eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ناراحتی مجری بی‌بی‌سی از ایران قوی؛ ایران می‌توانست جوری عمل کند که اسرائیل تهدیدش نکند، برای اینکه خیلی‌ها معتقدند اسرائیل «ایران قوی» را بر نمی‌تابد.
هدایت شده از 
🔻برنارد دی. کوهن می گوید،مطبوعات به طور قابل توجهی تامین کننده «اطلاعات و عقاید» در جامعه امروزی هستند.
هدایت شده از 
39.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 تبارشناسی عملیات موشکی ایران ▫️سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات‌هایی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مقرهای نیروهای صهیونیستی و تروریستی را در عراق، سوریه و پاکستان مورد هدف قرار داد. ▫️عملیات بامداد سه‌شنبه سپاه پاسداران در دو منطقه اربیل عراق و ادلب سوریه علیه مواضع اسرائیل و داعش بود. این عملیات ترکیبی که با شلیک ۲۴ فروند موشک همراه بود، شدیدترین حملات به مواضع داعش و صهیونیست‌ها در این مناطق توصیف شده است. ▫️ساعات پایانی سه شنبه شب نیز با حمله ایران به دو مقر مهم گروهک تروریستی جیش الظلم( جیش العدل) در خاک پاکستان همراه بود. هدف ایران از انجام این نوع عملیات چیست و آینده تحولات چه سمت و سویی خواهد گرفت؟ ▫️دکتر ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران در گفتگو با «اکوایران» گفت که ایران در مرحله اول که ایجاد بازدارندگی بود به خوبی عمل نکرده و در گام دوم که سازوکار دفاعی و کنش متقابل است نیز ایران واکنش موثری نداشته است.
هدایت شده از 
هوا فضای قبل و بعد از انقلاب....
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ با وجود این همه مشکل، با چه منطقی میگید به «به قله نزدیک شده‌ایم»؟ 🔸پاسخ حجت‌الاسلام قنبریان
هدایت شده از 
✳️ به نظرتون ایتالیا هم می‌تونه مثل اسرائيل باشه؟!🧐 🔹می‌دونستید یه زمانی ایتالیا علیه روستاهای اتیوپی و اردوگاه‌های صلیب سرخ از گاز خردل استفاده کرده؟!😧 و منجر به مرگ بسیاری از مردم شده😔 🔹فقط جنازه‌هایی که دفن شدن، حدود ۱۰۰.۰۰۰ نفر بوده😱 بماند که تعداد زیادی از مرده‌ها هم اصلا دفن نشدن و غذای کرکس‌ها و کفتارها شدن😡 📌یکی از کهنه‌سربازانِ اتیوپی میگه: 🔸هنوز وقتی اجساد غیر نظامیان و میهن‌پرستانی که دفن نشدن رو به یاد میارم، احساس درد می‌کنم😢 با وجود گذشت بیش از ۷۰ سال، هنوز از استرس پس از سانحه رنج می‌برم🥺 (لینک)
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹فقط کافی‌ست نیم نگاهی به این طومار بیندازیم تا باران اشک از چشمانمان سرازیر شود🥺 طوماری که یک دنیا غم و غصه در آن نهفته است😔 اینها اسامی فلسطینی‌های کشته شده به دست اسرائیل هستند😢
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شهید سلیمانی نماد مقاومت و پیروزی در جهان اسلام 👤 رهبر معظم انقلاب: ✅ «امروز شهید سلیمانی در منطقه‌ِی ما نماد و اعتماد به نفْس است،‌ نماد رشادت است، رمز و پیروزی است.» ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ 💢 تصاویری از کشتی توقیف شده توسط یمنی‌ها
هدایت شده از 
🔴 ضربه وارده به موساد و داعش در حملات اخیر فراتر از تصور آنها بوده/ از سال 1396 تا به امروز، سپاه به هفت اقدام تروریستی پاسخ داده/ انتقام سخت از آمریکایی‌ها به دلیل ترور سردار سلیمانی، همچنان به قوت خود باقی است 👤 معاون سیاسی سپاه پاسداران: ✅ در ضربه اخیر موشکی سپاه، عناصر مؤثری از موساد در اربیل و از داعش در ادلب سوریه به هلاکت رسیدند. پاسخ‌های سخت، قاطع و بهنگام به هر نوع اقدام تروریستی در ایران از سوی هر کشور و گروه تروریستی، دو پیام واضح دارد. 💢 پیامی برای ملت ایران مبنی بر اینکه مدافعان امنیت، بدون هیچ ملاحظه و واهمه‌ای، با تروریست‌ها برخورد کرده و توان لازم برای این برخورد را هم دارند.
هدایت شده از 
🗳 🔴 سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: نوبخت برای انصراف تا اعلام نتایج اعتراض‌ها صبر می‌کند/ با گروه‌های اصول‌گرا نیز رایزنی‌هایی برای ائتلاف کردیم 👤 : 🔹 در مورد فشار اعتدالیون به نوبخت برای انصراف از حضور در انتخابات، تصمیم بر این شده است که تا پس از بررسی اعتراض به رد صلاحیت‌ها صبر کنیم. 🔸 رویکرد کلی ما اجتناب از نافرمانی مدنی است. بسیاری از شایستگان تمایلی برای ورود به انتخابات نداشتند اما با اصرار حزب ما این کار را کردند. ✅ به عنوان حزب اعتدال و توسعه از گروه‌های مختلف دعوت به حضور کردیم و حتی گروه‌های اعتدالی اصول‌گرا و اصلاح‌طلب را نیز دعوت کردیم و رویکردمان ایجاد رغبت بیشتر در خیل مردم است. 🔹 با گروه‌های اصول‌گرا نیز رایزنی‌هایی برای ائتلاف کردیم. می‌خواهیم از اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبانِ اعتدال‌گراها را شناسایی کرده و آن‌ها را پس از تایید شورای مرکزی در لیست قرار دهیم. 💢 در صورت بازبینی صلاحیت‌ها شرکت کرده و ترغیب به حضور خواهیم کرد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آویختن تصویر بزرگ شهید قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی در کشتی توقیف شده گلکسی لیدر توسط قهرمانان یمنی فرزندان انقلاب اسلامی و جواهرهای مقاومت مثل نگین در سرتاسر منطقه می درخشند.
هدایت شده از 
🔴خنثی شدن عملیات نظامیان اسرائیلی در خاک لبنان توسط حزب‌ الله حزب الله لبنان: تجمع نیروهای دشمن در منطقه مرزی زرعیت که در حال آماده شدن برای حمله زمینی به لبنان بودند را هدف قرار دادیم.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اهمیت خمس 🔹 سلام الله علیه برای اینگونه افراد سه مرتبه قول افزایش مال را داد
هدایت شده از 
🔴 شهردار حیفا: مهاجران(شمال) باید مواد غذایی ذخیره کنند در صورتی که جنگ با لبنان شروع شود ، هیچ راهی برای رفتن به فروشگاه های مواد غذایی وجود نخواهد داشت ، ما در مورد شلیک هزاران راکت و موشک به اسرائیل در روز صحبت می کنیم.
هدایت شده از 
🔴 اخیرا دیدم یکی از این وطن فروشهای بی مقدار گفته بود: کدام فرزند مسئولان لبِ مرز رفته که از میهن دفاع کند ؟ بچه های مردم را می فرستند.... اولا نه اینکه فرزندان ترامپ و جو بایدن و دیگران اکنون در خاورمیانه در حال دفاع از کیانِ آمریکا هستند. دوما آن توله زاده های مسئولین که به مرز و جبهه و جنگ اعتقادی ندارند اتفاقا در صفوف شما هستند از توله ی سبحانی تا دیگران سوما ایشان (محمد امینِ ایرانی) که دیروز شهید شد فرزند رئیس پلیس سابق مهاجرت کشور است. فقط این یکی نیست شهید عبدالله زاده از مدافعان حرم نیز آقا زاده بود. از فرزندان مقامات اول و مسئولان انقلاب هم از رهبر تا دیگرانشان کم نبوده اند کسانی که در جنگ تحمیلی حضور داشته اند. جنگ ما از ابتدا با توله زاده های ضد وطنی بوده است. همان هایی که در صف وطن فروشها ایستاده و در هم علیه ایران می لولند. از ساشا سبحانی تا دیگرانی که مثل خوک ها زندگی میکنند. در این میان انسان های با شرفی هم وجود دارند که نباید آنها را فراموش کرد.
هدایت شده از 
🔴 انگار سلطنت طلبی ملغمه ای است از بیسوادی و بیشعوری، احمق نوشته: پهلوی دوم تنها کسی بود که ایران در زمانش گسترش پیدا کرد!! بعد تاکید هم کرده: مرزهای ایران! یک جایی هست طرف تاریخ نخوانده میگوییم: اطلاع ندارد این جماعت دیگر کسی بینشان نیست که نداند جدایی حداقل ۷ نقطه از ایران در دوره ۴۰ ساله ی پهلوی رخ داده اگر هم چنین میگویند از بی اطلاعی و بی سوادی گذشته است همه اش بی شعوری است....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
💐 اطلاع‌رسانی و ترویج کنیم تا مناسبت‌های بیگانه، کمرنگ شود.
هدایت شده از 
🔴 بیانیه مرکز مدیریت حوزه به مناسبت شهادت مدافعان حرم در سوریه
هدایت شده از 
🔴 این ولنگارها چرا اینقدر راحت هرچیزی منتشر میکنن؟! چکش سبز با صدها شعبه ! اینها تصاویر مربیان این مرکز آموزشی هست که علاوه بر نجاری مطالب ضد حجاب و اسلام رو به بچه ها آموزش میدن در صفحه شون همه چیز موجوده چرا این آشغالها اینقدر راحت ولنگاری میکنن و کسی کارشون نداره
هدایت شده از 
🌹 آیین استقبال از پیکر های مطهر شهید سردار علی آقازاده نژاد و شهید سرگرد سعید کریمی🌱 🕊| وداع با پیکرهای مطهـر: دوشنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ بعد از نماز مغرب و عشاء | شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها 🌺| مراسم تشییع و تدفین: صبح روز سه شنبه ساعت ۱۴ بعدازظهر از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر علیهماالسلام