eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔺دوباره : بانک‌ها غلط می‌کنند با پول مردم بنگاه‌داری کنند... دیوارنگاره میدان ولیعصر با فشار امت حزب الله، برگشت
هدایت شده از 
🌎پیام رهبر انقلاب به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس/ شهیدان، الگوهای بی‌زوال برای همه نسل‌ها 🔹‌ پیام رهبر انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهدا و ایثارگران: فرصتِ روزهای خاطره‌انگیز دفاع مقدس را برای سلام بر شهیدان عزیز و تعظیم در برابر ارواح مطهّر آنان مغتنم می‌شمارم. 🔹‌ شهیدان، ستارگان راهنمایند؛ الگوهای بی‌زوال برای همه‌ ما و نسل‌های پس از مایند؛ رفتار آنان درس است؛ انگیزه‌های آنان حکمت است. 🔹‌ پیام آنان را باید به‌درستی بشنویم و از آن برای آبادی دنیا و آخرت در همه‌ دوره‌ها و نسلها بهره بگیریم. سلام خداوند و اولیائش بر شهیدان عزیز
هدایت شده از 
جمهوری آذربایجان پنج فعال ضد جنگ را بازداشت کرد. این افراد در فضای مجازی مطالبی علیه عملیات اخیر آذربایجان در قره باغ منتشر کرده بودند.
هدایت شده از 
🔴ناوگان پنجم آمریکا مدعی شد/ نشانه رفتن لیزر ایرانی به سوی بالگرد آمریکایی 🔻 ناوگان پنجم آمریکا مستقر در بحرین مدعی شد که قایق‌های تندروی ایرانی هنگام پرواز بالگرد آمریکایی در منطقه خلیج فارس به وسیله اشعه لیزر این بالگرد را نشانه‌گیری کرده‌اند. 👈 این ادعای آمریکا در حالی است که نیروهای مسلح ایران نسبت به آن واکنشی نداشته‌اند.
هدایت شده از 
🌍 تیراندازی در روتردام هلند 🔹پلیس هلند از بازداشت عامل عملیات تیراندازی در شهر روتردام خبر داد. بر اثر این تیراندازی دو نفر زخمی شدند.
هدایت شده از 
🌍دور جدید نبرد عشایر عرب و کُردهای مورد حمایت آمریکا 🔹‌ با تشدید نبرد عشایر عرب و قسد در شرق دیرالزور گمانه‌زنی‌ها حول تلاش عشایر عرب برای تشکیل حکومت خودمختار محلی (مستقل از قسد) تقویت شده است. 🔹‌ اعلام بسیج همگانی (جنگی) از سوی عشایر فرات، شکست تلاش‌های قطر و امارات عربی متحده برای میانجی‌گری میان قسد سوریه و قبایل عرب را نشان می‌دهد. 🔹‌ این بحران، فرصت ارزنده‌ای در اختیار آنکارا قرار داد تا سیطره خود بر مناطق وسیعی از سوریه را از طریق نیروهای نیابتی خود در میان گروه‌های مسلح ذیل جیش الوطنی تحکیم و تثبیت کند.
هدایت شده از 
💢سرشبکه اغتشاشات در کرمان دستگیر شد/ ارتباط متهم ‌با سران منتسب به سلطنت‌طلبان 🔹🔸رئیس کل دادگستری استان کرمان: ♦یکی از سرشبکه‌های اصلی تحریک‌کننده اغتشاشات که بصورت مسلحانه با ایجاد شبکه قصد ایجاد ناآرامی با هدف ایجاد اغتشاش در کرمان را داشت دستگیر شد. ♦چندین سلاح گرم و سرد به همراه مقادیری مهمات جنگی از محل مخفیگاه این فرد کشف و ضبط شد. ♦تحقیقات اطلاعاتی بیانگر آن است متهم بصورت گسترده با معاندین جمهوری اسلامی، سرکردگان اغتشاشات و اعتراضات مسلحانه سال گذشته و برخی مدیران رسانه‌های تروریستی خارج نشین و سران منتسب به سلطنت طلبان در بیرون از کشور ارتباط داشته است. ♦متهم به صورت گسترده در فضای مجازی مانند اینستاگرام، تلگرام، توئیتر و واتساپ در خصوص تشویش اذهان عمومی و تبلیغ علیه نظام فعالیت داشته است.
هدایت شده از 
💢شهیدان، الگوهای بی‌زوال برای همه نسل‌ها 🔹🔸حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهدا و ایثارگران تاکید کردند که باید پیام شهیدان را بدرستی بشنویم و از آن برای آبادی دنیا و آخرت بهره گیریم. ♦متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است: بسم الله الرّحمن الرّحیم فرصتِ روزهای خاطره‌انگیز دفاع مقدس را برای سلام بر شهیدان عزیز و تعظیم در برابر ارواح مطهّر آنان مغتنم میشمارم. شهیدان، ستارگان راهنمایند؛ الگوهای بی‌زوال برای همه‌ی ما و نسلهای پس از مایند؛ رفتار آنان درس است؛ انگیزه‌های آنان حکمت است. پیام آنان را باید به‌درستی بشنویم و از آن برای آبادی دنیا و آخرت در همه‌ی دوره‌ها و نسلها بهره بگیریم. سلام خداوند و اولیائش بر شهیدان عزیز سیّدعلی خامنه‌ای ۴۰۲/۷/۶
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢عملیات نوپو برای دستگیریِ قاتلان متواری ۲ پلیس ایذه‌ای
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ به شبهه شبکه وهابی درباره تناقض حدیث قرطاس با ادعای امامت در غدیر و یوم الدار 👨🏻‍💻کارشناس حجت الاسلام والمسلمین استاد حبیب عباسی
هدایت شده از 
🔰خطر تبدیل اسلام به عنصر توجیه‌گر تمدّن غربی 💠امام خامنه‌ای(مدظله العالی): 🔸بعضی‌ها اسلام را یک‌بُعدی مطرح می‌کنند، درست مثل آن‌ متفکّرین مسلمان مادّی‌گرای قرن نوزدهم میلادی؛ متفکّران مسلمانی که در حقیقت مادّی بودند، اگر چه به‌ظاهر و به ادّعا مسلمان. 🔸... در قرن نوزدهم میلادی که قرن علم و علم‌گرایی بود و علم، میدان‌دارِ همهٔ این جوامع پیشرفته و مترقّی یا آن جوامعی که حسرت آن پیشرفتگی را می خوردند بود، متفکّرین مسلمانی هم پیدا شدند که به جای اینکه سعی کنند را بفهمند و اسلام را ارائه بدهند و اسلام را بر عرضه کنند تا تمدّن، آن را ناگریز و ناچار بپذیرد و به شکل آن در بیاید، سعی کردند اسلام را با تمدّن تطبیق بدهند و تمدّنِ صنعتی مادّی را بر اسلام تحمیل کنند. 🔸از جمله‌ی [اینها] سیّداحمدخان هندی است؛ یک دانشمند متفکّر اسلامی در هندوستان و مفسّر قرآن، عجیب این است و به‌وجودآورنده‌ یک دانشگاه بزرگ اسلامی [به‌ نام] علیگر در هندوستان که هنوز هم آن دانشگاه هست؛ یک متفکّر اسلامی و اسلامی‌اندیش است‌، 🔸امّا درست در بافت و کوک حرف‌ها و تفکّراتش که می روی آن رگه‌های دوری از معنویّتِ اسلام و نزدیکی و گرایش و اعتقاد به مادّیگری را ملاحظه می‌کنی. 🔸هر آیه‌ای در قرآن، هر حدیثی در احادیث اسلامی، هر مطلبی از تاریخ اسلام را که با فرمول‌های علمی محدودِ کشف‌شده‌ تا آن روز که خیلی خیلی کم بود نسبت به آنچه بعدها کشف شد و نسبت به آنچه دانش بشری تا آخر کشف خواهد کرد اندک منافاتی داشت، رد می کرد؛ 🔸همه‌ معجزات انبیا را که در قرآن آمده تأویل و توجیه [می کرد]؛ چرا؟ چون عقلش نمی فهمید؛ عقلش نمی‌توانست درست قبول کند و بپذيرد چیزی را که خارج از فرمول‌های علمی بود‌؛ شکافتن دریا برای موسی، معجزه‌ عصای موسی و همه معجزاتی که در قرآن به آن‌ها تصریح شده. این یک بلیّه‌ بزرگی بود! 🔸سعی می‌کردند اسلام را تطبیق بدهند با آن مقدار از علمی که تا آن‌ روز کشف شده که همان‌طور که عرض کردم، خیلی هم کم و ناچیز و کم‌ارزش بود نسبت به اندوخته‌های فرهنگی بشر؛ چه قبل از آن و چه بعد از آن. 🔸امروز آن بلیّه حاکم و مسلّط بر ذهن بسیاری است. فرهنگ غربی در ذهنش هست، سعی می‌کند اسلام را با آن تطبیق بدهد. جزو بلیّه‌های بزرگ یکی است: آزادی و دموکراسی با مفهوم غربی‌اش. 🔸سعی می‌کنند آزادی‌ای که در انقلاب اسلامی و در حکومت اسلامی لازم است، هرچه ممکن است نزدیک کنند به آزادی‌ای که مثلاً انقلاب کبیر فرانسه [به مردم] داده و امروز در فرانسه رایج است. 🔸و آیا آن آزادی است؟ و آیا آن‌چه امروز در دنیای دموکراسی چه در انگلستان که مادرِ دموکراسی است و چه در فرانسه و چه در سایر کشورهای غربی و چه در آمریکا وجود دارد و رایج است، آزادی است؟ 🔸آیا واقعاً انسان‌ها در آن‌جا آزادانه می‌توانند آن‌چه لازمه‌ی شخصیّت و منش انسانی و اصالت انسانی است انجام بدهند و بفهمند؟ این درست است؟ و آیا امروز جایز است که ما آن‌چه به‌عنوان آزادی به دست آورده‌ایم در اشکال قانونی با آن‌چه امروز غرب دارد تطبیق بکنیم؟ معنای وفاداری به اسلام همین است؟ اسلام حدود و ثغور را برای ما معیّن کرده. ✍شرح نهج‌البلاغه، شرح خطبه‌ی اوّل (نبوّت‌ها در نهج‌البلاغه)ٔ ص۳۲
هدایت شده از 
🔰مهم‌ترین پشتوانه استعمار مدرن، دانشمندان و دانشگاه‌های غربی است 🔹لایه‌های دشمنیِ استعمار مدرنْ لایه‌های پیچیده‌ای است در مقیاس یک تمدّن، شما در لایه‌های‌شان دستگاه‌های امنیتی و نظامی‌شان را می‌بینید اما دانشگاه‌هایشان را نمی‌بینید، مهم‌ترین ابزار استعمار مدرن دانشگاه‌هایشان است. 🔹پیچیده‌ترین لایۀ استعمار مدرنْ آکادمی‌های‌شان است، مهم‌ترین پشتوانه‌های استعمار مدرنْ دانشمندان‌شان هستند، من نمی‌خواهم همه را متهم کنم، آدم خوب در کاخ فرعون هم هست... 🔹بحث من این است که این جریان‌ لایه‌های دیگری نیز دارد که اگر آن‌ها را نشناسیم کار را تمام می‌کنند. ما باید این تمدن را در جهاز هاضمۀ تمدن اسلامی هضم کنیم.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تظاهرات هزاران نفر از والدین دانش‌آموزان به آموزش اجباری فحشای همجنس‌بازی در مدارس!! 🌎 کانادا
هدایت شده از 
نشریه اشپيگل نوشت: 🔻 یک مهدکودک در هانوفر آلمان درخواست داده که اتاق‌هایی برای کودکان ایجاد شود تا در آن کودکان بتوانند بدن و تمایلات جنسی خود را کشف کنند!! ⬅️ بعد از گذشته تنها دو روز همان نشریه نوشت :👇 🔻 یکی از کارکنان آن مرکز در (اتاق کاوش بدن) متهم به شد و بلافاصله «اتاق کاوش بدن» به حالت تعلیق درآمد! ⚠️ بعله! اصلا غربی‌ها انقدر صحنه‌های جنسی دیدن و عملیش رو تجربه کردن که چشم‌پاک و سیر شدن؛ حالا شما کاری نداشته باشید به اینکه پشت‌صحنه‌ی تشکیل چنین اتاق‌هایی پدوفیل‌ها و بچه‌بازها بودند!!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مهمترین وظیفه در دوران غیبت 🔹 انتظار کاری است واجب و مسئولیتی است شرعی که در درجه اول مخصوص شیعیان است و مرتبط به دوران غیبت است یعنی دوران من و شما..
هدایت شده از 
61.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بازی صادرات تورم روس ها به غربی ها به همراه دکتر فتوره چی محمد ندیمی
هدایت شده از 
@tahlilgar_siasi °°.mp3
8.44M
بازی صادرات تورم روس ها به غربی ها به همراه دکتر فتوره چی محمد ندیمی
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تالاب چغاخور😍 🔸شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری در ارتفاعات رشته‌کوه زاگرس و بر بلندای فلات ایران قرار دارد و به‌حدی زیبایی است که هر طبیعت‌گردی را به خود جذب می‌کند. چغاخور که بیشتر از ۲,۳۰۰ هکتار مساحت دارد، در قدیم محل استراحت ایل بختیاری بود و امروزه نیز پذیرای عشایر بختیاری در طول تابستان است. هزاران پرنده ساکن تالاب هستند که در این میان، پرندگان مهاجر در فصل بهار و زمستان به چغاخور مهاجرت می‌کنند و زیبایی خاصی به آن می‌بخشند. علاوه بر پرنده‌نگری، امکان ماهیگیری، پیک‌نیک، طبیعت‌گردی و... در تالاب چغاخور وجود دارد. ضمن اینکه جاذبه‌های متنوعی در اطراف تالاب وجود دارد.
هدایت شده از 
سیاست در اسلام: 🔰آن قدر آیه و روایت که در سیاست وارد شده است، در عبادات وارد نشده است! ↙️ "اسلام سیاسی" و "جدایی دین از سیاست" ، همیشه بحث نزاع‌برانگیز و مورد مناقشه بوده و هست. 🔸️ علمای آگاه همیشه به شان سیاسی و اجتماعی دین در مقابل تحریفگران دین، تاکید داشته‌اند. 🔹️ اهمیت بحث بقدری بالاست که امام خمینی(ره) در اولین دیدار خود با روحانیون در ۱۴ بهمن ۱۳۵۷ فرمودند: 💠 «مسئله جدا بودن دین از سیاست، مسئله‌ای که با کمال تزویر و خدعه طرح کردند، حتی بر ما هم مشتبه کردند! حتی کلمه «آخوند سیاسی» یک کلمه فحش است در محیط ما! فلان، آخوندِ سیاسی است! در صورتی که آقایان خواندند در دعاهای معتبر "ساسَهُ الْعِباد" مع ذلک از بس_ تزریق شده است، از بس اشتباه کاری شده است، ما خودمان هم باورمان آمده است که دین از سیاست جداست. آخوند در محراب برود، و شاه هم مشغول دزدی‌اش باشد! 🔘 آن قدر آیه و روایت که در سیاست وارد شده است، در عبادات وارد نشده است. شما پنجاه و چند کتاب فقه را ملاحظه می‌کنید، هفت- هشت تا کتابی است که مربوط به عبادات است، باقی‌اش مربوط به سیاسات و اجتماعیات و معاشرات و این طور چیزهاست. ما همه آنها را گذاشتیم کنار و یک بُعد را، یک بعد ضعیفش را گرفتیم. اسلام را همچو بد معرفی کرده‌اند به ما که ما هم باورمان آمده است که اسلام [را] به سیاست چه! سیاست مال قیصر و محراب مال آخوند!» ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هشدار جدی رهبر معظم انقلاب در رابطه با فرقه های جدید و ضاله چرا مقام معظم رهبری این چنین مطالب حساسی را می فرمایند!!!؟؟؟
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قابل توجه اهالی سیاست فعالیت سیاسی ، از نگاه مقام معظم رهبری چیست؟ نیاز اساسی امروز جامعه .....