eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔴کاخ سفید: جلسه اضطراری کاخ‌سفید با حضور بایدن، هریس، سالیوان، بلینکن، آستین، برنز و مقام‌های نظامی ارتش آمریکا برای بررسی حمله به پایگاه آمریکا در مرز اردن و سوریه برگزار شد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇷🇺لحظه پایین کشیدن پرچم اتحاد جماهیر شوروی 🔺در ۲۶ دسامبر ۱۹۹۱ با پایین کشیدن پرچم اتحاد جماهیر شوروی از کاخ کرملین و نواختن سرود حکومت شوروی برای آخرین بار، کمونیسم و شوروی به گفته امام راحل به موزه های تاریخ پیوست. 🔹هر چی امام گفت، شد، من معتقدم هر چی هم رهبرمون میگه میشه و آمریکا هم مثل کشتی تایتانیک به یک باره غرق میشه، در حالی که جمهوری اسلامی ایران پابرجا و مقتدر راهشو ادامه میده.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇺🇦پشیمانی ٱکراینی ها ✍18 سال پیش، اوکراین به دستور ایالات متحده و با نظارت مستقیم این کشور آخرین بمب افکن توپولوف Tu-22M و 423 موشک خا_۲۲ خودش را منهدم کرد. این آخرین بمب افکن از ۶۰ بمب افکنی بود که ٱکراین از زمان شوروی در اختیار داشت. 🔹جالبه این کار در زمان یوشچنکو، رییس جمهور غرب گرای ٱکراین که با انقلاب مخملی سرکار اومد، انجام گرفت و ٱکراینی ها الان همه عصبانی اند و می پرسند با چه منطقی این کار احمقانه انجام گرفته. 🔹روسیه همین الان از موشک های کروز خا_۲۲ بر علیه ٱکراین داره استفاده می کنه که تو اکثر موارد پدافند ٱکراینی ها موفق به سرنگونی این موشک ها نمیشه. 🔺این تفکر بدیم بره به چه درد می خوره و آمریکا بهمون قول داده، بین غرب گراها مشترکه و مخصوص کشور خاصی نیست.
هدایت شده از 
♨️کولی های یا غربتی های روسیه ✍کولی ها یا غربتی ها که در ایران هم زیاد هستند، در واقع یک قوم مهاجر هستند که تقریباً ده قرن پیش از سمت هند مهاجرت کردند به سمت ایران، ترکیه و بعد اون بیشتر به سمت اروپای شرقی و کشورهایی مثل رومانی و لهستان. کولی ها که در اصل بین خودشون به رومانی یا رومایی معروف اند، تقریباً ۳۰۰ سال پیش از اروپای شرقی و از سمت رومانی و لهستان وارد امپراطوری روسیه شدند. 🔹برای روسها دیدن مردمی با رنگ پوست تیره ، که اکثراً هم تو کار رقص و موسیقی بودند یاد آور هند بود، که باعث شد سریع بین جامعه روسیه در مراسم های جشن و شادی حضور پیدا کنند و مورد استقبال قرار بگیرند. 🔹کولی ها در روسیه بهشون میگن «تسیگان» و امروزه بیشتر در نواحی جنوب روسیه ساکن هستند. محله های مخصوص به خودشون رو دارند که بهش میگن «تابور». تو سطح شهر هم با همون لباس های محلی و مخصوص به خودشون رفت و آمد می کنند معمولاً. جمعیتشون حدود ۱۸۰ هزار نفر بود تا قبل جنگ ٱکراین که بعد این جنگ تعداد زیادی پناهنده کولی از ٱکراین هم وارد روسیه شدند، که البته دولت روسیه فعلاً موفق نشده قضیه اقامت آنها را حل کند، و اکثراً بدون مدارک و غیرقانونی ساکن روسیه هستند. 🔹کولی های در آسیای میانه هم در ازبکستان بیشتر از همه هستند که در تاشکند محله مخصوص به خود را دارند. در مجموع کولی ها بیشتر در کار جمع آوری ضایعات هستند در این مناطق. 🔹از نظر دین در هر کشور منطقه ای پیرو دین همان مردم شدن، مثلاً در ازبکستان مسلمان و در روسیه مسیحی اند اکثراً.
هدایت شده از 
♨️تالشی های روسیه 🔹دو تا قوم یا ملیت هستند تو روسیه که اگر بهشون برخورد کنید، معمولاً خیلی خوشحال میشن و تحویلتون می گیرن. یکی تالشی های آذربایجانی و اون یکی تاجیک ها. 🔹تاجیک ها که معمولاً اولین کاری که می کنند براتون یه آهنگ ایرانی چه مجاز یا غیر مجاز می زارند، و با این کار از عشقشون به ایران میگن. خیلی سعی می کنند اگر نیاز به کمک و کاری داشته باشی بهت کمک کنند. 🔹از اون سمت، تالشی های آذربایجانی ساکن روسیه بیشتر از باب یه قوم جدا افتاده از خاک اصلی که تحت ظلم حکومت علیف هم هستند، خیلی علاقه به ایران و رهبرمون دارند. 🔹میگن کافیه رهبرمون و ایران یه دستوری به ما بده ما با کمال میل انجام میدیم. بماند که ایران متاسفانه خیلی هوای تالشی های آذربایجان رو نداشته و یه جورایی با حکومت علیف تنهاشون گذاشته. 🔹جمعیت تالشی های آذربایجان حدود دویست تا سیصد هزار تخمین زده می شه که تعداد زیادی از جوانان تالشی به خاطر شرایط آذربایجان به روسیه مهاجرت کردن و اونجا زندگی می کنند
هدایت شده از 
🇦🇫پل دوستی افغانستان ✍یکی از میراث به جامانده از زمان حضور ارتش شوروی در افغانستان، پل دوستی هست که ارتش سرخ برای حمل و نقل تجهیزاتش بر روی رودخانه آمودریا در سال ۱۹۸۲ ساخت. 🔹امروزه این پل شهر حیرتان در افغانستان رو به شهر ترمذ در ازبکستان وصل می کنه، و تنها گذرگاه مرزی بین این دو کشور هست. البته از روی این پل قطار هم عبور می کنه، که باعث شده گزینه خوبی برای روسیه و کشورهای آسیای میانه برای ارسال بار به افغانستان و پاکستان باشه. 🔺از روی همین پل بود که آخرین سربازان ارتش سرخ شوروی بعد از ده سال جنگ و با ۱۵ هزار کشته افغانستان را برای همیشه ترک کردند، و باعث شد کلمه شوروی وارد فرهنگ لغت روسها هم بشه.
هدایت شده از 
🟠 مـسـئـلـه شــرعــی مــهــم!!! بـه دسـت مـؤمـنـیـن بـرســانـیــد ➕کسی که یک میلیون تومان سهمین (خمس) بر عهده‌اش باشد اما در طول سال چندین برابر شاید ۲۰ میلیون در راه خدا برای فقرا، مساجد، حرم‌های اهل بیت علیهم السلام و . . . هزینه کرده باشد؛ حتی کفایت یک ریال از خمس نمی‌کند! ➕یا کسی بجای روزه گرفتن؛ از صبح تا شب به نماز و قرائت قرآن بپردازد، نه تنها کفایت نمی‌کند که کفاره افطار عمدی ( ۶۱ روز روزه بابت هر روز) را بایست متحمل شود و از اجر رمضان هم محروم شده است! چـون هـر تـکـلـیـفـی بـایـسـت طـبـق شـرایـط هـمـان عـنـوان انـجـام شـود. 🔷🔶حال کسانی که می‌خواهند زحمات ارزشمند برادران سپاهی ما را در عرصه‌ها و ازمنه مختلف به جای فرمان انتقام سخت و پاسخ سخت امام خامنه‌ای به حساب بیاورند، مصداق اتم همین حکم شرعی هستند. کار شده است، زحماتی انجام شده، آورده‌هایی داشته‌اند، امـــا . . . فــرمـان امــام کــمــاکــان بــر زمــیــن مــانــده اســت و پــیــامــدهــای تــرک تــکــلــیــف مــدام بــرای جــامــعــه هــزیــنــه‌ســازی مــی‌کــنــد احمد اسدی (کارگر)
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🅾 تشکر ویژه از آقای زاکانی بابت تسهیلات برای اباحی‌گری و هرزگی! ⭕️ الآن در مترو زنان هرزه هم‌آنجا وسایل آرایشی می‌خرند و هم‌آنجا آزمایش و استفاده می‌کنند! هیچ کسی هم مزاحم منکرات این قماش نمی‌شود! 🟠جالبه، در همین مترو اگر کسی به سمت خط زرد حرکت کند یا بدون بلیط عبور کند، صدای بلندگوها در مترو بلند می‌شود و مأموران از هر طرف سرازیر می‌شوند! 🔴آقای زاکانی، واقعاً شاه برگشته؟! چرا در مقابل انبوه مطالبات و اعتراضات مومنین نسبت به ولنگاری مترو هیچ اقدام موثری انجام نمی‌دهید؟!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🅾 تحقق وعده‌های نظام سلطه ⭕️ تا ۱۴۰۱ می‌گفتند ایران به زودی تجزیه می‌شود و برف سال آینده را نمی‌بیند حالا 🟠تجمع اعتراضی کشاورزان در تگزاس ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌برای جدایی و استقلال تگزاس
هدایت شده از 
🟠 آیةالله علی ارومیان، پدر سه شهید و نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و از افراد نزدیک به امام خمینی اعلی الله مقامه الشریف در نجف اشرف بود، دار فانی را وداع گفت. 🔷پیکر آیت‌الله علی ارومیان دیروز در مراغه تشییع شد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🅾درختان ممنوعه در کاشت یک میلیارد درخت چه درختانی است؟ کجا و چرا اکالیپتوس کاشته میشود؟ چه کسانی اکالیپتوس، کهور پاکستانی و کاج تهران را به ایران آوردند؟ متولیان کاشت و نظارت بر گونه‌های درختی در شهرها چه دستگاهی است؟ ⭕️ وظیفه داریم پیگیری کنیم تا دیگر شاهد این خیانت‌ها به کشور نباشیم. مملکت که با خون هزاران شهید سر بلند مانده ارث پدری بعضی‌ها نیست که به دنبال منافع خودشون ویرانش بکنند.
هدایت شده از 
درختان مهاجم را بشناسیم: 1⃣کاج و بقیه سوزنی برگان مخصوصا سوزنی برگان غیر بومی درختی غیر بومی، باعث آلودگی هوا و از بین رفتن حاصلخیزی خاک می شود روزنامه نیچر از دانشگاه هلسینکی انتشار گاز های اکسید نیتروژن و تحقیقات دانشگاه برینسول انگلستان. 2⃣ کنوکارپوس آمریکایی درختی است حساسیت زا و تخریب کننده لوله ها و زیر ساخت ها به گفته ریاست وقت سازمان محیط زیست در سال 94 باعث شد 24 هزار نفر در خوزستان به بیمارستان کشیده شدند و با هرس کامل آن در سال 95 مراجعین به بیمارستان 90 درصد کم شدند و وزیر بهداشت هم به این اشاره کردند و در بسیاری از کشورهای جهان با این درخت مبارزه می کنند. دولت امارات دستور قطع همه درختان کنوکارپوس را صادر و با هزینه سنگینی حذف کرد و وزیر کشاورزی عربستان بخشنامه منع خرید و فروش نهال این درخت و کاشت آن را صادر کرده است. 3⃣میلیا آزدراج(زیتون تلخ دروغین) این درخت غیر از درخت زیتون مثمر است و در واقع اسم آن میلیا آزدراج است این درخت سمی و عقیم کننده است که علاوه بر تحقیقات خارجی در تحقیقات ایرانی هم خاصیت عقیم کنندگی آن اثبات شده 4⃣آیلانتوس آلتیسیما (عرعردروغین درخت غیر بومی، سمی، مهاجم، آلرژی زا و برگریز است در واقع اسم آن (آیلانتوس آلتیسیما) است به نادرستی نام درخت عرعر ایرانی همیشه سبز را نهاده اند و جنگل های شمال را تهدید می کند و دولت آلمان سالانه هزینه زیادی صرف مبارزه با این درخت می کند 5⃣ اکالیپتوس درختی غیر بومی مکنده آب و شور کننده آب های شیرین همانند موتور پمب آب و چاه غیر مجاز باعث کمبود آب می شود. در هوای اطراف اکالیپتوس قارچ کریپتوکوکوس است که نوعی بیماری مننژییت ایجاد می کنند 6⃣ اقاقیا درختی غیر بومی انتقال دهنده شته دو میزبانه و باعث فلجی زنبور عسل می شود 7⃣پالونیا درخت مهاجم که اخیرا در حال گسترش است و به گفته بسیاری از صاحب نظران غربی و خارجی و موسسات بین المللی کشت آن خیانت است 8⃣جاتروفا درخت خارجی فوق العاده سمی و خطرناک که اخیرا از خارج وارد شده و جایگزین سوخت فسیلی قرار است بشود در حالی که زیتون بهترین درخت روغنی است 9⃣مورینگا درحت خارجی و خطرناک که اخیرا در حال کاشت در مناطق جنوبی به خصوص خوزستان است 🔟چریش یا نیم درخت خارجی سمی و عقیم کننده که از جنس میلیا آزدراچ (زیتون تلخ است) و در مناطق جنوبی در حال کاشت است 1⃣1⃣ کهور آمریکایی کهور آمریکایی که به نادرست به کهور پاکستانی معروف شده با نام علمی پروزوپیس جولی فلورا درختی غیر بومی (آمریکایی) خطرناک، مهاجم، باعث تخلیه آب های زیرزمینی، آلرژی زا، باعث که اکثریت کشورهای جهان مانند آمریکا، استرالیا، هند، پاکستان، اریته ، عمان، مصر، سودان قاطعانه با آن مبارزه می کنند که کافی است نام این درخت در فضای مجازی جستجو شود هزاران مطلب و مقاله و خبر و پایان نامه و قانون علیه این درخت خواهید دید و رؤسای چندین کشور شخصا دستور مبارزه با این درخت را صادر کردند. انتظار داریم از کاشت این درخت مضر خودداری شود و درختان بومی مانند نخل، سدر/کُنار، مورد عطری، اراک ( مسواک) با نام علمی سالوادورا پرسیکا، حنا و... به منظور بیابان زدایی کاشته شود 🔟چریش یا نیم درخت خارجی سمی و عقیم کننده که از جنس میلیا آزدراچ (زیتون تلخ است) و در مناطق جنوبی در حال کاشت است چریش یا نیم مشابه میلیا آزدراج در سمیت و عقیم کنندگی است.(سمی وعقیم کننده هست)
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سرکوب وحشیانه تظاهرات مسالمت‌آمیز حامیان فلسطین توسط پلیس ایتالیا
هدایت شده از 
🔸 این جمعیتی که می‌بینید برای خواندن نماز صبح تو متروی گلشهر است! نمازخانه چند بار پر و خالی می شود و یک سری پشت در منتظرند تا نماز یکی تمام شود تا بتوانند جایش بایستند. دیدن این حجم از افرادی که مقید به خواندن نماز صبح هستند واقعا دل‌گرم کننده‌ست. سجاد 🔹 بیش‌تر بی‌توجهی مترو به نیازهای مردم را می‌رساند. در زمستان بسیاری از مسافران مترو ناگزیرند نماز صبح را در مترو بخوانند و چاره‌ی دیگری ندارند. برای وضو باید از آب تگری محوطه‌ی مترو استفاده و برای نماز در صف نمازخانه‌ی بدون بخاری بایستند! اکبری
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ کوبنده سفیر فلسطین در لندن، به اظهارات جانبدارانه مجری BBC در حمایت از اسرائیل: دولت شما به اسرائیلی‌ها برای نسل‌کشی چراغ سبز داده است! 🔷 «حسام زوملوت» سفیر فلسطین در انگلیس: 🔺به بهانه دفاع از خود دولت‌هایی مانند دولت شما به اسرائیل کارت سفید دادند تا به نسل کشی ادامه دهد؛ این مردم تحت اشغال هستند که طبق قوانین بین‌المللی حق دفاع از خود و حق مقاومت دارند، ما تحت اشغال، استعمار و آپارتاید هستیم.
هدایت شده از 
📸 اعتراضات کشاورزان در فرانسه ⭕️ مسدود شدن صدها کیلومتر بزرگراه توسط کشاورزان خشمگین، حمل‌ونقل بار را در این کشور را مختل کرده و میلیون‌ها یورو خسارت به بار آورده است 📌
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 رییس بیمارستان گاندی بعد از بارها اخطار آتش نشانی بر ناایمن بودن ساختمان حالا جلوی دوربین با یک نمایش مسخره هزینه بیکار شدن کارمندانش را از ملت ایران می‌خواهد. سیاوش 🔹 خصوصی خیلی خوبه فقط هر وقت به بحران خورد از دولت بگیرید! دخالت دولت کمونیستی است جز برای پولدارها. تهرانی 🔸 منطقا باید دادگاهی بشوند که با جان آنهمه آدم بازی کردند اما دنبال پول مفت می‌گردند! عجب وضعی شده این مملکت. مهتاب 🔹 دولت آخرش برای این‌ها جبران می‌کند همان کاری که برای به اصطلاح هنرمندان کرد و مالیات‌هایشان را بخشید. بیچاره مردم عادی که باید هزینه همه اینها را بدهند. آزاده 🔸 اگر بیمه نپذیرد، رئیس بیمارستان و سهام‌داران باید خسارت را پرداخت کنند. چرا دولت از جیب مردم جورشان را بکشد؟ مرضیه 🔹 مگر ما در سود تو‌ سهیم بودیم که حالا انتظار داری شریک ضرر و زیان‌ات باشیم؟! مازیار خسروی 🔸 من راضی نیستم یک ذره از بیت‌المال به صاحبان بیمارستان خصوصی ترحم بشود. حسین میم
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تهدید یهودیان طرفدار فلسطین، توسط یک زن صهیونیستی 🔺هیتلر یک اشتباه بزرگ مرتکب شد، او باید همه شما را در اتاق گاز خفه می‌کرد، حیف شد
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شهرام همایون، مدیر شبکه سلطنت‌طلب: مردم از ما اپوزیسیون متنفرند! 🔺شهادت می‌دهم آقای خمینی کاری کرد که بین مردم هماهنگی شگفت‌انگیزی به وجود آمد، به طوری که حکومتی‌های زمان شاه هم جذب این رهبری شدند. 🔺در مقابل، اکنون بین اپوزیسیون آنقدر اختلافات عمیق است که خودمان ابزار شکنجه هم شده‌ایم؛ باید به جمهوری اسلامی جایزه داد!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸گزارش کسری ناجی از ناو آبراهام لینکلن در خلیج فارس و گزارش نفیسه کوهنورد از ناو بتان در مدیترانه به فاصله ١٢ سال فقط یک «پیام» دارد؛ نمایش «قدرت نظامی» آمریکا برای ایران! 🔹با این تفاوت که در گزارش اول، آمریکا «قدرت منطقه‌ای در آسمان است» و در گزارش دوم، درمانده دربرابر یمن! کمیته ضد جنگ