پس از استقلال جمهوری آذربایجان تا سال ۱۹۹۸ صادرات این کشور به رژیم صهیونیستی صفر بوده و عملا بیشترین جهش صادرات جمهوری آذربایجان به رژیم اشغالگر قدس از سال ۲۰۰۸ شروع شده و در بالاترین مقدار، این میزان حدود ۱/۷ میلیارد دلار بوده است. 💢 قابل ذکر است بخش عمده اقلام صادراتی جمهوری آذربایجان به صهیونیست‌ها عمدتا مربوط به حوزه انرژی و نفت و گاز و مشتقات آن است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتقام حضرت مهدی علیه السلام از قاتلان امام حسین علیه السلام چگونه خواهد بود ؟
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ برنامه هفتم با اقتصاد و سیاست کشور چه می‌کند؟! 🔸بندهایی از لایحه برنامه هفتم توسعه دولت را موظف می‌کند حجم بالایی از اموال، شرکت‌ها و دارایی‌های خود را با سرعت واگذار کند. 🔹همه می‌دانیم در شرایط فعلی،اصلی‌ترین گیرنده‌ها،بخش و حاکمیتی غیردولتی است و جمعیت میلیونی به علت نبود سازوکار مشخص امکان واگذاری به آن‌ها وجود ندارد! 🔸در فصل مردمی سازی، صراحتا گفته «به منظور جلب مشارکت بخش خصوصی»،دستگاه‌ها موظفند تمامی شرکت‌های خود به جز آن‌هایی که در سیاست‌های اصل۴۴ منع شده را واگذار کنند! آن هم طی۳سال! 🔹در فصل مولدسازی هم آمده یک سال پس از ابلاغ،همه دستگاه‌ها مکلفند اموال غیرمنقول مازاد را بفروشند. 🔸یعنی تا ۳ سال بعد نه اموال مازاد نزد دولت داریم و نه بنگاهی از اصل۴۴! آنچه خواهد ماند دولتی است نحیف وضعیف و یک بخش خصوصی‌ بسیار قدرتمند! 🔹اتفاق خطرناک این است که در این شرایط هم نخواهیم داشت! اگر مردم، ببینند کارشان دست بخش خصوصی است، دست دولت نیست، چه انگیزه‌ای برای مشارکت و رای دادن به رئیس جمهور دارند؟!
هدایت شده از 
: ایران به خوبی می داند که فتنه ژئوپلیتیکی دالان تورانی ناتو و اشغال سیونیک علاوه بر اینکه با هدف ضربه زدن به ایران، روسیه و چین در زمینه های چهارگانه «معادلات انرژی، معادلات ترانزیتی، ترویج پان تورانیسم و توسعه ناتو به هارتلند قفقاز و آسیای مرکزی» صورت می گیرد، در فاز بعدی، به زعم طراحان، ایجاد تجزیه طلبی در مناطق شمال غرب ایران و با محوریت تبریز قهرمان را دنبال می کند. موضوعی که حتی در کتب درسی باکو نیز تبلیغ می شود. در واقع تبعات ژئوپلیتیکی تحقق فتنه دالان تورانی ناتو کمتر از جدایی بحرین از ایران نخواهد بود. بنابراین در صورت شروع جنگ سیونیک، محوریت اقدامات ایران این خواهد بود که علاوه بر جلوگیری از تغییرات مرزی، شرایط جدیدی را برای جبران پسرفت های چند ساله اخیر در قفقار و تغییر بنیادین معادلات در این منطقه ایجاد می کند. پس از تاکید مقام معظم رهبری در دیدار جداگانه بر پوتین و اردوغان بر اینکه ایران با تغییرات ژئوپلیتیکی در قفقاز مخالفت خواهد کرد، مقامات ایرانی بارها بر خطوط قرمز در این خصوص تاکید کرده اند. جدیدترین آن در دیدار وزیر امور خارجه ایران با الهام علی اف در باکو در مرداد 1402 و سفر هاکان فیدان -که یکی از معماران تنش های ده سال اخیر منطقه است - به تهران، تاکید شده است. با وجود این به نظر می رسد اکثر رسانه های کشور در این زمینه، جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری را نتوانسته اند به درستی ایفاء کنند. علی رغم گذشت یک سال از بیایانات معظم له (در دیدار با پوتین و اردوغان)، هنوز برخی از خبرگزاری های کشور، مکررا از واژه مجعول کریدور زنگزور استفاده می کنند که رویکردی مغایر با قواعد حقوقی و تبلیغ جعل تاریخی صورت گرفته توسط حاکم باکو است، یا اینکه علی رغم اینکه مقام معظم رهبری در بیایانات آبان 1399 در کنار تاکید بر تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان، بر امنیت ارامنه قراباغ تاکید کردند، سیاست هشت ماهه خاندان علی اف در انسداد کریدور لاچین و به قحطی کشاندن اجباری جمعیت غیر نظامی ارامنه قرباغ، در رسانه ها چندان پرداخت نمی شود. در تحولات اخیر قفقاز نیز ضعف تبیین رسانه ای مشهود است. بنابراین رسانه ها باید در این خصوص به رسالت تاریخی خود با محوریت بیانات مقام معظم رهبری به صورت جدی و جهادی عمل کنند. علی رغم هیاهوی ترکیه و رژیم صهیونیستی، اگر تجربه سوریه را در نظر بگیریم، بویژه با توجه به مزیت و اشراف ژئوپیلیتکی ایران بر قفقاز، با عزم ایران امکانی، برای ایجاد دالان تورانی ناتو وجود ندارد. ایجاد ثبات در قفقاز بخشی از رسالت تاریخی ایران است. در این روند، هشدار چین به شکل گیری کریدور قومی در منطقه که امنیت سین کیانیگ را می تواند تهدید کند، توسعه همکاری هند با ارمنستان و چرخش رویکرد روسیه مبنی بر اینکه با توجه به جنگ اوکراین، در یک تقسیم کار، ایران در مقابله اشغال سیونیک و فتنه ژیوپلیتیکی دالان تورانی ناتو، حضور پررنگ داشته باشد، همگی شرایط را برای نقش آفرینی مقتدرانه ایران ایجاد کرده است. این موضوع در کنار تقویت شکل گیری دالان ترانزیتی محور مقاومت، عادی سازی مناسبات ایران با عربستان، عضویت در شانگهای و بریکس و گسترش همکاری ایران با روسیه و چین، نشان می دهند که فتنه انگلیسی دالان تورانی ناتو، محکوم به شکست است و هزینه اصرار بر آن را در وهله اول خاندان علی اف که قمارگونه سرنوشت حکومت خود را به این کریدور جعلی گره زده اند، خواهند پرداخت. ⚡️ مقامات ایروان بارها در سه دهه اخیر بر همکاری توامان با روسیه و امریکا تاکید کرده اند. البته ایران در گذشته و اکنون نیز مخالف حضور امریکا و بیگانگان در قفقاز از جمله در ارمنستان یا جمهوری آذربایجان بوده است، اما تمرکز و غلّو «ماده گرگ پرستان» روی تمرین نظامی امریکا و ارمنستان نه از بعد نگرانی از حضور امریکا در قفقاز، بلکه برای ایجاد تردید در مقامات ایرانی در واکنش قاطع به تجاوز نظامی خاندان علی اف به ارمنستان است. کما اینکه آنها هیچ گاه در خصوص همین تمرین های نظامی امریکا با جمهوری آذربایحان آن هم در دریای کاسپین هیچ گاه واکنشی نشان ندادند. این طیف ریاکار، همان کسانی هستند که شهریور ۱۴۰۱ همزمان با سفر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان امریکا به ارمنستان مدعی بودند که پیرو این سفر، ایروان با کریدور درخواستی باکو و آنکارا موافقت خواهد کرد، بنابراین نباید ایران از تمامیت ارضی ارمنستان حمایت کند حال آن که در همین مدت دولت ایروان از قراباغ چشم پوشی کرد ولی زیربار درخواست کریدور نرفت.
هدایت شده از 
واقعیت این است که روسیه با اشتباهات پی در پی در قفقاز و در سیاست اش با ترکیه، زمینه سرخوردگی ارامنه را فراهم ساخته است. خودداری روسیه از فعال کردن ماموریت پیمان امنیت دسته جمعی علی رغم تجاوز نظامی جمهوری آذربایجان به داخل خاک ارمنستان در شهریور 1401 و همچنین ناتوانی در صلح بانی در کریدور مسدود شده لاچین و قرار گرفتن قراباغ و جمعیت غیر نظامی آن در یک محاصره غیر انسانی و انفعال در قبال کوبیدن باکو بر طبل جنگ و تهدیدهای آشکارش علیه تمامیت ارضی ارمنستان توجیه خوبی برای دولت غربگرای پاشینیان در ارمنستان ایجاد کرد که تاکید کند که همزمان با همکاری با روسیه، روی همکاری امنیتی با امریکا و اروپا نیز تمرکز می کند. در این میان سرمستی الهام علی اف و خروج از دایره تعیین شده برای وی در خصوص قراباغ، (آغاز فاز نسل کشی و جابه جایی اجباری ارامنه قراباغ با توسل به سلاح به قحطی کشاندن و محاصره که بر اساس اساسنامه رم جنایت علیه بشریت است) باعث شده فرانسه و امریکا برای کاهش فشار افکار عمومی غرب که این روزها در حال نضج گیری است، «فعلا» با کنار گذاشتن تمرکز بر فتنه دالان، فشارها را به باکو افزایش دهند تا حقوق و امنیت ارامنه (در قالب خودمختاری) تامین شود. سفر مکرون به منطقه پس از خط و نشان های پاریس و قطعنامه های سنگین سنای فرانسه علیه باکو و تمرین نظامی ایروان و واشنگتن موید این موضوع است. در واقع به صورت مقطعی هم شده، در حال حاضر نوعی همسویی میان بخش هایی از رویکرد ایران، آمریکا و فرانسه ایجاد شده و همین موضوع، مضاعف، ماده گرگ پرستان و مزدوران باکو و آنکارا را ناخرسند ساخته است. از این منظر، مبانی حقوقی واکنش مقتدرانه نظامی ایران به ماجراجویی های احتمالی باکو در سیونیک یا شمال سیونیک عبارتند از: اعمال صلاحیت برای صیانت از منشور سازمان ملل در خصوص احترام به مرزهای بین المللی، پاسخ به تهدید جدی و قریب الوقوع نیروهای تکفیری، صهیونی و تجزیه طلب که توسط باکو اسکان یافته اند، مطالبه عمومی ایرانیان که معتقدند کشور ضمن سکوت طولانی مدت در قبال آزار و اذیت شیعیان در جمهوری آذربایجان، نظاره گر جنگ دوم قراباغ و پیوند باکو و تل آویو بوده است. نکته مهمتر از منظر حقوقی اینکه تهاجم جمهوری آذربایجان به جنوب ارمنستان «شناسایی» جمهوری آذربایجان را لغو می کند، چون شناسایی فعلی بر مبنای مرزهای بین المللی بوده نه مرزهای تحت تجاوز. باکو نه براساس منافع مردم اش، بلکه تحت تاثیر تحریک رژیم صهیونیستی و انگلستان برای ایجاد کریدور جعلی زنگزور تلاش می کند در حالی که با وجود مسیر ایران و «راه ارس»، نیازی به چنین کریدوری وجود ندارد. دولتمردان باکو امیدوارند با ایجاد رعب و راه اندازی جنگ روانی علیه ایروان، آنها را مجاب به چشم پوشی از تمامیت ارضی خود کند. دلیل انتشار گسترده ویدئوهای گسیل شده با سلاح ارتش جمهوری آذربایجان به مرزهای ارمنستان و قراباغ برای همین کارکرد جنگ روانی است. البته احتمال دارد که در صورت به نتیجه نرسیدن این هدف، راهکار نظامی پیگیری شود. در این صورت با هدف غافلگیر و منفغل کردن ایران احتمال دارد که اشغال جنوب ارمنستان از ناحیه جرموک و شمال استان سیونیک صورت گیرد نه از نوار مرزی ایران و ارمنستان. حال آنکه تبعات ژئوپلیتیکی هر دو سناریو برای ایران یکی است و تهران فارغ از محل تجاوز نظامی، اقدامات لازم برای جلوگیری از تغییرات مرزی با تمرکز بر اقدامات چند وجهی را اجرا خواهد کرد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | راه دشوار، عزم راسخ ✏️ رهبر انقلاب: یک روایتی از پیغمبر هست که فرمود: «شیّبتنی سورة هود»؛ یعنی سوره‌ی «هود» من را پیر کرد؛ از بس بار این سوره سنگین بود. کجای سوره‌ی هود؟ نقل شده است که مراد، همین آیه‌ی «فاستقم کما امرت» است. چرا پیغمبر را پیر کند؟ چون در این آیه میفرماید: همچنانی که به تو دستور دادیم، در این راه ایستادگی کن، استقامت کن و صبر نشان بده. خود این ایستادگی کار دشواری است. ۱۳۸۵/۰۱/۰۶
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ غافلگیرکنندهٔ رئیسی به سوال خبرنگار آمریکایی 🔹خبرنگار: اگر در سالگرد مهسا امینی تظاهرات برگزار شود آیا نیروهای امنیتی بازهم مثل قبل عمل می‌کنند؟ 🔸رئیس جمهور: «شما مگر خبر دارید که قرار است اعتراضی شود؟ 🔸ایران همیشه برای شنیدن سخن کسانی که اعتراضی نسبت به هر موضوعی داشته باشند گوش شنوا دارد. اما کسانی بخواهند از نام خانم «امینی» یا هر موضوع دیگری سوءاستفاده کنند یا برای ایجاد ناامنی عامل بیگانه باشند طبیعتا وضعیت آنها روشن است. آن‌ها می‌دانند که هرگونه ناامنی در کشور هزینهٔ سنگینی خواهد داشت».
هدایت شده از 
🔴 ولنگاری، نقشه دشمن است پس در اینجا هم باید بشدت جدی باشیم 🔰رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خود فرمودند: « دشمن در دشمنی خودش و در نقشه‌کشی خودش جدّی است، ما هم در مقابله‌ی با دشمن جدّی هستیم. » ✍️چند نکته: 🔻رهبر انقلاب نفرمودند در مقابله با دشمن جدی هستیم، فرمودند بشدت جدی هستیم. 🔻با توجه به اینکه پیش از این، رهبر انقلاب به این موضوع اشاره کرده بودند که آرایش دشمن در فضای مجازی است، چرا فضای مجازی ما به گونه ای است که دشمن در حال تاخت و تاز است و آن را اشغال کرده است؟! این، نشانه ترک فعل های برخی از مسئولین در وسط جنگ است. 🔻دشمن نقشه کشیده است تا ، و مردم را نابود کند؛ حجاب را که یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، از ملت ایران بگیرد. 👈 در فتنه اخیر، نقشه جدی در این زمینه اجرا کرد. متأسفانه برخی از مسئولین ما، در وسط میدان جنگ به جای به هم زدن محاسبات دشمن، دچار مماشات، تساهل و تسامح شدند. ⚠️ وقتی رهبر انقلاب می فرمایند که در مقابله با نقشه دشمن بشدت جدی هستیم، واقعاً این دسته از مسئولین با چه توجیهی در یک سال گذشته، فضا را برای بی بند و بارها باز گذاشتند و به نوعی دستاورد به دست فتنه گران و دشمن دادند؟! ⏪ در حقیقت، این مسئولین با مبانی رهبری زاویه دارند و اطاعت عملی از سخنان ایشان ندارند.
هدایت شده از 
📝 چرا عملکرد دولت قابل تمجید است؟ 🔻دولت سیزدهم از چه ویژگی های برجسته ای برخوردار است که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب این دولت را قابل تمجید می دانند و بر خلاف بیان حمایت آمیز از دولت های گذشته از این واژه متفاوت برای دولت سیزدهم در آغاز سومین سال فعالیت آن، استفاده می کنند. 🔹دولت سیزدهم از جهات زیادی با دولت های گذشته متفاوت است که از مهمترین آنها خاستگاه مردمی، ساده زیستی اعضای کابینه و در راس آنها رئیس جمهور، کار و تلاش شبانه روزی و رویکرد انقلابی آن می باشد. 🔸یکی از برکات بزرگ دولت سیزدهم را باید در « بُعد گفتمانی» جستجو کرد که برخی از مصادیق آن را می توان در‌ موارد زیر جستجو کرد: 🔻احیای آرمان های انقلاب اسلامی و بسط ارزش های اسلامی و انقلابی 🔹توجه به اخلاق و اخلاق مداری و رشد معنویت و آخرت گرایی 🔸حمایت از تفکر و جبهه مقاومت و کاهش اختلافات میان قوا 🔹همراهی با سیاست های کلان نظام و حساسیت نسبت به خطوط قرمز نظام 🔸فساد ستیزی و مقابله با فساد مالی و خستگی ناپذیری و تلاش پیگیر و حضور میدانی و قرار گرفتن کنار مردم در مشکلات 🔹توجه به منافع دراز مدت جامعه و ساده زیستی و مقابله با اشرافی گری 🔸برخورداری از سعه صدر کافی در برخورد با انتقادات و عدم تحقیر منتقدین 🔹عدم بکارگیری ادبیات تقابلی و تحقیر آمیز برخلاف دولت قبل و عدم اعتماد و خوش بینی به غرب 🔸پرهیز از دوقطبی سازی میان نظام و دولت و به خدمت گرفتن سیاست خارجی در سیاست داخلی و کلان کشور
هدایت شده از 
📣واکنش سرلشکر سلامی تهدید رئیس موساد به ترور فرماندهان ایران: اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرد، ادامه بدهید 🔸اما این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی شود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود.
هدایت شده از 
سرلشکر سلامی: دانش آموزان را طوری بیاموزید که تحت تاثیر دشمنان نباشند 🔹هرکسی امروز دانش‌آموزان ما را تربیت کند آیندهٔ ما را خواهد ساخت. دشمن تلاش دارد حفره‌ای عمیق در باور و امید ما ایجاد کند. او می‌خواهد میدان جنگ را از جغرافیای سرزمینی به جغرافیای ذهن‌ها تغییر دهد. 🔹جامعه‌ای که در جوانانش بذر تردید، بی‌اعتمادی، جهل، توهم و ناآگاهی افشانده شود متوقف می‌شود. جوان قوهٔ عاقله و قوهٔ محرکهٔ یک جامعه است. 🔹دشمنان تلاش دارند جوانان ما را از فضای اخلاقی دور کنند. اعتقاد دارم در دورهٔ تحول آموزش‌وپرورش یک بازنگری در متون لازم است و باید معارفی را به دانش‌آموزان آموخت که تحت تاثیر ابهامات دشمنان قرار نگیرند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خبرهای خوب شهریور ۱۴۰۲ 🔹تمام کتب درسی سال تحصیلی جدید با کاغذ تولید داخل چاپ می‌شود 🔹رشد ۹۶ درصدی صادرات کشور در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۳۹۹ 🔹منفی شدن بدهی دولت به بانک مرکزی، میزان سپرده‌های دولت بیشتر از بدهی‌ها شد 🔹مدیریت هوشمند و پیشگیری از خرابی خودرو با نصب گجت ایرانی 🔹افتتاح معدن سرب و روی مهدی آباد یزد، بزرگترین معدن سرب و روی آسیا در دهه فجر