eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
میدونستید احمد مجدزاده پیشکسوت کُشتی و از قهرمانان سابق وزن ۵۷ کیلو و تحصیلکرده حوزوی است؟ ‏ اظهارات او در مورد لوله کشی آبجو از کارخانه مشروب سازی تا ورزشگاه در آلمان خبرساز شده بود که بعدا مشخص شد درست بوده است.
هدایت شده از 
سخنگوی نیروهای مسلح یمن: حملات متجاوزین بی‌پاسخ نخواهد ماند ‏متجاوزین آمریکایی و انگلیسی ۴۸ بار مناطقی در صنعا، حدیده، صعده، بیضاء، تعز و لحج را هدف قرار داده‌اند ‏این‌گونه حملات مانع از این نخواهد شد یمن دست از حمایت خود از فلسطینیان در برابر اشغالگری صهیونیست‌ها بردارد
هدایت شده از 
🔥 این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند 🔻 فالح الفیاض رئیس سازمان الحشدالشعبی: ➕ حمله آمریکا به الحشدالشعبی بدون پاسخ نخواهد ماند. ➕ خون شهدا ارزش و کرامت عراق به‌شمار می‌رود و اجازه نمی‌دهیم این خون‌ها ارزان شمرده شود. ➕ باید سرزمین‌های عراقی را از وجود بیگانگان پاکسازی کنیم.
هدایت شده از 
موسسه اعتباری نور منحل شد 🔹بانک مرکزی: پس از انتقال موفق و کامل سپرده‌ها، دارایی‌ها، تسهیلات، کارکنان و شعب موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران در کمتر از ۲ ماه، مجمع عمومی فوق‌العاده مؤسسه اعتباری غیربانکی نور توسط کمیتهٔ عالی ساماندهی بازار غیرمتشکل پولی در بانک مرکزی برگزار شد. 🔹براساس تصمیم اعضای مجمع عمومی، این موسسه منحل شد و هیئت تصفیه مؤسسه هم توسط بانک مرکزی ایران منصوب و فرآیند تصفیه مؤسسه آغاز شده است.
هدایت شده از 
⭕️ شگفتی ساز جام جهانی، دیروز مقابل ایران کم آورد
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنگوی پیشین سنتکام: واکنش بایدن به حمله به پایگاه‌های آمریکا ضعیف بود و نه تنها بازدارندگی ایجاد نکرد بلکه هیچ دستاوردی هم در پی نداشت! اذعان کارشناسان بی‌بی‌سی به بی اثر بودن حملات آمریکا به محور مقاومت در عراق و سوریه: 🔸ایران کاری کرد که اعتبار ایالات متحده خدشه‌دار شود و این بازی، بسیار سنگین برای آمریکا تمام شود!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کولاک پیمان عارف و قیس قریشی در شبکه سلطنت‌طلب: 🔸الان دنیا با ایرانی بزرگتر از ایران سیاسی مواجه است؛ وقتی از قدرت بازدارندگی ایران سخن می‌گوییم یعنی ایرانی که نشان داده گلوگاه اقتصاد جهان در اختیار اوست؛ از دریای سرخ تا شرق مدیترانه! یعنی دسترسی به تمام پایگاه‌های امریکا، از اقیانوس هند تا جبل‌الطارق! 🔸مدرسه شرق، مدرسه صبر استراتژیک، مقاومت و نبردهای استراتژیک است و ایران از تمام توانایی‌هایش در این موقعیت استفاده کرده است!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراض وطن‌فروشان شبکه تروریستی اینترنشنال به ارباب آمریکایی بخاطر مواضع بزدلانه‌اش؛ به جای اینکه به عراق و سوریه حملات بی‌فائده کنید، خاک ایران را به توبره بکشید! 🔸کارشناسان مزدور اینترنشنال در حالی درخواست اقدام نظامی علیه ایران را دارند که خود، اعتراف می‌کنند از این اقدامات به دنبال هرج و مرج و در واقع سرنوشتی مثل لیبی و سوریه‌ برای ایران هستند!
هدایت شده از 
از بزرگترین افتخارات پهلوی بازدید از ناسا بود، ولی بازدید از ناسا کجا و ساخت و ارسال ماهواره به فضا کجا ! ما به‌جایی رسیدیم که به دستاورد‌های خودمون افتخار میکنیم تا دستاوردهای آمریکا
هدایت شده از 
♦️‌غییت محمدرضا پورابراهیمی در ۶۵ درصد از جلسات مجلس! 🔹‌‌براساس اطلاعات منتشر شده در رسانه‌ها، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ۶۵ درصد از جلسات مجلس شورای اسلامی غایب بوده است. 🔹‌‌در این رتبه‌بندی اکبر احمدپور نماینده خواف با ۸۵ درصد غیبت در رتبه اول، پورابراهیمی با ۶۵ درصد دوم و علی نیکزاد نماینده اردبیل با ۶۴ درصد سوم است. 🔹‌‌باز خوبه این دوره این شفافیت ها ایجاد شده تا مردم بتونن با چشم باز به نماینده های حاضر رای بدن
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ اعلام جرم علیه فردوسی‌پور وظیفه قوه قضائیه و پلیس فتا است آقای مسئول گوش کن 👆
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 یه کشور تو جهان هست که تنها تو یه سال ۳۳۰۰ نفر رو به ‌خاطر فضای مجازی دستگیر کردن! حدس می‌زنید کدوم کشوره؟🤔
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وعده ما پنجشنبه ۱۹بهمن ماه مسجد مقدس جمکران 😉 پ،ن؛ حضور برای عموم بلامانع هست🌱
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه به اینا بگیم حرامزاده، به حرامزاده ها هم توهین میشه، ‏ دلیل بالا بودن تلفاتِ غیرنظامیان ، این جنونِ شیطانیشونه، ‏ لطفا فیلم رو ببینید.
هدایت شده از 
🔴 این است و فردوسی‌پور، آمپول‌ را از هوا پر کرده! نه بوی باروت با خون آمیخته می‌شود؛ نه جنازه‌ها تلنبار می‌شود. سناریو مانند فیلم‌های منافقین است. در میان پرستاران بیمارستان یک نفوذی وجود دارد. همان پرستار خندانی که کسب و کارش با آمپول هوا است. او می‌کشد، اما لبخند می‌زند.... چرا مسئولین در مقابل این لبخندها ساکتند و در جنگی که گلوله ندارد عقب نشسته‌اند؟ عادل فردوسی‌پور باز با آمپول هوا آمده است. در خاک جمهوری اسلامی ایران پروار شده، دنبه در آورده و از هر فرصتی برای لگد زدن استفاده می‌کند... دیروز تریبون زن زندگی آزادی بود و امروز ویدئوی دختر بی‌حجاب علی دایی را منتشر کرده. از ناامیدی و بدبختی می‌گویند و در جامعه تزریق می‌کند. به ریش جمهوری اسلامی می‌خندند و فردا یک ماجرای دیگر. مگر این، جنگ فرهنگی و الگوسازی نیست؟ چرا آمپول‌های هوا را حس نمی‌کنیم؟!
هدایت شده از 
تو باشگاه بلند کردن وزنه راحت‌تر نمی‌شه، تو قوی‌تر می‌شی. تو زندگی لحظات و موقعیت‌ها راحت‌تر مدیریت نمی‌شن، تو مهارت بیشتری تو کنترل کردنشون پیدا می‌کنی. به پیشرفتت ادامه بده...
هدایت شده از 
هم مربی ایرانی بود هم بچه‌ها سرود ملی خوندن هم ژاپن رو بردیم هم منوتو رفته هم دهه فجره سخته برانداز جان نه؟🥴✌🏻
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢آزمون مسئولان، آقایان اینجا جای اقتدار است 🔹🔸حمید رسایی: فردوسی‌پور، پژمان جمشیدی، علی دایی در یکی از سکوهای داخلی، شوی دهن‌گجی به ارزش‌های ملی و دینی راه انداخته‌اند. دختر علی دایی کشف حجاب کرده در جمع حاضر می‌شود و فردوسی‌پور هم نوازشش می‌کند! ♦️هر کس فکر کند اینها اتفاقی یا صرفا از روی اباحه‌گری است، خیلی ساده‌لوح است. اینها نفسشان به پاسپورت‌های خارجی‌شان بند است. نفسشان به آن اقامت خارجی و تابعیت اصلی‌شان بند است. اینها مال اینجا نیستند، اینها برنامه است. اما اصلا محل بحث آنها نیستند، مسأله مسئولان خودمان هستند. ♦️آقایان مسئول! به جای اینکه اقتدارتون را جلوی درب مترو نشان دهید، اینجا جای نشان دادن اقتدار و جدی بودن نظام جمهوری اسلامی در موضوع حجاب و ترویج کشف حجاب و دهن‌گجی به اعتقادات ملی و مذهبی این مردم است. کجایید! ما اینجا دنبال اقتدار شما می‌گردیم. آقای پژمان جمشیدی با تبلیغات تلویزیونی در حال پول پارو کردن است، علی دایی هم همینطور‌، فردوسی پور با این سکوهای داخلی قرارداد دارد و خود این سکوها از این طریق در حال پر کردن حساب بانکی هستند. ♦️تا وقتی در برابر اینها منفعلید، من هم به تذکرات در متروی شما شک دارم، با خودم می‌گویم اینها برای ساکت کردن مردم دلسوز و مطالبه‌گر است.
هدایت شده از 
💢مجوز ویژه پهپادی وزارت اطلاعات; الزام هماهنگی با قرارگاه ثارالله در تهران و البرز 🔹🔸لایحه ساماندهی پرنده‌های هدایت پذیر از راه دور (پهپاد) غیرنظامی به مجلس ارسال شد. طبق این لایحه واردات و صادرات بدون مجوز پهپادهای غیرنظامی به عنوان کالای قاچاق محسوب شده است. ♦️انجام عملیات پروازی در مناطق تعیین شده وزارت ورزش نیازمند اخذ مجوز نیست البته در استانهای تهران و البرز هماهنگی لازم با قرارگاه ثارالله سپاه به عمل می‌آید. ♦️در مواردی که پرواز برای ارتکاب جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی، از قبیل خرابکاری و جاسوسی صورت گرفته باشد، مرتکب به حداکثر مجازات آن جرایم محکوم می‌شود.
هدایت شده از 
💢فاطمیون شهادت یکی از رزمندگان خود در حمله آمریکا را تایید کرد 🔹🔸سید حمزه علوی از مسئولان حفاطت تیپ ابوالفضل العباس فاطمیون در حمله آمریکا به سوریه در منطقه دیرالزور به شهادت رسید. ♦️شهید سید حمزه علوی متولد ۱۳۳۷ در ولایت پروان افغانستان بود که سابقه حضور در جبهه های مقابله افغانستان با شوروی سابق و همچنین در دوران دفاع مقدس ایران در مقابل رژیم بعث عراق داشت. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
هدایت شده از 
بارالها…🍃 از كوی تو بيرون نشود پای خيالم نكند فرق به حالم.... چه برانی، چه بخوانی… چه به اوجم برسانی چه به خاكم بكشانی… نه من آنم كه برنجم نه تو آنی كه برانی.. نه من آنم كه ز فيض نگهت چشم بپوشم نه تو آنی كه گدا را ننوازی به نگاهی در اگر باز نگردد… نروم باز به جایی پشت ديوار نشينم چو گدا بر سر راهی كس به غير از تو نخواهم چه بخواهی چه نخواهی باز كن در كه جز اين خانه مرا نيست پناهی 💔